Viktor Prudič
Viktor Prudič
29. 3. 2018 • 0:43

to je lepší než hlodač

Mokashi
Mokashi
27. 3. 2018 • 21:36

Letadlo bude mít křídla. No to by mě nenapadlo, já myslel že plachty.

František  Staněk
27. 3. 2018 • 15:29

Každý si může svoje stamiliony utratit za libovolnou ptákovinu, která ho baví.Mě přijdou vrtulové stroje sice krásné, ale strašně zastaralé. Vrtule se do 21. století jednoduše nehodí. Létající stroje dneška nemají dělat hluk, ale takové jemné vžůůůůůůůůůůůůům. TOHLE je výzva. Nikoliv problém "na jaký nesmysl ještě dokážeme vrtuli přilepit"

dolph1888
dolph1888
27. 3. 2018 • 12:41

Podobné konstrukce s velkým počtem vrtulí, nikdy nebyly za letu moc stabilní. Když se dívám na prostor pro posádku - cestující, tam snad nebude možné přidat ani jeden kufr. Ohledně výkonu, tak vertikální vzlet i přistání je energeticky velmi náročná záležitost, a zajišťovat let (horizontální), pouze jednou vrtulí (eLetadlo jistě poletí v energeticky úsporném režimu, nemůže si dovolit zvyšovat tah za cenu vyšší spotřeby paliva), znamená žalostnou rychlost, kterou překoná i naše dálnice (železnice), s tím, že není třeba počítat čas vzletu, přistání, odpadá rovněž komunikace s věží, pochybuji, že v dnešní "DoběTeroristické" si každý bude létat, kde chce. Nikde v článku nečtu, jaký nový typ baterií bude používán, protože na ty současné (těžké s malou hustotou energie, proti kerosinu), vzhledem ke změnám povětrnostních podmínek a dalších parametrů za letu, 700 km nedají ani náhodou.

Názor byl 3× upraven, naposled 27. 3. 2018 12:43

Určitě si přečtěte

Články odjinud