Přemek Kubák
31. 7. 2014 • 21:23

Jestli by to nechtělo pustit ke kormidlům taky mladou krev, místo aby jen poslušně veslovala. Jako nemám nic proti starším zkušeným kozákům, ale i oni zakládali firmy a plodili nejlepší nápady, když jim bylo 30. Takže by to myslím chtělo nechat další třicátníky plodit a ne je zlomit, zapřáhnout, vycucat a odhodit do škarpy.

Luděk Pokorný
7. 2. 2014 • 22:23

A pak že vývoj neběží ve spirále. Začlo to terminály a sune se to opět k terminálům 😉

Karel Veselý
Karel Veselý
7. 2. 2014 • 15:35

Konečně někdo kdo se v tom oboru pohybuje a ne ňákej PR manažer jako byl Ballmer. 😀

Pavelka IT amater
7. 2. 2014 • 13:16

Věřím tomu, že díky tomu, že Satya Nadella už má ženskou a není panic, tak se bude moci lépe soustředit na inovace v Microsoftu.

Josef Fousek
Josef Fousek
7. 2. 2014 • 11:04

Jako článek pěkný, ale proč se neustále papouškuje ta mylná informace o 21% prodaných chromebooků?
Vždyť tato statistika byla už dávno označena za chybnou.. To by měl člověk, který se pouští v článku do analýzy přeci zaregistrovat..Ono to ale vypadá tak pěkně dramaticky, když se napíše že 21% prodaných notebooků jsou chrome, že? 🙂
Jedná se ale POUZE o chromebooky dodané firmám. Celkový počet chromebooků v poměru k normálním notebookům jsou odhadem podle IDC pouze 2%, což je sakra rozdílVíce o tom, jak to doopravdy s těmi čísly je se dá dočíst na spoustě zahraničních stránek a překvapivě jen na jedné české:
http://extranotebook.cnews.cz/situace-chromebooky-neni-... ...

Názor byl 1× upraven, naposled 7. 2. 2014 11:06

Jan Velecký (VVelda)
7. 2. 2014 • 10:43

"I to je důvod, proč si Microsoft stále drží vysoce ztrátový internetový vyhledávač Bing"
A nepsali jste nedávno na živě, že Bing konečně začal MS sypat?

Milan Křepelka (cicobasket)
Milan Křepelka (cicobasket)
7. 2. 2014 • 10:39

Díky za článek. Dobrá práce.

hnusak
7. 2. 2014 • 10:29

Snad se tentokrát Hejl dočká.

Určitě si přečtěte

Články odjinud