Vidím řadu marketingových inovací a důkaz toho, že síla reklamy vnutí zákazníkovi cokoliv a ještě ho přesvědčí, že to chtěl.
Žádná skutečná technologická zlepšení ale nevidím.
On taky google není specialista na technologie, ale na reklamu. A vnutit lidem pocit, že silně očesané UI, zbavené zpočátku většiny pokročilejších funkcí a i nyní poměrně velmi funkčně chudé je přesně to, co chtěli, je výborná ukázka působení reklamy v praxi.
Synchronizaci a zálohy obšlehli, minimálně ff to měl dříve.
Ani taby v samostatných procesech google pokud vím neobjevil, jen je jako první bezohledně, bez možnosti vypnutí této funkce vnutil uživatelům. Zvýšení hw náročnosti s tím spojené googlu nevadilo a kolize této funkce s provozem pokročilejších funkcí browseru ho taky neomezovala, když žádné takové funkce neměl. Když to podpořil reklamou, takže bfú místo vyhození chromu kupovali na surfování silnější počítače, bylo to nakonec marketingově úspěšné. Chválit ho zato, nebo to vidět jako inovaci, je ale přinejmenším sporné.