Burger si objednáte podíváním do kamery. V Americe testují speciální kiosky

Burger si objednáte podíváním do kamery. V Americe testují speciální kiosky

Americký řetězec s rychlým občerstvením CaliBurger přichází s novými kiosky, které dokáží zákazníka rozpoznat skenem obličeje. Díky tomu automaticky provedou přihlášení do zákaznického účtu a nabídnou oblíbené položky. Pokud bude zákazník ochoten poskytnout „svůj obličej“, dokáží mu kiosky ušetřit cenný čas při vybírání z nabídky.

Testování prozatím probíhá v pobočce řetězce v kalifornské Pasadeně. Využívání je pak jednoduché, stačí se po úspěšné registraci a uložení obličeje přihlásit podíváním se do kamery, přičemž kiosek doporučí k objednání dříve zakoupené a oblíbené produkty, případně nabídne slevy na míru ze zákaznického účtu. Otázkou pak zůstává, jak bezpečně jsou data uložena a zda nebude tímto způsobem možné se přihlásit na cizí účet například fotografií.

V prohlášení uvedl John Miller, CEO Cali Group, že jejich cílem je nahradit i běžné karty placením právě za pomoci skenu obličeje. Není to poprvé, co firma experimentuje s roboty a umělou inteligencí. Začátkem minulého roku započali s testováním robota, který dokáže sám smažit maso do burgerů.

Diskuze (4) Další článek: Detoxikace? Dost možná nejhorší způsob, jak začít nový rok!

Témata článku: Umělá inteligence, Roboti, Kamera, Minulý rok, Americký řetězec, Obličej, Úspěšná registrace, Kiosek, Burger, Cizí účet, Rychlé občerstvení, Běžná karta, Účet, Cenný čas, Miller, Zakoupený produkt, Amerika, Sken

Určitě si přečtěte


Aktuální číslo časopisu Computer

Test 6 odolných telefonů a 22 powerbank

Srovnání technologií QLED a OLED

Měřte své sportovní výkony

Sady pro chytrou domácnost