Zkuste raději kvalitní pramenitou vodu... https://www.crystalis.cz/25-automaty-na-vodu...
A jéje, už je to tady.. .elektrolity.... 😀 (Absurdistán)
Bikarbonát sodíku? Co je zase tohle za blábol? Je tak těžké napsat české označení Hydrogenuhličitan sodný?
Když může Kaufland prodávat Babišova „chytrá vejce", čili syrová vejce v tetrapacku, tak už je možné úplně všechno...
Ta voda bude nejspíš pěkně vyčůraná... to bych pít nechtěl, natož kupovat. 🙂
..a pak tu někdo bude vykládat že prodej odpustků ve středověku byla vlastně krádež😀😀😀 V čem je rozdíl?
Tak stačí se podívat na homeopatika (cukrové kuličky) a jejich nadšené zastánce a už se nikdo nebude divit zázračné vodě 🙂 Obchod s lidskou naivitou je výnosný byznys!
Hmmm, kvalitní "past na blbce" 😀😀😀A na Nově by zas mohli udělat jeden z jejich populárních testů: jestli i TAHLE voda v létě teče a v zimě zmrzne, když je tak chytrá" 😁
Tak jsem doufal alespoň v jeden konstruktivní příspěvek na téma pitná voda.Že by si mohl někdo kvalitní vodu vyrábět doma přímo z vodovodu, tu zřejmě doposud nikoho nenapadlo.Ale rozumů jak filmu.
Tak je ta voda destilovana nebo demineralizovana? Oboji je totiz neco uplne jineho. Destilovana voda je ta, ktera se vypari, nasledne schladi a je tak zbavena mineralu. Demineralizovana voda je ta, ktera je zbavena mineralu pomoci reverzni osmozy (protlacovana skrz membranu nepropustnou pro ionty).
Správně.A obě varianty jsou zcela nevhodné k dlouhodobějšímu pití. Vlastně jsou v tomto směru škodlivé.
Ak kupujete "chytru vodu" po 5€ za flasu, tak nefunguje. B-]
Názor byl 2× upraven, naposled 13. 5. 2018 00:59
https://www.csfd.cz/film/275342-tapped/koment... ... .Ještě lepší podfuk, než homeopatie. Homeopate musí nejdříve z obyčejného kukuřičného cukru vyrobit tablety, dát je do krabiček a popsat nesmyslným textem. Holky na mateřské musí udělat homeopatickou akademii za desítky tisíc, aby se naučily obelhávat pacienty slibnými kecy, že se stav nejdříve zhorší a posléze dojde k zázračnému uzdravení. Za ty kecy ovšem inkasují 1000 Kč za jednu hodinu kecání a pak z počítačového programu přečtou nahlas radu a "zázračný lék"..V tomto případě stačí prodávat stejnou balenou vodu, ovšem za pořádnou cenu. Kdo dokáže, že voda byla minerálů zbavena a tytéž minerály pak byly přidány, tudíž beze změn? Jak prostý trik. Stejné, jako s homeopatiky, kdy se prodává obyčejný cukr bez jakýchkoliv úprav, jen s kecy, že to bylo ošleháno prý .....
Názor byl 1× upraven, naposled 12. 5. 2018 15:02
https://www.youtube.com/watch... Jinak bych lidem do toho, jak se léčí, nekecal. Jde o jejich zdraví, ne vaše 😉
V principu souhlasím. Bohužel v životě je to jiné. Představte si situaci, kdy jsou v tom zainteresovany děti nebo staří/nemohoucí lidé :-/ ...Takže bych to trochu upravil: "Ať si každý léčí sám sebe, jak uzná za vhodné."
Pro mě osobně nejlepší voda co jsem kdy pil, tak je u nás v Beskydech v lese v horách. Ledová i v létě, přímo u pramene, 100% BIO, RAW, smart, 0% tuku, 0% cukru a nevím co ještě 😁Kupovat balenou vodu, pokud má člověk doma vodovod nebo jiný zdroj kvalitní vody je pitomost. Tady tahle "chytrá voda" je pitomost na druhou. Ale jako ukazatel IQ konzumenta, proč ne... 🙂
BIO voda? To už chce slušně vymatlanej mozek 🙂
Tak proč by ne... když jsou lidi schopni utrácet hromadu peněz za smart vodu, tak proč ne i za bio? Co na tom, že stejná voda jim teče doma z kohoutků nebo zadarmo z pramene v lese 🙂
Tak tak, zase na druhou stranu, ne všude je dobrá voda dostupná.Vyrůstal jsem v malém městě s vlastní přehradou. Voda byla skvělá, hlavně ale okolí bylo plné studánek. Když jsme chodili se skauty na výpravy, bral jsem si s sebou jen půllitrovou petku, a u každé studánky doplnil.Když jsem se na druhém stupni přestěhoval do většího města, natočil jsem si ve škole petku vody, a ona byla normálně úplně neprůhledná, jak byla bílá. Jako mléko. Dole se tvořilo průhledné čisté patro, a ta bílá věc postupně mizela směrem nahoru. To mě dost zviklalo.Teď žiju v Praze, a pořád sice piju vodu z kohoutku (mléko už se nekoná), ale většina lidí v práci ji nejdříve prožene skrz Britu, konvici s aktivním uhlím. Nevím, co si od toho slibujou, ale po zkušenosti se studánkovou vodou a vodou z pražských vodovodů chápu, že si jí chtějí upravit.Když jsme na chalupě (tam v maloměstě u přehrady) získali takový pochybný zdroj povrchové pitné vody, nechali jsme si udělat rozbor. Vzali jsme nejlevnější vodu v petce z Lidlu a pak tu naší z lesa. Ta z lesa prošla na výbornou, z Lidlu neprošla na bakterie.Mimochodem voda musí chutnat. Pražská voda mi sama o sobě vůbec nechutná. A jestli to tak mají i jiní, tak rozumím, proč si kupují a nosí do pater hektolitry vody v petkách...
Ta bílá věc ve vodě co píšeš byl asi jen vzduch, který se tam namíchal perlátorem v kohoutku a pak postupně zase vyšuměl pryč. Nic čeho by bylo třeba se bát.Jinak pokud ti nechutná voda z vodovodu, zkus ji ve sklenici nechat odstát a zchladit v ledničce - vypaří se z ní chlór a bude chutnat lépe. I když ten efekt, jako napít se někde v přírodě ze studánky, to nikdy mít nebude 🙂
Jo, to je možné, že to byl vzduch. Čuchal jsem, co to šlo, a žádný zápach to nemělo.
Jinak všichni tvrdí (i v tom skautu už to tehdy mnozí tvrdili), že základní efekt vody ze studánky je řídká stolice. Nemůžu to potvrdit, a to jsem tehdy žral kdeco, co někde rostlo 😀 včetně prý prudce jedovatého tisového jehličí a tak... co mi chutnalo, to jsem sežral. A mám to tak dodnes, žádná sedmikráska si přede mnou nemůže být jistá 😀
Tak pokud to bylo přímo ze studánky, kde ta voda stála a žilo v ní kdeco, tak to rozhodně mohlo mít nečekaný a ne zrovna příjemný efekt 😀 Ale voda přímo od pramene někde v horách je naprosto nezávadná... to mám vyzkoušeno, nikdy jsem se nepos* a to jsem ji na výletech pil odmalička 🙂I když je pravda, že jsem taky jako ty asi odolnější - např. nikdy jsem se nepos* z vody v Egyptě, narozdíl od všech ostatních co znám 😀
za totáče mi přišlo, že byla kohoutková voda výrazně víc chlorovaná. I u nás ve škole byla bělavá a dost chlorem páchla. Pít se to dalo jen když byla fakt žízeň zatímco dneska si v práci chodím s hrnkem normálně natočit vodu na pití.
Když jsem četl nadpis, myslel jsem, že vyvinuli nanoboty, kteří jsou ve vodě a po vypití můžou např. indikovat nemoci(nebo tak něco). Ale prodávat vodu, která je destilovaná a potom znovu obohacená to, co oddestilovali, to chce vážně koule. Geniální. Prostě geniální.
Názor byl 1× upraven, naposled 11. 5. 2018 20:40
Jenom takový dodatek, elektrolyt se nazývá roztok nebo tavenina nějaké látky, na které se právě provádí elektrolýza, tudíž to, že to v tom rozpustili minerály to nečiní elektrolytem. Ale masám je to stejně jedno, hlavně že to zní cool.
Ale ved je to jedno. Samotny napoj Coca cola je tiez cukrova voda a predava sa v kvantach. B-]
V podstatě takový "iPhone" mezi vodami. 😀
iPhone medzi vodami? Samsung už stojí viac 😀
V podstate išli dobrým smerom ale prečo začali destilovať práve vodu??? :-OTo teraz budem musieť dávať pozor čo na nápojovom lístku pod destilátmi bude
diki za tento clanok, inak by som sa o tejto picovine nedozvedel a to by bol koniec sveta. Tak ze zatlieskajme, odvratili ste koniec sveta.
Takže Coca-Cola začala prodávat homeopatika? Svět jde do kopru.
Takže slovo bio už nezvyšuje prodej, tak se ted začne místo toho používat slovo smart? 😃
Třeba vinaři vám řeknou, že označení Bio paradoxně snižuje prodej. Zákazníci předpokládají, že věc s označením Bio bude automaticky něco předraženého. Proto vinaři dělají víno hlavně dobré, a byť tím často splní bio specifikaci, na flašky to nepíší. Dělat "Smart víno" je zajímavá myšlenka, ale to je vlastně každé víno, když je v něm ta pravda :)
Podle mne začala být spousta lidí už z principu alergická na všechno to "bio, vegan, raw" apod., protože to ve spoustě případů je akorát marketing a snaha vydělat na něčem, co by se normálně tak draho neprodalo.Ohledně vína se taky řídím chutí a díky jistým zkušenostem ze zahrádky vím moc dobře, že myslet si, že jde dneska něco vypěstovat zcela bez chemie je zcela nereálné. Jediné, co lze, je používat chemii s rozmyslem, hnojit radši organickými zbytky než chemicky a používat méně toxické postřiky. Například se běžně používají postřiky na bázi mědi / modré skalice, což je sice taky chemie, ale rozhodně menší svinstvo, než třeba některé insekticidy ap.
Tak ono je to podobné s éčkami. Jakmile to má éčka, tak je to špatně. A prodejci toho využívají a zdůraznují, že tohle opravdu nemá éčka. Co na tom, že éčka jsou jen jiný název pro věci, které ničím neškodí. 😁
BIO je priklad zneuzite znacky. Podobne to ma KlasaA nebo oznaceni "cesky vyrobek". Od vseho podobneho uz davam ruce pryc.
Podívejte se na dokumenthttps://www.youtube.com/watch... a zjistíte, že tohle není žádná novinka, dělají to všichni výrobci už dávno, jen to raději moc neprezentovali. Na té od značky Coca Cola je "chytré" to, že "nevýhodu" obrátila marketinkově v "přednost".
No vidím, že levicově zaměření diskutéři už mají jasno, přestože o tomto produktu slyší poprvé. Baví mě jak jsou nejmilitantnější ti, kteří vůbec netuší, jak ta věc chutná. A autoři jsou nemlich stejný. Páni Polesný a Černý. A vy jste tu vodu už pili, nebo si taky hrajete na strašně chytrý a nějakej produkt předem odsuzujete. Vzpomínám si na dobu, kdy po revoluci přišli výrobci s balenou vodou a ta vlna nevole byla brutální. Logická otázka byla, proč bych si měl kupovat vodu, když prakticky stejná teče zadarmo z kohoutku. Odpověd naleznete po pár letech v košících zákazníků, byt se to tenkrát zdálo absurdní, mnozí to již berou jako samozřejmost a vodu si kupují. A ted mi to Polesný s Černým vysvětlete a prosím bez koktání. Živě se stalo bulvárem toho největšího zrna. Kde je objektivní a pokrokové Živě.cz, které tu bylo před lety? A ti lidi jsou kde? Místo nich dělají redaktory tehdejší uklízečky a uklízeči? Odpovězte si sami.
