Chtějí vůbec uživatelé v ČR levnější Internet?

Diskuze čtenářů k článku

sch  |  17. 03. 2004 20:56

To je ale blbá otázka!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
asgf  |  27. 06. 2003 12:14

<div></div>

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bobr  |  01. 06. 2003 20:01

Sycku, Sycku. Podivej se na nejctenejsi clanek. Tohle muze zplodit jen nejakej zakuklenej komous.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Very Mad Max  |  30. 05. 2003 02:22

Dneska uz by precejen mohlo bejt aspon nejaky zakladni ADSL (128k) za 500,-

Jenze toho se v tom nasem koucourkove asi bohda nedockame, mozna vyhledove v roce 2010...

Me uz nebavi chodit na demonstrace a podepisovat petice ... mam tuhle republiku docela rad, je tu velka legrace a vubec... ale tyhle peripetie s Telecomem, internetem, pausalem me uz fakt serou a unavujou, doufam ze to tam na tom zizkove jednoho dne nekdo vypali i s managementem....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ice  |  30. 05. 2003 09:28

Nebylo by efektivnejsi nezaplacavat porty na DSLAMech pro ADSL 128kilo-vyma rychlostma a nabidnout pausal na ISDN pro dva kanaly??? tak 800-1000kc/mesic se vsim vsudy.............pozor!!! na rozdil od ADSL je ISDN nepomerne spolehlivejsi a rychlosti prenosu se temer blizi udavanemu maximu. ISDN mame v praci jako zalohu ADSL, kvuli castym vypadkum ....doma mam jen ADSL, tam mi to tak zily netrha.

Martin

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  29. 05. 2003 21:12

Internet je drahý, pokud to napíši Tiskalimu, který mě dává službu 3 měsíce zdarma, neodpoví na vše korektně.

ADSL v poslední Míli nejede u nás. Jen ve velkých městech. Víc nemohu napsat, ani přečíst je to pro mě drahé.

Jirka

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cc  |  29. 05. 2003 21:44

Bacha na to, nic není zadarmo. Tuším že se musíš upsat na dva roky, a mezitím může býty cena úplně jinde. A ty budeš platit pořád tu "výhodnou" podle smlouvy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cc  |  29. 05. 2003 17:49

A to " chci paušál do 500,-" a uvidíte jak se zvedne zájem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pája  |  29. 05. 2003 17:18

Chtěl bych říci, že nejsem netečný, ale jako pro mnoho dalších, tak i pro mne byly ceny za služby v dotazníku stále nepřijatelné.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zbynek  |  29. 05. 2003 16:31

autor clanku si mylne vylozil pocet lidi, kteri chteji pouzivat levny internet a pocet lidi, kteri o nem chteji vyplnovat petice a formulare.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kelvin  |  29. 05. 2003 13:55

Co to ma byt za titulek? Jestli lidi chteji levnejsi Internet. V mojem malem meste se uz asi 4 roky pripojuji lide pres modem. Vypada to jako by chteli drazsi internet. Staci porovnat ceny roku 2001 (15,60 mimo spicku) a nynensi (17-18 nevim presne nebot uz jsem znechucen to zkoumat). Takze kdyz uz mame ministerstvo  cikanofilu-ee edy informatiky, tak at neco dela A kdyz rekne, ze nic delat nemuze tak at ho zrusime. Kazdej mesic platime miliardy na socky a nejsme schopni zaplatit si rozsireni internetu. Jsme pitomci?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Net  |  29. 05. 2003 15:18

Například já levnější internet nechci. Nevím k čemu by mi to bylo. To potřebují akorát ti co u toho sedí celé dny a jejich zivot je pouze virtualni...na netu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Net  |  29. 05. 2003 15:18

Například já levnější internet nechci. Nevím k čemu by mi to bylo. To potřebují akorát ti co u toho sedí celé dny a jejich zivot je pouze virtualni...na netu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Net  |  29. 05. 2003 15:18

Například já levnější internet nechci. Nevím k čemu by mi to bylo. To potřebují akorát ti co u toho sedí celé dny a jejich zivot je pouze virtualni...na netu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Net  |  29. 05. 2003 15:18

Například já levnější internet nechci. Nevím k čemu by mi to bylo. To potřebují akorát ti co u toho sedí celé dny a jejich zivot je pouze virtualni...na netu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kelvin  |  29. 05. 2003 15:31

nevis proc mi to pises 4x pitomce? chodi mi to na mail a pak jako smsky takze si di mrskat jinam

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Net  |  29. 05. 2003 17:37

To ti muzu rict, protoze to neslo odeslat a bohuzel pak se ukazalo ze ano. A myslel ze je tvuj prispevek tak dulezity, aby to stalo za to nechavat si preposilat reakce?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kelvin  |  29. 05. 2003 21:09

mam to nastavene defaultne u vsech svych prespevcich. A nekdy si s tom dost nabehnu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Venousekh  |  29. 05. 2003 12:55

Chtěl bych zvěřejnit petici MERCEDES PRO VŠECHNY ! . Hlavním bodem petice je dostupný Mercedes třídy C za cenu do 100.000 ,-Kč paušál bez dalších nákladu za provoz. Tedy nespoplatněné kilometry ( benzín zdarma ).

Hlavním problémem je nyní nedostatek těchto Mercedesu především v okresních supermarketech......

Po skončení akce připravíme novou s názvem VILA S BAZÉNEM A GOLFOVÝM HŘIŠTĚM DO 150.000 Kč PRO VŠECHNY !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Web  |  29. 05. 2003 13:41

Když uz tady vymýšlíte takové nesmyslné parafráze, zamyslete se nad situací v EU, do které se za nedlouho chystáme. Mercedes tam za 3000 není, ale Internet za 12 Euro ano! Platí sice, že čím levnější máš, tím levnější chceš, ale tady se bavíme o ROZUMNÝCH cenách - ne nereálných.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martina  |  29. 05. 2003 13:52

Tak to jsi zase plácnul volovinu Srovnávat mercedes s připojením k Internetu. Myslím, že požadavky které prezentuje Internet pro všechny jso zcela legitimní - o tom není pochyb.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
venousekh  |  29. 05. 2003 18:31

Aha takže ty kecy , že v Sovově petici je nejnižší možnost paušální internet za 500Kč za měsíc a proto nelze nic vybrat , protože je 500 strašně moc , to je legitimní požadavek? Ono by možná stačilo se zamyslet kolik takových pětistovek se projede o víkendu v pivech nebo protočí za trávu , že ?

Za kolik by tyhle "inteligenti" chtěli neomezený přístup ? Za 50,- Kč ??

Tak proč bych já nemohl chtít Mercedes za 100000,- ????

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivo  |  29. 05. 2003 21:51

Máš recht, ale za 20000 by méďa taky nebyl špatný. Třeba posílí koruna...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Miloslav Ponkrác  |  29. 05. 2003 22:54

Sakra, takový reakce mám rád! Koukej se, ať si to přeci lidi utratí, za co chtějí. Většina lidí z mého okolí říká, že za internet dají tak max. 300 - 500 Kč měsíčně, jinak se bez něj obejdou. Je jen jejich věc, za co se své peníze rozhodnou utratit, ale naprosto to chápu. A hlavně je potřeba porovnat cenu za internet v okolních zemích, kde jsou ceny velmi nízké. Zatímco takový meďour je drahý i v okolních zemích.

