Dobrý nápad, držím palec
Super, budeme generovat příjmy v milionech liber pomocí ovlivňování mínění o značce. Pokud to tak budou dělat všichni, tak se ptám, kdo pak bude pracovat a generovat hodnoty (např. zrovna výrobky dané značky....). Že jihovýchodní Asie? Ok, ale pak se nesmíme divit, že my jsme tady zadluženi až po uši, protože pouze spotřebováváme a na to si stále půjčujeme a naopak Čína má obrovské (nejen) dolarové rezervy 3-[
Názor byl 1× upraven, naposled 15. 5. 2012 08:44
Ono dost dobře nejde vytvářet hodnoty tam, kde ti tu hodnotu v obdobné kvalitě dokáže dovézt čína za poloviční cenu. Takže ať chceme nebo ne, nezbývá než se soustředit na služby, které budeme prodávat do zahraničí.
OK, ale proč to Čína dokáže? Protože všechny západní firmy z touhy po ještě větším zisku převedli výrobu tam s vidinou levné pracovní síly. Pak se ovšem nesmí divit, že tyto západní státy mají zápornou obchodní bilanci ...Ok , zaměříme se na služby - komu je ale budeme prodávat? Nově vznikající střední vrstvě v jihovýchodní Asii? To si brzo ty služby budou generovat sami a co pak? Nebudeme generovat ani výrobky, ani služby - vrátíme se k zemědělství, které jsme si v podstatě odstavili? Spíše budeme levnou pracovní silou pro bohaté Číňany (karta se tedy obrátí). Pokud ovšem do té doby nedojde k nějakému "resetu", např. ve formě války či přírodní katastrofy - např. v důsledku globální změny klimatu, která ovšem dle našeho nejchytřejšího pana prezidenta neexistuje. No on pan profesor ekonomie má celkově zajímavé názory, např. o potřebě stálého růstu, což je obzvláště zajímavé v současné situaci stále klesajících a zdražujících zdrojů ...
v tom máte zcela nepochybně pravdu. Každopádně je tu ještě jeden důvod - a to jsou nesrovnatelně nižší náklady na život v číně... Což se v ceně výrobku také silně promítne.
Vytazek: "Brand Embassy umožňuje firmám a institucím ovlivňovat mínění o jejich značce mezi uživateli na internetu. Diskusní fóra, blogy, webové stránky a zejména sociální sítě obsahují mnoho reakcí (především) nespokojených zákazníků, což může mít vliv na další uživatele a na celkové vyznění značky. Firmy proto musí aktivně na tyto příspěvky reagovat a s lidmi komunikovat."+ Super nastroj pro me jako firmu- Hrozne neduveryhodny pro me jako zakaznika - ovlivnovani mineni si muzete strcit vite kam?
Tak ale to záleží na tom jak tento soft která firma použije, ne? Je to "jen" nástroj (chtělo by se říct jako každý jiný).Špatné využití: firma zaměstná cvičené opice, které se budou v diskusích tvářit jako spokojení uživatelé, budou oponovat negativním příspěvkům a nekriticky vychvalovat. Většinou se to ale dá poznat (reakce ze stejné IP, stejný nick, stejný slovník a skladba vět - tento poslední znak už cvičené opice nemají šanci očůrat a ostatní diskutující to prostě poznají).Dobré využití: do diskusí vstupuju otevřeně jako zástupce firmy, snažím se pomoct, poradit atd. V mnoha diskusích se totiž bohužel vyskytují nešťastníci, kteří si sice stěžují na výrobek/službu, ale ani se před tím nepokusili kontaktovat výrobce/poskytovatele. A přitom řešení je mnohdy celkem jednoduché. Takhle si aspoň já představuju zlepšování povědomí o značce.
A obyčejná reklama ( např. v TV ) není ovlivňování zákazníka?
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.