Dobrý den,
jsem již druhým měsícem zákazníkem vaší firmy a služeb ADSL. I když jsem poslal smlouvu k ADSL, připojen jsem byl za dvojnásobně dlouhou dobu, než jste slibovali. Chápu že vina byla na střeně partnera - Telecomu. Budiž. Službu jsem si požizoval, kvůli častému updatování serverů skrze FTP protokol. Byl jsem docela rozhořčen, když komunikace na portech 20 (data) a 21 (control) fungovala do doby, než mi chtěl server doručit zprávu o zdařilé autorizaci. 14 dnů jsem místo abych z tepla domova aktualizoval co potřebuji jezdil autem 30km k serveru, protože vámi nabídnutá proxy znala toliko 5 základních příkazů pro ovládání FTP. Chyba byla opět na straně partnera - Telecom. Zřejmě si bezhlavě nainstalovali nový IOS do SSG a ejhle - ono to nefungovalo. Zhruba 3 týdny zpět se začali množit výpadky spojení. Nejdříve mezi SSG a autoziračním serverem SkyNetu, později kolabuje celý SSG a jeho authorizace není moná. Chyba je opět u Telecomu. Nedávno vypověděly službu ADSL modemu v DSLAMU v místní ústředně. Standartní postup - nahlášení poruchy SkyNetu - SkyNet zařadí do fornty závad Telecomu - Telecom až bude mít čas a chuť tak možná někoho pošle. Ještě že to nebylo před víkendem. Chápu - zase chyba Telecomu. Zatím nebyl jediný výpadek nahlášen dopředu. Jediný výpadek nebyl krátkodobý. Vaší společnosti jsem už na zálohových a jiných fakturách zaplatil přes 4.000 Kč a službu, kterou za to dostávám si troufnu označit za mizernou. Můžete mi tedy pane Inženýre sdělit, jak stávající situaci řešíte, jaký je výhled do budoucnosti a zdali se nemám vrátit k ISDN modemu, protože ten byl spolehlivější? Chápu, že drtivá většina potíží plyne ze strany vašeho subdodavatele služeb, ale to mne, nezlobte se, nezajímá, neboť já mám smlouvu podepsánu s vaší společností, vaší společnosti zasílám fin. prostředky a tedy mne nezajímá stanovisko vaší hot-line že "To víte, Telecom má zase problémy". Děkuji.