Odehrávalo se začátkem 90. let na Amstradu CPC 464.
- dokoupení 256kb externí paměti (původní 64kb)
- rozběhání 5,25 diketovky místo 3 palcové (nikoliv 3,5) - originální JEDNA Amstrad disketa stála v bazaru cca 1/10 tehdejšího platu
- "ladění" výšky hlavy magnetofonu při přehrávání cizí kazety
- vlnění okrajů obrazovky (grafický efekt) a skřek magnetofonu pži nahrávání hry
- napětí, kdy člověk čekal po dalším seštelování hlavy vestavěného magneťáku, zda to zase po 15minutách vyhodí chybu.
- děrování 5,25 disket, aby se daly používat oboustranně, jelikož mechanika měla hlavu jen z jedný strany
- kopírování her a programů na kazotovém dvojčeti
- programování v Basicu s číslovanými řádky
- "kouzlení" s příkazem poke
- cpm
- natírání textilní pásky do jehličkový tiskárny razítkovou barvou
P.S. Před nějakou dobou jsem si stáhnul jeho emulátor a 5000 her. Mělo to cca 200Mb.
-----------------------------------
PC (1995)
- přetahování 28Mb přes noc po sériovém laplinku
- instalace programu z 35 disket
- první 3D - Vodoo1
- počítání filmu z dovolené skoro celý den
- první hra proti živému protivníkovi přes laplink
- mohutný Pentium 1 do slotu
- půlroční čekání na připojení na net
- začátek Alzy v malinkém krámku, jenž byl totálně zarovnaný krabicemi
-----------------------
Obecné
- chození na poštu si zatelefonovat
- školní učebna s jedným počítačem
- trhané video přenášené digitálně jako naprostá špička technologie