Jan  Kolář
21. 9. 2013 • 13:11

Pokud jste z Brna a okolí, doporučuju fotoknihy od www.veselytisk.cz . Slušné ceny, odběr v Brně a fajn osobní přístup (dá se domluvit na čemkoliv).

jesi
2. 6. 2009 • 11:57

myslim ze blurb ponuka lepsiu kvalitu.

Hovadko
1. 6. 2009 • 15:49

A náhodou něco co jede přímo v browseru pro tvorbu takovýchto knih neexistuje?

NuTTeR
1. 6. 2009 • 15:41

Zdravim pana Cizka a dekuji za zajimavou inspiraci. Chtel bych se zeptat na album Velke A4 kde mate psano max 130 stran cena 799 pokud se nepletu. Kdyz sem si zapnul stahnuty program, tak sem videl standartnich 26 stran pro tento format....za 799. Za dalsich tusim 10 stranek navic nebylo v kolonce nic napsane. U jinych bylo treba 299Kc. Zajimalo by me teda jak to s tema cenama je? Dik

Doggg
1. 6. 2009 • 14:51

s timto mam dobre zkusenosti, program je vsak docela dreveny a obcas spadnul a taky to s nim trosku trva. nicmene pokud s nim delate jednou do roka tak se to da prezit.loni v rijnu jsme chytli slevu ze jedna kniha vysla na 250kc (ta druha nejvetsi) coz je oproti takrka tisicovce super cena a darek, ktery potesi. Urcite tento rok budeme delat znovu...

aldaer
1. 6. 2009 • 14:13

nemohu si pomoct, ale fotoknihy (vsechny o kterych vim) jsou v cechach jako spousta jinych veci hodne predrazene. pro srovnani se mrknete na firmu Blurb.com a uvidite, ze jejich ceny jsou mnohem zajimavejsi (hlavne ty v librach). Ja si tam nechavam fotoknihy delat a treba fotokniha v pevnych deskach s lesklym prebalem vcetne postovneho, format 25x20 cm a 320 stran byla asi za 1600,- Je videt mensi rastr, jak je to tisknute laserem, ale rozhodne neni problem s jednobarevnyma plochama.

Puchino
2. 6. 2009 • 1:00

Dik za tip.

MDMDMD
1. 6. 2009 • 13:46

Nechcete udelalat nejakou srovnavaci recenzi? Ja pouzivam pro fotoknihy HeySmile, jsem velmi spokojen, ceny rekl bych nastejno, obrazky se pri odesilani nekomprimuji... Tak by me zajimalo podrobnejsi srovnani kvality, rychlosti, pohodlnosti uzitelskeho rozhrani.

K8
1. 6. 2009 • 10:59

dříve jsem si nechal dělat fotky ve Fotostaru (když je dělali přímo oni) a musím říct, že pro běžné fotky měli dobře udělaná filtr s automatickými úpravami. Což CeWe nemá, když jsem si u nich zkusil udělat nějaké fotky (a část byla stejná s těmi, které už jsem měl od Fotostaru) tak výsledek je mnohem horší. Pokud je fotka dobrá, tak to jde, ale pokud je fotka s velkým kontrastem, či podexponovaná, tak ve Fotostaru to pěkně srovnali, zatímco od CeWe je to celé černé.

Jakub Čížek
1. 6. 2009 • 11:21redaktor Živě.cz

Implicitně je v programu nastavena korekce ve fotolabu, pokud ji ale zakážete a necháte to na svém umu, nic vám nesrovnají. Druhou možností je volba lepšího fotopapíru než v základní nabídce.Jediný problém spočívá v pruzích na jednobarevných plochách a přechodech...

K8
1. 6. 2009 • 11:30

korekce ve fotolabu byla povolena a bylo to na lepsi papir, takze je to jen o SW, ktery ty upravy dela a dela je o dost hur nez ten co mivali ve Fotostaru

Roman Langer (RomanL)
1. 6. 2009 • 9:04

vhodný dárek k různým výročím jako rodinné album.