Prostě v Čechách se na internetu neuvěřitelně rejžuje. Neuvěřitelně předražená registrace domén v .cz, neuvěřitelně drahý dial-up, neuvěřitelně drahá ISDN, neuvěřitelně drahé ADSL. A není to jen internet, třeba bankovní poplatky v Čechách jsou takového rázu, že jinde by si to banky dovolit nemohly. Internet nejen, že je velmi předražený u nás, ale díky přeřazení do vyšší daňové skupiny ještě zdraží.

Ideální řešení by byla nějaká amatérská globální bezdrátová síť, a totální obejití Telecomu, ale to je nejspíš utopie.

Na druhé straně je to možná dobře. Lidi aspoň nebudou sedět u netu a budou si třeba povídat, nebo půjou na procházku, ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
P.Bilbo  |  01. 06. 2003 22:52

Nejses ty nahodou jeden z tech, co se dali na poskytovani Inetu a chtej za rok novy barak, nove faro a novou milenku? A k cene - mam internet domu za 400 Kc mesicne. Pokud byl jen za 1000, tak jsem si ho neporidil, pokud nebude ta moznost za 400, tak ho mit nemusim. To je otazka financnich moznosti a priorit. Jo a do hospod nechodim, nekourim, takze prachy, ktere nevrazim do internetu, neprochlastam ani neprokourim.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Miloslav Ponkrác  |  29. 05. 2003 22:41

Souhlas! Jdu do toho s Tebou!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
x  |  29. 05. 2003 12:28

CHTEJI!!!!!!!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cc  |  29. 05. 2003 12:26

Údaje na mapě v anketě ukazují daleko míň zájemců než tabulky!!! http://www.internetprovsechny.cz/demandregion.php?idKraje=8

Zájemců o ADSL jsem napočítal na mapě 9 a v tabulce je zájemců o ADSL 179

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Franta Koláček  |  29. 05. 2003 12:51

Jestli to nebude tím, že jedno číslo zobrazuje počet zájemců, kteří by chtěli ADSL i za současných podmínek a druhé ( to větší) počet zájemců, kteří by do ADSL šli pouze až cena,kvalita a rychlost bude odpovídat průměru v EU. Co tak použít trochu mozek než začneš plácat v diskusi nesmysly?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cc  |  29. 05. 2003 14:45

- první číslo udává počet vážných zájemců o ADSL v příslušném regionu
 - druhé číslo udává počet zájemců o některý z
navrhovaných paušálů u dial-up připojení

Co tak použít trochu mozek než začneš plácat v diskusi nesmysly?

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Franta Koláček  |  29. 05. 2003 16:30

No tak nevím jestli jsi sedíš na vedení nebo to na mě hraješ.

říkal si: "Údaje na mapě v anketě ukazují daleko míň zájemců než tabulky!!! "

Tak jsem ti odpovědel že číslo 9 zobrazuje počet vážných zájemců a to číslo které uvádíš ( to s tabulky) ukazuje počet těch co by to brali pouze v případě, že by cena byla jako v EU - je to nad slunce jasné, žádnou chybu tam nevidím a vypadá to že ani nikdo z diskutujících - jenom ty jsi to špatně pochopil

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cc  |  29. 05. 2003 17:52

Tak to si budeš muset koupit brýle - přecti si popis pod mapou - červený ADSL, modrý DIALUP.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cc  |  29. 05. 2003 17:55

Nebo podle tebe ti, co by to brali za nižší cenu, nejsou vážní zájemci? Buď jsou tam špatná čísla nebo popis.

Podle tebe by tam mělo být počet vážných zájemců za současnou cenu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Franta Koláček  |  29. 05. 2003 19:07

první číslo udává počet vážných zájemců o ADSL v příslušném regionu - ano přesně tak  - vážný zájemce je pouze ten kdo je ochoten si to koupit i za současnou cenu. Takže to tam mají uvedené i popsané naprosto správně. Vážný zájemce je takový kterému když zítra Telecom zavolá, že na jeho ústřednu namontoval DSLAM a že si to tedy může od zítra objednat ( za současnou cenu) tak si to také hned objedná.

Ten kdo sice o ADSL zájem má, ale až klesne cena na normální hladinu, tudíž není připraven službu objednat "okamžitě" je potenciální zájemce ( nebo předběžný) pojmenuj si to jak chceš. A je to správné, že tyto dva druhy zájemců jsou v anktetě oddelený, protože výrazný nepoměr v prospěch předběžných zájemců jasně ukazuje, že cenová politika Telecomu je chybná a snížení ceny by mu přineslo mnohem více "vážných " zájemců.

Doufám, že jsem to vysvětlil jasně

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cc  |  29. 05. 2003 21:35

Měl jsem zato, že jde o to zjistit, kolik je celkově zájemců o ADSL v určitém regionu a ty údaje v mapě skuečnému počtu zájemců neodpovídají. Ať si to pojmenováváš jak chceš.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Franta Koláček  |  29. 05. 2003 22:20

Údaje v mapě možná ne, ale údaje v tabulce mluví jasně, a neboj se, že si ji alternativci občas pravidelně neprohlížejí. Možná to číslo počtu zúčastnených není nikterak závratné, ale z vlastní zkušenosti můžu potvrdit, že kdyby něco podobného organizovali AO asi by tam více lidí nenalákali (a když tak by je to stálo dost peněz na kampani) Takže at je anketa jakákoliv, určitě je to krok správným směrem a snad to k něčemu bude i dobré

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cc  |  29. 05. 2003 12:00

Každej kdo chtěl trochu víc Internetit a jen trochu mohl, už dávno Telecom opustil.
Já mám bezdrát 30x rychlejší než ISDN a platím za to tolik, kolik stojí jen paušál na ISDN linku.
Pomalé připojení přes modem tuto skupinu nezajímá. Něco jiného je ADSL.

A k tématu - jen u nás na vsi je nejmíň 5 lidí, kteří  dali poptávku na ADSL u Telecomu, ale necítí potřebu někde hledat nějakou anketu.

Ale abych něco udělal - jdu to taky vyplnit.  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milan  |  29. 05. 2003 10:39

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivan  |  29. 05. 2003 11:10

nu ano, mozna v Praze (a to jen v nekterych jejich castech)....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
LuKe666  |  29. 05. 2003 10:16

Možná to bude znít jako kravina ale za pokus to stojí!

Co kdyby každej uživatel Icq co si todle přečte poslal všem ze svýho kontakt listu

Url adresu Online Petice, aby ji moh jednoduše podepsat (samozřejmě pokud s tim souhlasí) a poslat to dál všem ze svýho kontakt listu.

Možná by se tak počet lidí co petici podepíšou rapidně zvedne, ale možná že i když se to piovede tak se nic nezmění :(((

ALE ZKUSTE TO PLEASE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

PS: Hlavně mě neukamenujte že tu plácam pakárny (Vim to)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Paloušek  |  29. 05. 2003 10:00

Za paušál Internet a telefon jsem ochoten dát max. 500.

