Peter Ditrich (-pds-)
Peter Ditrich (-pds-)
8. 11. 2018 • 13:50

Všetko mi to príde ako blbosti, hlavne tá doska. Keby to bolo aspoň bezkáblové ...

zogoth
7. 11. 2018 • 9:46

Spíš se mi to zdá jako sbírka naprostých zbytečností.

DavidCZE
7. 11. 2018 • 7:13

Chytré prkno mui v době chytrých mobilů? Proč ty informace mít někde na stěně když je mám v kapse?Ty AR brýle se mi nějak nezdají. Pokud chci 3D tak každé oko musí koukat na mírně posunutá obraz oproti tomu co pozoruje druhé oko. Takže jak chctějí vytvořit 3D? Že by tak jak je tvořeno u 3D televizoru?

Miloš Zemen
6. 11. 2018 • 22:03

Zase klikačka.

KptBobr
KptBobr
6. 11. 2018 • 19:29

Jste tam opravdu na palici v té zabedněné redakci ??!!PREPD máme doma už rok a půl (!), a první kampaň byla v 6/2016 na Indiegogo (!). Tudíž žádná novinka, ale to ti opisovači neřeší, co ? Na Kickstarteru už jen nyní pouze vypsali další kampaň pro NOVÉ BARVY (!!)... 😀Je to dobrá vychytávka, žádné aplikace pro mobil netřeba, je to prostě chytrá krabička na svačinu či oběd.Skutečně podivná redakce... Kvůli nové barvě neváhají napsat nový článek...

Určitě si přečtěte

Články odjinud