Co umí nové úložiště Google Dokumenty

Diskuze čtenářů k článku

23. 01. 2010 13:19

preco by som si robil v google doc zalohu ked tam mam len 1 gb ked si ju mozme urobit napr v gmaily kde je 7 Gb zadarmo? preco nedali aj g doc rovnako aleob zdielanu velkost z gmilom?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 01. 2010 16:40

Nejvíce na chybu na tom shledávám to (mimo Petržálka zde), že je tam limit pro velikost souborů (PDF, XLS, DOC). Nevím, zda to teď upravili konečně, ale nahrát tam třeba 30mb PDF, problém....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
22. 01. 2010 16:27

dle meho nazoru jsou nejcenejsi fotky, sam sem se presvedcil ze zalohovani na pevny(ppř. externí disk) se nevyplatí - 2mesice stary disk proste umrel jako letity uzivatel gmail je uloziste to co mi chybelo rozhodne zaloze na webovy disk fandim a cena cca 100kc na rok za 20gb - coz pro zalohu staci mi prijde az smesna jedine co bych jeste uvital tak treba propojeni zalohovacích programů jako Paragon s zalohou kdesi v internetu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 01. 2010 21:40

to mas tak, ked kupujes lacny šunty na blešáku.

kdybys kupoval kvalitni plotny, problem s diskem kery "umrel" bys nemel

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
22. 01. 2010 22:52

neni to o tom jestli to je sunt nebo ne hold spatny kus - ty sou byli a budou

mam tri totozne disky dva rok stare a jedne 2 mesice a bohuzel ten 2 mesicni odesel

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 01. 2010 23:05

mno, picasa je tu už dlouho a za stejnou cenu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
22. 01. 2010 23:39

ano a taky tam mam diky bohu fotky ktere byli na tom disku co mi odesel

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 01. 2010 16:15

asi jsem uplne hloupy ale jak pripojim google docs disk ke svemu pocitaci ?

spis mi jde o adresu

https://docs.google.com/ ? nebo jak :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 01. 2010 16:24

tak to je divne protoze kdyz tam v tento pocitac pripojit sitovovou jednotku a chci pripojit webovy server dam tam tu adresu viz nahore tak mi to napise ze je neplatna

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
23. 01. 2010 12:57

což takhle použít správce souborů?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 01. 2010 08:30

google kludne mohol dat 1GB na ukladanie suborov a zvysnych 7GB co je k dispozicii na GMAIL mohol vyuzivat tiez...ale podme na to inak: ake uloziska nad 1GB to na internete mame?

Dropbox 2GB,

SkyDrive 25GB,

LiveMesh,

OperUnite 1GB,

ubuntuOne (linux) 2GB,

vie niekto este o nejakom podobnom ulozisku s kapacitou min. nad 1GB?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 01. 2010 08:57

Humyo 10GB

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 01. 2010 09:07

Základní sazba Opera Unite má sice jen 1 GB, ale pomocí těch aplikací do Unite, např "Photos" tam je 10 GB, a něco podobného zřejmě bude i u videí, dokumentů apod.

unite.opera.com/applications/

my.opera.com/unite/blog/

btw: zrovna teď se na ty stránky nemohu dostat, ale Opera normálně je zelená (jako funkční a synchronizovaná), web Unite na které jsou informace ale momentálně nejede. Naštěstí to nemá vliv na funkčnost Unite v Opeře. A "Google Cache Archived" by to měl spravit

edit: už to funguje....

Aplikace "Document Courier" třeba nabízí 350 MB jen na dokumenty (což je hodně excelů a wordů)

http://unite.opera.com/application/331/...

každopádně to vypadá, že ať se bude v Unite dělat cokoliv, tak nedostatkem místa se trpět nebude.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 01. 2010 09:43

Na domovské stránce .... unite.opera.com .... to píšou ... Share 10 GB of photos in 10 seconds

youtube.com/watch?v=2Wk570sqzqc&feature=player_embedded

http://bit.ly/7nO19k... .... psalo o tom i Zive, a všichni to vědí

http://unite.opera.com/application/172/... .... přímo na webu aplikace ale žádná speciální zmínka o prostoru

= asi jim to nepřipadalo podstatné .... je defakto neomezený na všechno

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
22. 01. 2010 16:15

Opera Unite není webové úložiště.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 01. 2010 09:17

ADrive 50GB

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 01. 2010 09:28

jj, znám to taky ... je to jediná služba, která překonává SkyDrive .... ale nezkoušel jsem to, synchronizaci nepíšou, že umí. Ale třeba editaci dokumentů, ano. To je zajímavý.

http://www.adrive.com/...

http://www.adrive.com/plans...

http://www.adrive.com/static/aboutus_features...

No já mám s těmito službami špatné zkušennosti. Kdysi jsem měl xDrive 5 GB, a pak ta firma zkrachovala nebo co, už jsem se tam prostě nedostal. A všechno pryč. Naštěstí jsem tam nic extra cenného ani nedával. Pokud už někam dávat svá data, tak jedině služby velkých a důvěryhodných firem Google, Opera, Microsoft

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
22. 01. 2010 15:47

Microsoft a důvěryhodný není to oxyromón?

http://www.youtube.com/watch...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 01. 2010 16:11

Nó, určitě řádově několikrát více, než ten váš oblíbenej Rapidshare nebo Megaupload. Tam nemáte nikdy jistotu, a v ničem. Jde jim jen o to, vyrejžovat na pirátství, dokud si to nikdo neuvědomí.

..... + malý rejp ..... Asi na stejno jako Mozilla, po těch klasických slibech, co bude, a jak to bude skvělý

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
23. 01. 2010 12:56

proč ne, když na warezu postavil úspěch Microsoft (kdyby uživatelé museli za windows a sw pro nej platit, nikdy by se tolik nerozmohl), tak proč by na warezu nemohl vydělávat i jiná firma než Microsoft?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 01. 2010 09:30

Adrive - 50GB

komentář upraven: teď jsem zjistil, že Adrive už je výše zmíněn, takže se omlouvám za duplicitu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
22. 01. 2010 08:28

on i ten MS paběrkuje po službách jako je Rapidshare, Megaupload nebo Mediafire... ona ta jejich služba je oproti rapidu vřádu statistické chyby, takže je to o píp píp, se přít o to kdo je lepší, jestli Google nebo MS, když Rapid za sebou oba soupeře nechává daleko předaleko...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 01. 2010 07:41

Otázka ujednocení obchoodních modelů úložišť Google Account a Google Apps už mě napadla taky. V Google Apps je to totiž pořádně drahé, protože se platí za účet a musí se zaplatit za všechny uživatele najednou. A to je pro domácí použití, kdy mám maily členů rodiny na jedné doméně, pěkná palba a tudíž nepoužitelné. A z toho důvodu člověk nemůže využívat Google Apps naplno a musí stejně ještě vedle vést klasický Google Account

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
22. 01. 2010 13:15

asi nechapu - G docs na vlastni domene funguji taky zadarmo, ne? Stejne jako vsechny ostatni sluzby, vcetne treba plnohodnotneho jabberu ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 01. 2010 03:32

Cena 4728 Kč za 1 TB/rok je naprosto šílená. Za tu cenu můžu koupit vlastní 1TB disk, který mi v pohodě vydrží minimálně 5 let. Navíc nemusím mít strach, že moje data někdo zneužije nebo ztratí. (Nemyslete si, že velká datacentra jsou nezničitelná a bezchybně zabezpečená)

Příjemná cena by byla 100Kč za 1TB/rok.

1GB odpovídá jedné zapněné SD kartě ve foťáku, což je u mně hodně rychle.

Lidi, co si budou nahrávat soubory na tuhle službu velmi rádi zaplatí prodloužení... Neboď pokud bych měl u Googlu 10 GB fotek a oni mi napsali... "Zapať nebo ti smažem fotky co se ti nevejdou do kvóty", tak bych honem rychle zaplatil.

Raděj si koupím externí disk a šoupnu si soubory tam.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 01. 2010 03:58

No tak treba proto, ze na disk pripojeny doma s beznou linkou zrejme nebudete pouzivat jako uloziste, ktere mate vsude po ruce :)

Mit doma 100/100MBit linku, taky bych si neplatil WebDAV prostor abych mohl mit veci ktere potrebuji porad pri ruce, kdyz flashka na to nestaci :) - resp. me by asi stacila, jsem 100 let za opicemi a data ktera potrebuji mit po ruce maji max 10GB.. nicmene webove uloziste je zkratka praktictejsi :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
22. 01. 2010 18:35

Až tu budeme mít tisícovku, tak se webové úložiště teprve využijí naplno. Teď je lepší si koupit 2x 500 GB disky a použít raid 1 a máme postaráno

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 01. 2010 22:34

No často se zničí oba disky současně ...Povodeň, požár ,blesk ,zlobivé děti...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
23. 01. 2010 14:05

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 01. 2010 07:28

No, castecne mas urcite pravdu ohledne ceny, ale na druhou stranu, sva data bych JEDNOMU disku asi nesveril, a i kdyz stat se muze cokoliv, prece jen si myslim, ze havarie domaciho disku je pravdepodobnejsi, nez ztrata dat na googlu.

Soupat soubory na jeden externi disk ma smysl pouze v pripade, ze mi na nich nezalezi...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 01. 2010 07:44

To googlovské úložiště zřejmě zatím není určeno pro skladování warezu Jinak co se týče té ceny za 1T, tak se může zdát velká a za tu cenu se dají klidně pořídit dva harddisky, ale pokud by v té ceně bylo zálohování a nějaká garance bezpečnosti dat, tak to není zas tak přemrštěná cena. Já ve svém počítači asi za nejcennější data, považuji fotky a sem tam nějaká videa, kterých je už kolem 100GB (a další stále přibývají ) a v současné době, kdybych se rozhodoval, jestli zálohovat do googlu nebo pořídit další disk, tak bych asi vzal ten disk a doufal, že se v něm třeba nepodělají ložiska

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 01. 2010 09:35

U mna podobne, najcennejsie su osobne fotky, videa, momentalne asi cca 500GB (kvalitne foto so zrkadlovky + FULL HD videa z kamery). Na zalohu pouzivam dva externe 1TB disky ktore pripajam striedavo, cize vzdy len jeden na zalohu. Ale data rastu vcelku rychlo a uz vidim ako kupujem dalsie dva.... a zrejme rovno 2TB...

Tie su odpojene uplne za normalnych okolnosti.

Dalekooooooo vzadu je zaloha nejakych firemnych mailov, faktur, atd... na 320MB disk, ktory je v sufliku pripojeny a ten zapnem iba ked zalohujem kazdy tyzden...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
22. 01. 2010 09:35

Naprosto jsi nepobral smysl služby. Jsi jetel.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 01. 2010 02:40

Tak to je super, i kdyz by tedy mohli poskytovat alespon 5GB v zakladu, ono se to nesda ale prostor rychle mizi. Pouzivame dropbox, kam si davame pracovni veci grafika, kody atd. a sdilime s kolegy a ten prostor vazne rychle mizi. Ale za 100 kc na rok mit 20 GB u google neni spatny to je zadarmo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 01. 2010 06:44

Uvidíme, jak se to vyvrbí. Google potřeboval nějaké úložiště už jen kvůli svému ChromeOS. Uživatele si na to budou muset zvyknout a hlavně si udělat jasno v tom, k čemu je tato služba určena. Googhle chce poskytnout úložiště, které bude stačit co největšímu počtu uživatelů, aniž by ještě vplul do konkurenčních vod Rapidshare a podobných.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 01. 2010 01:41

Tohle mi v portfoliu Google celkem chybělo. Kapacita 1GB je více než dostatečná, protože důležité věci jsou často v řádech KB (např. zašifrovaná databáze hesel). Jen doufám, že podporu implementují časem třeba autoři aplikace GDocs pro Android a přístup k téhle funkcionalitě tak bude maximálně komfortní.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 01. 2010 08:53

Znovu varuji.

Jestliže nahrajete soubory na Google Docs, tak vám nemusí jít stáhnout.

Test se soubory Rar, Zip. Velikost 30 - 250 MB. "Anyway" prostě (téměř

vždy, u 250 MB 100%) nefunguje. Taková záloha je opravdu k ničemu.

Máte proto nějaké vysvětlení? Díky

Sorry, we are unable to scan this file for viruses.

The file exceeds the maximum size that we scan. Download anyway

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
22. 01. 2010 10:57

Myslim ze Ti to uz nekdo psal, osobne jsem to nezkousel, ale kdyz si to prectes, tak jediny problem je ze ti to nemuze projet antivirem protoze tak velky soubory to nescanuje. Proto tam mas na konci taky "Download anyway"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 01. 2010 11:07

No právě že to "Download anyway" nefunguje

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 01. 2010 09:04

Jo jo, vzhledem k hanebné rychlosti uploadu ukládám stejně dokumenty o velikosti v řádu MB.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 01. 2010 09:31

Tak to Vás asi nepotěším. Po dnešním testu uploadu deseti dokumentů 1 - 5 MB (Excel, Word) jsem jich zpět stáhnul pouze osm.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 01. 2010 11:10

Zálohuju na Live Mesh nebo via FTP na svůj web, takže Google Dokumenty mě zatím nepálí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor