Adam3,14
9. 10. 2018 • 21:39

Opravdu skončí celé SUV ve šrotu? I motor?$$

Adam Vágner
26. 9. 2018 • 3:07

Já myslím, že to byl řídicí program.

jan.nos
jan.nos
25. 9. 2018 • 22:55

Tvl to chce být Čížek za každou cenu cool a nebo je jen nevzdělaný a nezná termín "B-sloupek"????!!! 3-[ 😀😀

Vitezslav  Horák
25. 9. 2018 • 18:05

A jak by jste chtěli testovat studený svár? To by se u všech vyrobených aut měl provést nárazový test?

mardzi
25. 9. 2018 • 14:07

Nezvareny plech "mohl způsobit ještě mnohem větší neplechu" 🙂

Vítězslav Novotný (Ijacek.007)
Vítězslav Novotný (Ijacek.007)
25. 9. 2018 • 11:35

no sem tam se nezadaří B-]

Veolw
25. 9. 2018 • 11:21

Klidne mi jedno mohli dat pro deti na jezdeni po dvorku B-]

Katikakus
Katikakus
25. 9. 2018 • 10:20

Ten clanek psal de8il, ktery o autech vubec nic netusi a neumi ani anglicky. Jak mu to vylezlo z prekladace, tak to sem nakopiroval. Jeden nesrozumitelny blabol vedle druheho a zabil to tim pilirem. V cestine se tomu rika sloupek karoserie, joudo. Zapamatuj si to.
Tady to mas v cestine i s obrazkama: https://cs.wikipedia.org/wiki/Sloupek_(automobil)...

Názor byl 2× upraven, naposled 25. 9. 2018 10:34

BluPix
25. 9. 2018 • 9:51

Vždycky mě pobaví když někde vidím název pozice "programátor CNC strojů", to jsou ty důvody proč o sobě pak mluvíme jako vývojářích, sw architektech apod.

prophet
25. 9. 2018 • 9:17

Nieco podobne sa stalo pred rokom ci dvoma vo VW fabrike v DE.. 2000 karoserii (myslim, ze to boli Passaty) malo posunute zvary o 2 cm kvoli chybe v programe robotov.. zial to boli nosne, takze rovno do srotu 😀

Pindulin
25. 9. 2018 • 8:54

Nehazejte to hned na "ostré" testování. Nelze každou změnu ladit ve výrobě, od toho jsou tu testy. Ostatně kdybychom měli za každou chybu pleskat programátory, ten co se stará o živé, by už dávno žádné zuby neměl. Ale je otázka, zda na to živé vůbec má, aby zaměstnala někoho schopného.

piErcE
25. 9. 2018 • 8:18

Ach jo... to zas psal nekdo, kdo o autech nema ani anung.Pro toto je prece cesky vyraz “sloupek” (cili b-sloupek) , zadny pilir.

Fire-man
25. 9. 2018 • 8:06

"...a robotická chyba kvůli softwarové chybě svého kódu nesvařila karoserii u několika set dalších vozů..."Není těch chyb nějak moc ? 😀 Asi ze solidarity k programátorům 😁

Ev Lo
25. 9. 2018 • 7:47

subaru zbyla spousta jinych moznosti, viz treba gm spinacky ... ale subaru se k tomu postavili velmi slusne

Alfons Netáhlo
Alfons Netáhlo
25. 9. 2018 • 7:22

Lidé by se měli odnaučit potřebě u všeho hledat viníka. Ano někde se asi stala chyba, ale výstupní kontrola zafungovala a zákazníkům se nic nestalo. Takže celkově výrobní řetězec zafungoval.

jirik66
25. 9. 2018 • 7:18

No jo, když se kašle na kontrolu … vždy po změně programu by se každá první karosérie ze série měla důkladně zkontrolovat, třeba i zničit při té kontrole, ale opravdu důkladně zkontrolovat zda je v pořádku.

Peter Ditrich (-pds-)
Peter Ditrich (-pds-)
25. 9. 2018 • 7:05

Na to by snáď mal prísť kontrolór hneď pri prvých kontrolách či nie ? Veď určite musia najskôr otestovať správnu funkciu či robot robí to čo má a ako ??? Hádzať chybu na programátora ktorý, podľa redaktora, zbastlil kód je veľmi jednoduché...

Určitě si přečtěte

Články odjinud