Čtenáři ŽIVĚ: Product manager SkyNetu očekává vaše dotazy

Diskuze čtenářů k článku

Martin J.  |  04. 07. 2003 23:27

Vazeni,

Chtel bych se zeptat, proc nemam verejnou IP adresu? (mam SKYDSL Home).

Poridil jsem si ADSL hlavne na hrani her, ale "diky" IP adrese nemohu tzv. zakladat

hry (nikdo se k memu PC nemuze pripoji protoze mne proste "nevidi"). Jinak jsem s

Vasemi sluzbami spokojen, i kdyz snizeni mesicnich poplatku bych samozrejme uvital

Predem dekuji za odpoved.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  10. 06. 2003 14:10

Čím to, že Skynet jde Telecomu vždy "na ruku" ? Byli jste tuším první společností, která podepsala vloni na podzim Internet Plus (což byl krásný pokus, jak zdražit Internet) a stejně tak jednou z prvních (ne-li vůbec první), která přistoupila na nabídku Telecomu pro ADSL a tak znemožnila ostatním dohodnout pro koncové uživatele lepší ceny. Máte nějaký důvod být vůči Telecomu takto vstřícní ? Děláte něco pro to, aby se ceny snížily ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
David Brno  |  10. 06. 2003 08:27

Dobrý den,
jsem již druhým měsícem zákazníkem vaší firmy a služeb ADSL. I když jsem poslal smlouvu k ADSL, připojen jsem byl za dvojnásobně dlouhou dobu, než jste slibovali. Chápu že vina byla na střeně partnera - Telecomu. Budiž. Službu jsem si požizoval, kvůli častému updatování serverů skrze FTP protokol. Byl jsem docela rozhořčen, když komunikace na portech 20 (data) a 21 (control) fungovala do doby, než mi chtěl server doručit zprávu o zdařilé autorizaci. 14 dnů jsem místo abych z tepla domova aktualizoval co potřebuji jezdil autem 30km k serveru, protože vámi nabídnutá proxy znala toliko 5 základních příkazů pro ovládání FTP. Chyba byla opět na straně partnera - Telecom. Zřejmě si bezhlavě nainstalovali nový IOS do SSG a ejhle - ono to nefungovalo. Zhruba 3 týdny zpět se začali množit výpadky spojení. Nejdříve mezi SSG a autoziračním serverem SkyNetu, později kolabuje celý SSG a jeho authorizace není moná. Chyba je opět u Telecomu. Nedávno vypověděly službu ADSL modemu v DSLAMU v místní ústředně. Standartní postup - nahlášení poruchy SkyNetu - SkyNet zařadí do fornty závad Telecomu - Telecom až bude mít čas a chuť tak možná někoho pošle. Ještě že to nebylo před víkendem. Chápu - zase chyba Telecomu. Zatím nebyl jediný výpadek nahlášen dopředu. Jediný výpadek nebyl krátkodobý. Vaší společnosti jsem už na zálohových a jiných fakturách zaplatil přes 4.000 Kč a službu, kterou za to dostávám si troufnu označit za mizernou. Můžete mi tedy pane Inženýre sdělit, jak stávající situaci řešíte, jaký je výhled do budoucnosti a zdali se nemám vrátit k ISDN modemu, protože ten byl spolehlivější? Chápu, že drtivá většina potíží plyne ze strany vašeho subdodavatele služeb, ale to mne, nezlobte se, nezajímá, neboť já mám smlouvu podepsánu s vaší společností, vaší společnosti zasílám fin. prostředky a tedy mne nezajímá stanovisko vaší hot-line že "To víte, Telecom má zase problémy". Děkuji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
praktik  |  10. 06. 2003 10:35

Obavam se ze leckteri alternativni operatori pouzivaji Telecom za zalinadlo pri vsech problemech. Ja mam ADSL od IOL a od velikonocniho upgrade jsem mel jediny vypadek (na SSG).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  09. 06. 2003 23:44

Dobry den,

me by zajimalo, zda je v rozporu se smluvnimi podminkami sdileni jednoho pripojeni vice osobami (domacnostmi) ? V pripade ze je (v rozporu), je mozne zmenit tyto podminky ?