Jiří Psota (jirka.ps)
1. 6. 2009 • 8:42

O tom rozlišení fotografií to není vůbec pravda. Pokud by jste mněl třeba 14 Mega pixel, tak vám to vůbec nic nepomůže. Vy jste si nevšiml, jak vám program ty fotky zmenšil. To co se odesílá po internetu prošlo celkem brutální úpravou. Když jsem se ptal vloni na Invexu, tak mně bylo řečeno, že s tím uživatel nic nezmůže. Je to prostě tak.

Jakub Čížek
1. 6. 2009 • 11:19redaktor Živě.cz

Dobrý den, na výsledné fotografie před odesláním jsem se díval a měly původní šestimegapixelové rozlišení. Nedávno vyšla nová verze, změna tedy může být zde. Nicméně nemohu srovnávat.

kokridlo
2. 6. 2009 • 10:09

Dle mé zkušenosti se fotografie převzorkovávaly až přímo během odesílání do sběrny, takže toto nebylo možné nijak ošetřit. Zajímalo by mě, zda by pomohlo, kdyby se to tam odneslo na CD, nebo zda by si to převzorkovali při výrobě také. Toto bylo bohužel to, co mě na této fotoknize nejvíce zklamalo. Bohužel takovéto technické informace se člověk nikde nedočte

martinsip
1. 6. 2009 • 8:24

Maximálně jako dárek, ale na ravidelný fotky z dovolených je lepší klasický album a fotky po 3,- vyvolat. Fotolaby už nevědí jak přitáhnout lidi. Když jsem si byl naposled pro fotky, tak jsem se s prodavačkou bavila potvrdila, že lidí výrazně ubývá. Lidi a zvlášť mladá generace na tištěné fotky kašlou a raději to mají jen v PC nebo mobilu nebo na netu

Miroslav Michálek (M1R3K)
1. 6. 2009 • 8:34

Já sem taky měl dlouho fotky jen v PC, ale pak jsem zjistil, že často bývá akce foto 10x15cm za 1Kč takže neustále něco vyvolávám

Jakub Čížek
1. 6. 2009 • 11:22redaktor Živě.cz

Ano, s tvrdou vazbou a rozumným rozměrem (Velká/XL) je to skutečně docela předražené, ale alespoň to člověka přinutí fotit méně a s rozvahou - ne vypráskat na jednu scénu deset fotek ze všech úhlů :),, Je to skutečně především dárek a pak luxusní archivace.

 
1. 6. 2009 • 8:20

preco to nie je oznacene ako PR clanok ci reklama??

martinsip
1. 6. 2009 • 8:25

Protože by na to nikdo neklik a redakce by z toho neměla prašule

Jakub Čížek
1. 6. 2009 • 11:17redaktor Živě.cz

Dvě otázky:Proč si myslíte, že to je PR článek? Protože to nezadupu do země?
Jaký je rozdíl mezi recenzí tohoto produktu a třeba procesoru, tiskárny, fotoaparátu?

Josef Machek (jojaveja)
1. 6. 2009 • 16:33

Rozdíl vůči ne-PR/reklamnímu sdělení je minimálně v absenci srovnání s konkurencí. Například (relativně) profláklé HappyFoto nabízí něco podobného. Vražte do toho ještě pár stovek, objednejte TOTÉŽ i jinde, porovnejte a sdělte nám výsledek, včetně Vašeho subjektivního i objektivního názoru.
V Computeru je u každé recenze infoboxík s parametry srovnávanými s obdobným produktem, a myslím, že to je jen dobře.
Co vy na to?

Budji_Tevall
1. 6. 2009 • 23:15

Reklamní placený článek být označen musí, ovšem klasický PR článek být označen nemusí - je to volba redaktora, zda o produktu napíše. A článek to byl zajímavy, nevidím na tom vůbec nic špatného. Je to recenze, či spíše představení služby, jako každé jiné.Trošku mě zaráží věčná nespokojenost a remcání nad čímkoli zdejších čtenářů/přispěvatelů do diskuse.

Josef Machek (jojaveja)
1. 6. 2009 • 23:42

Článek byl (je) dobrý, to nebylo zpochybňováno. Jen s výše uvedenými úpravami by byl ještě kvalitnější (také bez pochyby), a naopak věčným remcalům by vzal vítr z plachet, protože tak, jak je článek podán, se (opět) bez pochyby mohou vyskytnout podezření ze zaujatosti.Poznámka pod čarou - jak jste přišel na to, že na de facto privátním webu MUSÍ být placený článek označen? A jaký je jasný rozdíl mezi "reklamním placeným článkem" a "placeným ´´PR článkem´´ s požadavkem inzerenta na neoznačování článku jako placeného"???Jo a nikdo ještě nehodnotil fotky. Některá panoramata zdají se být hezká mě se líbí nejvíc hned to první přebalové.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují.
Budji_Tevall
2. 6. 2009 • 7:53

No, především jde o to, že PR článek je neplacený - funguje to dost jednoduše - pošlete tiskovou zprávu, či jiným způsobem zapůsobíte na novináře (například unikátností produktu - není tento případ) a ten pak na základě toho o vaší firmě/produktu napíše. Ano, udělá to vaší firmě/produktu reklamu, ale firma toto neplatí.Naopak reklamní sděleení, jakkoli může mít formu klasického článku - je stále placená reklama a v takové tam může být napsáno cokoli - a to, že je to reklama musí být označeno. V tom je ostatně hlavní rozdíl mezi PR článkem a reklamou - PR článek má větší míru akceptovanosti, neboť není označen jako reklama - na druhou stranu firma nad jeho obsahem nemá moc, kdežto reklama je plně v režii zadavatele a může v ní být prakticky cokoli. (neberte mě za slovo, určité normy existují, ale to by byla jiná diskuse)A přišel jsem na to jedoduše - prostě studuji marketingové komunikace a tak si myslím, že o tom i něco vím. Přeji hezký den a doufám, že to nevyznělo příliš negativně - chtěl jsem hlavně osvětlit celou problematiku. Za OT se rovněž omlouvám.A bych byl přeci jen k tématu - fotokniha je opravdu výborný nápad a oceňuju to co psal pan redaktor - tlak na to fotit méně, ale kvalitněji, či alespoň vybrat ty nejlepší kousky - takovou 40 stránkovou fotoknihou nikoho neurazíte, ale zkuste mu, jak často lidé mívají ve zvyku, ukazovat 3000 fotek z dovolené v Chorvatsku. :) Jistě takovou zkušenost mnozí máte a jistě víte, že máte chuť asi u 700 fotografie přerušit veškeré styky s daným člověkem. :)

Josef Machek (jojaveja)
2. 6. 2009 • 17:44

Díky za kvalitní příspěvek, nemáte se za co omlouvat, naopak si vážím fundovaného komentáře bez invektiv a vulgarismů. Bohužel se ale obávám, že jste nepostřehl rýpavou ironii v mém příspěvku.Rozdíl mezi PR článkem a reklamním sdělením je mi znám. Záhadou mi ale zůstává, proč se často redaktoři uchylují k takové formě článku, který svým stylem, sdělením i informační hodnotou shoduje s placenou reklamou, i když je vydáván jako seriózní recenze/reportáž/...kdovíco ještě. Tímto svým jednáním si přímo koledují o podezíravost z podjatosti. Je to velká škoda, protože tím de facto degradují vlastní kvalitu práce i osobní důvěryhodnost. A přitom by stačilo k článku přidat jeden odstaveček se srovnáním s konkurencí a souhrn s největšími výhodami i nevýhodami.

Harvester
1. 6. 2009 • 6:46

VYpadá to velmi dobře. U dobře zvládnutých fotografií to vypadá profesionálně. Dojem mi bohužel trochu kazily některé kolegovy fotky v nižším rozlišení, které pak vytvářelo onen nepříjemný kontrast - kvalitní materiál / nekvalitní zdroj. Jako náhrada za fotoalbum je to pro mě trochu luxusní záležitost. Cenu chápu, nicméně bral bych to spíše jako dar 1x za rok.

Určitě si přečtěte

Články odjinud