Cenový přehled českého webhostingu - vyberete si?

Diskuze čtenářů k článku

Swirl  |  27. 02. 2006 15:17

Tak mě tahle diskuze trochu rozhodila, banán se mi zdál příznivý a teď tohle. No, ale díky přispěvatelům mám dobré tipy, které prověřím. Takže díky všem, kteří se podělili o zkušenosti, až budu mít svoje, ráda se podělím.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Polák  |  20. 11. 2005 15:47

Dobré zkušenosti mám po půl roce s Webhosting 51 - www.webhosting51.cz. Nepatří sice mezi nejlevnější hostingy typu 5 GB za 20 Kč, ale od takových nemůžete ani čekat kvalitní služby a kvalitní technické zázemí za ceny od 99 Kč měsíčně - nabízí 6 hostingových tarifů diferenciovaných tak, aby si každý vybral přesně to co potřebuje - ale nabízejí i případně na vyžádání i vytvoření individuálního hostingového tarifu pro zvláštní požadavky. Provozuji velice často navštěvované internetové prodejny, kdy by každý technický výpadek pro mě znamenal finanční ztráty a na základě doporučení mých přátel jsem zvolil pro hosting právě www.webhosting51.cz a jsem velice spokojen. Po půl roce se nevyskytl jediný problém, vše šlape jak má, žádné výpadky, všechny dotazy na technické podpoře jsou řešeny defakto okamžitě. Nejlepší poměr cena/výkon/kvalita služeb co jsem našel, mohu jen doporučit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Atomyk Piktures  |  16. 08. 2005 16:25

Dobrý Den,
tak jsme si tu přečet celou tu diskuzi, naklikal na všechny odkazy, abych zjistil kdo jaký nabízí hosting a nic vhodného pro mne jsem nenašel.
Jelikož jsme filmová společnost a rádi bychom uveřejňovali své výtvory na internetu (jsme amatérská filmová společnost), tak bychom rádi
alespoň 1GB místa, zhruba do 10GB, víc je příliš zbytečné,a trafik aby byl minimálně 5GB, neomezený je nejlepší. A vše zhruba za 0 - 200kč / měsíc.
Kde je ovšem problém, my už svou vlastní doménu máme (hostujem zatím u pipni.cz), takže by na tomto hostingu který hledáme byly pouze naše filmy a možná malinká html prezentace o velikosti 1mb, takže nepotřebujem žádný ASP, PHP, mail, databáze atd. ovšem co je nutné je FTP přístup a nutná alespoň 99,5% garance dostupnosti a případně i zálohování.
Proto bych prosil všechny diskutující který hosting by mi doporučili, koukal jsme na BANAN.cz, ten vyhovuje požadavkům, ovšem na webu není nikde garance dostupnosti a to mě děsí!
No a to že majitelé spamují na diskuzích, to je mi vcelku ukradené, když je to levný, vyhovuje to mým požadavkům, tak proč bych si u nich neměl zřídit web, že?! ovšem dělat by se to nemělo..

Děkuji všem, za společnost Atomyk Piktures vložil Dominik Franěk
Atomyk Piktures 2005
www.atomyk.net

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sasa2002  |  01. 09. 2005 13:52

Pokud potřebuješ opravdu kvalitní hosting s perfektní technickou podporou. Tak bych ti doporučil http://www.flyweb.cz kde je neomezený traffik a místo od 1GB - 10GB. A ceny nízké.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  15. 08. 2005 09:13

Vyzkouseli jsme hostingy od Sumavy pres Brno az k Liberci Ve chvili kdy si uvedomite ze Vas to zivi a experimenty si muzete tezko dovolit, prestane koukat jen cenu a hledate "neco navic". Po trech letech u Ignumu jsme na experimenty s klidnou hlavou zapomneli. A se stejne klidnou hlavou mohu rici, ze pokud za ty tri roky neco neslo, pak jsem si za to ve 100% mohl sam. I tak mi admini vzdy na telefonu pomohli a to i treba v nedeli ve tri rano.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
aTome  |  13. 08. 2005 14:20

Ahoj, chtěl bych se zeptat, jaký máte zkušenosti s odchodem od hostingu, resp. jak to chodí při přechodu z jednoho hostingu na druhý? Zvažuji, že bych pro začátek vyzkoušel Pipni.cz, přestože s nimi mám jednu nepřímou zkušenost, která by mohla odradit a na netu je taky hodně kritiky. Přestě pár lidí u nich funguje asi celkem dobře. Pro začátek potřebuji taky aspoň trochu "fungovat", tak si říkám, že za to nic nedám...
ALE nevím, jestli si nějakou smlouvou nebo podmínkami mohou nějak určit, že bych od nich třeba nemohl přejít někam jinam, když bych u nich koupil doménu+freehosting. Jak to vůbec funguje? Může uživatel v případě nespokojenosti kdykoliv přejít se svou doménou na jiný hosting.server? Samozřejmě bude muset třeba platit i ten hosting, se kterým bude nespokojený (kdyžuž jej koupil), ale funguje tahle svoboda, nebo mohou hosting.servery nějak držet své zákazníky ???
Předem díky za zkušenosti. Čím více, tím lepe. Ahoj. Tom

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Stříbný  |  13. 08. 2005 20:15

rad ti odpovim, banan neni registratorem domeny..tzn. domenu si koupis u FORPSI a kdyz budes chtit prejit jinam, reknes FORPSI o zmenu DNS zaznamu a jedes jinde..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mobilman, mobilman  |  13. 08. 2005 22:59

drzeni DNS (tzn. technicka sprava domeny) a hosting jsou dve samostne sluzby ktere lze provozovat oddelene. v pripade nejakeho odporu soucasneho techn.spravce se zmenou v DNS muzete vzdy jako vlastnik domeny udelat prevod k jinemu registratorovi - dobre zkusenosti mam s Ignum kde mate vedeni DNS zdarma a moznost upravy DNS zaznamu online pomoci web rozhrani.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
aTome  |  14. 08. 2005 08:22

