CryEngine 5.5 už také umí ray tracing, funguje přitom zcela plynule i na grafikách od AMD

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 44

Názory k článku

avatar
22. 03. 2019 13:38

Mimochodem objevili se první čísla o prodejích Turing karet, silně se liší od zdejšího diplomovaného specialisty Belky, který od začátku roku tvrdí, že je to prodejní propadák https://www.game-debate.com/news/26790/nvidia-boasts-...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 03. 2019 10:20

Dokud nebude možné srovnat RTX, GTX a AMD ve stejné scéně a při stejně nastavených detailech, tak je celkem zbytečné debatovat nad zbytečností drahých RT jader. Aktuální demo ukazuje jen to, že to jde na všem. Neříká nic o nadčasovosti AMD, ani zbytečnosti RT jader. Nevíme vůbec nic o náročnosti scény z hlediska RT.To by se muselo ukázat, že když to demo jede na Vega 56 ve 30fps, že na RTX 2060 jede velmi podobně. To by byl opravdu velký fail. Ale tohle srovnání nemáme, takže to jsou zase jen belkoviny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
22. 03. 2019 08:01

Ja som bol v tom že CryTek mal existenčné problémy a rozpadol sa...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
21. 03. 2019 21:04

Ray Tracing je fajn pro fotorealistické obrázky )a videa), ale vzhledem k náročnosti bych ho uvítal jen jako možnost u her, které podporují "nahrání scény" a následné renderování videa. Pro uživatelsky generovaná videa by to mělo smysl a nevadilo by, že se video renderuje desetkrát déle, než trvala vlastní hra. V reálném čase je raytracing příliš náročný, ale především nevím o žádné hře, která by raytracing využila jako herní mechanismus. Zatím je všude jen jako přílepek, efekt, který odvádí pozornost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
21. 03. 2019 17:57

nvidioti si asi teď trhají vlasy. Ale musí se říct že marketingové lži mají propracované.
gsync taky nejdriv neslo bez modulu v monitoru a teď už najednou jde :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (12)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
21. 03. 2019 17:04

"nasvícení scény které se jmenuje ray tracing"What the #$%^ did I just read?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
21. 03. 2019 16:47

Zase nesmysl. Tady je reálné využití http://jdem.cz/exj938 a to prosím 1080Ti strčí Vegu 56 do kapsy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
21. 03. 2019 15:28

A co na to tvůj pán na ddworld? Pořád píše o tom jak je to technologie o ničem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (7)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
21. 03. 2019 15:21

Ne, všechny efekty v tom demu pomocí ray tracingu fakt realizované nejsou. Naopak, těch efektů realizovaných pomocí ray tracingu je tam minimum. To je taky důvod, proč to běhá, jak to běhá. :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (8)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
21. 03. 2019 15:17

"Asi největším posunem v oblasti počítačové grafiky za poslední rok je realistické nasvícení scény, které se jmenuje ray tracing."Ne, není. Je to akorát diskutované téma ohledně grafiky ve hrách. Počítačová grafika zná pojem Ray tracing už velmi dlouho a už dlouhou dobu ho hojně využívá.Demo - nevidím video, musel jsem najít youtube, což bylo stejně rychlejší, než to pouštět ve vašem přehrávači. Problém je, že nevíme kolik z toho je předpřipraveno a co je doopravdy počítáno. Sice se to zrcadlí jak bludiště na Petříně, ale světlo a stíny mi v některých záběrech příjdou trochu mimo. Uvidíme v reálném nasazení, jak dalece se budou lišit technologie a jejich výkony v herním nasazení.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor