Cenový boj VoIP pokračuje, i FAYN hodlá snížit ceny

Diskuze čtenářů k článku

Tomáš  |  21. 10. 2005 01:59  | 

Nějak mi uniká to láce. Z USA jsem před měsícem volal do ČR z normálního telefonu za 0,50 Kč / za minutu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
neregistrovaný  |  21. 10. 2005 05:03  | 

Copa,k ono už nelze k placenému článku dávat diskusi?
Nový Seznam.cz - už téměř rok pěkně domršený pro inzerenty.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rafter  |  21. 10. 2005 08:18  | 

Nebylo by naskodu udelat srovnani nasich VOIP operatoru, jejich sluzeb a cen. Taky by me zajimalo, kdo ma s kym peering (volani mezi sitemi zdarma).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milan  |  21. 10. 2005 11:41  | 

Aktualizovane srovnani VoIP operatoru je napr. na http://www.telefonujeme.com/about424.html ,
podle toho, jak se meni situace na trhu, meni se i priloha.
www.telefonujeme.com je zatim pro me asi nejlepsi ceske forum o VoIP.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rafter  |  21. 10. 2005 15:28  | 

Diky, rad si poctu. Pokud jde o ceny, vybrat si dokazu, ale horsi to bude s peeringem. Tam mi asi nejlip vychazi VOIPEX, jenze ma zas jedny z nejvyssich cen hovorneho

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
L  |  21. 10. 2005 21:40  | 

Zdravím, já používám VoIPEX cca. 3 týdny a jsem spokojenej. Připojení na internet mám od UPS 2048/256 a musím říct, že zvuk je krásně kvalitní. Žádné měsíční poplatky, mám sadu za 3500,- tj. mám telefon skoro zdarma a zbytek mám kredit na provolání. Doporučuji ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
miro  |  22. 10. 2005 08:35  | 

Mám též VOIPEX a jedním slovem perfektní.Cena 3500 Kč, z toho je 3000 Kč kredit na volání.Kvalita výborná.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří  |  21. 10. 2005 09:08  | 

Pro volání na pevnou používám Voipbuster. Volání je za 0,012 EUR, což je asi 0,3 Kč za 1 min v jakoukoli denní dobu (a bez paušálu!). Ceny českých poskytovatelu se mi zdají zatím vysoké a navíc je pro mě velice omezující platit paušál.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vrabcak  |  21. 10. 2005 09:22  | 

I v ČR jsou operátoři bez paušálu, namátkou VoIPEX, Ha-Loo, 802.vox a určitě i další... On tam tedy paušál je, ale takový skrytý podobně jako u mobilních předplacených karet - omezená platnost kreditu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří  |  21. 10. 2005 11:27  | 

Ano, já používám Ha-loo, ale pouze pro příchozí volání (což Voipbuster zatím nenabízí). Ale pro odchozí volání používám Voipbuster, protože je to spojení bez problémů. (u Ha-loo mi občas vypadne zvuk a navíc je to horší kvalita). Možná, kdybych použil nějaký softphone podporující kodek q.729, tak to bude lepší. Nevíte o nějakém?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek Burda  |  21. 10. 2005 10:47  | 

Nechte toho uz s tim VoipBusterem..
Do Nemecka se nejde dovolat kdy chci ja, ale jen kdyz chce VOIPBuster a ten nikdy nechce..
Do CR silena echa...
Je to neskutecny kram.. pro opravdicke pouziti jen naprosty BLAYEN, snad dobre pro mateje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří  |  21. 10. 2005 11:29  | 

Já mám wifi 128 a volání přes Voipbuster je bez problému. (lepší než přes SKYPE neba Ha-loo). Asi záleží na poskytovateli připojení. Já mám ralsko.net.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
roba  |  21. 10. 2005 13:57  | 

To jste měl asi zrovna smůlu, já Voipbuster používám pro volání po ČR a do Austrálie už několik měsíců a kvalita je výborná. Jediné, kde jse narazil na problémy je volání do sítě Oskara, tam je kvalita zvuku dost mizerná, ale jinak vše ok.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
J.Urban  |  21. 10. 2005 11:33  | 

Autorovi článku chci poděkovat za uvedení cen s DPH, snad ještě pro přehlednost mohly být barevně odlišené

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ha ha  |  21. 10. 2005 17:40  | 

kdo vydrzi dele?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
:)  |  21. 10. 2005 19:17  | 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
:)  |  21. 10. 2005 19:17  | 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tygr77  |  21. 10. 2005 20:10  | 

Jsem zákazníkem Faynu už déle než rok.
Jen za posledních 14 dní měl Fayn 3 celodenní výpadky.
Informační politika Faynu je horší než špatná.
Koupil jsem od Faynu telefon NP210 za 5000, ale ten neumí SIP. Jak to bude Fayn řešit, kdyyž na něj přechází? NIkdo neví.
Už několik měsíců je při vytočení čísla slyšet jak běžné, tak i překryvné vyzvánění. A reakce technické podpory? "Vám to vadí?"
   Nakonec otázka pro autora článku:
   Mám Fayn free a používám ho už jen na příchozí hovory.
VOLÁM S VOXEM!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tygr77  |  21. 10. 2005 20:13  | 

No tak jsem tam nevložil tu otázku, že?
Jestliže někdo může zlevnit své služby o 50%, neznamená to, že do té doby kradl? Nebo že by o tolik snížil náklady?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JeN  |  21. 10. 2005 20:26  | 

A proč si lidi kupují na Multiservis a spol s úrokem 26%, kdyz půjčka je za méně než za polovinu? Protože vydělat na lidské hlouposti je stále velmi dobrý kšeft.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  21. 10. 2005 23:25  | 

Troufám si říct, že co se týče splátkových společností, tak bych se GE Money (multiservis) zastal, prtože nabízejí o třídu lepší splátkové produkty než konkurence a RPSN 26% to snad už ani slušný partner nenabídne. Zato Česká spoř. to je maso, nejraději by doporučovala aby prodejci nabízeli RPSN od 35% výše - dáe vám pak za tp slušnou provizi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor
Aktuální číslo časopisu Computer

Megatest televizí do 25 000 Kč

Nejlepší herní klávesnice

Srovnání správců hesel

Jak upravit fotky pro tisk