Anketa tuto možnost vůbec nepokrývá, tak si pak nestěžujte, že je málo reakcí !!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Myšel  |  29. 05. 2003 10:14

Tak nějak..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Konfigura  |  29. 05. 2003 11:30

Možná jsi uhodil hřebíček na hlavičku. Já jsem na tom stejně a možná představujeme nejpočetnější skupinu uživatelů Internetu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivo  |  29. 05. 2003 09:51

Nelébí? Hlasovat můžete zde

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivo  |  29. 05. 2003 09:47

Podpořte akci Kobliha pro všechny - návrh standardizované koblihy podle Úřadu pro regulaci koblih.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zdenek  |  29. 05. 2003 09:42

pokud se nepletu tak poskytova sluzby za nekolikanasobne ceny nez jsou provozni naklady tak se oznacuje jako lichva,nechapu ze jim tohle stat dovoli a jeste jim ponechava monopol,je to porusovani zakonu a  zneuzivani monopolniho postaveni + korupce vsech zminenych ,Telcom,stat,CTC

smejdi

bozi mlyni melou pomalu ale spolehlive

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Myšel  |  29. 05. 2003 10:13

Abyste se dověděl, co je to lichva, nahlédněte prosím do Trestního zákoníku. Je to úplně totiž něco jiného.
Podle Vaší logiky by prodej pitné vody v láhvi á 10Kč/1.5l byl také lichva, ale je to pouze legální a legitimní obchod.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Desperádo  |  29. 05. 2003 16:03

Ne, je to přesně to samé.Lichva!!!

Platit  tolik pro sebe za obyčejnou vodu, to bych musel bejt blázen.

Za moji vlády by takové představenstvo bručelo v base,kde by muselo makat jinak bych jim nedal ani suchej chleba a jejich majetek by propadl ve prospěch státu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cc  |  29. 05. 2003 23:43

No ale to už bys tu  měl strýčka sama, protože bys potíral základní lidské právo - odírat druhé co to jde.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zvedavec  |  29. 05. 2003 09:38

Existuji dva svety. Jeden ten internetovy (zde pritomni diskutujici) a druhy ten internetem nedotceny. Bydlim na vesnici. Sem tam se v hospode stoci rec na IT technologie. Co vim, tak v dedine mame dial - up asi 4. Ja - ucitel, dalsi - podnikatele 3. Mozna jeste nekdo, ale je to velmi nepravdepodobne. Cili mezi "prostym venkovskym lidem" je internet jakymsi magickym cizij pojmem, ktery znaji z TV.

Tito lide tezko budou podepisovat petice za internet, natoz petice na webu. Oni prakticky internet ani nepotrebuji (zemedelci, zednici, automechanici a pod) - prosim nebrat jako haneni, ale jakysi popis stavu, ktery navic nemusi platit vzdy.

Osazenstvo zde vyskytujici se, si mozna ani neuvedomuje, jak mnoho lidi je mimo v tom, bez ceho si oni neumi predstavit svuj zivot.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Desperádo  |  29. 05. 2003 15:53

Přesně tak u nás na vesnici žije kolem 1500 obyvatel a internet má 5 lidí včetně mě.Pro ostatní je to magické slovo.Samozřejmě jenom na modemu o ADSL apod. si mohou nechat jenom zdát,{ale stejně nevědí co to je}A proto si  myslím že pro tento zbytek lidí {4} stejně o neomezené připojení nestojí, protože posílají jenom emaily.Když jsem se ptal kolik zaplatí za internet měsíčně, tak kolem 20 - 50Kč.Já jsem si pořídil aspoň Eurotel DataNonstop, protože se dočkám jiného připojení které pro mě bude lepší nejdříve tak za 10 let, nebo se musím přestěhovat očem už docela uvažuji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
L. Kolman  |  29. 05. 2003 09:26

Nejsem si jistý, proč na Vaši anketu odpovědělo tak málo lidí, ale já např. užívám Internet v práci a doma se mi to nevyplatí - takže doma ho spouštím co nejméně. To asi dělá dost lidí, a tak jim to je nakonec jedno - ať se stará firma. LK

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Setra  |  29. 05. 2003 11:53

Aaa pán je šetřílek

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Xpeter  |  29. 05. 2003 09:12

Nevim jak jinak to nazvat, ale jejich super akcni nabidka 1300 + 500 modem? Jeste ze mam ten mistral za 1080 s DPH 128k garantovany. Jen pripominam ze u 128k ADSL je vas na jedny draty az 20 lidi!!!

ISDN je mrtva technologie a CTc se marne snazi udat balicky, ktere mel prodavat pred peti lety a ne ted.

Taky jsem se chtel zapojit do ankety kvuli kamaradum, kteri nejsou z Prahy. Ale jake maji moznosti? Nabidky firem a nakonec i tech lidi, kteri pro ne vyjednavaji podminky jsou prinejmensim urazejici. Rict mi nekdo ze mi da dialup za 1500 mesicne, asi by ho odvezla sanitka. Kolik si mysli, ze takovy tata od rodiny na vesnici vydelava? 20k jako my v Praze?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ice  |  29. 05. 2003 10:00

Kdy nevis o cem placas, tak se prosim nenavazej do ADSL jo???Treba je nas na jedny ustredne(ne dratech) i 50, ale za cca mesic a pul jsem nezaznamelal zadny pkles rychlosti. Jede to porad stejne 180/100(tarif 192/64), tech par kbit je proste jen rezije prenosovyho protokolu. A ten tvuj mistral jede stejne tak, 128kbit z nej vymacknes akorat kdyz si das speedtest primo na strankach Mistralu, a to jeste jen nekdy.

ISDN mrtve neni, muze byt dobrou a levnejsi alternativou ADSL...dostupnost vsude a pokud povoli dva kanaly na jeden mesicni pausal, tak mate 128kbit kdekoli.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Myšel  |  29. 05. 2003 10:04

:o) A Vy se prosím nenavážejte do Mistralu, když o něm nic nevíte. Podle mých zkušeností (a mých několika přátel) Mistral většinou jede přesně těch 128 resp. 320kbps.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ice  |  29. 05. 2003 10:11

Jak kde, pokud jste sami v baraku a okoli, je to ok, ale treba na vetsich Brnenskych sidlistich to maximum proste stabilne neudrzite....vlastni zkusenost+nekolik znamych. Do Mistralu se nenavazim, co se tyce spolehlivosti je na tom ADSL bohuzel diky telechromu dost mizerne.....vypadava az prilis casto na muj vkus(cca min 1x tydne nekolik minut i hodin), ovsem UPC taky nejede 100procentne spolehlive(opet vlastni zkusenosti).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
boardwriter  |  29. 05. 2003 10:34

320 v pohode na motorole, nonstop, ~140 MB/hodinu. az po instalaci nove motoroly jsem si ale poradne uvedomil, ze modemy nemo dokazali udrzet treba 400-450 kbps vrcholy byl(y/i) kolem 480.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  29. 05. 2003 17:33

Je vidět, že ti chybí mozek, když bereš ISDN jako levnější alternativu. Uvědom si ty pako, že 600 zaplatíš za to, že ISDN máš a 15,50 - 70,- kč za každou hodinu připojení. Při použití obou linek (tedy tvých tzv "128kb/s" !?!) platíš 31-140 korun za hodinu a faktická rychlost při stahování je nějakých 40-50 kb/s. Tak příště trochu uvažuj, než plácneš takovou blbost, protože při průměrných 20-30 hodinách na netu za měsíc zaplatíš to samé, co za ADSL.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ice  |  29. 05. 2003 22:32

ISDN mrtve neni, muze byt dobrou a levnejsi alternativou ADSL...dostupnost vsude a pokud povoli dva kanaly na jeden mesicni pausal, tak mate 128kbit kdekoli.