S pozdravem
Jirka Trpkos

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Cempírek  |  09. 06. 2003 21:24

Dobrý den,

zajímalo by mě, jaké by byly ceny ADSL po propojení s telecomem. Alespoň přibližně.

Velmi děkuji za odpověď.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Malys  |  09. 06. 2003 16:17

Proč nejde stanovit měsíční paušál za 400,- při podpisu smlouvy na 10let? Byl by to přínos pro vaší firmu a naopak zase pro zákazníky.

Díky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jpg  |  10. 06. 2003 08:19

no proč asi ???

protože se musí Telcom nažrat a Skynet (a nejen on) zůstat celý

Když Ti slíbím, že od Tebe budu x let každý den kupovat rohlík,
budeš mi ho prodávat za 80 haléřů, když ho nakoupíš na 1 Kč ????

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Brožík  |  09. 06. 2003 10:44

Skynet se chlubí tím, že dělá i bezpečnost sítí, jak je tedy možné, že na jejich serverech hostovala společnost, která v ČR spustila podvod na běžné uživatele s přesměrováním do Internetu z běžného tarifu 971xxxxx na žluté linky 900xxxxx. Pokud by si pam Produkt manager nemohl vzpomenout tak se jednalo mimojine o servery v Ústí nad Labem a jeden stroj již POLICIE zajistila. To u Skynetu může hostovat každý??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
turby  |  09. 06. 2003 11:24

a jak by jsi to chtel dopredu poznat, ze jde o nejakeho ptacka? ma to snad kazdy napsane na cele? nemyslis, ze by jsme meli vsechny lidi hazet do rokle hned po narozeni?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Brožík  |  09. 06. 2003 22:50

Proč hned dopředu. Stačí, když se něco takového provalí, tak zajistit audity na serverech a bránách a taky takovýmu podvodníkovi zatrhnout jeho "business". Mám ve svém okolí spoustu normálních uživatelů (nejsou to žádní digitálkové, kteří sedí u pecky dvacet hodin denně), kteří ze strachu z vysokého účtu zatrhli připojení do netu úplně. Jasně jedná se o laiky, ale právě oni budou na síti nakupovat ale pokud nebudou mít zastání tak se na síť nepohrnou. K čemu takovým lidem je ADSL, když je to mizerně obchodně-technicky připravené a stejně to nabízí rychlost, kterou oni (běžní non-IT uživatelé) se svými znalostmi a potřebami teď - v létě 2003 nevyužijou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jr  |  09. 06. 2003 10:35

Dobrý den p. Šedivý.

Dovolil bych si mít následující dotaz. Zajímalo by mne, zdali Vaše firma hodlá nabízet pro domácnosti variantu *DSL připojení, která v sobě zahrnuje více než jednu IP adresu. Při současných cenách ADSL je nasnadě, že jsou pro řadového uživatele z domácnosti příliš vysoké, a tak je zatím spíše pravděpodobné, že pokud se již někdo pro ADSL rozhodne, tak nikoliv jako jednotlivec, ale jako skupina uživatelů (domácnosti), kdy se každý z internet využívajících členů složí poměrnou částkou na připojení. Je logické, že jedna IP adresa v mnohých případech nemusí stačit - asi mi namítnete, že v případě více uživatelů bude stačit NAT za jedinou (Vámi přidělenou) IP adresu, já si troufám tvrdit, že ve spoustě případů nikoliv. Existuje řada aplikací, které vkládají IP adresu do datového rámce, a tyto aplikace, z nichž mnohé jsou např. hry, nebudou při NATu fungovat, což je v důsledku pro domácího uživatele velmi omezující faktor. Prozatím jsem v nabídkách *DSL pro domácnosti na variantu nabízející více veřejných IP nenarazil - hodláte svou nabídku rozšířit i o možnost více IP ? Pokud ano, kdy a za kolik ?

Děkuji za odpověď.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sadddasd  |  09. 06. 2003 10:38

jako nevim co resis, hry za natem jedou uplne v pohode a hostovat server na DSL nemyslis vazne ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jr  |  09. 06. 2003 11:04

1. neptám se Vás, ale p. Šedivého

2. tvrdíte nesmysly. hry, které vkládají adresu do datového rámce, EXISTUJÍ. právě tak existují i aplikace, které toto dělají. které to jsou, tu ale nebudu rozvádět

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
turby  |  09. 06. 2003 11:19

no stejne si nepomuzes, nat je u home variant i na strane CTc a s tim zatim nikdo stejne nehne :o)

pokud vim, tak i pres druhy nat na domacim routeru chodi drtiva vetsina her a kdyz chces nejaky server tak muzes pouzit presmerovani portu...

zdravim lamy, turby 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  09. 06. 2003 09:59

Dobrý den

Nelíbí se mi Váš přístup ohledně klientského servisu. Na Vašich stránkách je cosi, co se tváří jako klientský portál, avšak na první pohled je jasné, že je to určeno pro dial-up. Uvítal bych něco podobného i pro nás s ADSL připojením s informacemi ohledně plateb, kde bych viděl jednotlivé předpisy (zaplaceno, nezaplaceno, termín splatnosti atd.), možností si sám vytvořit e-mailový alias a nástroj pro správu webového prostoru.

Děkuji

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vráana  |  09. 06. 2003 08:35

Můžete vyvrátit nebo potvrdit spekulace, že ČTe agregaci 1:50 u ADSL basic provádí resp. ještě neprovádí?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel Vávře  |  09. 06. 2003 06:46

Dobrý den,

pane Šedivý, jsme partneři SkyNetu. Dotazů mám samozřejmě spoustu, ale většina patří do mezí interní komunikace. Ale přesto by mne zajímala jedna věc, která bude zajímat i širokou veřejnost.

 

Nakolik bude ovlivněna služba Sky WL line v pásmu 2,4GHz produktem SkyADSL?

Je jasné, že když by jste dali bezdráty za stejných podmínek jako ADSL (rychlost, agregace, poplatky), bude to pro Vás podstatně vyšší zisk než poskytování ADSL a navíc uspokojíte zákazníky i z lokalit, které zatím nejsou ADSL "postiženy". Jediný kdo na tom nevydělá je ČT a to není katastrofa, že? Já píšu konkrétně z Třeboně. Za každou přípojku ADSL dáváte Telecomu 870Kč/měsíc (neoficiální informace z diskusí na Internetu), tj. např. ze služby za 2.000Kč máte 1130 Kč. Když by jste zřídili WL linku, měli by jste celých 2tis.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jpg  |  10. 06. 2003 08:12

Kde jste přišel na cenu 870Kč/měsíc ?????

Je jasně dána velkoobchodní cena, která není tajná a za tu (doufám) všichni službu nakupují.
Pro tarif Home 192/64 je to 989 Kč (bez DPH a modemu).

 

Více na http://telecom.wholesale.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel Vávře  |  10. 06. 2003 10:15

Někde jsem to zaslechl, ale je to neověřené, takže platí nejspíš ta Tvá ověřená suma...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  09. 06. 2003 06:45

Telecom nedavno avizoval, ze "od leta" zvysi rychlost ADSL ze zakladnich 192kbps na 512kbps. Nemate k tomuto nejake dalsi podrobnosti? Kdy presne muzeme zmenu ocekavat, zmeni se nejak podminky (omezena kapacita dat, vyssi agregace, vyssi cena...), pripadne bude zavedena nejaka levna varianta 192kbps pripojeni? Kdy bude mozno pouzivat vlastni ADSL modem?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
teleport  |  09. 06. 2003 08:22

taky by me to zajimalo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor