Love this
ty
Když googlujete trochu zpátky do minulosti, zjistíte, že je to evergreen BIS. Ve zprávách BIS se už několik let objevují tato obvinění - Jak Rusů, tak Číny. Např. 26. 11. 2019 — BIS také v loňském roce vyšetřovala napadení neutajované sítě ministerstva zahraničí pravděpodobně ruskými aktéry, při dalším incidentu resort ...Rok 2018: O dlouhodobém útoku na MZV loni informoval tehdejší ministr Lubomír Zaorálek (ČSSD). Útočníci pronikli do e-mailových účtů některých zaměstnanců resortu včetně ministrovy schránky a účtů některých náměstků. Podle expertů musel čin spáchat jiný stát a připomínal útok na internetový sytém Demokratické strany v USA. Z tohoto útoku americké tajné služby obvinily Rusko.Podle BIS útočníci k poště přistupovali nejméně od začátku roku 2016 a kopírovali e-maily včetně příloh. „Získali tak údaje využitelné pro budoucí útoky i seznam dalších možných cílů, a to v rozsahu průřezově prakticky všemi významnými státními institucemi. Pozornost útočníků se soustředila především na schránky nejvyšších představitelů ministerstva,“ uvádí zpráva. Případ se podobal jiným, které se uskutečnily ve stejné době také jinde v Evropě.
Ano, Čína a Rusko na nás útočí dlouhodobě.
bla bla blasvět již dávno řídí utajená AGI, která je v jedněch rukoutak si tu dál plácejte játra, jak je libo
čínský velvyslanec se určo musel dobře bavit, kdyz mu otylý Knedlík "dával kázání",
"Rozsáhlé vyšetřování incidentu, které určilo zodpovědnost za útok s vysokou mírou jistoty, provedly společně Bezpečnostní informační služba, Vojenské zpravodajství, Úřad pro zahraniční styky a informace a Národní úřad pro kybernetickou a informační bezpečnost.""s vysokou mirou jistoty" = vieme prd a fabulujeme, aby sme si udrzali este tych par zufalych volicov pri hre pred vymyslenym nepriatelomto mate rovnako ako sinofobny NUKIB pravidelne publikujuci bludy o Huawei, sice nikto nikdy nedokazal akukolvek spionar produktov Huawei, ale tak preco sa nevyzvracat a nepodporict xenofobiu/sinofobiu volicov vladnej koalicie, ze?a tento "utok" je uplne to iste, nepovieme vam kedy, kde a ako presne sa mal stat a ake mame dokaze, ale "trust me bro", lebo lipanek a dalsie institucie sucasnej vojenskej junty tak povedali, tak to tak raz je a kto o tom pochybuje je prorusky svab, dezolat a antivaxxerpochopitelne podla ocakavania sa Cinania ohradili a ziadaju dokazy, ktore pochopitelne Cesi nikdy nepredlozia, vyzvracali sa do medii, prva signalna volica si to zapamata a aka bola realita je uz neskor vedlajsieodkaz pre Zive - vazte slova, v titulku pisete nezmysly "Čína zaútočila na českou kritickou infrastrukturu" - mate na toto tvrdenie jediny dokaz? lebo take cosi netvrdi ani ceska vlada, nabuduce odporucam nastudovat si vyznam slova "udajne" a pouzivat ho
Tebe tie dôkazy na nos nikto vešať nebude. S tým sa zmier.
ak ich nemienia nikomu vesat na nos, tak nech potom ale necakaju ze niekto bude verit tym ich sinofobnym zvastom
Prd víš leda ty.
Již několikrát jsem o tomto riziku psal, ale setkal jsem se s nepochopením! Rizikem pro rozvodné energetické soustavy je zejména Čínské firmware a jeho pomocí ovládání spínání elektro. spotřebičů tzv. "chytré domácnosti" - "na dálku", neboť na shození jakékoliv energetické sítě by stačilo stotisíc odběratelů u HDJ a spotřebou více jak 5 kW a to je méně než jeden sporák + rychlovarná konvice + vysoušeč vlasů (a 10 kW tak takový odběr je prakticky jeden elektrický sporák + rychlovarná konvice + vysoušeč vlasů či topení aut. pračky a to nepočítám ani auto-nabíječku, vysavač) a zejména KLIMATIZACE. Největším problémem je přesné načasování časovačem řízený "RADIO CONTROLLED" tj. synchronně v přesných časových sekvencích tj. opakovaně zapínat a vypínat příkon (domu), takové jednání by bylo posuzováno jako terorismus! Pozor, z každé síťové (230 V) zásuvky se lze "nabourat" do sítě za VN/NN transformátorem příkazy HDO či pomocí firmware (z Číny apod.) tzv. chytré elektroniky - ovládání elektro. spotřebičů - což je hodnoceno jako "RIZIKO ohrožení státu". K incidentu, mám věrohodnou informaci, tak jako v podobných případech se jednalo o pomstu zhrzené bývalé zaměstnankyně MZ ČR, která předala přihlašovací - aministrátorská práva nepovolané osobě. ..
Názor byl 1× upraven, naposled 29. 5. 2025 12:32
Pokud mate duveryhodnou informaci, pak jste bud vy a nebo nekdo jiny porusil mlcenlivost a mel byste prijit o proverku. Takove veci nemaji v diskuzich co delat.A umi to byt, krom ztraty duvery a reputace, i dost nakladne. Za covidu jsem si tu v diskuzi uzil sve s informacemi, ktere jsem mel, a mlcenlivostem, ke kterym jsem se zavazal. Ale vydrzel jsem 😀Slibuju si, chlacholim se, ze o tom jednou napisu knihu, protoze je mi z toho dodnes zle. Taky jsem radeji uplne zmenil obor (a styska se mi, svym zpusobem).
K incidentu, mám věrohodnou informaci, tak jako v podobných případech se jednalo o pomstu zhrzené bývalé (vyhozené) zaměstnankyně MZ ČR, která předala přihlašovací - aministrátorská práva nepovolané osobě (informace je obecná, interní pro potřeby státní správy, není v žádném režimu utajení). De-facto jednalo se o selhání jednotlivce nikoliv systému a tomu nejde nikdy zabránit, ale lze se bránit, jistě BIS toho využila. ..
Nevím, možná to vše byla jen (nastrčená holka) "zpravodajská hra" - PROVOKACE naší (či jiné) kontrarozvědky a Čínská rozvědka se prostě chytla na "KRTKA", dost často se to dělá, pravdu se možná dozvíme za 80 let, nebo taky nikdy. Tak či tak číňani z toho mají pěknou ostudu. !!
Názor byl 1× upraven, naposled 29. 5. 2025 16:20
Ze zásuvky 230 V rozhodně nelze ovlivnit HDO signál do vn sítě. A už vůbec nějakým "chytrým" spotřebičem. To je naprostá kravina.
ANO - logicky, HDO signál se nemá šanci dostat a ani by se neměl dostat přes distribuční tranformátor VN/NN čili 22kV/400V (jmenovité napětí, mezifázově), alespoň takto je el. distribuční síť konstruována, ale pomocí frekvenčních pulzů lze ovládat - narušovat (rušit) povely "společného" NN (účastnického) rozvodu. "Chytrý" spotřebiče lze dálkově ovládat - konfigurovat na úrovni uživatelského obvodu - odběru ((firmy, domácnosti - odběrného místa, ale i více obvodů (příspěvek je publikován obecně)). ..
HDO signál se přes distribuční trafa normálně dostává. Vysílače HDO jsou běžně v některých vn rozvodnách. Problém pro HDO vysílač v podobě chytré elektroniky za zásuvkou 230 V je, že nemůže mít dostatečný výkon a okolní impedance ho celkem rychle utlumí na to aby něco podstaně ovlivnil.
