Harvester
12. 10. 2015 • 11:19

"40 procent kapacity článku vybije během tří patnáctisekundových pulsů" Snad nabije?

Roman Langer (RomanL)
12. 10. 2015 • 8:00

Nějak mi tam schází docela zásadní informace o počtu nabíjecích cyklů...

piErcE
11. 10. 2015 • 16:59

3d baterie? Jak by vypadala 2d baterie?O revolučních bateriich čteme dvakrát do roka... A kde nic tu nic... Tohle bude imho stejne.

Dr.No64
10. 10. 2015 • 22:35

tak cesi sou no 1 v nanomaterialech, klidne jim neco prispeji, dejte to na starter, kde jsou na to odkazy ?
komunitni sber

Daniel Procházka
Daniel Procházka
10. 10. 2015 • 21:35

Další akumulátorová pohádka? No jsou to češi, těm bych v tomto případě věřil více, ale optimista moc nejsem.

vzach
10. 10. 2015 • 20:56

Tahle věta je nějaká divná:
"Celková váha baterie po dokončení odhlečovacích prací dosahuje až na 180 W/kg."Jestli je váha totéž co hmotnost, tak ta má jednotku g - tedy gram a jeho násobky nebo podíly. W neboli Watt je zase jednotka výkonu. Ale celková váha ve Watech na kilogram je nesmysl. Co by asi řekli třeba prodavačky v obchodě se zeleninou, kdyby chtěl zákazník koupit 10 W/kg brambor? 😉

Pena
10. 10. 2015 • 18:09

Doufám, že se něco takového chystá i do oblasti chytrých telefonů, tabletů a notebooků 😉

ANNO2077
10. 10. 2015 • 16:45

však já to říkám už od roku 2001 že všude v evropě by mohli být elekromobily, určitě ve městech jako praha, londýn, paříž, kroměříž atd a v kamionech na dálnicích, možná akorát ne ve skutečných off roadech a autech do zimy a za polární kruh, ale pro běžná auta určitě

Určitě si přečtěte

Články odjinud