 Asi jsi naprosto slepy, nebo tupy.....vsichni se tu bavime o pausalech!!!!!!!

To znamena napr. 1000kc za dva kanaly ISDN a vic ani korunu(+ to co se provola jako hlasovy hovor).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MM_tank  |  30. 05. 2003 01:51

Prdlajs. ISDN dosahuje rychlosti 64kbit = 8kilobajtů za sekundu nebo 128kbit =16kilobajtů za sekundu (při použití 2 kanálů). Tebou uváděný údaj 40-50kb/s je tedy nepravdivý (asi jsi viděl ISDN jen z vlaku)  a nebo jsi viděl ISDN v provedení na sériový port a ten byl blbě nastavený

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Myšel  |  29. 05. 2003 10:00

ISDN není mrtvá technologie, naopak by to měl dneska být standard (cena, reklama atd. to už je věc druhá).
UPC jsem úspěšně používal, dokud jsem mohl. Ale.. Vy si opravdu myslíte, že máte svých 128kbps garantovaných až do NIXu resp. do zahraničí? :o) (ono to tak sice většinou vypadá, ale není to tak)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel Rada  |  29. 05. 2003 09:07

Chtěl jsem domů internet. Jako asi skoro každý. Jinak, než paušálem to ale pro mě bylo finančně nemožné. Teď už paušál mám - sice trochu pomalejší, ale zato i třeba na chatě. Pořídil jsem si Data Nonstop od Eurotelu a za 1050 mám svůj internet stále a kdekoliv.  A Telekomanč ať jde k čertu. Když si pomyslím, kolik by mě stálo jen zavedení pevné telefonní linky (kterou doma nemám), .... Takhle jsem si koupil za necelých 500,- SIM kartu (telefon jsem už měl...) a bylo hotovo.

Takže si myslím, že teď už je nějaká snaha o paušál od Telekomunistů naprosto zbytečná. Kdo chce, pořídí si paušální internet přes mobil a má vystaráno. A ten, kdo chce stahovat velké soubory a pařit on-line hry by s dial-upem stejně nebyl spokojený a časem (dost rychle) by hledal něco rychlejšího (ADSL, kabelovka, bezdrát.... )

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Filip  |  29. 05. 2003 09:12

Rchleší připojení hledám už teď. Ale všechny jsou drahé (jak provoz, tak pořízení).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
noname  |  29. 05. 2003 09:18

Ti "telekomunisti" dostávají vaší 1050 Kč sami 500, protože ČTc=majoritní vlastník Eurotelu (a v brzké době dost možná 100%)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Myšel  |  29. 05. 2003 09:55

Kdyby Data Nonstop jel tak spolehlivě a bez nároku na obsluhu jako můj analogový modem, podával by stejný výkon, tak by mi stačil. Takhle ho ale nechci.
Chápu Vás, ale odmyslím-li si výhodu mobility (kterou bych v praxi nevyužil), není pro mne služba ani zdaleka tak atraktivní, jako paušál za dial-up. (I kdyby byla cena stejná!!!)

PS: :o))) "A Eurotel ať jde k čertu. Když si pomyslím, kolik by mě stál nákup telefonu, který nepotřebuji a proto nemám, jejich předražená SIM karta a pro mě velmi nevýhodný paušál.." :o)))

Data Nonstop je fajn služba, spoustě lidí vyhovuje, spousta lidí by brala raději Vámi zavrhovanou variantu po pevné lince.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Miloslav Ponkrác  |  29. 05. 2003 09:06

Já se přiznám, že jsem zatím nikde, kde jsem brousil nikde nenarazil na propagaci akce "Internet pro všechny". Snad jen tady na Živě. Vzhledem k tomu, že jsem na internetu docela často, byť samozřejmě nemůžu být všude, tak celkem beru 10 000 uživatelů jako vynikající úspěch.

Například Sovu v síti čtu často, a tam jsem se o aktivitě "Internet pro všechny" vůbec nedozvěděl. Pokud jsem špatně nehledal, je mi to divné, když pan Sova se snaží o dobrou věc, a na svém weblogu o ní nic nenapíše. Skoro jako by si ani nepřál, aby se lidi o tom dozvěděli.

Možná se o www.internetprovsechny píše někde, kam já nechodím, kdo ví. Já jsem v podstatě udiven, když se někdo ptá, zda vůbec češi mají zájem, ale jak se vlastně mají toto dozvědět?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fanda  |  29. 05. 2003 09:15

Hele, jestli to nebude tim, že sovavsiti je weblog Marka Prokopa a ne pana Sovy

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nishkam  |  29. 05. 2003 10:06

ale stejne, Sovy by se mohli podporovat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Josef  |  29. 05. 2003 12:07

Sovy nejsou tim cim se zdaly byt !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Miloslav Ponkrác  |  29. 05. 2003 10:07

Máte pravdu, tady se omlouvám!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sova Miloslav  |  29. 05. 2003 09:33

Například dnes si o nás můžete přečíst zde: www.mobil.cz www.cdr.cz www.neviditelnypes.cz to jen pro informaci 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Miloslav Ponkrác  |  29. 05. 2003 10:22

To, že si o Vás mohu přečíst dnes, je chvályhodné, a taky dnes jsem zjistil, že nějaká taková aktivita existuje. Ale Vy si stěžujete na nezájem z minulosti, tedy nikoli na dnešek.

Já samozřejmě, ač jsem modem nepoužil už léta, rád podpořím aktivitu za přístupný internet. Tím spíše, že je mi jasné, že jednání s Telecomem je něco na způsob masochismu vysokého stupně.

Určitě si zasloužíte dík za Vaše aktivity, ale pokud o Vás není slyšet průběžně, ale jen nárazově čas od času, tak účinnost a povědomí musí být o něco nižší.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
myself  |  29. 05. 2003 12:10

To je mi dost jednoucelova propagace, tohle jsou vsechno news technicke servery (a jeste ne vsechny www.svethardware.cz pctuning.ct, atd. Zkuste taky nejake obecnejsi, cenejsi servery ... Neco kam chodi i normalni smrtelnici, ne jen pubescenti, technofilove a dalsi pakaz ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ladic  |  29. 05. 2003 08:41

Take se obavam toho, ze dial-up pausal se bude cenove blizit pausalu za 192kbps ADSL

Po zvyseni DPH o 17% se bude pausal za ADSL (i s pronajmem modemu) blizit k 1800 az 2000 Kc/mes i s DPH - to uz jsou 'skorem 2 tisicovky' a spousta lidi se bude hooodne rozmejslet, aktualne/dnes premysleji v intencich, ze je to jen 'neco pres tisicovku'.

Jak tak pocitam, tak nejnizsi pausal za dial-up bude kolem tech 1000 Kc/mes s DPH a ten bude jeste ocesany jen na dobu nizkyho tarifu (18:00-6:00). Celodenni pausal pak bude nekde na 1200-1300 Kc/mes s DPH.

Jenze takovyhle ceny jsou lidmi NEAKCEPTOVATELNE.

Jsou tu jiste psychologicke hranice, KOLIK jsou lide ochotni dat

1. do 300 Kc/mes (fantastove...)
2. 600-700 Kc/mes (moje malickost)
3. 1200-1400 Kc/mes (?)

je nutny si uvedomit, ze lide chteji hlavne usetrit a ne dal rvat jeste vic penez do chrtanu CT. To znamena, ze kazdy je ochoten platit to, co plati dnes, ani o floka vic + za komfort a jistotu pausalove (ne)omezenosti prihodit cca 200 Kc navrch. Vic ne.

A otazka zni: Spokoji se CT s trbama vyssima o cca 200 Kc na uzivatele, v kontrastu vuci potencialnim problemum, ktere mohou s pausalem nastat?????????????????????????????????????????????????

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ehm  |  29. 05. 2003 08:09

Do ankety jsem chtěl také odpovědět, ale z možností, které mi byly nabídnuty jsem si prostě nevybral. Já opravdu nemám zájem o paušál až od 500 Kč.... Měly by tam být i možnosti "0-něco" (i když jsou nereálné), popřípadě "nemám o tuto službu zájem".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jo jo  |  29. 05. 2003 08:22

presne tak
taky jsem si z odpovedi nevybral
hlavne pata otazka, chybi tam moznost odpovedi - ani jedna z uvedenych variant

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
x-ray  |  29. 05. 2003 08:53

Ano, přesně tak. Měl jsem chuť se do této ankety zapojit, ale nemůžu a to z důvodu, jak už bylo napsáno přede mnou, není tam varianta, kterou bych mohl vybrat.

Pokud by tam byla možnost za přerušovaný neměřený dial za 500 Kč (a tím myslím celou částku za telefon včetmě DPH po 1.1.2004 a ne příplatek ), eventuálně přichází v úvahu bod 4, varianta 200 Kč (mimo špičku ale už od 16 - 17 h). A ceny ADSL ? Věta ... do 1300 Kč ... znamená reálně v této republice 1299,- , připočtěte poplatek za linku a je to 1500,- Kč a za takovou cenu si ADSL nekoupím. Ta cena by podle mého názoru měla být v rozmezí 600 -700 Kč (nejlépe i s poplatkem za linku a třeba i při stávající rychlosti).

Pane Sova, je dobře, že se někdo angažuje za dostupný internet, ale pokud více lidí uvažovalo tak jako já nebo čtenáři přede mnou, že se zkrátka  nepodepíší jen tak pod něco, co vypadá lákavě, tak potom to nemůžete hodnotit tak, jak vypadá nadpis tohoto článku. Možná je moji chybou, že jsem Vám tento názor již neposlal dříve po Vaší pošty.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
noname  |  29. 05. 2003 09:17

Pánové a jsme opět u toho - máte kecy a místo abyste poslali krátký e-mail na libovolný kontakt na www.internetprovsechny.cz, tak neuděláte vůbec nic.
Vsadím se (jestli-vám je více než 18), tak ani nejdete volit než abyste si vybrali nějakou politickou stranu když s ní 100% nesouhlasíte

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sova Miloslav  |  29. 05. 2003 09:28

Při kritice ankety bych rád upozornil pouze na jednu maličkost. Anketa vznikla dávno před výsledkem cenového porovnání ( výsledkem kterého bylo, že jsme nejdražší v EU) a také dávno před prohlášením ČTc, že bude zvyšovat rychlost už v létě (původně to mělo být příští rok na jaře). Těch 1300 Kč za ADSL 256/128kb/s bych tedy bral pouze jako příklad – důležitá je věta – „O ADSL mám vážný zájem, ale pouze za situace, kdy bude cena, rychlost a kvalita služby srovnatelná s úrovní EU.“ K cenám paušálů které začínají u neměřeného na 501 Kč bez poplatku za linku u paušálu mimo špičku na 201Kč bez poplatku – bych chtěl podotknout – že v současné době jsou jednání v takovém bodě, že nikdo ještě ani zdaleka neví jak budou vypadat jednotlivé modely – my jsme však nechtěli čekat půl roku než se dohodne konkrétní podoba jednotlivých variant – co se týká nejnižších možných cen možných zvolit odpovím asi takto. Samozřejmě průzkum není bez chyby, ceny mohli být nastavené o nějakou tu stovku níž – ale!!! Jsem přesvědčen, že kdyby u neměřeného paušálu byla nejnižší možná cena 100Kč lidi by prostě hlasovali hromadně pro tu stovku, protože by si řekli: „Když to tam v té anketě mají, tak je asi možné něco takového prosadit“ Já jsem nikdy nechtěl a ani nechci klamat uživatele a vzbuzovat v nich falešné naděje – takže s konečnou platností říkám  - nejnižší možné volby uvedené v anketě jsou podle mě možné a reálné. Všechno ostatní co by směřovalo pod, je v současné době (podle mého názoru) nerealizovatelné. Myslím si, že v závěru článku to říkáme jasně – důležité je aby tady ten paušál byl spuštěn a potom se může začít pracovat na postupném snižování jeho ceny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ehm  |  29. 05. 2003 10:13

Já Vás chápu, ale pochopte také Vy mě. Pokud mám připojit své jméno a podpis pod nějakou anketu, MUSÍM souhlasit se všemi odpověďmi. Přece nepodepíšu vědomou lež (např. pušál za 500,-), když vím, že v této ceně o něj prostě nemám zájem! To byste přece také nechtěl. Podle mě má význam vědět i to, že o paušál mám zájem jen v učitém (třebaže [zatím] nerealizovatelném) případě. Představte si (a berte to jen jako příklad, nechytejte mě za slovo nebo částku), že vyjednáte paušál za 500,- a najednou zjistíte, že lidé, kteří uváděli, že o něj mají zájem jej ve skutečnosti nechtějí, protože čekají na nižší cenu, ale tu v anketě nemohli vyplnit. Jak to pak budete obhajovat před Telekominíkem?

Neberte to jako osobní útok, Vaší činnosti si vážím, i když k ní mám určité výhrady, ale já opravdu nemohu podepsat něco s čím se plně nestotožňuju.

btw to noname: táhne mi na 30 a volil jsem zatím vždy (parlament , senát, zastupitelstvo) a zúčastním se i referenda, pokud mě nepřejede auto :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel Sviták  |  29. 05. 2003 11:08

Na tvorbe pruzkumu jsem se podilel a musim priznat, ze me v te dobe nedosla tato chyba. Proste jsme predpokladali od vsech hlasujicich, ze o pausal zajem maji. Osobne si myslim, ze odpoved nemam zajem by v nejake podobe zahrnuta byt mela.

Na druhou stranu ukazte mi pruzkum (marketingovy) ktery by byl dokonaly. Netvrdim ze neexistuje, jen je docela obtizne ho udelat a tak se red priucim .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BigSam  |  29. 05. 2003 09:58

Presne tak nechapu proc kurva CTc vaze Internet na voice sluzby ja jim na jejich voice zvysoka seru. Proc mam platit nejaky zkurveny HOME-MINI nebo HOME-STANDARD abych mohl surfovat ... At klidne udelaj INETONLY za rozumnej pausal a moznosti tocit pouze 97 prefixy a budu castecne happy. Prominte me ty sproste vyrazy ale to je jedine co clovek v teto zemi muze delat, jednou za 4 roky jit k volbam a pak jen nadavat. Vim o cem mluvim parkrat jsem si dopisoval s CTU, anybody@psp.cz, s par lidma z micr.cz a cely je to akorat ztrata casu. Kdyz nam vladnou non-inteligenti jako Skromach,zelznicar Standik Gross apod. neni se cemu divit. Btw tyto pany muze kazdy kdo cetl sobotni MF Dnes s jejich 5 otazkami v klidu nazvat dementy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Filip  |  29. 05. 2003 10:43

Souhlas.
Dohodněte oddělení hlasových a datových služeb.
To že mi nutí svoje hlasové služby jsou přece monopolní praktiky. Kde je tedy úřad na ochranu hosp. soutěže? Ten by měl přece možnost vzniku soutěžního prostředí zajišťovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  29. 05. 2003 14:03

A to nemluve o ADSL kde je zavedeni sluzby taky podmineno hlasovym pausalem. Proc? ADSL bude fungovat na tom dratu i bez hlasovych sluzeb. Technicky to mozne je ovsem podle telecomu nikoliv. Neni to nahodou zneuzivani monopolu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  29. 05. 2003 14:07

A to nemluve o ADSL kde je zavedeni sluzby taky podmineno hlasovym pausalem. Proc? ADSL bude fungovat na tom dratu i bez hlasovych sluzeb. Technicky to mozne je ovsem podle telecomu nikoliv. Neni to nahodou zneuzivani monopolu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ladislav N.  |  29. 05. 2003 13:58

Nenapsal jste vy, ale jiní ano.  Pan Sova ale z nějakého důvodu trvá na cenách Českého telecomu a více variant stále neuvádí.
Moc tomu nerozumím...
Za chybu to ale považuji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ladislav N.  |  29. 05. 2003 14:01

Nenapsal jste vy, ale jiní ano.  Pan Sova ale z nějakého důvodu trvá na cenách Českého telecomu a více variant stále neuvádí.
Moc tomu nerozumím...
Za chybu to ale považuji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mamut  |  29. 05. 2003 09:45

Taky jsem chtel odpovedet - vysledek: "Je potřeba korektně vyplnit všechny údaje!" jedinny, co jsem nevypnil, je telefon (nemam, odhlasil jsem ho) Je to anketa na picu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Franta Koláček  |  29. 05. 2003 12:46

Mamute tvůj mozek zamrznul v pravěku kam podle svého nicku také patříš. Kdyby jsi měl skutečně zájem anketu vyplnit, dotázal by jsi se kluku z Internetu pro všechny jak tak můžeš učinit i bez telefonního čísla na pevnou linku. Co takhle skusit zadat číslo mobilního telefonu bez nuly a bez mezer?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Paranoicus Maximus  |  29. 05. 2003 06:23

ale kdekdo si to nakonec rád koupí a ještě poděkuje. Remcat dovedu taky, zkusit se obejít bez nějakýho předraženýho nesmyslu, to už chce odvahu. Zvlášť, když jsme v Čechách.

Husák tu se svou normalisací uspět musel, nic jiného mu totiž nezbývalo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jakub  |  29. 05. 2003 02:18

Titulek vybizejici k diskuzi nebo spis flamu, nic jineho me nenapada. Uzivatele jsou predevsim absolutne znechuceni celym vyvojem a vidi tu nemohoucnost boje proti telecomu jako takovemu. Doufam, ze mi tady nikdo nechce tvrdit, ze nema zajem o levne pripojeni k internetu. Pokud s telecomem ani nehne soud a CTU, vlna nevole verejnosti, castecny tlak medii (ackoli ted je nejak ticho po pesine), tak k cemu by se lidi meli ozyvat. Proste dokud nezacne tlacit nejaka mocnejsi paka nez je impotentni ministerstvo a CTU (ve smyslu nemoznosti ucine konat), tak uz fakt nevim

Kdyz dneska vidim v televizi reklamu na ISDN, tak se mi otvira kudla v kapse - penize za reklamu uplne na prd - kdo vi, co ISDN je, tak toho ta reklama leda nasere, kdo nevi, tak stejne nechape cemu se tam ty dva inteligenti smejou. Reklama na 'levne' volani, '... to ted asi budem moci volat porad ...' - to jsou jenom tendencni kecy, hranicici s nepravdivou reklamou az lzi. Reknete mi, kdo dnes vyda penize na ISDN modem, vyplazne mesicne 500 Kc navrch jenom kvuli dobrymu pocitu o neco rychlejsiho pripojeni ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jakub  |  29. 05. 2003 02:19

btw sorry za hrubky ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Error  |  29. 05. 2003 05:18

Telecom dělá reklamu na ISDN pro to, že chce přejít na digitální linky a chce aby si co nejvíce lidí zaplatilo přechod na digitální linku samo skrze nákup služby ISDN. Až zájem opadne, všem to pak asi za nějaký čas předělají na ISDN grátis....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Kuruc  |  29. 05. 2003 07:20

Nechápu, proč ČTc nezavede paušál na ISDN. Nejsem na toto odborník ale myslím, že by v případě digit. linek odpadla nutnost dovybavovat ústředny (jak argumentuje ČTc v případě paušál Dial-up) a navíc je ISDN dostupné všude - na rozdíl od ADSL.Rychlost 128kb/s je plně dostačující pro všechny domácnosti. ISDN není mrtvá technologie, zvlášť ne v naší zemi, kde není ADSL dostupné, jen by musel ČTc něco udělat s cenou...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Myšel  |  29. 05. 2003 09:29

Bohužel opravdu nejste odborník.
Zjednodušeně:
- dovybavení ústředen se týká pouze adsl, ne isdn či analog. linek
- jde o zátěž sítě, ta je u analogové linky i isdn úplně stejná (naopak u adsl problém v podstatě odpadá)
- paušál na isdn = (téměř=) pevný digitální okruh 64/128kbps - 64kbps okruh bez konektivity do internetu momentálně ČTc nabízí za něco kolem 7000Kč

Platil byste paušál za isdn dial-up třeba 6000kč/měsíc? :o))
Nabízel byste paušál "dobrovolně", kdybyste byl na místě ČTc? :o)))))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ladislav N.  |  29. 05. 2003 13:46

Stejný článek vyšel na http://pes.internet.cz/clanky/2003/05/30686_0_0_0.html  , delší komentář k praktikám státu, ČTc a ceně za dial-up je v diskusi pod článkem.  Skutečnou žábou na prameni je Český telecom a pokud nesníží ceny na lidovou úroveň, vem  ho čert.... Potíž je jen v tom, že důvod, proč ČTc Klausova vláda ponechala na dlouhá léta monopol, nebyl naplněn - snadná dostupnost spojení i v poslední vesničce je pořád snem a za ceny, které Monopol požaduje, je lepší se připojit jinak (pokud ta možnost je).

Zmíněný příklad ISDN za X tisíc je klasika. Netbox v Brně poskytuje totéž za pětistovku měsíčně. K tomu není co dodat.
Autoři petice si pořád z nějakého důvodu myslí, že za tisícový "paušál" telecomu budou stát lidi fronty... NEBUDOU! 
A nebudou ani kvůli tomu podepisovat petici.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dygot  |  29. 05. 2003 16:04

Souhlas, 1000,- Kč měsíčně je stále dost peněz, když má někdo živit manželku a děti.  Akceptoval bych tak 400-500. Víc ne. Stejně to tak jednou bude, ale až skončí monopol telecomu. Já počkám.
Kvuli tomu abych ztahoval 24 hodin denně z netu video a hry, nebudu sušit hubu. To radši ty prachy prožeru.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel Chromy  |  29. 05. 2003 10:37

ISDN neni jen o trochu rychlejsi - je o dost rychlejsi nez klasicky modem - ne kvuli prenosove rychlosti diky mensimu zpozdeni - to vubec  neni zanedbatelne, schvalne si to vyzkousejte. Take je pro me podstantne, ze nemusim cekat na spisknuti modemu nekdy i vice nez 30 sec. a trnout, jestli se to vubec spoji a na jake rychlosti - cili vyssi spolehlivost a to podstatne.

