Richm0nd
Richm0nd
22. 3. 2019 • 13:38

Mimochodem objevili se první čísla o prodejích Turing karet, silně se liší od zdejšího diplomovaného specialisty Belky, který od začátku roku tvrdí, že je to prodejní propadák https://www.game-debate.com/news/26790/nvidia-boasts-...

WiQiX
22. 3. 2019 • 10:20

Dokud nebude možné srovnat RTX, GTX a AMD ve stejné scéně a při stejně nastavených detailech, tak je celkem zbytečné debatovat nad zbytečností drahých RT jader. Aktuální demo ukazuje jen to, že to jde na všem. Neříká nic o nadčasovosti AMD, ani zbytečnosti RT jader. Nevíme vůbec nic o náročnosti scény z hlediska RT.To by se muselo ukázat, že když to demo jede na Vega 56 ve 30fps, že na RTX 2060 jede velmi podobně. To by byl opravdu velký fail. Ale tohle srovnání nemáme, takže to jsou zase jen belkoviny.

Peter Ditrich (-pds-)
Peter Ditrich (-pds-)
22. 3. 2019 • 8:01

Ja som bol v tom že CryTek mal existenčné problémy a rozpadol sa...

Net.Xtreme
21. 3. 2019 • 21:04

Ray Tracing je fajn pro fotorealistické obrázky )a videa), ale vzhledem k náročnosti bych ho uvítal jen jako možnost u her, které podporují "nahrání scény" a následné renderování videa. Pro uživatelsky generovaná videa by to mělo smysl a nevadilo by, že se video renderuje desetkrát déle, než trvala vlastní hra. V reálném čase je raytracing příliš náročný, ale především nevím o žádné hře, která by raytracing využila jako herní mechanismus. Zatím je všude jen jako přílepek, efekt, který odvádí pozornost.

Zbyněk Říha
21. 3. 2019 • 17:57

nvidioti si asi teď trhají vlasy. Ale musí se říct že marketingové lži mají propracované.
gsync taky nejdriv neslo bez modulu v monitoru a teď už najednou jde 😃

waldir
21. 3. 2019 • 17:04

"nasvícení scény které se jmenuje ray tracing"What the #$%^ did I just read?

Břetislav Jonáš
Břetislav Jonáš
21. 3. 2019 • 16:47

Zase nesmysl. Tady je reálné využití http://jdem.cz/exj938 a to prosím 1080Ti strčí Vegu 56 do kapsy.

orgasmic
21. 3. 2019 • 15:28

A co na to tvůj pán na ddworld? Pořád píše o tom jak je to technologie o ničem 😀

Adam Vágner
21. 3. 2019 • 15:21

Ne, všechny efekty v tom demu pomocí ray tracingu fakt realizované nejsou. Naopak, těch efektů realizovaných pomocí ray tracingu je tam minimum. To je taky důvod, proč to běhá, jak to běhá. 😃

None (novy)
21. 3. 2019 • 15:17

"Asi největším posunem v oblasti počítačové grafiky za poslední rok je realistické nasvícení scény, které se jmenuje ray tracing."Ne, není. Je to akorát diskutované téma ohledně grafiky ve hrách. Počítačová grafika zná pojem Ray tracing už velmi dlouho a už dlouhou dobu ho hojně využívá.Demo - nevidím video, musel jsem najít youtube, což bylo stejně rychlejší, než to pouštět ve vašem přehrávači. Problém je, že nevíme kolik z toho je předpřipraveno a co je doopravdy počítáno. Sice se to zrcadlí jak bludiště na Petříně, ale světlo a stíny mi v některých záběrech příjdou trochu mimo. Uvidíme v reálném nasazení, jak dalece se budou lišit technologie a jejich výkony v herním nasazení.

Určitě si přečtěte

Články odjinud