To s těmi statusy jsem myslel spíš na známé (tedy lidi, s nimiž čas od času aspoň pár slov prohodím), jak jsem psal, přátelé, s nimiž se pravidelně vídám, na Facebooku ani nemám (naštěstí).
Oznámené nemoci považuju za takový naprosto zbytečný status rovnocenný mým příkladům, protože zkrátka nechápu, k čemu to je. To předpokládá, že ostatní se budou koukat na Facebook, než zavolají, že se jde na pivo, hodně lidí chodí (alespoň z mého okruhu) chodí, i když jsou nemocní, navíc po pravdě řečeno si vůbec nedokážu představit následující konverzaci v hospodě: "tak XY dnes nedorazí", "proč, volal jsi mu?", "nevolal, má na Facebooku napsáno, že je nemocný a že se mu nikam nechce". Pokud k tomuhle někdy dojde, asi začnu přehodnocovat svůj sociální okruh 
Jak píšu, pro moje potřeby Facebook není, kdybych tam nemusel být z pracovních důvodů (tedy sledování Facebooku jakožto marketingového média), tak bych tam ani profil neměl. Ne proto, že je to boom a že to považuju kvůli tomu za špatné, ale kvůli tomu, že v tom žádný přínos nevidím, jak už jsem psal.
Na druhou stranu se nedá Facebooku upřít jedna věc, podařilo se mu vytvořit dosud největší veřejnou "databázi" lidí, což může do budoucna skýtat zajímavé využití (v současnosti s tím marketéři víceméně jenom koketují, přitom to má spoustu potenciálu).