Pozn.: maximalni propustnost linky = TRW/RTT

TRW je TCP Receive Window cili max velikost prijatych nepotvrzenych dat, RTT je Round Trip Time cili doba prenosu packetu tam a zpet, cili zpozdeni na lince skutecne zpomali prenos.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cc  |  29. 05. 2003 11:57

Jo ale těch svinskejch prvních 10 minut je u ISDN taky.  

Každej kdo chtěl trochu víc Internetit a jen trochu mohl, už dávno Telecom opustil.
Já mám bezdrát 30x rychlejší než ISDN a platím za to tolik, kolik stojí jen paušál na ISDN linku.

A k tématu - jen u nás na vsi je nejmíň 5 lidí, kteří  dali poptávku na ADSL u Telecomu ale necítí potřebu někde hledat nějakou anketu.

Ale abych něco udělal - jdu to taky vyplnit.  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  29. 05. 2003 17:12

Souhlasím s tímto názorem.  V jedné z anket byla otázka, zda-li chci dial-up připojení za paušál 1000,- kč. Možná to byla sranda. Jestli ne , pak ten, kdo se mě ptá na takovýto paušál, je magor. Osobně vidím jedinou šanci v distribuci internetu alternativními cestami, jako např. kabelovka nebo regionální informační sítě. Tam za přijatelný paušál 300-650 kč můžete být na internetu celý měsíc s omezením stažených dat 1-3 GB. To považuju za rozumný. Rozhodně mě nikdo nepřesvědčí o ochotě telekomu, kterému jde na ruku vláda a ČTú, že je ochoten vyjednávat. Zatím jediným výsledkem jakýchkoliv akcí vůči telekomu jsou neurčitá prohlášení, že možná někdy v budoucnu... Já bych viděl paralelu v mobilních operátorech. Než se rozjel Pegas, byl nejlevnější tarif od Eurotelu asi za 1200 kč měsíčně a dotovaný telefon stál kolem 5000,-kč. Pegas přišel se 400korunovým tarifem a telefonem za 1200 a jak se Eurotel najednou snažil. Co dělá vláda? 13 let zaručuje Telekomu absolutní monopol a Mlynář? V únoru jsem četl (mimochodem na netu) jeho prohlášení, že do prázdnin bude paušál. Je květen a co nyní? Snad do konce roku. Ovšem už neřekl, kterého roku. Znechucení nad tím vším je takové, že pochybuju, že nějaká petice, byť by ji podepsalo 100 000 lidí by něco změnila!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jakub  |  29. 05. 2003 21:26

Ted jsem si precetl tu anketu a to je hruza, fakt ze jo, zaplatit 500 za to, ze me muze nekdo po 2 hodinach odpojit - uff - tak to bych mel fakt radost, kdyz budu 115 minut ladit, pak budu chtit udelat upload aplikace a pripojeni nazdar. Ty otazky jsou uplne zcestne.

Cesta k levnejsimu pripojeni je dle meho jedine pres alternativy - napr. ADSL, bezdrat, ..., zvlast pokud je pravda, ze sit CTc neni fyzicky pausalniho dial-upu schopna. Proc teda vsichni nesoustredi svou snahu timhle smerem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jmeno  |  29. 05. 2003 01:19

Přijde mi zvláštní, že zvýšení poptávky po ADSL hodláte dosáhnout zdražením dial-upu místo zlevnění ADSL a ještě mudrujete nad tím, že uživatelé nemají o podobnou cenovou úpravu zájem.

Zkuste radši nám zplantaným ovcím místo toho naznačit, jak si takovou úpravu hodláte proti monopolu Telecomu prosadit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  29. 05. 2003 00:53

Pomerovat toto podle toho kolik lidi se podepsalo pod onu petici je zavadejici. Uvedomte si, ze lide uz zkratka neveri ze mohou v tomto bananovem state jeste neco zmenit. Kdyz budete sledovat zpravy, co vsechno je u nas mozne, tak jako obcan pochopite ze nezmuzete nic. Mate pravo jen platit dane a divat se jak se ruznym zmetkum rozdavaji miliony a vam jeste budou tvrdit ze je vse tajne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
satan  |  29. 05. 2003 01:56

Váš článek jasně ukázal, že češi jsou zbabělci a jenom klidně čekají až nepříjemnou práci za ně udělá někdo jiný! Ostatně co byste čekali od lidí, kteří se navzájem udávají, aniž by je k tomu někdo nutil. Tyto vlastnosti jsou omlouvány jako důsledek komunistické vlády, bohužel je to základní vlastnost tohoto národa!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Solvina  |  29. 05. 2003 02:40

Tak to prrrr. Svine jsou nadnarodni a jsou vsude.

Jenze mam pocit ze se u nas nako premnozily a ztloustly.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  29. 05. 2003 16:06

A co s tim proboha chtete delat? Jedine co zbyva je pockat na EU, pak tady zacnou lovit i zahranicni provideri kterym nesmi nas CT zkrizit cestu. Co se tyka kazdeho modemisty, dejte mu samopal a adresu a pujde. Ovsem za kazdeho uplatneho debila vyroste deset dalsich. Nevidim moznost to zmenit a zadna internetova petice to nezmeni.  Proto se ja a dalsich 99 procesnt internetistu vyjadrovat nebudeš. Djte ADSL mesicne pausal za 500 a behem mesice mate pripojeno milion lidi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ja  |  29. 05. 2003 07:16

Petici na internetu muze podepsat ten, kdo na internetu JE.
Tak nevim, proc porovnavate CR a GB.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Filip  |  29. 05. 2003 09:01

Souhlasím,
já jsem ji podepsal a od té doby pořád čtu jak je tam málo podpisů. Bude to asi opravdu tím, že ne všichni mají připojení (je moc drahé), a že když už připojení jsou petici nikde nevidí (problém reklamy).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
noname  |  29. 05. 2003 09:14

nechcete tím snad naznačit, že na slovensku je třikrát větší penetrace internetu, když je tam méně než polovina lidí a přesto má na vyřešení zájem o 20% víc lidí?
Míla Sova má v tomto pravdu (osobně bych se více obul do poskytovatelů obsahu, protože ti způsobili relativně nízkou informovanost ve srovnání s Internežt 99 i slovenským protestem)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
maboj  |  29. 05. 2003 11:00

Ha, to je teda blbost. Slovensko je viacej bananove, nez Cechy a ludia predsa veria, ze ked sa ozvu, tak sa nieco zmeni. Ohlasu obcanov sa bal dokonca aj velky Vlado, hoci navonok to vyzeralo uplne inak.
Ja vidim problem inde. V Prahe, ked niekto nahlas povie, ze na to nema, ci na to neda, lebo je to velmi drahe, je jednoducho "SOCKA". Odpise sa, ako totalny chudak a nemozny clovek. Do konca zivota uz s nim nebudu komunikovat rovnocenne. Preto tu mozno najst ohlasy na temu "Ja mam P4/3GHz, ja som frajer, a kto ma AMD je SOCKA". Alebo "kto cestuje MHD, je SOCKA !!!!"
Chudaci, zdegenerovani debili a buzeranti v Prahe, ktori nie su "SOCKY" predsa maju na to, aby zaplatili 10 litrov, ci viac za Internet mesacne !!!! Nepotrebujeme flat-rate dial-up !!!!! Mame na to !!!! Nepotrebujeme lacne ADSL, SHDSL, VDSL !!!! Nie sme predsa SOCANI !!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xX  |  29. 05. 2003 11:49

Ty si ale pako .... (nebo to byla provokace a ironie .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
maboj  |  29. 05. 2003 13:51

Jasne, ze som pako !!! A vyraz "SOCKA" vymysleli Slovaci, aby dehonestovali Prazakov, vsak ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  27. 06. 2003 23:55

Ale nekecej.Poslóchej zalez zpátky naozaj pod Tatry a neotravuj tady, socaku jeden.
Sbohem
Ať Žije Český Internet!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jerry (bez trojky)  |  29. 05. 2003 13:30

Jsem pražák, mám AMD, jezdím MHD, nemám televizi, vlastním starou škodovku a hrdě se k tomu hlásím.
Kamarádi se mnou mluví, ostatní mě většinou respektují. Nevím, kde je problém. Asi se nepohybuju mezi frikulíny.

To chce klid...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
maboj  |  29. 05. 2003 13:57

Samozrejme, ze to chce klud, ved som sa este ani nevytocil.

Inac klobuk dolu, ak si skutocne prazak (= Tvoji rodicia boli tiez z Prahy), tak si velmi, velmi vzacna vynimka, zakonom chraneny druh.

Nic v zlom, ja sa s tym bohuzial stretavam kazdy den, tak si niekedy ulavim, ale vlastne stale to myslim ako ironiu. Pre niekoho je tazke zniest, ked mu niekto nastavi zrkadlo ....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jerry (bez trojky)  |  29. 05. 2003 14:46

Ano. Moji rodiče jsou z Prahy, prarodiče a praprarodiče částečně taky (dál to neznám  ). Ale taková výjimka zase nejsem, mezi známými moc snobů nemám. Možná záleží na prostředí, v němž se pohybujete.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sbaba  |  29. 05. 2003 21:30

sem prazak uz asi deset pokoleni, nejezdim mhd (nejsem preci socka) a myslim ze 1300 mesicne za adsl je slusna cena za podminky ze bude vetsi rychlost a hlavne ze to bude chodit (ne jako dneska). kdyz na to nemas, tak si to nekupuj a hlavne nekric. za mobilni telefon da kazdej druhej 1500 a to nikomu nepripada drahy. mnohem vetsi prus*r je zvyseni DPH na 22% na vsechny telekomunikacni sluzby. to nam ty za**any socani zase jednou dokazali jak jim jde o obcany teto zeme. navyseni o 17% zdrazi i vami tolik chteny pausal na neunosnou mez. ale kdo je takovy blbec ze volil socany, tak ma co chtel.

ted hlavne mlynar bude tvrdit, ze bude pausal, ale to ze diky jejich kolaboraci bude vsechno drazsi, to radsi pomlci. nemuzu si pomoct, ale ste neuveritelne naivni. eurotel a t-mobile jsou jedny z nejvice ziskovych firem v CR, ale zadne petice a akce za snizeni hovorneho sem nikde nevidel. takze radsi budete nadavat na prazaky, ale to ze CSSD sou burani, ktery ted jenom hrabou na sebe, vam nevadi.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jerry (bez trojky)  |  29. 05. 2003 23:38

Že já blbec raději nedržel hubu.

Podsouváte mi názory, se kterými se neztotožňuji, takže si to ujasněme:
1) MHD - zastávám názor, že v tomhle městě nejsem sám a že centrum Prahy už je zasmrděné dost na to, abych tam jezdil i já. Nemluvě o tom, že metrem se tam v běžný pracovní den dostanu rychleji a nemusím stát ve šňůrách aut a hledat místo na zaparkování. Pokud jedu ve večerních hodinách někam na druhý konec Prahy kde vím, že bych měl s noční dopravou problém, použiju auto taky, ale opravdu si myslím, že stojí za to brát ohledy i na druhé.
2) Internet mám levněji, protože jsem projevil dost aktivity (a měl jsem kliku a znalosti), abych nemusel kupovat evidentně předraženou službu od Českého Telecomu. Na druhou stranu těch 1300 měsíčně se mi taky nezdá až tak moc, ale uvědomuji si, že mám ve srovnání s průměrem nadprůměrné příjmy a navíc Internet potřebuji ke své práci. Běžný malý český člověk vám za to třináct stovek nedá, protože to až tak nutně nepotřebuje.
3) jako volič jsem nikdy nebyl příznivcem levicových stran, ovšem v posledních letech řeším velké dilema, neboť ani napravo nemám moc z čeho vybírat; křesťan nejsem, US nevěřím a ODS nevěřím ještě víc, i když mi asi v příštích volbách nezbude nic jiného, než volit právě je, protože nevolit a přenechat místo příznivcům ČSSD nebo nedejbože KSČM mi přijde ještě horší. Bohužel se už pár let pohybuji jako technik mj. i v okolí pražských komunálních politiků a můj dojem je, že ať už ODS, nebo ČSSD, všechno je to jedna verbež. Co se třeba na pražském magistrátě děje teď za vlády Béma, to už není úřad, ale Kocourkov.

Nicméně tato debata byla původně o něčem jiném. Takže bych raději tento thread uzavřel.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek  |  30. 05. 2003 14:21

No já ho ještě prodloužím.

1.) Naprosto souhlasím.

2.) Tady už nesouhlasím. Zdá se mi že platit 1300,- za připojení DOMŮ je trochu moc. Doma nechci pracovat, chci si jen stáhnout poštu a občas si projít pár stránek a sem tam si stáhnout nějakej filmeček. A na to mi přijde ta cena opravdu trochu moc vysoká. Myslím, že optimální by byla tak do 500,- protože na dialupu taky neprovolám víc jak 500,- takže nevidím moc důvodů proč platit víc. Tuhle jsem stahoval něco opravdu velkýho a trvalo to asi 4 hodiny - ale jak často něco takovýho potřebujete? Já tak 1-2x do roka. Myslím, že je velkou chybou posuzovat cenu za připojení z hlediska někoho, kdo potřebuje internet doma k práci. Ten samozřejmě zaplatí bez problémů ale pro většinu lidí bude internet spíš zábava a zdroj informací, ale za TV (zábava a zdroj informací) bych taky nedal 1300,- měsíčně.

3.) Máš pravdu. Jsem taky spíše pravičák a nevím, koho volit. Nechceš se mnou založit novou stranu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jerry (bez trojky)  |  30. 05. 2003 14:33

K tomu bodu dva - také jsem psal, že se to týká jen mě, běžný nepočítačový člověk se k tomu bude stavět jinak.

Stranu se mi rozhodně zakládat nechce. Nebyl bych dobrý politik a navíc nesnáším kravaty.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor