AI chatboti na nás nebudou vyskakovat jen ve vyhledávačích, ale pomalu míří i do tradiční korporátní sféry a nástrojů, kterým rozumějí pouze zasvěcení. Třeba do poměrně široké oblasti CRM.
Ne, prosím, ještě nezívejte nudou a raději se podívejte na propagační video níže od Salesforce. Firma totiž na své databáze a systémy ve spolupráci s OpenAI napojila debatní umělou inteligenci, kterou známe právě z ChatGPT a nového Bingu. Výsledkem je Einstein GPT.
Napojení ChatGPT na podnikový CRM v podání Einstein GPT:
Tedy, ještě není, firma jej zatím testuje pouze za zavřenými dveřmi, nicméně video ilustruje, co by zhruba měl umět.
Pokud ChatGPT nebo třeba Ghostwriter Chat pomáhají vývojářům analyzovat programový kód, Einstein GPT prošmejdí zákaznické databáze a kontakty a sesmolí třeba e-mail, analyzuje prodeje, vyrobí nějaký ten formulář a tak dále. To vše opět ve formě dialogu, jak už jsme si za poslední půlrok zvykli.

Pokud vlna chatbotů není jen aktuální hype, ale opravdu nový a udržitelný směr, dost možná se v následujících letech promění ergonomie a workflow aplikací a celých procesů
Einstein GPT je tedy další ukázkou, jak na současné vlně robotů komunikujících v přirozeném jazyku zkoušejí podobnou technologii zakomponovat do svých produktů prakticky všichni na trhu.
Jsme nadšeni, že můžeme využít sílu technologie OpenAI v CRM
Sam Altman, šéf OpenAI
250 milionů dolarů na rozvoj generativní AI
Samotný Salesforce aktuálním trendům na poli umělé inteligence zjevně opravdu věří, neskončilo to totiž pouze u Einsteina, ale společnost nedávno spustila rovnou nový fond Generative AI Fund a nalila do něj 250 milionů dolarů.
Měl by pomoci startupům, které vyvíjejí právě generativní AI a do začátku potřebuji adekvátní financování.