Názor byl 1× upraven, naposled 11. 5. 2018 13:30
Promiňte, ale já si myslím, že zrovna chuť je jedna z posledních věcí o něž tu jde. A jinak já osobně balenou vodu kupuji taky, ale právě tu ochucenou (mám rád například bezový květ). "Normální" bych si nekoupil a domnívám se, že řada lidí ji kupuje nikoliv kvůli údajně lepší chuti, ale kvůli reklamním kampaním, které vnucují o kolik je kvalitnější (zdravější, bezpečnější...) než voda z kohoutku. Protože právě ona přece "pochází z lůna přírody", "očišťuje" atd. Pak se udělají nějaké testy a člověk nevěří vlastním očím...
Názor byl 1× upraven, naposled 11. 5. 2018 14:08
Každý váš príspevok, každý váš článok , človeče, ako ste sa práve vy dostali ku tvorbe na VTM keď nemáte ani základné vedomosti o veciach, o ktorých píšete?Balená voda sa predáva a ľudia to kupujú z len z časti kvôli reklame, no najmäA) minerálne kvôli ich účinkomB) stolové kvôli tomu, že ich zdroj vodovodnej vody nemusí byť kvalitný (napríklad nemajú vodovod alebo vodovodná voda prúdi zlým, zaneseným potrubím, alebo je veľmi tvrdá, alebo je z povrchovej vody - z rieky a je veľmi chlórovaná)C) dojčenské kvôli tomu, že sú na ňu normy a najvyššie požiadavky aby bola nezávadná po všetkých stránkach pre novorodencovD) kvôli hygiene a bezpečnostiE) ochutené kvôli chutiČerný, čo keby ste niekedy niečo skúsili urobiť predtým ako niečo napíšete a skúsili vodu "z lůna přírody" bez chlóru, prírodne filtrovanú a vodu z vodovodu získanú z rieky plnú chlóru a prípadne vápnika, tzv. vodného kameňa a až potom sa vyjadroval ku balenej vode?Že vy ani len netušíte, že vodovodná voda v jednom meste môže byť i z niekoľkých zdrojov a mať rozdielnu chuť?Že jedna časť môže mať vodu podzemnú, takmer bez potreby úprav a iná vodu povrchovú s množstvom tech. úprav aby sa stala pitnou?
Já bych spíš řekl, že o tom moc nevíte vy. Protože kdybyste věděl, nemohl byste psát věty typu:"...dojčenské kvôli tomu, že sú na ňu normy a najvyššie požiadavky aby bola nezávadná po všetkých stránkach pre novorodencov..."Však se můžete podívat na výsledky různých testů, co v řadě těch slavných kojeneckých vod je. Už se jich dělalo hodně, nevím proč bych to měl dohledávat já.http://www.rozhlas.cz/dvojka/styl/_zprava/vysle... Minerálky jsem předtím neřešil, ale neřadím je do kategorie "normální voda" - už jen proto, že by se měly pít jen v omezeném množství, jinak se vám ty minerály začnou hromadit v těle. A k ochuceným vodám jsem se vyjádřil.Balenou "normální vodu" kupuji jen tehdy, když cestuji - např. vodu stáčenou z pramenů ve Vallée de Mai mohu vřele doporučit a kdybyste mi o NÍ tvrdil, že "pochází z lůna přírody", tak bych vám dal plně za pravdu. Ale v našich podmínkách je to spíš k smíchu. Ostatně takový Rajec pocházející z panenské přírody s nadlimitním obsahem pesticidů to ilustruje moc pěkně. Pokud v ČR budu mít nějaký problém s pitnou vodou, tak se budu v první řadě snažit řešit jeho příčinu (vodárenská společnost, krajská hygiena...) a ne "řešit" to tím, že prostě začnu kupovat balenou. Jelikož příslušná vyhláška hovoří i o chuti a zápachu.