A co že byla ta kritická infrastruktura? Mail na seznamu? Nebo složili přenosovou soustavu? Ničeho mimořádného jsem si za poslední roky nevšiml - kromě ransomwaru za výkupné.
Hlavne, ze je Cina takovy kamos, a nakupujeme od ni ve velkem.Rusko je fujky totalita vojensky okupujici cizi stat obvinene z genocidy.Cina je totalita vojensky okupujici cizi stat pachajici genocidu. Ale neni fujky, protoze... nevim proc, ale neni Rusko nebo co.Lipavskemu mam tendenci neverit, mam tendenci neverit clankum na Zive o tom, jak nejaky satelit muze byt uplne cokoli, napriklad atomova bomba, a taky mam tendenci neverit skandalnim odhalenim kybernetickych utoku, protoze to casto stoji na indiciich typu "komentare v kodu byly v azbuce, takze je to Rusko". Tady k tomu zadne informace nejsou, je to neoveritelne.Ale at uz to pravda je, ci neni, Cina je nebezpecna. Je mnohem nebezpecnejsi nez Rusko, a absolutne nechapu, jak je mozne, ze zatimco Rusko fuj, od Ciny nakupujeme jak divi, a jeste na ni zvysujeme energetickou zavislost.Vsak i ten Putin, kdyz chtel napadnout Ukrajinu, musel pockat na schvaleni prezidenta Xi, na to uz se zapomnelo?
Si-ťin nejlepší lídr. Jenom jedna čína. Čína mít rýchlovlaky, západ chudý a špinavý. Čína bohatý a čisstý.
Xi si vede skvele, to se mu musi nechat. Stejne jako cele Cine.Nevim, co na to teda Cinani. Krom toho, ze vidi, jak jim prudce roste zivotni uroven, mam dojem, ze jim ta totalita prilis nevadi, v tomhle je asijska mentalita ponekud odlisna.Urcite se to nelibi Tibetanum a Ujgurum.Jinak je ale treba rict, ze sve cile plni na vybornou a maji skvele naslapnuto. Je jen otazkou casu, kdy Cina zacne dominovat svetu, a na nejake Rusko nebo EU si nikdo nevzpomene. Teda mimo vtipnych historek o tom, v jakem upadku ta kultura byla. V Rime se mohl stat cisarem kun, u nas se muzete ozenit s hasickou strikackou. Vidim tam jiste paralely.
Ptal jste se Tibeťanů, jestli se chtějí vrátit do otrokářského zřízení? No a co se Číňané zbavili ujgurských islamistických teroristů, tak je tam taky klid.Víte, mít info jen z našich, potažmo EU/USA médií, vám dá dosti jednostranný pohled na věc.
Hezky. Diky za reakci.Cina nejen ze zlikvidovala teokratickou spolecnost a "zrusila nevolnictvi" (bavime se o roku 1950), ale taky znarodnila pudu a zavedla svoji vojenskou totalitu (bavime se o soucasnosti). Cinane se Ujguru zbavuji stale v "prevychovnych taborech". Nelikviduji teroristy, likviduji cely narod. Prostrednictvim nucenych sterilizaci a nahradou cele kultury. Je to genocida jako vysita.Zpusob, jakym jste oboji zjednodusil, napovida, ze prave vas pohled je dost jednostranny. Je obtizne ziskavat informace z jinych zdroju, ale hodne se o to snazim, a na kazdy nazor hledam protinazor. To me pak nuti respektovat jine nazory, ale pokud chcete tvrdit, ze mam jednostranny, EU/USA pohled na vec, mozna byste i vy mohl prostudovat vice zdroju. Nebo alespon vice mych komentaru tady na Zive.
Ja jsem se jich ptal, primo na miste. Vratit se chteji. Jen tedy ne do otrokarskeho zrizeni, ktere tam tak nejak nebylo. Ale kdyz jsi milumirovny narod a na kazdem tretim rohu mas za ostnatym dratem skupinku cizich vojaku se samopaly a brokovnicemi, tak si nejakou revoluci rozmyslis. A kdyz ti za nalez tve vlastni vlajky v domacnosti hrozi poprava pro tebe i celou domacnost, tak si rozmyslis i nejake protistatni akce.