Diky, jasne - vim ze jsou domena+hosting sou "samostatny" veci, jen me zajimalo jestli muzou byt nejakymi smluvnimi podminkami nuceny spolecne skrz 1dodavatele hostingu, ktery by tak napr. na lakovou nabidku drzel zakaznika v sachu. S Ignumem mam prave taky ty nejlepsi zkusenosti, jen si to pro zacatek nemuzu dovolit, tak uvazuju o tom Pipni nebo mozna Hyperlink...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mobilman, mobilman  |  15. 08. 2005 12:09

na zaklade pravidel registrace domeny CZ mate jako vlastnik domeny pravomoc provadeni zmen vcetne volby registratora. pokud mate s registratorem nejakou omezujici smlouvu je to samozrejme mozne, ale bezne mate moznost kdykoli si registratora zmenit takze bych nevahal.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hj  |  13. 08. 2005 10:57

CP Online je vlastne uz Active24 tudiz Active je uveden zbytecne dvakrat :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
insekticid  |  13. 08. 2005 04:59

sorry ale blbne vam to tu, pokazde mi to napsalo ze jakejsi soubor nebyl nalezen, ale do diskuze se to pridalo, tak ten bordel kolem umazte thx

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
insekticid  |  13. 08. 2005 04:56

z vlastni zkusenosti:
superhosting-rok hostingu, k zaveru se jim zhroutila databaze, data nebyla obnovena(chyba spatneho zalohovani)->hosting neprodlouzen

pipni-free hosting, zadarmo 500MB, pro studentske projekty idealka, jeden web zde mam, sice to nekdy nejede, ale co by clovek chtel-spokojenost

ceskyhosting-za rozumny peniz vyborny hosting, pokud mate web do 500MB neni co resit
rok vyzkouseno, zadne problemy, naprosto stabilni bez vypadku-doporucuji

nyni jsme presli na banan (z duvodu potreby vice mista, jiz na ceskemhostingu jsme si museli dokoupit +500MB a to uz razantne zvysilo cenu hostingu), banan nam dava 3GB za nejnizsi cenu na ceskem netu, pravda ze po mesici co jsme u nich jsem jiz zaznamenal nejake vypadky, ale nic drastickeho, nejspise naporem uzivatelu, zatim spokojenost

jinak zde vsichni pomiji hosting isol.cz, pred nedavnem zlevnil a nabizi opravdu prijemne ceny, kdyby zlevnil drive, nejspise bych rozhodoval mezi nim a banem

thats all folks, bye www.kabat-fans.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
insekticid  |  13. 08. 2005 04:55

z vlastni zkusenosti:
superhosting-rok hostingu, k zaveru se jim zhroutila databaze, data nebyla obnovena(chyba spatneho zalohovani)->hosting neprodlouzen

pipni-free hosting, zadarmo 500MB, pro studentske projekty idealka, jeden web zde mam, sice to nekdy nejede, ale co by clovek chtel-spokojenost

ceskyhosting-za rozumny peniz vyborny hosting, pokud mate web do 500MB neni co resit
rok vyzkouseno, zadne problemy, naprosto stabilni bez vypadku-doporucuji

nyni jsme presli na banan (z duvodu potreby vice mista, jiz na ceskemhostingu jsme si museli dokoupit +500MB a to uz razantne zvysilo cenu hostingu), banan nam dava 3GB za nejnizsi cenu na ceskem netu, pravda ze po mesici co jsme u nich jsem jiz zaznamenal nejake vypadky, ale nic drastickeho, nejspise naporem uzivatelu, zatim spokojenost

jinak zde vsichni pomiji hosting isol.cz, pred nedavnem zlevnil a nabizi opravdu prijemne ceny, kdyby zlevnil drive, nejspise bych rozhodoval mezi nim a banem

thats all folks, bye www.kabat-fans.cz


Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milan Hagan  |  13. 08. 2005 18:50

Prominte, ale jen blazen zustava u hostingu, ktery mel vypadek z duvodu pretizeni (naporu uzivatelu) :)
Milan Hagan
grafisoft.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
manicka  |  12. 08. 2005 22:51

imho, nevite nekdo, kde se da najit free hosting se servletama?
dik

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
insekticid  |  13. 08. 2005 04:57

z vlastni zkusenosti:
superhosting-rok hostingu, k zaveru se jim zhroutila databaze, data nebyla obnovena(chyba spatneho zalohovani)->hosting neprodlouzen

pipni-free hosting, zadarmo 500MB, pro studentske projekty idealka, jeden web zde mam, sice to nekdy nejede, ale co by clovek chtel-spokojenost

ceskyhosting-za rozumny peniz vyborny hosting, pokud mate web do 500MB neni co resit
rok vyzkouseno, zadne problemy, naprosto stabilni bez vypadku-doporucuji

nyni jsme presli na banan (z duvodu potreby vice mista, jiz na ceskemhostingu jsme si museli dokoupit +500MB a to uz razantne zvysilo cenu hostingu), banan nam dava 3GB za nejnizsi cenu na ceskem netu, pravda ze po mesici co jsme u nich jsem jiz zaznamenal nejake vypadky, ale nic drastickeho, nejspise naporem uzivatelu, zatim spokojenost

jinak zde vsichni pomiji hosting isol.cz, pred nedavnem zlevnil a nabizi opravdu prijemne ceny, kdyby zlevnil drive, nejspise bych rozhodoval mezi nim a banem

thats all folks, bye www.kabat-fans.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Papouch  |  13. 08. 2005 14:20

pipni.cz

ale musite mit domenu (a nesmi byt 3. radu jako neco.co.uk)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karlos  |  14. 08. 2005 11:41

advel.cz - dobré ale drahé
savvy.cz - rozumná cena, ale není tak dobré jako advel (chybí možnost sám si restartovat aplikaci a z nějakého důvodu tam nelze umístistit aplikaci do ROOT contextu)
move.cz - cca před rokem jsem tam zkoušel java-hosting a hrozné, JSP stránky jely, ale servlety ne a nebyl tam nikdo, kdo by chápal, že není načten web.xml soubor... Ale snad už se trochu spravili.
place4u.cz - nezkoušel jsem, ale vypadá to zajímavě
pipni.cz - právě zkouším, ale asi budou fungovat jenom JSP stránky, web.xml soubor se prostě nenačte (

Karlos

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
marian  |  12. 08. 2005 22:36

ja nic neresim, 10MB, jeden mail a uz nic do 100kc mesicne? kde to jsme?

99Kc / mesic (i s DPH) 500MB, nekonecno mailu a vsechno ostatni co ma byt na hostingu pro obcany, firmy

a kde ze? nechci delat reklamu ci tak, ale mrzi mne ze tu neni zminka o sluzbe, ktera funguje, technicka podpora na urovni a nemam s nim problemy, pouzivam jiz vice jak rok a mam tam 5 webu

lidi, 99 mesicne a je tam vse....... fakt nevim co vsechno jineho za 5x tak vetsi cenu nabizi globe internet......

proste český hosting )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gabelhirsch, gabelhirsch  |  12. 08. 2005 16:35

jelikož web nemám a ani nevím jak ho udělat (nebo taky co na něj dávat, že..) tak si můžu dovolit pohled (s)prostého uživatele internetu. článek pro mě celkem zajímavý, alespoň si může běžný smrtelník tak nějak udělat představu "kolik to asi stojí". co je ale paradoxně zajímavější než samotný článek je tahle diskuze. hostingy, které se neprobojovalý do topten tady vytrvale křičí, že ten je šupák a ten zase lže a onen je vůbec divná společnost :). podobná diskuze by se určitě vyrojila i pod článekm zabývajícím se největšíma autobazarama v čr. okamžitě by vystartoval "františek koudelka" se svým "bazar v zatáčce" a poplival konkurenci (bazarem "v zatáče" se nechci těch nezahrnutých provozovatelů dotknout, to ani omylem)... nevím, ale jestli někdo uvažuje pro svoji firmu například založit web, tak po pročtení si bude připadat jako v hospodě kde jeden řve přes druhého a pln znechucení a zmatenosti přejde jinam (tedy vybere si někoho jiného). chudák autor článku... v čechách se nezavděčíte. ale já dávám malé (bez)významné plus. mějte se fajn

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  12. 08. 2005 15:53

Ja u nich mam nekolik domen a jsem velice spokojen. U Pipni mam jednu a budu je muset opustit.

pro osobni weby bych doporucil otoman - za 20,- mescine 500 mega prostor

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel Hofner  |  12. 08. 2005 14:18

Ahoj,

jsem provozovatel take jednoho hostingu a velice mne urazi, kdyz mne nekdo srovanava na uroven BABANU atd. Proti BANANum jako hostingu nic nemam, nicmene jen do te doby, nez mi zasli chodit spamerske emaily s nejakym zavirovanym obsahem a se dubjekem "BANAN.CZ". Dale pokud se podivam na jakykoliv clanek na internetu, okmazite to zaspamuje parta lidi kolem BANANu. To, ze jsem si sam koupil jeden hostingovy program na bananu a otestoval jsem jej, jak je "kvalitni" to je vec druha a jen mne utvrdila v nazoru, ze plne chapu, proc spamuji a rozesilaji virove spamy.

Mohl bych touto cestou pozadat pany z BANANU, aby se pokusili chovat kulturneji a jzi se nechovali jako "hejzci", kterym jde jen o vlastni profit a nemaji zadne zabrany, jak jej ziskat ci navysit?

Dekuji za precteni meho nazoru.
Hofy

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Denisa  |  12. 08. 2005 13:49

Jen tady a nikde jinde. http://www.cesky-hosting.cz/ Mám tam hosting už 12 měsiců a velká spokojenost.
Článek stojí za hov.......!

Denisa

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rdm, Rdm  |  12. 08. 2005 13:11

Mnoho hostingů se dnes předháni kdo nabídne víc prostoru, ale je to opravdu třeba? Když nepočítám velké firmy, které si stejně nejspíše pronajmou vlastni server (nebo ho i mají přímo "doma") tak mnoho uživatelů ani tolik místa nevyužije. Já bych třeba raději hosting, kde bych mohl za jednu cenu, jednu administraci a na jednom diskovem prostoru provozovat více domén - samostatných webů. Stačilo by mi klidně 200-300 MB prostoru, ale mít vše pod "jednou střechou".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  12. 08. 2005 15:56

nas hosting nabizi provoz vice domen pod jednim uctem. jsou pripraveny varianty podle poctu domen a mista na disku. vice info na www.place4u.cz . Pokud zadna nevyhovuje da se domluvit i varianta primo na miru.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hejhula  |  12. 08. 2005 12:24

jak na to tak koukam tak nejsem ani jedna kategorie,

mam web kde mam svoje fotky takze potrebuju zhruba 30MB, mail nepotrebuju vubec, stejne tak se obejdu bez technicke podpory, ale zase musim mit databazi a php, rekneme ze neco placenyho jako je zdarma wz.cz by se mi hodilo

protoze stranky nejsou komercni zajima me cena a to max 40kc za mesic, a tohle mi nikdo nenabidne

je mi jasny ze nikoho nevytrhnu, ale proc je mezera mezi 10MB za 35kc a 100MB za 100kc,

ty ceny sou orientacni, v posledni dobe sem je nezjistoval

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lei  |  12. 08. 2005 12:45

Ja svoje soukrome (nekomercni) stranky mam na www.savana.cz - za 50Kc 500MB, PHP, MySQL, mail
jsem tam uz temer rok a zatim jsem nenarazil na problem, jsem spokojeny

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lumpik  |  12. 08. 2005 13:07

Právě zkouším www.inethostin.cz. Nejnižší tarif 13Kč/měsíc a 250MB prostoru. Obsahuje i PHP a MySQL.
A například www.savana.cz má 2000MB a 75Kč/měsíc. A taky obsahuje PHP i MySQL.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  12. 08. 2005 11:23

Pomerne vtipny komentar nabizeji dnesni http://www.hostovinky.cz - ktere reaguje na tenhle clanek .....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  12. 08. 2005 11:24

www.hostovinky.cz - :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kuba J.  |  12. 08. 2005 10:10

otoman je něco jako FREEHOSTING ale placený

pozor, není u něho TECHNICKÁ PODPORA a velice nízký TRAFFIC !!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rolf  |  12. 08. 2005 10:14

No, když se ti zdá 5GB jako velice nízký traffic, tak bych rád viděl co máš na stránkách Já se obvykle vejdu do jednoho giga a to mám poměrně objemný a navštěvovaný web. Technická podpora sice není, ale ona ani většinou není potřeba
 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jouda  |  12. 08. 2005 11:18

No 5 GB je docela dost málo, mám též web a pohybuju se běžně kolem 5 GB měsíčně, místy i více.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rolf, Rolf  |  12. 08. 2005 09:44

