Předpokládám, že těch 700km je spočítané zbožné přání za laboratorních podmínek a bez povinných rezerv Letadlo, které má technický dolet 700km, bude v komerčním provozu pro splnění leteckých předpisů na rezervu paliva mít použitelný dolet v nejlepším případě tak 1/3 technického doletu. Takové dopravní letadlo musí být schopno vzlétnout, nastoupat do cestovní hladiny, doletět do destinace, tam nějakou dobu vyčkávat třeba na uvolnění dráhy nebo zlepšení dohlednosti pro přistání, což se ovšem nemusí podařit, takže musí být schopno opět nastoupat alespoň do minimální cestovní hladiny, přeletět na vhodné záložní letiště, tam být schopno taky nějakou dobu vyčkávat a přistát. A po přistání ještě musí zbýt ještě povinná rezerva na minimálně 20 minut letu, na kterou se nesmí sahat. Takže až si konstruktéři uvědomí, že to není auto, ale letadlo a pro komerční provoz jim letecké úřady žádnou výjimku z povinných rezerv energie nedají a vyjde na povrch skutečný použitelný dolet, tak bublina splaskne, vývojáři zhasnou a investoři odepíšou investice a bude ticho po pěšině