No fuj - animace je vždy to první, co po instalaci (čehokoliv) vypínám, protože nesnáším, když něco vypadá, že to reaguje pomaleji, než to doopravdy reaguje (i když mám momentálně Ryzen 1700) a stejně tak jak se poprvé objevila průhlednost jsem hned hledal jak to vypnout, protože co je ve spodním okně mne nezajímá a akorát to zhoršuje čitelnost toho (důležitějšího) okna navrchu.No a stejně tak mne štve Android od té doby, co se na něm objevil ten "krásný" materiál, kde je opravdu vyplýtváno plno místa a když si jeden potřebuje přečíst nějaký text, tak aby většinou napřed to nepotřebné místo celé odscrolloval, viz. třeba Google play, když jednoho zajímají např. podrobnosti o aplikaci (verze, novinky atd.), ale není to hned jako první a musí se tam pracně proklikat ...No tak doufám že až ty W10 už domrší úplně, tak že tam ještě pořád bude fungovat alespoň Classic shell, bez kterého jsem už i teď (zvyklý už tolik let na mnohem pohodlnější a přehlednější ovládání) jako bez rukou ... 🙁
Budoucnost windows 10? Dyť je to už nejmíň dva roky starý systém, to je v počítačovém věku celá věčnost. Kdo si může tak starý systém strkat do nového počítače. Budoucnost bude spíš ve windows 11 (nebo se přeskočí rovnou na šťastné číslo 13?). Ať to bude jakkoliv, mě se to příliš týkat nebude.
Stale len same sluby, ze co bude :) Ale stale nic nieje co slubili roky dozadu :)Ja osobne to vidim tak, ze ked skonci podpora Win7 tak prejdem s najvacsou pravdepodobnostou na Linux. Uvidime o par rokov.Beztlacitkovy dizajn kde vsetko splyva v jedno s divnymi cierno-palickovymi ikonkami je proste hnusny. Pridavanie "emotikonov" je cisty fail ked sa to ospevuje ako nejaka fičurka pri prezentacii noveho systemu ci updatu. Ze applaci?
Opět krok k tomu, aby byl systém jen "na dívání" a zdržoval vás na každém kroku, místo toho, abyste v něm rychle a efektivně pracovali.
"Tajemstvím však zůstává, co Microsoft vymyslí například z Průzkumníkem"To myslíte vážně s tou češtinou?
Asi jako se do Outlooku vkrádá švédština, tak se redaktorům do jejich češtiny vkrádá polština.
Nechápu, co s tim GUI všude tak blázní. Windowsy rád nemám, ale na win95 mi to GUI přišlo docela pěkné, jednoduché, jasné, přehledné. Šetřilo to místem, nebyl třeba obří monitor. Bylo jasné, co je button, na který se kliká a co je jen dekorace. XP mi přišly už dost omalovánkové, ale Gnome2 (a dneska třeba MATE) na unixech jsem bral jako příjemnou evoluci. Přijde mi, že ty GUI (nejen na woknech) dělají pro domácí kutily a nadšence počítačového designu, ale to je právě špatně. Člověk, který má počítač pro práci ocení spíš tu jednoduchost a přehlednost. Pracuji jako programátor ve velké bance, jedeme tam pořád na Windows 7. Proč asi 🙂 Kdyby místo vymýšlení zbytečných pizzovin za x miliard raději za 1% promrhané částky koupili total commander, smart svn, smart git, pspad a udělali z toho součást windows, dodělali a prosadili nějaký obchod s aplikacemi, aby si člověk třeba Android studio nebo Eclipsu stáhnul jedním klikem a opravili notepad, aby se nekousnul při načítání velkých souborů...
Zajímalo by mě jestli si fakt MS myslí že tohle uživatel chce, nebo to jen management opět přehnal s LSD...
Ja uzivatel to chci
Počkej, ty chceš něco jiného než CMD, nebo s přivřenýma očima 20 let starý skin Winu 95? To ale na zive.cz moc nepochodíš.