Úplně jste pominuli tu nejvýhodnější nabídku http://www.otoman.cz !
5 GB prostoru, přenos dat 5GB za měsíc, neomezeně emailových schránek, neomezeně FTP účtů, možnost vlastní editace DNS, přesměrování, ochrana emailů ANTISPAMEM a ANTIVIREM, neomezený počet domén třetího řáduneomezeně databází  MySQL 4.1, PHP 5.04, administrace služeb přes webové rozhraní, IMAP4, POP3, SMTP; šifrované: IMAPS, POP3S, SMTPS,
... to všechno za 20 Kč měsíčně (!!!!) se vám zdá jako nabídka hodna opominutí? Já to používám k mojí spokojenosti už třetím rokem.
 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xxxx  |  12. 08. 2005 09:57

tu se jedna o kvalitni a velke hostingove firmy....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rolf, Rolf  |  12. 08. 2005 10:12

no právě proto by tu otoman.cz neměl chybět!
 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pakl, pakl  |  12. 08. 2005 13:12

přenos dat 5GB za měsíc (více než dostačující pro drtivou většinu zákazníků), 150,- Kč za každý další započatý 1GB transferu

tato veta mluvi za sve, na celych (velice rozsahlych ) strankach www.otoman.cz neni napsano, ze po 5GB budes stopnut, aniz by se ti automaticky zacalo pocitat nad limit....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mike  |  12. 08. 2005 13:29

No není to tam napsáno proto, že stopnutý nebudeš, jak prosté. Normálně jedeš dál jen si doplatíš. A aktuální transfer můžeš sledovat na web rozhraní.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pakl, pakl  |  12. 08. 2005 13:35

a v tom je prave ten problem.... jak me nekdo muze nalakat na sluzbu, za kterou zaplatim 20,-Kc a malym pismem je doplatek 150,-Kc za to, ze prekrocim transfer.... chapu, proc to tak je, ale proste to neni uplne korektni a slusne, je to sice marketing, ale jsou firmy, poskytujici hosting s pomerne slusnym pristupem k potencionalnim zakaznikum

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tenk  |  12. 08. 2005 09:43

Vyzkoušejte profitux.cz, stojí to za to!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel  |  12. 08. 2005 09:37

Superhosting.cz? Už nikdy? Čendrovi, tomu sprostému zloději, lháři a podvodníkovi není nic svaté, nehledě na to, že ten jeho hosting (a další služby) nestojí vůbec za nic

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bob.bob  |  12. 08. 2005 14:52

lze to nějak upřesnit? klidně i soukromě na bob.bob@email.cz.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dave  |  12. 08. 2005 18:26

Je to nejvetsi shit, bohuzel sem mu skocil na jeho sliby a hodne sem litoval. Nakonec nam nefungovalo nic.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Tichý  |  12. 08. 2005 19:08

Mohu potvrdit, Superhosting byla moje dosavadní nejhorší zkušenost, co se hostingu týká. Velice důrazně před ním všechny varuji, skutečně vám ty problémy nestojí za to...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  12. 08. 2005 09:25

objektivita tohoto clanku je prakticky nulova...... uvadet v prehledu par poskytovatelu, kdyz na trhu je v uvadenych kategoriich minimalne 3x tolik firem smrdi PR clankem typu - kdo da vic, o tom napiseme nejlip.... napr. jen zbeznym pohledem na stranky Active 24 jakozto spravce nejvice domen v CZ lze najit v nejlevnejsi nabidce variantu SUPERPAKATEL (ww.hosting.cz) za 39 mesicne. Stejne tak nechapu, proc u stredni varianty k cene LITE verze pridava navic 100,- za databazi, kdyz ostatni ji nemaji...... asi malo zaplatili, tak se o nich nenapsalo moc pekne.....
muj pocit posledni dobou vypada tak, ze zive.cz zamestnava cim dal vice neschopnych redaktoru, nebo pri honbe za mamonem pise clanky "za penize" misto aby objektivne informovala.....je to muj nazor a nikomu ho nebudu vnucovat.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Šindelář  |  12. 08. 2005 10:15

Ještě jednou (viz odpovědi nahoře), proč bylo vybráno těchto deset firem je v článku uvedeno zcela přesně a divím se že nechápte, že nelze podobným způsobem prověřit "VŠECHNY" poskytovatele na trhu. Musel být proveden výběr a zvolen byl žebříček dle počtu virtuálních serverů. Tolik k Vašemu názoru na PR.

ZA Superpakatel se omlouvám, vycházel jsem z ceníku na www.servery.cz a je to moje chyba.

A co se týče příplatku za databázi, ostatní cenové programy konkurenčních poskytovatelů ji v této kategorii pochopitelně mají, naopak jsem se snažil srazit cenu tak, že jsem místo volby vyššího programu raději přidal 100 Kč jako příplatek za databázi u varianty nižší.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jou  |  12. 08. 2005 10:27

Bohužel, také vůbec nemohu pochopit nezařazení variant SUPER PAKATEL (100 MB) a PAKATEL (250 MB) od Active 24, cena 39 resp. 79 Kč bez DPH je za tyto kvalitní služby velice příznivá viz. www.hosting.cz. Odkaz na tyto služby je hned na první stránce provozovatele Active 24. Tento článek byl bohužel šit hodně horkou jehlou. 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tonda  |  12. 08. 2005 09:13

Mate nekdo zkusenosti s www.idisk.cz ? Primarne ho pouzivam jako uloziste dat, sice mi na nem jede i db, ale nemam ji v takovem provozu, abych mohl rict, ze obstoji i pri velke zatezi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hnidopich  |  12. 08. 2005 08:46

Čím se liší webhostingy? Bezpečností a spolehlivostí. Ale o té se v článku nepíše.
Pokud stránky nejdedou fa přichází o kšeft jen kvůli tomu, že ušetřil 25 kč podle článku na Živě.

Jinak srovnávat právě amlé a jednoduché hostingy je určitě zajímavé. Ale ne zde předvedeným způsobem. Ten českému internetu leda škodí.

Proč ten článek není v rubrice "spíchnuto horkou jehlou jen tak, bez znalostí, hlavně že je?"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hnidopich  |  12. 08. 2005 08:45

Čím se liší webhostingy? Bezpečností a spolehlivostí. Ale o té se v článku nepíše.
Pokud stránky nejdedou fa přichází o kšeft jen kvůli tomu, že ušetřil 25 kč podle článku na Živě.

Jinak srovnávat právě amlé a jednoduché hostingy je určitě zajímavé. Ale ne zde předvedeným způsobem. Ten českému internetu leda škodí.

Proč ten článek není v rubrice "spíchnuto horkou jehlou jen tak, bez znalostí, hlavně že je?"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Šindelář  |  12. 08. 2005 10:05

A jak chcete otestovat bezpečnost a spolehlivost? Mohu vycházet jen z údajů dostupných a objektivních. Měl jsem si objednat u 50 webhostingových firem služby, dva roky je zkoušet a pak napsat článek? Ale no tak...:)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jakub  |  12. 08. 2005 11:30

Základ bezpečnosti je SSL. Kdo ho nemá, je totální amatér a vůbec bych se jím nezabýval.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mobilman, mobilman  |  13. 08. 2005 23:07

hehe... myslite SSL typu SelfSigned :))) to si dnes udelate doma gratis

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
martin kalenda  |  15. 08. 2005 11:28

no i kdyby, umite prakticky napadnout probihajici komunikaci byt klienta proti self-signed ? jestli ne tak tu rozdavate rozumy zbytecne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mobilman, mobilman  |  15. 08. 2005 12:04

asi jste mne nepochopil... rikal jste ze kazdy bez SSL je amater, chtel jsem tim jen cirt ze SelfSigned SSL si udela taky kazdy amater. ono nutit navstevika potvrdit neovereny certifikat nebo si ho instalovat aby byl overeny neni zrovna moc profi reseni. vic jsem tim rict nechtel

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek Tůma  |  12. 08. 2005 08:43

Já jsem spokojený s www.otoman.cz: FTP, php, mySQL, 5GB prostoru (nebo nějak tak, prostě se o místo nemusím starat) a platil jsem něco přes 500,-- na dva roky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel  |  12. 08. 2005 08:40


Proč je cena ne CZ domén u Czechie víc než 4x dražší než jinde 699,-/158,- !?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pako  |  13. 08. 2005 10:35

Protoze tu mame trzni hospodarstvi, jestli sis nevsiml

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mobilman, mobilman  |  13. 08. 2005 23:05

domeny u VeriSign (com, net, org) stoji na 1 rok 34,99 USD...  pri delsi dobe registrace jsou potom levnejsi... (100 let za 999 USD, ovsem bez moznosti zmeny registratora coz je ale logicke)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
martin  |  12. 08. 2005 08:15

Zaujala me veta:
"V této kategorii však hraje velmi významnou roli přístup k zákazníkovi. Nelze určit jednoznačného vítěze jen pomocí nesmyslných čísel jako jsou gigabajty diskového prostoru, takže i když Superhosting nabízí 10 GB, chybí mu například telefonická podpora, která je často daleko cennější než kapacita na disku"
Pokud by autor cetl web poradne - pripadne se v SH zeptal, zjistil by, ze v programu EXTRA, nejen ze je 24/7 telefonicky support (vcetne vikendu!), ale jedna se predevsim o umisteni prezentace na serveru, kde v jeden okamzik nikdy nepobezi vice nez 19 jinych resp. 20 celkem zakazniku. Cena programu vychazi predevsim z tohoto parametru, kdy za velmi prijemnou cenu ziskavate kvalitu temer dedikovaneho serrveru ......
ostatni nepresnosti v clanku je skoda komentovat ..... srovnavat Normal Lite od Psa s ostatnima atp ..... to je jako srovnavat autora s jinym autorem clanku, pricemz jeden pise odborne clanky a druhy vtipy ....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Šindelář  |  12. 08. 2005 09:44

Chyba, omlouvám se moc a sypu si popel na hlavu, překoukl jsem se, což by se stát nemělo. Provedu opravu a ještě jednou se omlouvám čtenářům i provozovateli.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
J  |  12. 08. 2005 18:10

"le jedna se predevsim o umisteni prezentace na serveru, kde v jeden okamzik nikdy nepobezi vice nez 19 jinych resp. 20 celkem zakazniku"

Naprosto nepodstatna a nicnerikajici informace. 19 lidi si tam muze provozovat soukromou nastenku a ten 20ty server s miliony navstev.

BTW: s SH mam jiste, velmi spatne, zkusenosti, k tem bych si nedal ani index.html o velikosti 1B, protoze by bud nefungoval server, nebo by si stezovali, ze je moc zatezovan.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
drozd  |  12. 08. 2005 07:55

Pouzivam ty to hostingy:
www.onlinehosting.cz
www.savana.cz

a jsem maximalne spokojeny
Pouzivam i globe interenet a nevidim rozdil mezi globe a temi nahore co se tzce kvalitz sluzeb. Treba savana.cz ma uplne cool sluzby (napriklad crontab a pravidelne kazdodeni zalohovani do zipu , 10x databaze ) a hlavne 2000MB za 75 Kc mesicne.. :)
ps... jsem jen jejich spokojeny zakaznik :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fandango  |  12. 08. 2005 07:13

kde je cesky hosting? opravdu jen PR...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Šindelář  |  12. 08. 2005 10:02

Viz odpověď výše...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Láďa  |  12. 08. 2005 06:47

ale i profesionál, který požaduje maximální služby.
- Profesionál požaduje především bezpečnost. O té tu není ani zmínka, přitom NĚKTEŘÍ Z NEJVĚTŠÍCH webhostingů neposkytují DODNES šifrovaný FTP! Vím to, protože u jednoho z předních míst tabulky jsem jaksi nucen spravovat jedny stránky! Když jsem se tam ptal, jak je to možný, bylo mi řečeno, ŽE TO NEJDE! Tfujtajxl!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
NoName  |  12. 08. 2005 08:07

He a to my sme mali len SFTP a kym zakaznikovy vysvetlis ako to puzivat, tak uz mame aj FTP :(

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal Pohořelský  |  12. 08. 2005 06:33

Tento článek se mi vůbec nelíbí...
Za prvé - je celkově neslaný nemastný a je vidět, že byl spíchnutý hodně horkou jehlou.
Za druhé - autor si vůbec neuvědomil, že ceny u společnosti IGNUM jsou včetně DPH.
To znamená...150 Kč (Fast), 390 Kč (Complete) a 890 Kč (Enterprise) !!

Další info -- http://www.ignum.cz/web/df/cz/?typ=wbh_home

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka z Mostu  |  12. 08. 2005 08:00

Redaktor Šindelář zazářil již minule v článku o měření spotřeby počítače (tak jsem se již dlouho nezasmál) a teď září čas, tak ten článek ber s rezervou. Fakta si už musíš ověřit sám

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
elipsoid, elipsoid  |  12. 08. 2005 08:14

Pokud se ja ani moje faktura nemyli, ceny jsou bez DPH. Jinak ze by IGNUM byl neslany nemastny, to se mi nezda. A i kdyby, zrat ho nebudu, staci, ze jsou to profici a nebyly s nimi zadne problemy.
Narozdil od P.E.S. potazmo Forpsi (ooo, jak profesionalne znejici, neco jako zradlo pro psy). Jestli muzu radit, od Forpsi rychle pryc, jeste po roce se s nima hadam o jednu zaplacenou fakturu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
elipsoid, elipsoid  |  12. 08. 2005 08:15

Vidim, ze neslany-nemastny patrilo ke clanku, ne k ignum, beru zpet :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Šindelář  |  12. 08. 2005 10:01

Citace ze stránek Ignum s ceníkem služeb:

"... (ceny jsou uvedeny bez DPH 19%)."

Tato stránka úplně dole:
http://www.ignum.cz/web/df/cz/?typ=wbh_home&

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tralalak  |  14. 08. 2005 23:29

jenze predtim je napasano jeste " Zde naleznete doplňkový ceník dalších služeb ......... " a ZDE je link

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Gappa, Gappa  |  12. 08. 2005 02:20

ceskyhosting.cz sem tam nikde nenašel a po nabízejí za velice rozumný prachy dost muziky. Nemůžu si stěžovat, funguje na jedničku. :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mks  |  12. 08. 2005 04:52

No třeba www.starhosting.cz tady taky není, takže nepovažuji tento článek za relevantní. Osobně mi to přijde jako vykonstruované PR

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Šindelář  |  12. 08. 2005 09:57

Není to vykonstruované PR. Nikde není psáno, že nemůže být lepší a levnější webhosting, než ty uvedené. Nějak jsme ale výběr omezit museli. Jak jsme to provedli (podle počtu virtuálních serverů) a odkud jsme vzali data je v článku přesně uvedeno. To, že v první desítce není Český hosting ani Starthosting či tisíce dalších společností není přece moje chyba.:) Neznamená to však, že jsou špatné.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  12. 08. 2005 08:34

Souhlas, s Českým hostingem 100% spokojenost. A náš server není ani malý ani málo navštěvovaný, takže už to můžu objektivně posoudit.
Příroda.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Wosonj, Wosonj  |  12. 08. 2005 01:18

Bohuzel jedine s cim mohu souhlasit je skupina jedna, kde jste skutecne nasli levneho krale.

U skupiny dve je pomerne vagni jiz sama definice "databaze a skriptovani". Pochopitelne si nevybirame technologii podle toho, jaky mame hosting, ale podle toho co umime. 200MB je pro vetsinu stranek nevyuzitelny prostor, vetsina webu se vejde do 10MB. Vetsi prostor ma smyl pouze tehdy, pokud je napriklad prostor sdilen s mailovymi schrankami. Predpokladam, ze jste to zvolili, aby Vam nevysel stejny vysledek jako v bode 1... I pres to, neni problem najit jinych 10 programu od zavedenych spolecnosti, ktere se vejdou pod 100 Kc/mes.

U skupiny tri je uz definice "chceme vsechno" uplne mimo. Hosting neni Mercedes, aby s nim nekdo vyjadroval svuj socialni status. Kdyz uz, tak zvolim jako kreiterium nejakou formu "garance sluzeb", jako napriklad garanci 98% uptime nebo neco podobneho, napriklad zda-li je mozne podle podminek/trafficu provozovat adult/download servery (coz je asi tak jedina vec, k cemu muzete vyuzit prostor v radu GB)

Lukas Nevosad
www.hostingy.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vlada  |  12. 08. 2005 02:19

Presne tak, naprostej souhlas, tohle srovnani je o nicem, autor uvadi u skupiny dve v tabulce pro zoner jen sluzbu dotnet, linux verze, existuje take osobni C, ktera zahrnuje vse co skupina uzivatelu dve muze pozadovat. Jinak jsem u zoner asi 5 let a nemohu si stezovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Šindelář  |  12. 08. 2005 09:52

Varianta osobni C neobsahuje dle ceniku databázi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pivrnec  |  12. 08. 2005 20:52

Proč neodpovídáte v komentářích pod vaším článkem měření spotřeby pc?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tomik  |  12. 08. 2005 07:19

mam pocit ze u pipni v kat.1 bz melo byt spise to FREE 500 MB pro web
5 GB trafik to je pro nenarocneho uzivatele dostacujici

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tomik  |  12. 08. 2005 07:26

a jeste me dostala veta "pokud pomineme jen 50 MB diskového prostoru" je pravda je vlastne jedno jestli za 1) Poppy 24 50 MB 1 včetně PHP a MySQL nebo 2) Profi 119 1 GB neomezeně včetně PHP a MySQL, úprava chybových stránek , mam pocit 1) je naprosto nepouzitelne ale nejlevnesi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Šindelář  |  12. 08. 2005 09:54

Free varianta nemá SMTP server, garanci, ani technickou podporu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pakl, pakl  |  12. 08. 2005 13:14

k cemu ten SMTP server? kdyby aplikace, zvana email fungovala jinak, nez funguje, tak je mozna nutne mit u hostingu SMTP, ale takhle je pomerne k nicemu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Gofry, Gofry  |  13. 08. 2005 11:03

A co ak chces mat na strankach formular, z ktoreho ti zakaznik moze poslat e-mail?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pakl, pakl  |  13. 08. 2005 11:31

no normalne napisu formular, ktery v atributu action bude mit SendMail.php a tento skript vyrobi nejake telo emailu a pomoci fce mail() mi jej zasle.... tode s SMTP serverem nema nic spolecneho... a taky - kdyby to neslo (coz ale jde), tak neni nic lehciho, nez si jednotlive "maily" ukladat do db/txtfile, je to nepohodlne, ale jde to

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
noname  |  18. 08. 2005 16:13

si upad ne ty magore! a čemu si myslíš, že to asi ta tvá fce. mail předá? ježíškovi? ne: u woken je to jasný, tam je v php.ini rovnou adresa SMTP, u Linuxu se volá sendmail - ale ten neudělá nic jinýho, že to pošle dál ... opět SMTP serveru.
sis asi myslel, že SMTP servery jsou dobrý jenom na to, abys měl co psát do kolonky "SMTP server:" v Outlooku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pakl, pakl  |  18. 08. 2005 16:48

preda ji demonovi sendmail, ktery jej odesle... SMTP != allow mail() from PHP.. pokud mas u hostingu SMTP server, znamena to, ze si muzes prave do kolonky v Outlooku tento server nastavit a pouzivat jej, cimz dosahnes toho, ze maily ze tve domeny @domain.com budou chodit z IP adresy, ktera je uvedena v MX zaznamu pro domenu @domain.com.... jestli nektery hosting spojuje SMTP s povolenim fce mail, tak to nevim, ale pipni to tak nedela...

a abych zachoval stabni kulturu, tak ti reknu, ze nejsem magor kokote, a upad jsi ty...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mol  |  12. 08. 2005 00:39

No to je hodně vágní definice.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
M  |  12. 08. 2005 00:52

PHP a ASP, MySQL a MSSQL, už je to jasný? :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mol  |  12. 08. 2005 02:45

Ne. Je přece obrovskej rozdíl jestli někdo nabízí MySQL bez InnoDB + nějakou prehostorickou verzi PHP 4 bez jakýkoli extenze nebo ti dá na výběr MySQL s InnoDB, MaxDB, PostgreSQL, Firebirda + pravidelně udržovaný PHP 5 se spoustou extenzí nebo třeba ASP.NET s Oraclem. To jsou přece naprosto nesrovnatelné věci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bob.bob  |  12. 08. 2005 07:10

Ne není, já potřebuju na webhostingu PERL - to jako není zahrnuto pod pojmem "skriptování"? Kdo z nich mi nabídne webhosting s PERLem do 4000/rok?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pakl, pakl  |  12. 08. 2005 07:41

Za 3240,- napriklad tu: www.gigaweb.cz, ale jako temer vsude je to s perlem dost spatne..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bob.bob  |  12. 08. 2005 07:56

Bych na tom potřebowal rozjet WebGUI (http://www.plainblack.com/getwebgui), používal jsem to tak rok pro intranet v předchozím zaměstnání a lepší CMS z 0,- jsem neviděl (a že jsem jich viděl/testoval...)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
panda  |  12. 08. 2005 08:35

treba klenot.cz :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bob.bob  |  12. 08. 2005 10:35

Pokud pominu velmi originální web, tak ten smajlík u odkazu je z důvodu kladné reference?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
panda  |  12. 08. 2005 14:50

Ano, same kladne reference. vse jde pres sifrovane spojeni, smtp server, dost mista, lidsky pristup...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kerk  |  13. 08. 2005 10:57

Přesně tak, to co píšou na webu je minimum toho co skutečně nabízejí. Po icq se vždy snaži vyhovět. Hostuji u nich několik komerčních webů a jsem maximálně spokojen, nikdy nedošlo k výpadku nebo problému s nastavením. Tomu říkám za málo peněz hodně muziky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
shrek  |  12. 08. 2005 21:40

Sice mě trošku mrzí, že Pythonu říkají Pyhton, ale ta nabídka je velice zajímavá. Bohužel je ta stránka poněkud skoupá na informace, ale mají tam ICQ, tak co...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
EHP  |  12. 08. 2005 10:07

To uz si radsi zaplat serverhousing - bude to levnejsi a muzes tam mit co chces. Ja bych treba chtel zase Javu (tomcata nebo rovnou nejakej AS) - ta je taky hodne vzacna....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zdeněk Burda, Zdeněk Burda  |  12. 08. 2005 10:19

Obrať se na stickfish.cz, provozujou webhosting s javou

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
noname  |  18. 08. 2005 16:10

Jo jo, Stickfish je fajn. Máme tam (pronajatej) firemní server s Sun Java System Application Server. Cena fajn, instalace v pohodě, rychlost supportu taky ok. nemam výhrady
Jinak pokud vím, Savvy.cz má 2 hostingy s Javou (ale samo ne AS, běží tam Tomcat - u tý dražší varianty s privátní JVM a navíc i s PHP - to se někdy celkem hodí, na primitivní věci nemusíš hned se servlety a jsp)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bob.bob  |  12. 08. 2005 10:32

Server housing za 4000/rok? Kde? Nejlevnější jsou kolem 1000/měsíc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomek  |  12. 08. 2005 12:00

jeste se taky muzes mrknout na place4u.cz taky nabizeji Javu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Papouch  |  13. 08. 2005 14:08

na pipni.cz Tomcat je a JSP funguje i ve spojeni s Postgresem (vyzkouseno), MySQL a Firebirdem (priklady maji ve foru). Dokonce i ve verzi neplacene, takze se aplikace da zkusit jeste pred nakupem.

Bohuzel tech. podpora je trochu sverazna, holt po nich clovek nesmi nic chtit...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  12. 08. 2005 12:08

Nabizime perl v hostingove variante enterprise za 3229 na rok. Server je znackovy 2x Xeon. Jede u nas projekt vwings.org, ktery taky pouziva perl a co jsem se s provozovatelem bavil tak jsme zatim jediny kdo byl schopen na klasickem hostingu toto provozovat. Jestli chces mrkni se na www.place4u.cz
 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bob.bob  |  12. 08. 2005 12:51

OK, email je na cestě.

BTW vwings.org:

This is the placeholder for domain vwings.org. If you see this page after uploading site content you probably have not replaced the index.html file.

This page has been automatically generated. dgddgdgdvgdsg

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomek  |  12. 08. 2005 13:21

http://czechwar.vwings.org/

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  12. 08. 2005 00:22

a co třeba banan.cz, ten mi vychází nejlépe

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bruthus  |  12. 08. 2005 00:27

jelikoz banan.cz jiz ma pres 1000 klientu a stalo se sro, lze tuto nabidku povazovat za nejvyhodnejsi na trhu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukas Mach  |  12. 08. 2005 00:34

Coz ale nemeni nic na tom, ze je spammer.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kuba J.  |  12. 08. 2005 00:42

http://www.banan.cz mělo velmi rychlý start, prudký nárůst a nyní se blíží to té desítky , už se těším

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mol  |  12. 08. 2005 02:51

Jen to jen sen, nebo se tu vyskytuje určitá korelace mezi IP adresami (obzvlášť těmi na 85.160) a názory na nejmenovaný hosting?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
NETHOST  |  12. 08. 2005 08:59

Rad bych poopravil udaje v clanku, NETHOST s.r.o (CZ) coby provozovatel www.levny-hosting.cz ma samozrejme reseni i pro bezny webhosting. Kazdy kdo uvede v odpovedi na objednavku hostingu NEMAMRADSPAMODBANANCZ dostane 200% bonus provozu :)


Martin Kalenda
Nethost s.r.o (CZ)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gabelhirsch, gabelhirsch  |  12. 08. 2005 14:54

a v případě že do předmětu mailu napíšete: "jstenejlepsiamamvasrad" dostanete triko (použité) od jednoho z adminů :)

(nic ve zlém, jen jsem si chtěl taky přisadit :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
NETHOST  |  12. 08. 2005 19:48

no napsat muzou trika pro fetisistky kdyztak dame. Respektuji konkurenci od urciteho technickeho zazemi nicmene soucasny trend viz stare ceny nethostu - webhosting neni v vetsine o pripadu o nesmyslne honbe za megabajty mista. vsichni bez rozdilu pocitaji z agregaci -> je otazkou jak se podle toho zaridi. zde prave hraje roli zda je webhoster patricne vybaven a dokaze diskovou kapacitu navysovat bez vypadku.

praci cest, v teto diskuzi je treba byt velmi opatrny protoze tu casto prispivaji dost rozporuplni jedinci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
NETHOST  |  12. 08. 2005 19:48

no napsat muzou trika pro fetisistky kdyztak dame. Respektuji konkurenci od urciteho technickeho zazemi nicmene soucasny trend viz stare ceny nethostu - webhosting neni v vetsine o pripadu o nesmyslne honbe za megabajty mista. vsichni bez rozdilu pocitaji z agregaci -> je otazkou jak se podle toho zaridi. zde prave hraje roli zda je webhoster patricne vybaven a dokaze diskovou kapacitu navysovat bez vypadku. viz pipni, ano agreguji vsichni ale musi byt schopni rust stejne rychle jako zakaznici

praci cest, v teto diskuzi je treba byt velmi opatrny protoze tu casto prispivaji dost rozporuplni jedinci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gabelhirsch, gabelhirsch  |  12. 08. 2005 14:50

no jelikož takhle začíná ip například od cdma, tak to nutně nemusí být neplacená reklama...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lachta, lachta  |  15. 08. 2005 22:44

ne není, je to prostě tak

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukas Mach  |  12. 08. 2005 16:33

A proc mi to kua rikas? Snazis se pozitivnim prispevkem vyrovnat ten muj negativni nebo ses jen rano pri vstavani prastil o policku?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rdm, Rdm  |  12. 08. 2005 13:05

Majitel banánů je spamer a zahlcuje diskuze příspěvky jako je ten Váš (ostatně možná jste to Vy). Hosting, který říká, že má 1000 klientů, kteří mají po 3GB hostingu by potřeboval tedy minimálně 3TB diskové pole, ale podle webu uvádí pouze 1.6TB prostoru tudíž šidí zákazníky. Navíc veškeré kritické příspěvky na owebu.cz, které banán provozuje jsou mazány a bývá zablokována IP pro vkládání dalších příspěvků. Pak tu máme další lež a to, že webdesignerské studio, které banán provozuje uvádí, že jejich nápady jsou originální a nenakupují je v "hypermarketu", ale již bylo dokázáno, že některé designy byly koupeny (doufám, že né ukradeny) ze zahraničních webů, které se zabývají prodejem templates (hotových designů - stačí je jen upravit).

Myslím, že to je dostatečná ukázka neserióznosti. Banán nikdy!

PS. když banán začínal tak jsem se na něco ptal technické podpory - nejen, že jsem se odpovědi nedočkal, ale na uvedený mail mi začal přicházet spam přímo podepsaný majitelem banánů. - co víc chcete?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
shrek  |  12. 08. 2005 21:36

Nic proti, banánisty neznám a nemíním se jich ani zastávat. Ale ten argument se 3 TB je trochu mimo. Ty 3 GB jsou k dispozici pro případ, že by je někdo skutečně využil (a vzhledem k tomu, že je to dost nepravděpodobné, je to jenom reklamní vějička). Nicméně o šizení zákazníků by mohla být řeč až v případě, kdyby některý z nich ty tři giga nedostal, když by je potřeboval. Pokud by banánům to stávající diskové pole přestávalo stačit a pořídili by si ještě jedno, bylo by všechno v klidu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel Hofner  |  12. 08. 2005 14:21

1000 zakazniku + S.R.O. = nejkvalitnejsi nabidka na trhu?

Mohl byste mi prosim vysvetlit tuto rovnici? Dle ceho tak usuzujete? Dle postu, virt. hostu v kombinaci s s.r.o. ? Pravni status spolecnosti znamena "mam lepsi nabidku".

Kazdopadne se citim byt poucen
Hofy

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
martin kalenda  |  15. 08. 2005 11:25

no spis to je tak NENI platce dph NE MOC VELKA ZARUKA. s.r.o s tim nema co delat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rumbadum  |  22. 08. 2005 01:03

A v cem spociva rovnice Neplatce DPH = Mala zaruka ? Mala zaruka ceho?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lama  |  12. 08. 2005 00:43

banan uz nikdy, sou s nim porad problemy (pomaly, nejede ....)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Frogu.cz, Frogu.cz  |  12. 08. 2005 00:57

Přesně něco takového se dalo čekat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
disser  |  12. 08. 2005 01:02

staci se podivat na jejich stranky v navstevni spicku a bude nekdy radi, ze se na ne vubec podivate.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Luboš  |  12. 08. 2005 01:23

banan běží jako hodinky, tuším že někdo z konkurence se jej snaží opět poškodit

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mato  |  12. 08. 2005 04:20

prispevky z ip adresy 85.160.xxx.xxx obsahujuce slovo BANAN by sa mali asi zacat cenzurovat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kolemjdoucí  |  12. 08. 2005 11:17

Neboli by tady měly dostat banána

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  12. 08. 2005 12:14

Snazim se vyhybat vsem prispevkum ktere propaguji banan.cz ale bohuzel je to pomerne tezke protoze jsou naprosto vsude. Nechapu jak muze nekdo tvrdit, ze jsou skvely kdyz jim to skoro porad nejede. Nicmene veskere spamovani ktere banani provozuji presne charakterizuje jejich kvality a profesionalni pristup.
 
Pavel / corenet.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivan Skoupý  |  07. 10. 2005 10:42

Mě vychází lépe www.1webhosting.cz. S nima se dá lépe komunikovat. A co můžu rozhodně nedoporučit je superhosting

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor