Lenovo P50 pravidelne restarty, chyby iosys ...., prestava fungovat WIFI, musel jsem koupit externi, konektor RJ45 je rozpadly. Notebook je absolutni krám za super prachy.
Za celkem zvláštním názvem článku se skrývá normální rozbor přirozeného chování na trhu. Nevím co si pod pojmem strašidlo představují ostatní, ale podle mě Lenovo za poslední rok konkurenci slušně zatápí a ta je celkem vystrašená. Je dobře, že se Lenovo snaží najít další uplatnění a udělat trošku průvan. Čtu tu některé negativní reakce na notebooky Lenovo, ale přitom se jedná o společnost s nejvíce inovacemi v oblasti notebooků a především konvertibilních zařízeí.ať už se budeme bavit o konvertibilních zařízeních, YOGA tabletech nebo zařízeních jako X1 Carbon, nebo Helix - jsou to vždy top produkty, které se konkurence snaží jen marně dohnat - mnohdy dost úsměvně.
Myslite inovace jako vymenu kontextove klavesy za printscreen, nebo nahrazeni klaves F1-F12 dotykovym panelem? Myslite inovaci jako zruseni vsech HW ovladacich prvku ktere v minulosti fungovaly perfektne a nezavisle na OS jen proto, aby se integrovaly do klavesnice a vyzadovaly odpovidajici ovladac bez ktereho nefunguji? Myslite inovaci jako presunuti klaves home/end na misto CAPSlocku? Pripadne presunuti ESC na misto tildy (~ , klavesa nalevo od jednicky) a nasledne presunuti tildy namisto kontextove klavesy?Myslite inovace jako propagace rollcage v ramci L rady, zatimco ve skutecnosti tato rada vubec rollcage nema?Genialni inovace. Velmi pozitivni ve vsech ohledech.
Jestli premenu T420 na T440 rikas inovace no tak to mnohe vysvetluje.
Budoucnost nezastavíte a demenci lidí taky ne. Klasické firmy s klasickými začátky jako HP, Dell, IBM už jsou dávno v háji a budoucnost je v těchto trapných čínských firmách ... A můžou za to jen lidi, protože jde přece o toho kdo to kupuje. Např. s produkty od HP jsem nikdy neměl problém a v tiskárnách a ntb mám a měl jsem věci pouze od nich. Ale dneska se všude nacpe Lenovo, Acer apod. Lidi jsou z toho poblázněný a všude to cpou a dopočujou jak je to nejlepší. Dávno pominula ta doba kdy každej od něčeho Čínskýho dával ruce pryč ... Říkám takový HP je do 5 let totálně v háji. Jak v PC tak v tiskárnách ve všem.
Já bohužel s HP mám poměrně špatné zkušenosti. HP NX6110 praskající plasty, kovová vyztuž spíš pro legraci, problém s USB díky problémum s roztažností deska vs jižní můstek a nekvalitní konektory. NTB ProBook 6560b problém s usb konektory, touchpad nelícuje s palmrestem, ne moc dobře řešené chlazení, problémová čtečka. U obou mizerný LCD.
Dell v haji zas tak neni. Teda aspon doufam ze se dokazou vzpamatovat pote co se stahli z burzy. To jim dava neuveritelne moznosti co se tyce flexibility.
Jedná se o jiný segment to přiznám, ale zůstanu u svých "spolehlivých" strašáků:DELL / TOSHIBA a u kamer SONYMám rád své strašáky, vím co od nich mohu čekat. Nervy na LENOVO nemám.
Tak Dell budiž, ale Toshiba? Vážně?
A jaká řada / produkt ti dělá problémy?
Lenovo noteboky ale aj tablety su sluzny kram. Piska to vyrobne vadi, wi-fi mizerny dosah, kabliky v pantoch napnute az az (aby neprerobili par milimetrami drotu/izolacie), baterie sanyo clanky s mizernou zivotnostou a pritom tie baterky maju slusne drahe.HP je na tom rozhodne lepsie semtam nieco domrvy to je fakt ale na tuto uroven nekleslo podobne aj DELL.ACER a ASUS je Taiwan (aj ked by to niekto nazval Cinou) a ich uroven skor posledne roky stupla takze sa to celkom da.
Já jsem měl dva tablety Lenovo, tuším A7-50 a oba měly problém s nabíjením. Po připojení nabíječky většinou nenabíjely vůbec nebo děsně pomalu. Indikátor baterky přitom vždy ukazoval, že se nabíjí.Jo a ještě se projevoval zvláštní problém, že tablet ztrácel ipv4 defaultní gateway. Musel jsem nastavit statickou IPv4 konfiguraci. Přes IPv6 přitom vše fungovalo dobře.
Niektori diskuteri tu ani nevedia co je Cina a co Taiwan. Inak suhlasim, ze taiwanci maju iny pristup ako cinania a zlepsuju sa. Leninovo ani nahodou.B-]
Kam se vrtnout? Který HW teď kupovat? S HP a Dell mám rozporuplné zkušenosti, o SuperMicro moc nevím, ale určitě nic pozitivního sem neslyšel, Fujistsu? Ehh.. no nevim ;)
Těžká otázka, ale na Fujitsu zapomeň. Horší krámy snad koupit nemůžeš 😉
Co třeba SGI?
Vse je jen otazka ceny. HP i Dell jsou schopni u zakazek pro ne zajimavych jit i na 15% ceny z jejich listprice. Kdyz nasadi strasidlo Lenovo jeste nizsi hladinu a svuj rozjezd podpori jeste rozumnou zarukou, backrebate, marketing fondy a nejakou peknou dovolenou, klientum je vetsinou jedno, co jim po dobu 3 az 5 let vrci v serverovne. Nehlede k tomu, ze uz i zdejsi firmy umi pocitat a jdou do cloudu. Takze ostrouhaji mrkev vsichni HW vyrobci. Ti se stejne zacinaji venovat datacentrum a konvergovane IT.
Myslím, že to není jen otázka ceny, třeba mě do serverovny HP nesmí i kdybych ho dostal zadarmo. A ohledně vše na cloud jak ukázalo před nedávnem výpadek O2 - stačí jeden kabel a ten přístoj na podporu život snímající a zpracovávající data v Amazon cloudu se vypne a Vy na něm to je docela jasné 🙂 (neberte to ve zlém jen malé popíchnutí že cloud ani omylem není světospásný).
s obláčkama jdi do PR, tam najdeš blbouny, co téhle pohádce o levném a bezpečném obláčku věří.
To vis, cloud neni pro kazdeho 😀
No to není správně řečeno Cloud je pro každého ale není pro každá data.
jojo lepší být paranoik B-]
heh, ak majú v tomto segmente takú fajnovú kvalitu ako v poslednej dobe pri notebookoch, tak to by som sa naozaj nebál... za posledné 2 roky sa mi vrátilo na reklamáciu viac ako 30% Lenovo notebookov, predtým 2 roky ani jeden.... takže už ich vôbec nedoporučujem... a keby som si mal vybrať v tomto segmente, tak by som veľmi uvažoval či do toho ísť... keďže, napríklad notebooky s nejakého divného dôvodu začali servisovať v Nemecku a na to aby ste ho tam vôbec poslali, musíte spraviť brutálne veľa administratívnych krokov... a vrchol všetkého bol, že po mesiaci napísali, že im neprišiel diel z číny, tak ho budú refundovať... a čo si myslíte, že poslali hneď peniaze... ani náhodou... ďalšia administratíva a výhľadovo podľa informácií zo skladu asi 2 mesiace čakania na peniaze, tak sa to muselo vyriešiť cez sklad zakúpením (na vlastné náklady) nového booku pre zákazníka a následne sa čakalo na peniaze z Lenova... už len kvôli tomuto by som chcel vedieť, či sa tak "retardovane" Lenovo chová aj v segmente serverov.... lebo neviem si predstaviť, že by som pri oprave servera čakal mesiac a nedočkal sa jej.... takže Lenovo u mňa je momentálne horšie ako štandartné značky.... momentálne od nich nič nekupujem... to je moja skúsenosť...
O jaky slo notebook?
Nikde nevidim oznaceni jako PR clanek. Tohle je uz fakt zumpa nejvetsiho kalibru. Naprosto lozena reklama a je neoznacena. Myslim, ze je na case dat taky nejaky podnet COI.
Tohle není reklama, ale normální článek založený na rozhovoru se zástupcem Lenova pro ČR. Ten sám sebe bude jen těžko kritizovat, dozvíte se nicméně o tom, jak firma smýšlí, jaké má ambice a plány. Stejný typ článků zde vychází i o jiných firmách a nevidím na nich nic „reklamního“. Vězte, že média nemusí sloužit jen ke kritice, hlášení špatných zpráv a šíření paniky. Pozitivní informace přitom nemusí být jen o zvířátkách.
kazdy clanek ktery pripravi nejaka firma (at uz formou rozhovoru nebo jinak) je PR, protoze chce pochopitelne sama sebe a svoje produkty prezentovat co nejlepe. tak se za to nestydte a klidne to oznacte jako PR, nikdo vam hlavu neutrhne.no a o smysleni pana Jarese, jeho ambicich a planech vyjevenych v rozhovoru si soudny clovek ktery se orientuje na serverovem trhu v CR udela obrazek sam, at uz to je nebo neni oznacene jako PR..
Aneb jak dokaze novinar okecat i absolutni a zjevnou vec.
Ono v takovych pripadech zalezi na jedinem - na volbe otazek. Podle toho je pak vysledkem reklama nebo clanek s formou rozhovoru.
No pěkný článek se skrytou reklamou.Lenovo v oblasti notebooků je jeden velký krám. Jak uvedl kolega v předchozím příspěvku, IBM mělo kvalitu a Lenovo jen kvantitu. Jsou to nehorázné krámy, povětšinou odpovídající ceně. Mluví o tom ze zkušeností se servisem.No pokud získají podíl na trhu na úkor HP, tak se toho tolik neděje, protože HP je již také s kvalitou za zenitem.HP jsem dříve ve velkém prodával i kupoval, dnes od nich nevezmu nic co nutně nemusím (jen když si to výslovně přeje zákazník). V některých produktů HP jsme s kolegy zjistily, že tam dávají tzv. kurvítka (po většinou softwareová), tak aby to odešlo max do půl roku po záruce.Nepodporujte společnosti, které Vás nutí nesmyslně kupovat každé dva roky nové věci jen pro jejich obraty.Neúměrně zatěžují naše životní prostředí, protože recyklace je jen částečná. Bohužel to je trend, který jim schválili naši zákonodárci.
Je to proste Watsone - kupovat pouze notebooky u kterych lze zaruku rozsirit na 5 let NBD on-site s ochranou proti nahodnemu poniceni. U takovych si vyrobci dbaji aby tam nebyla kur.vitka.Jinak Lenovo ma posledni sanci na trhu ntb pro profiky: vymacknout maximum z toho dotaznikoveho serialu, vzita starou dobrou T420, nacpat do ni moderni streva, kvalitni displej a poradnou baterku.
rozsirit zaruku lze i u lenova, ale svete div se - muj laptop si hezky zjistil, kdy mu konci zaruka a pravidelne me na to upozornuje. Co se stane, az SW v pocitaci zjisti, ze mu zaruka vyprsela nevim... ocekavam brzky odchod do kremikoveho nebe protoze jinak jejich tlaky na dokoupeni zaruky nechapu.
Zajímala by mě konkrétně ta sofwarová kurvítka u HP? Můžeš to prosím tě specifikovat? Dík.
Nemyslím si, že jsou produkty od Lenova "jeden velký krám". Osobně mi rukama prošlo spousta notebooků této značky a zákazníci si je chválí. Stejně tak jako každá jiná značka má povedené i méně povedené produkty.Je důležité uvědomit si také o jaké cenové relaci se bavíme. Dříve zkrátka nebylo možné sehnat notebook pod 10 000,-. Dnes to možné je, trh to vyžaduje a samozřejmě takové zařízení pak nejde porovnávat s top produkty z řady ThinkPad. Servis IdeaPadů se také v mnohém zlepšil a je na tom mnohem lépe než konkurenční značky. O ThinkPad Next Business Day a On Site záruce mohu psát pouze chválu. Přijede technik, usmívá se, poradí, pokecá a vše během chvilky funguje.
Mate pravdu. Je to strasidlo. Ale verim ze u serveru si zakaznici daji zalezet na kvalite.U pocitacu to lenovu proslo protoze pouziva velmi hodnotnou znacku ThinkPad. Procemz poslednich par let to nema s originalni myslenkou ThinkPadu nic spolecneho. Odstavajici plasty, prohybajici se konstrukce, nepravdive parametry ve specifikacich (AC wifi, rollcage, atd), zmrveny touchpad, nesmyslne rozlozeni klavesnice, orezany snimac otisku prstu a absence jakychkoliv ovladacich a signalizacnich prvku (pristup na disk, nabijeni, hlasitost...) z toho udelaly obycejne spotrebni kramy ktere se lisi jen tim cervenym trackpointem a hranatym designem.Zakaznici musi vnimat lenovo jako jakoukoliv jinou cinskou firmu - acer, asus atd. Doufam ze u serveru se to nauci a kramy odmitnou.
Tak to mohu podepsat! Mám E130 a setkal jsem se s částí toho, co popisuješ: po půl roce vyvrácené panty u displeje, mizerný touchpad, prakticky žádné signalizační diody a chybějící klávesa Insert.
a ty se divis kdyz sis poridil plastovou sracku za desitku nekde z hyperkramu? takovy stroje ma uplne kazda znacka.
Jenze v tom je ten trik - oni to nazvali "thinkpad", cimz zatlacili na lidske podvedomi ktere ma znacku prirazenou ke kvalite. ano, Thinkpady Edge (respektive nove pojmenovana rada E) je totalni plast. A proto nemeli radu vubec nazyvat thinkpad, kdyz to nema s thinkpadem nic spolecneho krome loga a cerveneho puntiku Ja momentalne jedu na TP L440 a uz bych do toho znovu nesel. Vim ze nejde o nejake T , ale porad bych u pracovniho laptopu necekal, ze mi bude plast displeje odstavat a cela konstrukce bude jako z gumy i presto ze na oficialnich strankach slibuji, ze to ma kompozitovou rollcage.
Názor byl 1× upraven, naposled 27. 8. 2015 03:16
kdo chce kam...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.