Asi jsem jedinej svýho druhu, ale za mě byl top design Windows 8.1. Tohle mě tak nebaví...
Místo kravin by spíše měli zapracovat na systému aktualizací. Ten rolling release jim nějak nefunguje, třeba by se mohli inspirovat u Archu nebo Gentoo. Těm funguje perfektně.
jestli rapidně nezlepší odezvu tehle tech novejch rozhrani, je neuveritelny ze v roce 2017 cekam 3s po tom co kliknu na ikonu power nez se objevi menu, ze nejsem bez aplikace treti strany schopen prepnou napajeci profil na dve klinkuti, ze cekam 5s nez se objevi nastaveni hlasitosti, tak si tyhle studie muzou strcit nekam.Už jen podle toho videa je zřejmé že s ovládáním myší se už moc nepočítá.
Názor byl 1× upraven, naposled 17. 10. 2017 01:12
To není systémem, ale počítačem:) Asi stroj z kategorie herní notebook do 10 000😀 Protože to co ty popisuješ se mi na žádném stolním PC ani notebooku neprojevuje.
SSD 256GBm 16GB RAM, core i7-570HQ, nvidea 960M, nevim co bych jako měl mít? asi aby to bezelo pouzitalne tak xeon/ryzen a Ti2080 nebo radeon R9 480 že jo? a dokud něco takového nemám tak co si vlastně stěžuju, že jo?
Chyba neni na strane OS. I na pomalejsich strojich jsou tyhle akce naprosto okamzite a to vcetne Atomu.
Mam taky notebook s dodatecne pridanym SSD (AMD FX 7500, 2x4GB RAM) a tohle se me netyka. Asi mate zapraseny system antivirama/virama. Chce to udržovat systém čistý!
antivir mam od MS, no fór bude asi v tom ze to pouzivam na praci a ne jen na brouzdání po netu.
Fráze používám ho na práci je naprosto nic neříkající muže to být kompilace grafických sestav nebo klidně Outlook:). To samé mám tam 256 GB SSD, mezi SSD z roku 2015 jsou i 100% v rychlostech čtení a zápisu. Ale jinak dobrý, přečetl jsi si letáček:) Ale tak nebo onak systémem to není buď problém mezi židlí a stolem nebo v notebooku.
"mezi SSD z roku 2015 jsou i 100% v rychlostech čtení a zápisu" ... tak a teď se zkus zamyslet - přijde ti normální, aby systém pro správnou funkčnost vyžadoval nějaké superrychlé SSD, když i např. na WinXP s HDD to běží normálně?
Definice správné funkčnosti je jaká? Když pominu to, že ve W10 je víc bordelu o větší velikosti která se musí z něčeho ládovat, tak někomu stačí když se to načte do 3 vteřin, někdo vříská při 1 vteřině.
Definice je taková, jak jsem to popsal... nejde o absolutní číslo, ale o to, že jestliže v jedné verzi systému to běží podle požadavků a v další verzi je to x-krát pomalejší, proč bych to měl omlouvat tím, že musím mít nějaký speciálně rychlý HW ?Netvrdím, že já nějakým extrémním problémem s rychlostí trpím, ale to, že UWP alternativa původních aplikací se spouští x-krát pomaleji, je prostě fakt.
Já teda nevím, ale i na ntb z roku 2011 s 2.5" 5400RPM jde s W10 rozumně fungovat, na žádné HC pracování to není, pravda, ale vycházím z faktu, že když to jede na 5400 tak na dekstop 7200 RPM to musí jet svižněji.A viz můj koment výše, W10 má větší střeva co musí natahat nez WXP, proč to tak je a co to přináší, je otázka na podporu MS.
Však v tom já se s tebou přít nechci. Já pouze narážel na ten styl argumentace, kdy se uměle hledají chyby u uživatele jako že musí mít SSD z konkrétního roku apod.