Názor byl 1× upraven, naposled 12. 5. 2018 08:01
Máte niekde aj test 29 vzorkov vodovodnej vody a obsah škodlivých látok v nej, napríklad mikroplasty, hormóny, pesticídy a pod.?Černý, ste na smiech!"Aguila První voda neperlivá kojenecká. „Nemůžeme je označit za propadáky, ale objevily se tam zbytky chloroformu,“ vysvětluje Tuna. Je prý záhadou, jak se tam chloroform dostal, protože tyto vody by neměly být ošetřeny chlorací. "...narozdiel od vodovodnej.Nedokážete to pochopiť, že to čo v dojčenskej vode je mega problém, tak vo vodovodnej je hlboko pod limit?Škoda námahy vysvetľovať vám rozdiel v kvalite medzi pramenitou podzemnou vodou z prírodne chránenej oblasti a ošetrovanou vodou priamo z Vltavy."Voda Rajec kojenecká sice limit na obsah pesticidních látek splnila, ale s odřenýma ušima,“ konstatuje Tuna. " - Černý, predpokladám že limit na obsah pesticídov PRE KOJENECKÉ VODY! To čo je vám na smiech, ukážka nekvality, pijete denne vo vodovodnej vode v mnohonásobne vyšších dávkach!Píšem o pramenitej vode podzemnej. Nie o stolovej vode (vode), ktorá môže byť aj povrchová a sú to vyhodené peniaze. To uvádzam preto, že v prvom príspevku som v konečnej úprave vynechal jeden odstavec a tlačidlo na edit tu nie je a ako som si všimol, vy ste si to ani nevšimli, že je rozdiel medzi stolovou vodou-čo je voda kvality vodovodnej ibaže bez chlóru a pramenitou vodou, ktorá musí byť jedine podzemná a dôležité je sledovať na etikete zdroj vody.Ak sa zistia vyššie pesticídy vo vode z prírodne chránenej oblasti najvyššieho stupňa, čo potom vo vodovodoch čerpajúcich vodu z riek a jazier, že?K tomu sa neustále rozširuje množstvo látok ktoré sa sledujú vo vode lebo sa zistila nie len škodlivosť ale aj ich výskyt vo vode mnohých tých z priemyselnej výroby až po 10tkách rokov.Iná vec je skladovanie vody. To že obchody a medzisklady niekedy nechajú fľaše vonku na slnku napriek tomu, že je to zakázané, je iná téma.V každom prípade, ak chcete argumentovať proti balenej vode tak nabudúce to skúste tak, voda vo vodovode ktorú mám obsahuje nasledovné škodlivé látky v takýchto hodnotách, balená voda v takýchto hodnotách a potom uveďte ktorá je lepšia. Lebo pri tej vašej argumentácií vychádzate z predpokladu, že každá vodovodná voda v ČR, na svete, je úplne rovnakej kvalite.V realite je to tak, že jedno mesto môže mať niekoľko zdrojov pitnej vody. Vysoko kvalitnej podzemnej bez potreby nejakých extra úprav až po vodu riečku s množstvom technol. úprav. Mäkkú, tvrdú, extra tvrdú. Menej či viac chlórovanú.Je na zamyslenie, že to čo dnes splňuje limit na kvalitnú vodovodnú vodu, či to bude splňovať aj o 5 rokov, keď sa deje i toto:"Európska komisia zaradila na základe hodnotenia pesticídov v pitnej vode za roky 2011 až 2013 v roku 2015 atrazín do zoznamu povinne reportovaných pesticídov a ich metabolitov v pitnej vode a sprístupnila aktualizovaný zoznam 25 tzv. znepokojivých pesticídov a ich metabolitov, ktorý zahŕňa i atrazín. "Pred 10 rokmi to vo vodovodnej vode nik netestoval, nehľadal a vy ste to plný nadšenia pili a smiali sa z pramenitej vody z prírodne chránenej oblasti. (zopakujem, píšem o pramenitej, prípadne minerálnejnie stolovej).Toto je dôvod prečo bohatí ľudia chcú napríklad ľadovcovú vodu. Kvôli látkam, ktoré sa ešte nezačali ani len testovať, no je jasné, že vznikli ľudskou činnosťou a je aj jasné, že v ľadovcoch nie sú.
Podvod. Ledovcová neledovcová, je to ta nejšpinavější věc. V New Yorku (v celé USA) je voda zdarma a firmy jako Coca Cola nebo jiné čerpají přímo ze špinavých rybníků, aby nemusely jezdit daleko. Ze zákona na to mají právo. Tuto vodu pak zlehka jednou pročistí a následně ihned expedují v platu. Dělá to nejen Coca Cola, ale všichni v USA. Plast navíc uvolňuje škodlivé látky do této balené vody. Vy si pak takovouto škodlivou vodu koupíte s označením, že je to z ledovců nebo dokonce z hor 😝.Voda z kohoutku pro NY je ze zákona 400 krát denně testována a je dokázáno, že je to nejlepší volba. Kupovat vodu z plastu je ta nejhorší volba. Proto ze zákona musí každý supermarket prodávat i balenou vodu v plastu, která je čepována z vodovodního kohoutku. Je to za vyšší cenu, ale já to respektuji. Plast je hnus v každém případě, ale nemám vždy přístup k vodovodnímu kohoutku.Voda z vodovodního kohoutku na Karvinsku je stejně kvalitní a stejně testována, jako ta v New Yorku. Nevidím důvod kupovat špatnou vodu z plastu, když mohu pít zdravou vodu z kohoutku.Dívejte se pozorně:https://www.csfd.cz/film/275342-tapped/koment... ...
Úžasné. Ale nie každý ako vy žije v USA v NY.Ale ak si myslíte, že vaša voda v USA bude trápiť veľmi veľa čítateľov zive.cz, ok.
Úžasné. Ale nie každý ako vy žije v USA v NY.Ale ak si myslíte, že vaša voda v USA bude trápiť veľmi veľa čítateľov zive.cz, ok.Dám rovnako skvostný príklad ako vy. V Indií si vyberiete kohútikovu vodu z miestnych riek alebo tú balenú v tom strašne škodlivom plaste?
A čem tu zde vlastně mluvíte? Opozice za každou cenu?V Indii si občan ze "západu" vybere vodu balenou, ale myslím, že v našich končinách je to naprostá volovina. Zvlášť, když se lidi mnohdy zásobují balenou vodou při ceně 3,50 za láhev(aby se ušetřilo) v domnění, že je lepší než ta kohoutková.
u balené vody mi přišlo, že chuť rozlišit jde - svého času jsem měl rád Dobrou Vodu, protože mi fakt chutnala, zatímco Mattoni či Aquila ne - myslím klasickou čistou, neochucenou. Reklamy jsem neřešil a na složení moc nekoukal - šlo o čistě subjektivní pocit.Sranda je, že jsem měl možnost na jedné akci ochutnat Evian, což se v některých kruzích bere jako hogo fogo voda a připadalo mi, že pražská kohoutková voda chutná líp...
Balená voda má dnes smysl pro rizikové oblasti s nejistou kvalitou vodních zdrojů. Ano, po revoluci byli lidé z balené vody urvaní, místo toho, aby tahali těžké Matonky ve skleněných lahvích, nyní mohli mít vodu v lehkém plastu. Časem ale lidé pochopili. Stejně jako postupně vyhrává recyklace a uvědomění si, že planetu máme jen jednu, postupně lidé nahrazují plastovou vodu velkými obaly (barely) nebo vyrábějí doma bublinkovou z kohoutku. Pro bohatší státy už není symbolem blahobytu voda v plastové láhvi, ale naopak opouštění jednorázových plastových obalů v co největším měřítku. Proto tato "chytrá voda" budí takové pobavení. Osobně ji znám několik let, v USA je docela běžná, prostě voda. Je to hlavně "produkt s příběhem" a to prodává. PS: A já jsem na Živě od roku 1996, když jste se ptal, kde jsou ti lidi dnes.
A balená voda z Libye by se mohla jmenovat: Tercieu Livewater.
Podle mého názoru je zrovna balená voda příklad toho, jak marketing dokázal přimět lidi kupovat něco, co vůbec nepotřebují. Jak ukázaly testy balené vody, některé mají horší kvalitu jež pitná voda z kohoutku.Balená voda má smysl na cestování nebo pro rizikové oblasti nebo v případě nějakých havárií, kontaminaci vodovodu a podobně. Ale rozhodně není důvod ji kupovat do domácnosti jen tak.Úplně nejhorší jsou "aquabary" s barely ve firmách, kvůli často zanedbané sanitaci je voda z těchto aquabarů plná různých bakterií.
U nás ve firmě se dřív na akce kupovala balená voda (mnozí nadávali, jak je to drahé, neekologické a stupidní), načež jsme na pár akcích jedné mamutí organizace měli na všech jednáních na stolech skleničky a džbánky (Ikea 🙂 ) s chlazenou vodou, která byla z kohoutku. To následně přesvědčilo i naše vedení, že dávat na jednání kohoutkovku není nic "socka" a zavedlo se to taky - ke spokojenosti jak ekologicky uvažujících tak účtárny 🙂
Jsi dobrá a poslušná ovce, běž si objednat celý vagón vody. A staň se hrdým sponzorem šmejdů.
Baví vás urážet? Ten, na koho reagujete, v celém příspěvku nikde nenapsal nic o sobě, jaký vztah k té vodě má. Jen popsal stávající situaci. Jsou lidi, co to kupují, takže to asi má smysl. Chápu, že jste chytřejší, než všichni ti vodu kupující lidé, ale s tím těžko něco naděláte. Musíte je holt nechat trpět, nedá se nic dělat. I když věřím, že kvůli tomu nemůžete v noci spát, když si uvědomíte, kolik ti chudáci utratí za zbytečnosti 😀
Je to tak.Stačí se podívat, za kolik peněz se prodává jiná balená voda. Jsou i o hodně dražší a mnohem obyčejnější.A k čemu že to je? Ve škole tvrdí, že žijeme v kapitalismu. Vycházejme z toho, byť s tím tak docela nesouhlasím. Pak je tu ta voda pro to, aby vytvářela zisk. Dokud to někdo za tu cenu kupuje, její existence má tedy smysl. I kdyby se pánové z redakce na hlavu stavěli.
placebo je silna vec :)balena voda ma zmysel, kde clovek nema inu pitnu vodu. kupovat domov balenu vodu ak ma doma vodovod s pitnou vodou, je nejaka forma mentalnej poruchy. navyse ta balena je vacsinou menej kvalitna(obcas bakterie, ftalaty...).
dobry napad, na sprostych sa najlepsie zaraba 🙂
A proto ani nepřekvapuje, že v USA je to trendy. A také předpokládám, že i u nás se najde plno těch, co budou chtít být cool.
taketo blbosti su trendy aj tu. a aj omnoho vacsie blbosti
Takže je to asi vlastně to samý, co pijou kosmonauti, z moči vydestilovaná voda s doplněním minerálů. Což o to, ve vesmíru to je chytré řešení 🙂
Belgicky lezak? 😀
No nekupte to, kdyz je to (demineralizovana mineralni (sic!) voda) obohacene o mineraly a jsou v tom elektrolyty! 😀To je to "zbytecne" a pomlouvane memorovani misto "rozvijeni osobnosti".To je ten "nenavideny" a opovrhovany vseobecny prehled zakladiho vzdelani.Proc asi? 😀
Já bych třeba 'Glacéau Smartwater' přeložil jako upravená ledovcová voda.
No to ja taky. 🙂A kdyby to ledovcova voda byla, mozna by nejake obohacovani melo smysl, ale v clanku je zmineno destilovani vody mineralni...
Pokud se nemýlím, tak ve zdravotnictví se destilovaná voda podává na vyprázdnění střev před operací. 😉
Myslím, že Coca-Cola se může snažit jak chce, ale v demagogické manipulaci nemůže předstihnout VTM: https://vtm.zive.cz/.../amer.../sc-870-a-1928... ...
Na ní, ne na ni. 3-[
Chytrá voda se to jmenuje proto, že firma chytře nabízí hlupákům obyčejnou vodu a chytře na tom vydělává. Po roce 1989 měla Coca Cola výbornou chuť, ale nyní to vypadá tak, že je naředěná na dvojnásobek objemu vodu. Proto to již nekupuji.
Takovou smart Water kupuju občas na benzínce když potřebuju dolejt destilku do chladiče.
Pijte Brawndo - obsahuje elektrolyty.
Tak chytrá je na tom jedině ta Coca-Cola, když prodává obyčejnou vodu za těžké "háky" a ještě z toho ti tupí Amíci slintají. Prostě jak říkal v Básnících F. Filipovský - když se sebevětší pitomost podá náležitě vědecky, vždycky se najde nějaký blbec, co tomu zatleská 😉
Už sis jí koupil, nebo to máš v plánu?
Klidně si ji na vyzkoušení koupím, nemám s tím problém.Nicméně pro objektivní posouzení by se beztak musel udělat "slepý" test, aby se "odklonil" vliv marketingu a placebo efektu. Ale to jsi jako "pravicově zaměřený diskutér" asi nechtěl slyšet, že?Btw: co si podle Tebe tedy mám PŘESNĚ představit pod pojmem "chytrá voda"?
Pro někoho chytrá voda znamená, že je dost chytrý, aby ji nekoupil 😀Ten slepý test vám moc nepomůže, tím tak akorát prokážete, jestli má opravdu jinou chuť (asi si ji kvůli tomu taky koupím 😀 ). Ale jestli je nějak lepší, např. vám po ní vyroste penis, na to bude třeba užívat ji dlouhodobě.Konečně je ale k dispozici ta jediná správná originální voda pro tvorbu ledu kompatibilního s Coca Colou, už nebude třeba používat ty splašky z řek.
"asi si ji kvůli tomu taky koupím" marketingové oddělení odvedlo výbornou práci😁
Kdyby jen marketingové oddělení, taky to pohrdání zde 😀 jakákoli zmínka je reklama... býval bych o tom vůbec nevěděl. Takhle, až to někde uvidím, budu mít větší vůli to koupit (preference již viděného, nebo jak se to česky překládá).
Zůstal překvapeně stát, když neviděl ani přízi, ani látku, ale aby nevypadal jako hlupák, řekl: „To je ale krásná látka. Chci, abyste mi z ní ušili šaty.“ Kdyby jste se dívali, viděli byste dva uličníky, jak nůžkami stříhají do prázdna a dělají, jako že šijí jehlami bez nitě. Když si císař zkoušel nové šaty, pochvaloval si, že jsou velice jemné a lehoučké a byl velmi spokojený. Stál před zrcadlem úplně nahý a otáčel se nalevo a napravo. Rozhodl se, že se v těch šatech zúčastní módní přehlídky. A všude, kudy procházel, mu lidé tleskali a chválili mu jeho nové šaty, ale jen do chvíle, než jeden malý chlapeček zavolal: „Císař je úplně nahý!“
„Co je na ni chytrého?“Prodejce.
Bože lidi jsou blbí....hlavně že to má elektrolyty tvl...https://www.csfd.cz/film/185578-absurdistan/p... ... se stává z komedie dokumentem...
Osobně to považuju za nejlepší film všech dob a postupně pozoruju, jak se to stává realitou..."Browndo, je to, co rostliny chtějí!""Ale proč? Proč ho chtějí?!""No protože obsahuje elektrolyty...""A co jsou to ty vaše elektrolyty??!""Přece to, co obsahuje Browndo a to rostliny milují!""Jo!! Na nejchytřejšího člověka planety mi přijdeš dost pitomej!"https://www.youtube.com/watch...
A kruci, přesně to mě okamžitě napadlo taky, ale byl jste rychlejší. https://www.youtube.com/watch... 😉
Přesně tohle mě napadlo, když jsem četl "obsahuje elektrolyty".
Když lidi kupují pšeničné klíčky ve zdravé výživě za 600Kč/1kg, nehledě na to, že ve mlýně vám to prodají za 100Kč za 60kg pytel, tak budou kupovat i tohle. Navíc placebo neuškodí.
Pšeničné klíčky metrák za 60.-Kč?Řekni, proč sem vlastně lezete?
Autor příspěvku nad vámi nepíše 100 kg za 60kc ale 100kc za 60kg!:) takže nějakých 167 Kč za metrak! 🙂
Alien nikdy netvrdil, že umí počítat, tak mu to nepodsouvej. B-]
I weep for humanity 🙁 ... jako by nestacilo Fruitissimo se svojí harmonizovanou vodou.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.