Co se událo ve světovém internetovém businessu za minulý týden

Diskuze čtenářů k článku

Jan Vanhara  |  20. 04. 2001 19:29  | 

Fascinuje me, jak Webhouse do posledniho dne mohutne inzeroval ve vsech mediich (obzvlaste v televizi) a pak najednou ze dne na den skonci. Sam jsem byl take velmi skepticky, ale pro uzivatele to byly jednoznacne vyhodne sluzby. Osobne jsem benzin timto zpusobem v USA kupoval a byl jsem spokojen (az 20% nizsi cena). Nakupy v supermarketu byly prilis slozite, ale pro drazsi polozky vyhodne (objednavka online, osobni vyzvednuti v supermarketu). Ale v nadhledu je tento zpusob podnikani zajimavy. Celou dobu na plny plyn a pak ze dne na den zavrit kram (z oduvodnenim, ze trh jeste neni pripraven na tento typ sluzeb). A to jiz meli 2 miliony uzivatelu techto sluzeb.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Barta  |  20. 04. 2001 19:29  | 

Mate pravdu, bylo to opravdu zajimave. Napr. i Priceline na posledni valny hromade s akcionari zduraznoval, jak Webhouse Club dobre jede, ziskava nove kilenty. Tenheleten model proste nevysel na potraviny a benzin, ale pro letenky a hotelove pokoje je idealni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor
Aktuální číslo časopisu Computer

Megatest mobilů do 5 500 Kč

Test levných herních notebooků

Hrajeme na Xbox Series X

Programy pro kontrolu dětí na počítači