Jsme tu sice úplně mimo mísu, ale téma Vašeho příspěvku mě natolik zajímá, že přesto zareaguji.
Neetických podprahových účinků je v současné televizní reklamě spousta, až mě z toho mrazí:
Máme tu vyhublou ženskou kost a kůže, bodejť ne, když se živí jen sušenkami BEBE, co maj v sobě tolik energie.
Pak je hrozně báječný nápad skočit do vodopádu - budete opravdu svůj. Pobavilo by mě, kdyby to nějaký moula opravdu udělal - a zabil by se u toho.
Konec konců, ještě lepší je bejt frajer, kterej namluví všem, že prší, aby měl pláž jen pro sebe.
To jsou zhruba reklamy, u kterých současně trpím nejvíc.
Ještě mě mučí Ovocela - na ní je neetické prostě to, že je tak děsná.
No nic, s tímhle jsme tu fakt mimo mísu. Všem se omlouvám, neměl jsem to kde říct/napsat.