marekrex
16. 9. 2019 • 12:21

Já bych oddělil spíše elektroauta z hlediska HW a SW. HW se možná naučí, časem, ale bude doba, kdy to bude jako u mobilů. Prostě SW a odladění systémů bude dělat auto autem. A krom toho všechny čínská e-auta už musí práskat vše, takže bych se i bál velkého bratra i u automobilů. "a la Demolition man".

Pavel Smolík
Pavel Smolík
15. 9. 2019 • 13:09

Evropa měla s USA velký náskok ve spalovacích motorech, který by Číňané doháněli roky.Geniální EU ho nařídila zahodit, takže jsme s Čínou na stejné startovní čáře. A auta se budou ekologicky vozit přes půl planety, kde se budou vyrábět špinavější mi technologiemi, špinavěji vyráběnou energii a převážet extrémně znečišťujícími loděmi. A měnit skoro jako mobily....Ochrana přírody v podání zelených, pirátů a podobných mozku.

Jirka Jr
Jirka Jr
15. 9. 2019 • 11:00

vsak ono se najde dost crashtesteru, kteri si to koupi prede mnou 🙂

vit01
vit01
15. 9. 2019 • 10:46

Jsem zvědavý na crashtesty.

Richard Starý
Richard Starý
15. 9. 2019 • 0:50

Indové to zkusili a výsledkem bylo Tata Nano haha, čínské mají nejspíš základ v roveru75, který ukradli

Jozef Kostelansky
Jozef Kostelansky
14. 9. 2019 • 22:52

Číňania sa už viac krát pokúsili presadiť v EÚ so svojimi autami. Ale vždy to skončilo fiaskom.
Vedia, že teraz majú jedinečnú šancu to dosiahnuť - ale pomocou elektromobilov. Aj preto, že čo sa týka tejto technológie, majú mierny náskok. (európske automobilky články dovážajú práve z Číny). Myslím si, že sa im to skôr alebo neskôr (dřív nebo později/ podarí.
Brusel a jeho aparát v láske nemám, ale európske automobilky by mu mali byť vďačné, že ich bruselskí úradníci doslova "dokopali" k tomu, aby začali vyrábať elektromobily vo veľkom. Ak by to neboli realizovali, tak Číňania by teraz mali v EÚ elektromobilové El Dorado. Predávali by tu svoje autá vo veľkom, a kým by sa európska konkurencia spamätala, mohlo by byť už pre niektoré automobilky neskoro.
O novom VW ID.3 sa začalo hovoriť už niekedy v r. 2014. Vtedy len všeobecne s tým, že do výroby by mal ísť niekedy v r. 2019-2020. Takže od myšlienky k realizácii je potrebných aspoň 5 rokov.

malvino
14. 9. 2019 • 21:50

To že by Číňani měli samořiditelné auto level 5 doufám není pravda. Pokud jo, tak by to byl důkaz, že jsou o několik světelných let před námi.
Můj tip ale je, že to tak žhavé nebude.

Kuba12345678
14. 9. 2019 • 19:39

ti nas s timhle uplne prevalcuji. Diky levicovemu smerovani Evropy je to celkem jasne. my si budeme hrat na nejake hodnoty (samozrejme vycucane z prstu) a ostatni budou vydelavat.

dolph1888
dolph1888
14. 9. 2019 • 18:31

Docela mám obavu, aby se jim to podařilo, nevím tedy přesně kolik váží, ale těžší SUV už začínají aktivistům v Německu vadit:
Stop motorizovanému násilí. Němečtí politici a aktivisté brojí proti SUV
https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi/suv-au... ...
a řekněme si na rovinu, eAuto také není z těch lehčích. 😉

Určitě si přečtěte

Články odjinud