S dominanciou číny je problém ten, že na to kapacitne nemajú a ani vôlu. Propaganda im ide na plné obrátky, no vždy sú tie ich úspechy s nejakým "ale". Budú úspešní len dovtedy, kým im to ostatní budú baštiť. Peniaze sa prejedia, bude zle.
Nezlobte se, ale to jsou jen kecy.Cine to ostatni basti. Cela Afrika a Jizni Amerika, Asie, dokonce podstatna cast Evropy (zcela jiste nadpolovicni, protoze nadpolovicni cast Evropy tvori Rusko zavisle na Cine), nezapomente na Balkan (vizte Cernou Horu)…. Tady tech par statecku v EU a USA Cinu uplne nevytrhne.Cina tu vuli na dominanci ma, kapacitu taky. Jestlize mohla svetu dominovat Velka Britanie se svymi kapacitami, proc by nemohla Cina?Navic je jiste, ze v tom nebude sama. Jsou tam dalsi velmoci na vzestupu. Indie, Vietnam...Az se preji penezi, to bude legrace 😀 kdy to podle vas nastane?
Názor byl 1× upraven, naposled 29. 5. 2025 11:26
Náhodný zlepenec napoly znepriatelených štátov nie je istota rastu. Čína dala veľké pôžičky všade možne po svete a problém bude, keď ich bude chcieť naspäť. Neviem, ako dostanú peniaze napríklad z takého Pakistanu, alebo z ľubovoľnej banánovej republiky v Afrike. Vyhadzujú v číne peniaze na rôzne vladne hurá projekty, ktoré potom podriadení plnia švejkovským spôsobom a ešte si pri tom nacpú vercká. Ak niekto toleruje čínsku totalitu, to je jedna vec. Ale oni majú kopec toxických peňazí a robia zlé rozhodnutia, už len preto budúcnosť číny nevidím tak rúžovo. V Bratiske číňania stavajú petržalsku električku, už mala 3 roky jazdiť. V Srbsku im spadla stanica na hlavu postavná číňanmi. V USA sabotujú elektrickú sieť záhadnými krabičkami. Rusi sú nasratí na nich kvôli automobilom. Majú krapátek rezervy v tom, čo slubujú a v tom, čo doručia.Ale jedno im ide dobre. Vedia naverbovať užitočných idiotov z radov youtuberov, ktorí napodiv vždy ukazujú to isté a hovoria to isté, niekto by si myslel, že to majú napísané niekym ...
Ne, neni. Ale vsechno tomu napovida. Za 30 let nas Cina zdominuje. Mozna uz za 10.Co s temi pujckami? Budou je vymahat, vsak vizte tu Cernou Horu. Dluzit neni nic prijemneho, a kdyz nemuzete splacet, stavate se vazalem.Cina vyhazuje penize obcas na absurdni projekty, ale je to zeme 100x vetsi nez CR, a tady by se tech absurdnich projektu taky par naslo. Nehlede na to, ze jim to celkem funguje.Nepodcenujte Cinu. Byl to prave Cinan, Sun Tzu, kdo varoval, ze podcenit nepritele je ten nejhorsi zpusob, jak prohrat. Cina je velmi, velmi schopna a mocna. Vidim to zejmena v technologiich, kdy i pres zaostalost a embarga maji sanci prekonat zapadni litografii vlastni technologii s takovym naskokem, ze si nedokazu predstavit to dohnat. Jejich schopnost inspirovat se, chcete-li kopirovat, je primo legendarni. Investuji obrovske penize do primarniho vyzkumu, proc asi. A maji jednu vyznamnou vyhodu, nepotrebuji zdaleka tolik marketingu a propagandy jako zapad. A nikam nespechaji. Nepotrebuji mit vysledky za 4 roky do dalsich voleb. Staci jim 100 let. Za poslednich 40 let udelali pokrok ze stredoveku do 21. stoleti a kazdy Cinan to vidi, duveru maji obrovskou. V AI jsou nejlepsi na svete, kdyz pomineme vyrobu HW. Je toho strasne moc, a zatimco zbytek sveta se jim vysmiva nebo je bagatelizuje. Cina pomalu a jiste jede vpred.
>>> Co s temi pujckami? Budou je vymahat, vsak vizte tu Cernou Horu. Dluzit neni nic prijemneho, a kdyz nemuzete splacet, stavate se vazalem.Ešte ste zabudli na možnosť, že peniaze netreba vrátiť a číne povedať, že nech si nas**ú. V divných krajinách, kde vládnu diktátori, majú gentlemanské dohody a zmluvy cenu hajzelpapiera. Také sa už stalo, ale číne sa to nestane, lebo niečo ... >> maji sanci prekonat zapadni litografii vlastni technologii s takovym naskokem..Šup šup, už tá ich litografia pomocou urýchľovača mala byť na trhu niekoľko rokov. Zatiaľ ma nepresvedčili. Radšej by si mohli spraviť poriadok v ekologii, nech tam nepokapú všetci na otravu.
Jojo, presne tak se to dela, kdyz nemuzete splacet, a vas loan shark je asi 100x silnejsi nez vy, je velmi rozumne prestat splacet 😀 pro Cernou Horu je to megaproblem, v podstate se stava cinskym vazalem. Dalsi staty ceka totez. Prodaji holt nerostne bohatstvi, budoucnost, samostatnost, nezavislost, kulturu... prijde na to.Cina je velmoc. Muze si vzit, co bude chtit, a pokud ji v tom jine velmoci nezabrani, pricemz jedina velmoc je z toho pohledu USA, zustane to tak. Podle ceho tvrdite, ze uz to melo byt nekolik let na trhu? Takove informace nemam. Naopak, spis je to planovano ma 2030+, pricemz je otazka, jestli se to povede. Zcela urcite to bude nakladnejsi, ale to neni v tom meritku vubec dulezite.Ekologie 😀 lidi je dost.
>> Ekologie 😀 lidi je dost.Je ich menej, než oficiálne. (Niektoré oblasti si poupravili sčítanie, odhad je o 200 miliónov menej). Nedávny baby boom sa neprejavuje na školskej dochádzke. 98% sladkej vody je tam nepitnej a pribúdajú otravy z ťažby vzácnych kovov. Teraz riešia uhlíkovú stopu a aby nedýchali spaliny ropných produktov, ale tiež tak švejkovsky, že si skôr nepomôžu.
Už to vidím jak čiňany Lipavská loutka vystrašila!!!! Co by si asi čina na nás vzala??,my jsme ji u zadele stejně jako rusku či americe!!!
Vubec ne. Penize. Cina se snazi o vliv v mnoha zemich (neptejte se, co by si vzala na nas, ale co by si vzala na evropskych statech), a protoze Cina nikdy nedela nic jen tak, asi budou dobre vedet proc.Vsimnete si, jakou tu ma Cina povest. Prestoze je to totalita s nejvetsi profizlovanosti, vojensky okupuji Tibet a pachaji genocidu na Ujgurech, stejne od nich vesele nakupujeme. Prestoze nez Putin zautocil na Ukrajinu, Xi musel mavnout, je nejvetsim zlem na svete Putin a na Cine si zvysujeme energetickou zavislost. I kdyz vsichni vi, jak je Cina oskliva, stejne vesele nakupuji na Temu a Ali.A dokonce mnoho lidi tvrdi, ze to ani jinak nejde, nez to cinske zbozi nakupovat. Takze Ruska ropa fuj hnus, ale cinske solary (a boticky, elektroniku, a hromadu dalsiho) nakupovat musime, protoze to "jinak nejde". Asi holt je pro nas Cina prilis velky souper, zatimco mnohem slabsimu Rusku se radi vysmivame. Co to o nas vypovida?Cina ma tady u nas obrovsky marketingovy vliv, dela to velmi dobre. Dobre vidi, jak snadno jsme manipulovatelni, a nikam nespecha. Jestli za timhle utok stoji Cina, nebo nekdo uplne jiny, nehraje moc roli.
A zase ta Cina! :) Nevim, proc novinari vytvareji vuci ni negativni emoce a neoveri si nejdriv fakta. V IT je faktem, ze snadno muzete fingovat utok odkudkoliv, vydavat se za kohokoliv a dost obtizne se zjistuje realita. Priklad, v Cine si spustim program, ktery zacne utocit na USA, ale pochazim z Ceska. Dokazte, ze to nedela Cina? Ukrajinci maji pomerne sikovne IT. Totez Polaci. Cina je technicky vyspelejsi nez usa nebo evropa a posila do vesmiru lode. je malo pravdepodobne, ze by mela zajem skodit zaostalejsim statum. Co by z toho mela? :) Samozrejme, vyloucit se to neda, lide jsou pomstichtivy a zakerni. Naopak, spis bych provadel tajne spionaz technologii a neupozornoval na sebe.
Co by z toho měla? Demonstraci síly, informace, oslabení konkurence, potrestání „protičínského“ postoje…
Jakože na sebe upozorní, když o nic nejde, aby bylo všem jasné, že oni jsou ti zlí a aby si západ našel lepšího dodavatele IT a dal si na ně pozor?Nebylo by pro ně lepší dělat jak jsou mírumilovní a tiše luxovat na síti, co se dá?
Bylo, také by bylo lepší nechat Hong Kong na pokoji a brát si jen daně…
Další “analytik” bez vzdělání 🤣🤣🤣
Novináři ztrácejí cit pro češtinu: "...vláda dnes veřejně osočila tu čínskou" znamená nařkla neoprávněně. Obvinila je správné slovo.Jinak jsem nezaznamenal informaci, že odhalení trvalo IT půl roku. (Pak už činnost asi monitorovali.) Není to málo, Ivane Pavloviči?
pracujete s chybnou tezou, ze ludia pisuci pre Zive su novinari
Lipavsky stále někoho natírá, že je bezpečnostní hrozbou pro stát, ale ve skutečnosti byl on sám tím, co vyčítá opozici. Užitečným idiotem pro cizí moc? Dovedete si představit ten kravál, co by spustili, stát se tohle Babišovi? ČT by vysílala speciál, kde by se střídala kohorta "expertů", milionový chlívek by zase začal svolávat demonstrace. Ale teď? Nic. Nikdo neodstupuje, novináři jim ještě pomáhají z toho vybruslit slouhovskymi pochvalami skvělé práce bezpečnostních složek.Nemluvě o tom, že si tu klidně podniká pokladník Hamásu a ministr spravedlnosti přijímá dary v Bitcoinech získaných prodejem drog na darkwebu jako úplatek za propuštění gangstera z basy. Tohle už je naprostý rozklad státu.
Máš pravdu soudruhu republiku si pozvracet nedáme a mandelinku bramborovou porazíme
Ono se na s nemalou pravděpodobnosti dá dívat i tak, že se tohle "stalo i Babišovi". Píšou od roku 2022 a Fiala je premiér od listopadu 2021. Nějakou dobu trvá, než se noví lide rozkoukají a zmapují stav, navrhnou řešení a začne se vůbec něco řešit. Ale ono je v zásadě asi jedno, kdo tam zrovna sedí. IT je relativně apolitické. Nebo zneužívali nedokumentovanou funkcionalitu na zařízeních od Huawei?Otázka je, co se vlastně stalo. Chápu, že když jde o kritickou infrastrukturu, tak půjde o utajované data a moc toho říct nemůžou, ale pak je otázka, jestli měli navenek říkat vůbec něco.
Lipavský by si měl hlavně předvolat šéfa bezpečnosti a na hodinu ho vyrazit.
Vrána vráně oči nevyklove.
Tak pokud šlo o maily, tak každej kdo poslal něco podstatného nešifrovaně by měl být vyhozen. Pokud vše bylo E2EE, pak jako je to nemilé, ale nic se neděje...Pokud si volaj v době kdy i normální populace jede přes E2EE, pak vyházet taky.Tohle je skoro jako chodit nahej po nudapláži a divit se že vás někdo vidí nahý.
🤣🤣🤣🤣 to snad ne.
Je zajímavé že mě dneska vše fungovalo??Email, Seznam, Google, Gmail, Bing, YouTube, Spotify, Telegram, WhatsApps, banka online atd 🤦🤷Copak už se připravují na Říjnové volby, aby mohli napsat a média říct že za tím pak stojí Čína a Rusko, tím pádem volby budou neplatné, poprvé v historii České Republiky?
Názor byl 1× upraven, naposled 28. 5. 2025 21:10
Prosím, naučte se číst.
Už to nehul 😉
Jsem myslel že v léčebně je internet jen do večerníčku a potom jsou Skotské střiky - no minimálně by ti asi mohli pomoc
Obcas mi je smutno, kdyz vidim nektere komentare, k cemu jsou lidi schopni se snizit.Nekteri jsou jen hloupi. Jini se tem hloupym jeste posmivaji v domneni, ze jsou neco vic.Ale obcas je to sranda, zejmena kdyz ten clovek pak ochutna vlastni polivcicku. Vam by se to samozrejme nikdy nestalo, dat si takovy pobyt v lecebne.
Jen aby to zase nebyla jen vymyšlená senzace, na které není vůbec nic pravdivého.
Jasně, ministr zahraničí si bude vymýšlet. 🤣
A proc ne?Vymysli si tu bezni lide, vymysli si tu prezident, proc by nemohl ministr?
Víte jak poznáte, že politik lže? Hýbe ústy. Navíc ministr vlády s preferencema u dna a s blížícími se volbami. Ten bude mluvit čistou pravdu, nebude lhát, nebude vymýšlet témata na očernění konkurence a určitě se nebude zviditelňovat v m=diích nafouklými či neexistujícími problémy, které vyřešil.
u sucasnej ceskej vlady by bolo skor sokujuce, keby si jej ministri nevymyslali, vtedy by som bol prekvapeny
Koho zajima pravda, ovce ted musi dohnat k volbam, aby hodili ty spravne listky. Tupost konzumentu stoupa, tak vsechno hraje do not.
Někteří dezoláti trapně bazírují na tom, že jim trvalo tři roky, než incident vyšetřili. Není důležité zvítězit, ale zúčastnit se ...Ministerstvo zahraničních věcí ČR je ten úřad, který má v logu pouze českého lva, bez ohledu na ústavu, velký státní znak a na to, že má zastupovat celou republiku?
Názor byl 1× upraven, naposled 28. 5. 2025 20:20
Z jakého důvodu do technické věci mícháte politiku?
Protože ta technická věc politikou smrdí jak shnilá ryba.
Wiki, tak jako vždy, tak s Tebou naprosto souhlasím, máš pravdu! O incidentu mám věrohodnou informaci, tak jako v podobných případech se jednalo o pomstu zhrzené (vyhozené) bývalé zaměstnankyně MZ ČR, která předala přihlašovací - aministrátorská práva nepovolané osobě. ..
Má spekulace: Možná to vše byla jen (nastrčená milenka) "zpravodajská hra" - PROVOKACE naší (či jiné) kontrarozvědky a Čínská rozvědka se prostě chytla na "KRTKA", dost často se to dělá, pravdu se asi nikdy nedozvíme. Tak či tak číňani se chytli na lep a mají moc pěknou ostudu. !!
Názor byl 1× upraven, naposled 29. 5. 2025 16:24
Který BLB píše takové nadpisy a texty?Znáte vůbec význam slova kyberútok? nebo jen potřebujete strašit lidi.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.