Demo systému si můžete spusti na mobilním telefonu.

Demo systému si můžete spusti na mobilním telefonu.

V základu téměř nejde poznat, že se jedná o Android Auto.

V základu téměř nejde poznat, že se jedná o Android Auto.

Zvládne ale spustit Google mapy...

Zvládne ale spustit Google mapy...

... a další aplikace.

... a další aplikace.

Oproti verzi od Googlu nevyžaduje připojený telefon.

Oproti verzi od Googlu nevyžaduje připojený telefon.

Ovládat lze i jednotlivé části auta.

Ovládat lze i jednotlivé části auta.

Takto vypadá Android Auto přímo od Googlu.

Takto vypadá Android Auto přímo od Googlu.

To ale ke svému běhu vyžaduje připojený telefon.

To ale ke svému běhu vyžaduje připojený telefon.

V základu téměř nejde poznat, že se jedná o Android Auto.
Zvládne ale spustit Google mapy...
... a další aplikace.
Oproti verzi od Googlu nevyžaduje připojený telefon.
12
Fotogalerie

Čistý Android už nebude ani v autech, Volvo ukázalo svou předělanou verzi Android Auto

Volvo se svou značkou Polestar, zaměřující se na auta s elektrický pohonem, ukazuje, jak bude vypadat jejich provedení systému Android Auto. A oproti základnímu systému od Googlu má zcela přepracované rozhraní a kupu funkcí navíc.

Polestar se tak stane první značkou, která upravenou nativní podobu Android Auta představila. Demo si můžete sami vyzkoušet na této stránce, je třeba ji otevřít na větším telefonu nebo tabletu. Poté si po přidání na plochu můžete projít, jak se celý systém bude ovládat.

Součástí je rozhraní pro ovládání auta i nejrůznější androidí aplikace, jako je Google kalendář, Spotify a další. Oproti klasickému Android Autu se ale vzhledově hodně liší a na první pohled působí o něco složitěji. Jde spíše cestou Tesly, od níž si ostatně automobilka půjčila v demu i některé easter eggy, jako je třeba hvězdné pozadí v Google Mapách.

Výhodou tohoto nativního použití Android Auto je pak to, že není nutné spárování s mobilním telefonem, systém funguje sám o sobě. Oproti originální verzi se liší jak designově, tak i základním rozhraním a ovládáním – existuje zde notifikační lišta a systém nepoužívá spodní lištu s aplikacemi.

Na rozdíl od mobilních telefonů ale mají automobilky o něco méně svobody co se týče úprav. To snad povede k větší konzistentnosti napříč automobilkami a menším problémům s roztříštěností.

Volvo má i autonomní nákladní vozy:

Zdroj: The Verge

Určitě si přečtěte

Články odjinud