Pokud se jim povede ziskat 100 tisic hlasu, tak realne je ze muzou podepsat tretinu a z toho ten operator pokud bude sitovej ziska treba 15 tisic klientu, zbytek muzou byt jeho vlastni z toho neco muzou byt predplacenkari co prejdou na tarif. Tohle uz neni nezajimave a myslim, ze treba Vodafone odpovi, protoze uz ma za sebou podobne projekty jako CD tarif nebo mVolani a oboji se mu vyplatilo. O2 asi reagovat nebude kvuli zmene SW platformy a tmobile mozna jen nabidne levnejsi doplnkove tarify nebo si zkusi vylepsit image po Andrejove tarifu
Takovéhle akce mají moji podporu. Nabídnout operátorům velkou skupinu zákazníků, pokud jim vyjdou vstříc lepší cenou, považuju za naprosto fér jednání. Na rozdíl od snahy vymoct si nižší ceny přes zákony a nařízení.
dTest mi svými informačními kampaněmi přišel většinou sympatický, ale z tohohle čouhá po přečtení podmínek jen snaha o sesbírání co nejvíce kontaktů na rozesílání jejich newsletteru a jiného spamu. Viz jejich podmínky: za nic neručíme, můžeme kdykoli zrušit aukci bez vysvětlení, smlouvu si uzavřete s operátorem vy sami, my vám jen budeme zasílat týdně to a měsíčně ono. Za mne palec dolů🙁.
No vidiš a díky jejich aukci z minulého roku sem přešel k jinému dodavateli elektřiny (levnějšímu). Samo jsem se teď registroval, i když už kontakt na mě mají, nepřišel mi od nich zatím ani jeden mail. Takže jsou tu apriori někteří co za vším vidí skryté úmysly zatímco jiní z toho krásně těží. To je to hezky rozděleno...
Jestli Ti nepřišel jediný mail, tak jsou podmínky v této aukci jiné (a nebo máš na mailboxu filtr, který vše z dTestu rovnou maže). U současné aukce o zasílání mluví dost explicitně. Stačí si jejich podmínky přečíst, jsou naštěstí dost krátké. Krátké, ale jak jsem již napsal, pro mne bohužel nepřijatelné.
Rocne mi prijdou od dTestu 2 maily. Prani k narozeninam a prani k vanocum. To mi prijde OK. Navic neni problem si udelat spam filtr, vyjde mi to na minutu a treba se mi povede usetrit 200 mesicne a to za to stoji.
Nemám filtr, takže zřejmě první možnost nicméně, jednak teda nebudou předávat údaje komukoliv jinému je v podmínkách (to už je horší mít něco od O2 tam k únikům dochází mám to potvrzeno sám na sobě osobně) a za další přece v každém mailu musí bejt unsubscribe chceš snad říct, že toto nebude dTest dodržovat? Velmi bych se divil takže maximálně mi přijde jeden dva maily. Velká překážka k tomu mít možnost zůčastnit se nezávazné aukce :)
Pomoci může jen koordinovaný postup všech uživatelů / lidí. Kdo nemusí být stále vysokorychlostně / datově on-line, rušit tarify, klidně dočasně přejít na předplacenku / laciný tarif co nebolí a mobilní net si odpustit. Stejně si většina lidí s mobilem jen hraje, dat mají málo a komunikují minimálně. Nevím, kdy jsem potkal někoho, kdo na mobil či tablet někde venku na svůj účet tahá těžká multimediální či jiná data v řádech desítek GB denně (případně si něco takového může dokončit dom na optice, kabelu). Máme společnost jakou máme, jinde ve světě se lidé umí semknout, ať jde o zemědělce, popeláře, piloty či mašinfíry. > dTest je soukromá společnost, placené služby a testy, takže bych byl obezřetný. Sám (voják v poli) navíc jistě není žádná spása, to nikdo. Nepřesvědčivým tlakem lze dosáhnout jistých ústupků, ty si však operátoři vykompenzují jinde, což je kontraproduktivní. Jen bojkot - TOTÁLNÍ BOJKOT - služeb je cesta. Co si lidé nevymohou sami, za ně nikdo neudělá.
No ale víš že tahle se lidi nikdy nedomluvěj. Na tvůj bojkot budem čekat desetiletí (jinak navrhni jak to zařídit, už čekáme 20 let)A co se týče dtestu, je to placený časopis a komerční společnost ano. To je jednoznačná a transparentní motivace. Ukaž mi o kolik transparentnější je motibvace "neplacených" společností. Existují ještě státní struktury, když náhodou jedna z nich vyhlásí v Brně soutěž, šrámek se může pos.rat že je to podvod a určitě více lidí by v tom vidělo zase nějakou politickou korupci (ne všichni, ale já tvrdím že více než u soukromé společnosti) takže by mě zajímalo proč bych si měl dávat "větší" pozor než jinde děkuji
Ale on to je podvod.Kdyz politik dela kejkle aby zaujal obcany, prestoze vi, ze z kejklu nemuze pro lidi vubec nic kapnout, je to jeho osobni podvod za jeho osobnim ucelem.Politicky se zviditelnit.Jeste pred pul rokem nikdo to jmeno neznal .... a hle, uz ho znaji statisice lidi diky jeho pritom naprosto nerealizovatelnym kejklikum.Konec tajemstvi.
Jezis marjá.A co draci? Veris taky v draky?
Zacinam mit podezreni, ze jste do tohoto podvodu jednoho brnenskeho politika zamotani taky.
"Podnikatel" Šrámkuj už neprodává důchodcům hrnce, ale tarify 6 Kč/min.
No a? Prodavej je taky .... budes v takove vate, ze prestanes vnimat kolik platis za telefon.
Jakýho podvodu ? Jsem neinformovaný můžeš mě poučit prosím? Díky
Nemuzu, slepemu barvy nepopises.
Nejsem ani první, ale ani poslední. Prosím vraťte Týden mobilně a Týden živě na Youtube. :-/ Je naprosto unavující během víkendu hledat, kde a kolik se objeví videí. Takto bylo 0:00 jistota nové dávky informací. Jen si takovým krokem zabíjíte hřebíček do rakve. Můžete namítat, že ze zhlédnutí na YT nic nemáte. No takto nemáte už ani to zhlédnutí.
Není to složité. Sobotní půlnoc: první video Živě. Nedělní půlnoc: druhé video. Neděle 19 h: obě dvě dohromady plus jedno další menší téma pro ty, kteří chtějí jedno dlouhé video.Mezi tím občas videa z MobilManie, pokud se na Živě tematicky hodí.
A proč to prostě nedávat i na youtube?Týden mobilně jsem moc rád sledoval minimálně rok od doby,kdy jsem na zive.cz narazil. Takový, jaký bylo, jsem ho měl rád a sledoval jsem každý díl okamžitě, co vyšel. Jakožto pro vašeho fanouška se mi nynější změny opravdu nelíbí ( je super, že jste aspoň začali dělat znovu celý Týden mobilně, ne jen vydávat části z něj). Jinak ovšem radost nemám, videa sleduji spíše přes mobil a pokud bych měl u všech podobných projektů chodit na stránky a tam vyhledávat videa, asi bych se z toho okotil. V tom je pro mě youtube výhodné - vše mám pohromadě a když něco vyjde, hned o tom vím a nemusím nic složitě vyhledávat. :)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.