Je naprosto nepodstatné, jestli je Kinect technicky nejdokonalejší (protože nepotřebuje v ruce držet žádný ovladač). Microsoft nemá takovou image jako Apple, a tak si nemůže dovolit prodávat drahé výrobky. A vůbec nezáleží na tom, že pro 4 hráče vyjde Kinect levněji než čtyři ovladače od konkurenčních firem. Takto typický zákazník neuvažuje. Nejvíce ze všeho záleží na té cenovce, která je v prodejně na regálu. Viz Wii, které přes "ošklivou grafiku" dokázalo získat 49% trhu a i dnes se prodává ze všech tří přístrojů nejvíce, přestože HD televizí dnes disponuje >50% domácností. Zvlášť v dnešní době je cenovka často rozhodující a v USA lze Wii sehnat za $150. Celé, komplet. Kinect bude stát stejně a je to jen periferie.
A mohl bych se dále rozepsat o tom, že ke hraní je tlačítka zapotřebí a Kinect je nemá, přičemž na poznámky ostatních, že nic nebrání s Kinectem použít současně tradiční X360 ovladač, lze namítnout, že na rozdíl od WiiMote nebo Move tradiční ovladač jaksi není ergonomicky tvarován na to, aby s ním člověk máchal v rukách a on mu nevyletěl a nerozbil tu velkou televizi, která stála strašnou kupu peněz. A bez tlačítek s lagem okolo půl sekundy je jakýkoliv druh ovládání pro hardcore hraní předem odsouzený.
Stejně tak bych se mohl navážet do redaktorů Živě.cz, že stejně jako mnohá jiná média (ale ne všechna) srovnávají Kinect resp. Move s původním WiiMote, které je 4 roky staré a ten věkový rozdíl je zde samozřejmě vidět, ale již rok pro Wii k dostání doplněk MotionPlus, který používá stejné gyroskopy jako má zabudované Move a jeho přesnost je úplně stejná.
Kinect bude chvíli žít, ale o žádný průlom se jednat nebude. Drahý přístroj se bude málo prodávat, jeho použitelnost bude díky lagům v hardcore hrách minimální (viz o původně zmiňované podpoře Kinectu ve Fable 3 se nyní jaksi raději mlčí). Move na tom bude o něco lépe, zákazníci Sony jsou ochotni vydávat více peněz za hardware a použitelnost Move je větší (je prakticky stejná jako WiiMote s MotionPlus, rozdíl je jen malý). A Nintendo se bude znova smát a prodávat nadále ze všech nejvíc, jelikož obě dvě konkurence ho díky cenovým hladinám nemají šanci ohrozit (a navíc vzhledem k analýze, že výrobní náklady Wii dnes dosahují cca. jen 40% ceny, tak Nintendo má v současné době obrovský prostor ke zlevnění, pokud by na něj MS nebo Sony začali útočit cenou).