Pokud má někdo SSD 256GBm 16GB RAM, core i7-570HQ, nvidea 960Ma 3s odezvu, tak to evidentně nebude "umělé hledání chyb u uživatele", svalovče.
Jistě, a určitě bude problém v tom, že nemá supermoderní SSD z roku 2017 :-O
Dva lidi a ani naponěkolikráte. Nechme to být. Asi to je nad tvoje síly.
Dobrá, došly argumenty. Nyní můžeš začít urážet. Jen do toho B-]
Byly vysloveny několika lidmi. Jenom nepadly na úrodnou půdu.
Ne, nebyly. Místo toho, aby mu třeba někdo pomohl problém vyřešit, tak se začlo plácat něco o SSD disku z roku 2015...
Byly. Ty to snad nechceš pochopit. Ale to nevadí. Toto není poradna. Další nepochopení z tvé strany. Důvodů může být milión.
Dobrá byly, a nejvíce jsi jich uvedl ty. Tak to asi bude B-]
Víc ironie by to chtělo. Takhle bych si mohl myslet že máš pravdu.
Když už se člověk do nějaké diskuze vmísí, tak bych čekal, že i ty argumenty uvede, ale ono kromě pár nesmylných narážek nic B-]
Uvedl jsem něco, z čehož normálnímu člověku by mělo být jasné, že pokud má člověk takto relativně nadupaný stroj, tak problém tak velké odezvy bude spíše někde mezi židlí a klávesnicí. To ty ses chytnul poměrně lacinného bazírování na roku výroby SSD disku, což je věcná marginalita.Tímto bych to asi uzavřel neb slovní půtky s tebou mě sice občas baví, ale tady už jsme se dostali opravdu na konec. Peace.
No vidíš, tím pádem jsi přišel do diskuze, ve která byla řeč o úplně něčem jiném, než na co jsi se snažil reagovat.
Další tvůj omyl. Toto vlákno začalo ohledně debaty okolo rychlosti celé počítačové sestavy. To ty si se začal nimrat nepodstatnostmi jako je rok výroby SSD. To že vedu záležitost ohledně celé sestavy jsem pro jistotu zkopíroval, ale málo platný, málo platný, málo platny
A víš vůbec, na co jsi reagoval, a nebo jsi jenom zkopíroval tu sestavu a měl jsi potřebu něco napsat? Přečetl jsi si vůbec příspěvek, na který jsem reagoval já, kde šlo HLAVNĚ o to, že SSD z roku 2015 bude mít jiný výkon a já narážel jen a pouze na to, že taková přípomínka je v tomto případě naprosto irrelevantní. A pokud je to pro tebe nepodstatnost a mluvíš o celé sestavě, proč jsi tedy reagoval vůbec na mě, když o tom řeč vůbec nebyla? Že by proto, že jsi si chtěl zvýšit ego, což dokazuje i styl tvých příspěvků?
Reagoval jsem přímo na tvůj příspěvek. Mluvil jsi v něm o umělém hledání chyb na straně uživatele. Mělo být jasně srozuměno, že nejde o žádné umělé hledání, naopak. Taková chyba bude na jeho straně s velkou pravděpodobností.
O umělé hledání chyb jde právě z toho důvodu, z jakého jsem reagoval - když už dotyčný napsal, že má výkonný stroj, tak se alespoň uměle vymyslí, jak ten výkon může ovlivnit datum výroby disku. Kapišto?
Se mi líbí když se lidi chytí, ten příspěvek nebyl vůbec o roku výroby, ale očividně jsem použil až moc komplikovanou narážku. Pokud ti běží jen plocha tak na tom jak rychlé máš SSD vůbec nesejde, odezva systému bude až na milisekundy stejná. Rozdíl nastane pokud disk bude vytížen v době kdy budeš chtít spouštět nějaké další systémové funkce tak pak už rozdíl mezi SSD do SATA a nvme ssd do M.2 rozeznáš. Ale to je nepodstatné cílem bylo lehce šťouchnout oznamovatele, že kapacita paměti nemá s její schopností zpracovávat operace nic společného a taky to že v OS jako takovém ten problém není😉
Však má reakce byla hlavně myšlena obecně. Bylo to myšleno jako narážka na to, že kdykoli má někdo s něčím problém, tak se jenom papouškuje klišé "chyba mezi klávesnicí a židlí" nebo se vymyslí nějakej nesmysl (jako v tvém případě o datu výroby disku). A i kdyby měl např. paměť s tou nejnižší frekvencí, co lze dneska sehnat, tak na odezvě systému stejně pozná prd.Jde o to, že lidi, kteří se snaží za každou cenu obhájit i ho*no (v tomto případě Win10), tak nejsou schopni přiznat a pochopit, že když oni problém nemají, tak to ještě neznamená, že žádný problém neexistuje. Klidně může jít o chybu systému, která se projeví jenom za určitých podmínek bez ohledu na vědomostech uživatele nebo výkonu SSD disku.
Netvrdím že to je umělé hledání chyb jako spíš blbost uživatele. Ale čím se jednoznačně bavím je ta neustálá recitál velikosti operační paměti a SSD disku, jelikož to o jejich výkonu vůbec nic neříká. Windows 10 má pohodě odezvy pod 1 sekundu i na HP (Hroznej průser) co mám v práci a to je tam takových zabezpečujících a šifrovacích blbosti až to hezky není.
Ano, jenom číslo velikosti operační paměti a SSD disku o výkonu skutečně nic neříká, jenže pro běh operačního systému je to naprosto irrelevantní (smysl řešit to by mělo v případě např. HDD 5400rpm vs SSD apod.). Tenhle problém je prostě úplně někde jinde a rozhodně ne v tom, jestli má SSD z roku 2015 nebo 2017.
Hmm porovnávat Windows XP s Windows 10 to snad raději ani nebudu komentovat. Ty systémy mají společný tak akorát název. Jinak super rychlé SSD nemá rozhraní SATA.
argument jak fík...
Kefalín, a co si představujete pod takovým pojmem "práce"?
Mám 4 roky starý stroj a čekám ... okamžitě....takže to bude chtít vyměnit ty pomalý plotny za SSD. Ušetří vám to spoustu nervů a plaček na špatným místě.
sorry ale nejsem jen zkusenym uzivatelem browseru
To by souhlasilo.
Ale přesto jste si koupil notebook střední třídy a z vašich poznámek to vypadá jak když jste si prostě koupil nedostatečné výkonný PC v závislosti k požadavkům.
néé velký plochy néé.. Jám mám dop*dele 30" monitor, už teď ve mě šplouchá nitroglycerin když vidim ty hovadský tlačítka a okna.
to je tak velky proto ze si mč myslí ze ses nekompetentni k tomu kliknout na neco mysi a nejses schopen pouzivat cokoliv mensiho nez ruku.
Klidně si to v MS předělávejte jak chcete, Windows 7 byl poslední normální systém a to už se asi nezmění... Takže zatím zůstávám na W7.
takíto pohadkari tu rozpravali podobné báje aj o Windows XP
U zustavani je klicovy to slovo "zatim". Sedmickam zatim nic nechybi, coz uz se o XPckach moc rict neda, napr. podpora webovych prohlizecu uz je dneska slaba a v blizky budoucnosti to bude neresitelnej problem. A system bez aktualniho prohlizece ma hodne omezeny pouziti. Dalsich programu, ktery uz na XP kaslou, je a bude cimdal vic.U Sedmicek bych se vubec nebal, ze by se nima nedalo pohodlne fungovat az do konce oficialni podpory. Jenze to uz je jen dva roky a kousek a prusvih je, co potom dal. Narozdil od nekterych expertu nezastavam nazor, ze aktualizacema MS system pouze kazi, nejakou nepeknou diru opravujou kazdou chvili. A jakmile bezpecnostni aktualizace nebudou, pouzivani takovyho systemu rozhodne idealni nebude.Moznosti je potom preskocit na Windows 8.1, sice to pravovernyho Sedmickare uplne nenadchne, ale oproti Desitkam je to porad relativne normalni system, kterej se neustale nemeni uzivateli pod rukama. Podpora je oproti Sedmickam delsi o tri roky. Blby je, ze uz ted ma hodne mizerny zastoupeni, takze autori programu budou mit rozhodne mensi motivaci se na nej nejak ohlizet, nez ted maji u Sedmicek.Ale jako hrubej plan je to pouzitelny. A za dalsich pet pet uz snad dostane MS rozum, vykasle se na slepy cesty a udela normalni desktopovy Windows 11. Zatim to tak moc nevypada, ale nadeje umira posledni... :)
Za ty 3 roky možná zjistíš, že se dá docela dobře žít i bez okenic - protože v případě potřeby se dají na MacOS/Linuxu spustit ve virtuálu...
Ale fuj!
Na XP v práci jedeme pořád. A nijak zvlášť mě to kupodivu neomezuje.
To už nemá vůbec smysl ani sledovat, ta společnost neví kam dál. Už jim po 20 letech funguje killnutí úlohy? Zůstanou mi zástupci na ploše na stejném místě i po připojení dalších monitorů, změně rozlišení...? Pořád musím u desítek čekat na nějaký aktualizace a restartovat celý systém (tzn. vše pozavírat) místo abych mohl hned pracovat? Atd. atd. Ne, důležité je 3D malování a Fluent Design. Tak jo. Ztráta času řešit Microsoft. Pochopil jsem to pozdě, ale aspoň že.
je to bohužel tak. Ikony se po změně monitoru občas rozhodí, restart tak aby zůstaly programy ve stejnym stavu to neumí (mac např. jo), spousta věcí nefunguje ani tak jako ve win7, natož líp. (nelogická správa tiskáren a zařízení, problémy při používání VPN sítí, nové obládací panely neobsahují všechny volby atd atd...)Už mě to taky přestává bavit a MS místo podstatnejch věcí řeší ikonu koše, průhlednou nabídku start a malování 3d... :-O
Jo, je famózní v těch novejch panelech něco hledat, abych zjistil, že to stejně najdu až v původním nastavení.
Co to je za zhovadilost??????
Tu sa to ale hemží konzervami. Ale pravda dizajn Windows 8 bol zatial TOP čo sa týka Windows. S Prichodom W10 to pos*rali, ale konečne to začínajú naprávať 🙂
Přesně tak! Win8 design byl top, protože byla zrušena průhlednost, a teď to bude top, protože se tam vrátí průhlednost! B-]
A vy jste jen metrosexuál nebo stoprocentní gay?
Prostě vidíte, že každému se líbí něco jiného. Proto tvrdím, že není možné vyvinout jeden univerzální vzhled, který by vyhovoval všem. Divím se, že si to dosud u m$ neuvědomili. Takto uspokojí jedny, ale naštvou jiné.
Tvl, se pos*ali v kine... vzdyt je to hnusne jak sloni pr*el 3-[3-[
ty sa teda vyznáš 😉
Poslední vítaná změna byla zavedení 3D efektů ovládacích prvků do Windows 3.X (ctl3d.dll a spol.) - nádherně vidět, co je tlačítko, kam se dá psát a co je jen text v rámečku, etc. To se pak drželo docela dlouho, i ve Win 10 některá okna z toho vycházejí, i když už je to zase ploché :-/ Bohužel nové (ne)metro zavedlo obrovská písmena a obrovské volné místo kolem ikon (srv. Ovládací panely vs. Nastavení ve Win 10) a na velkém monitoru s HD rozlišením je míň informací než na netbooku 1024 x 600 s Win XP v klasickém vzhledu.
Je ovšem pravda, že OS člověk vidí hlavně při prvotním nastavení a pak už slouží jen ke spouštění aplikací, které jsou zatím v drtivé většině klasické.
no jí trávím pohybem po nabídkách win10 poměrně dost času a na 30" monitoru s rozlišením 2560x1600 je to doslova děsný..
No tak si tu poloprůhlednost prostě vypnete a co jako? Stejně moderní operační systém by měl fungovat tak, že se v něm skoro nic nastavovat nemusí. A když, tak dneska stačí v nabídce start začít psát, co chci udělat a hned mi vyskočí odkazy na nastavení. Pro 95% populace ideální. Jasně, na těchto diskuzích se sejdou i náročnější uživatelé, ale uvědomte si, že Windows je systém pro masy a těm se to musí líbit, protože na nich se vydělává a těm se to líbit asi bude. Tímto směrem jdou všichni. Ten zbytek buď reptá, nebo si nainstaluje Linux.
Ale ten zbytek by mel mit moznost alespon pres registry si to prekopat k obrazu svemu...
Naco, ved si stiahmeme nejaky soft na vylepsovanie
Nebo taky ne :P
Mě to přijde nijaké, čímž pádem to nedokážu hodnotit ani esteticky ani z hlediska ergonomie. Ale zase operovat tady W95 je stejný extrém nebo spíš už nemoc nějakých zatuchlých konzerv a sociálních imbecilů, kteří snad dodnes nosí Jágrdeku...
Já myslel, že vy z tříprocentní menšiny, kteří chodíte minimálně jednou týdně na kosmetiku designu rozumíte. Ale asi je tam pro vás málo růžové. : )
Opravdu hrozná sračka. Ti autoři jsou snad vybráni z blázince.
A co takhle nechat uzivatelovi moznost si frontend nastavit podle sveho? Ne jako posledni office 2016, kde mate milostive 3 temata a smitec... Vadi Vam prilis velke mezery v outlooku ve folder panelu? Nezajem...
Tak to už je moc! Sbohem, vracím se k win7, více už mě tu neuvidíte.
Čao a nevracej se
Díky bohu. Chce to něco moderního. Průhlednýho. A pokud chcete design Win 95, mevím proč u něho lidé nezůstanou.Nyní schizofrenie W10 je děsná. Každý panel jinak.
No, je to zvláštní... když MS odstranil glass efekt ve Win8, tak všichni chrochtali, jaký to byl hnus a že je dobře, že byl odstraněn. Když MS vrátí glass efekt, tak teď budou všichni chrochtat, jak je to super moderní vzhled :-O
Máš hodně blbou paměť, tenkrát všichni ječeli jak šílení, že MS zrušil průhlednost.
Nikoli, odstranění Aera vadilo jenom těm, kteří stále preferují Win7. Desítkáři tady jásali, jak je Aero hnus (dokonce se objevovali i kecy, jak odstranění Aera zvýšilo výkon) a v článku o "Projektu Neon" ti stejní slintali, jak je ta průhlednost úžasná B-]
Ne. Po přechodu já Windows 8 jsem byl rád že je Aero pryč. A Fluent se mi nelíbí. Byl bych raději kdyby to zůstalo jak je. Ale mě to je ve výsledku jedno jelikož jiný OS ani používat nemohu.
"Budoucnost Windows" - neni to trochu oxymoron?
To je moderní slovo. Dříve ho nikdo nepoužíval, ale dnes ho čtu v diskuzi každý týden. Ironie nám schudla od 90. let.
Co je moderni slovo? Oxymoron? Ja ho pouzivam dobrych 15 let 😉
Vidíte, já doteď nevím co to znamená a je mi to u p*déle.B-]
Neměl byste se chlubit, že jste nedochodil ani základku 😉
Mozno dochodil, a len ked sa preberal oxymoron, tak v skole chybal
Nabízí se říct, že kdo neví co je oxymoron, je obyčejnej moron. Tak, a teď se ukáže, zda jsi náhodou nechyběl i při Angličtině.
stačilo by napsat hezky česky:Budoucnost Windows" - není to trochu protimluv?a debata o tom, kdo je nevzdělaný pitomec by tu nezabírala tolik místa ..
"Budoucnost Windows" - není to trochu kontradikce?
Nebo chodil do skoly v dobe, kdy se slovo oxymoron v CeskoSlovensku bezne nepouzivalo.
To bylo prosím kdy? Za Marie Terezie?
Přijde mi, že budeme muset mít 30" monitory, abychom viděli stejné množství informací jako na 15" u W95. Pro MS má asi většinový uživatel vážné problémy se zrakem a systém ovládá palcem na noze.Jinak doufám, že po updatu nebudu muset trávit den odinstalováváním nevyžádaného balastu a opětovným vypínáním všech služeb, co mi zbytečně berou (hlavně po startu) výkon.
Názor byl 3× upraven, naposled 16. 10. 2017 13:26
Ten systém je vzhledově optimalizován pro mobily. (A to bez ohledu, že žádné mobily s tímhle OS nejsou) Přece nebudou vzhled systému optimalizovat pro většinu desktop uživatelů
to by byla diskriminace 😀
Obavám se, že toho balastu tam bude hodně...:-/
Vela informacii natlacenych tiez nie je dobre, mas sa potom tendenciu v tom stracat.
Ale prd - přečti si něco o zásadách tvorby efektivního UI designu. Pak s hrůzou zjistíš že vše co Microsoft za posledních 10 let spáchal jde proti veškerým ergonomickým zásadám. Nebo už na to taky potřebuješ Wizzard s nenáročnými jednořádkovými pindy na každé stránce, ve kterém budeš klikat na jedinou placatou dlaždici s nápisem NEXT? A nebo webík ala nekonečný blogísek na výšku, aby sis mohl zas jednou pořádně zarolovat kolečkem?
Začínám mít pocit, že stále něco hledají a nemůžou to najít. Je to jako s ženskou. Stále něco chce, neví co a nedá pokoj dokud to nedostane.😀
to je obecny problem kapitalizmu. ked chcu pravidelne peniaze, musia pravidelne menit aj to co funguje perfektne.
A přitom by stačilo se nejdříve zaměřit na to, co perfektně nefunguje.
To prave nesmies, to musis nechat tak a prehlasit za vlastnost :)
nerekne to ale je jasne co chce, aby ses ji vic venoval po vsech strankach :)hlavne vposteli ale nejenom to
I hnědý zakroucený a rozmázlý na obrazovce by to vypadalo lépe než tohle.Zlatý a funkční Windows 7.
Osobně se mi nejvíc líbila Vista, na to jak to byl mizerný systém tak vypadal opravdu pěkně, od té doby to jde se vzhledem skopce a od nástupu Windows 10 je to přímo pád ze schodů, fluent design tomu nepomůže ani náhodou.Co do vzhledu aktuálních OS týče, tak by to u mne určitě vyhrálo Linuxové distro Deepin, to je z pocitového hlediska úplně někde jinde, tímhle směrem by se mohl Microsoft vydat pokud chce uspět.
Súhlasím. Vistu používam doteraz. Prehľadné a pekné prostredie. Hneď vidno čo je tlačítko a kde je políčko na údaje. A teraz už neotravuje s aktualizáciami.
za mě W7, nejlepší systém všech dob. Ještě se tomu dalo říkat systém.
Ten Deepin vypada jako trochu osklivejsi MacOS.No, skoda, ze nemuzu GNU/Linux na nic pouzit, protoze jsem tak mohl usetrit par desitek tisic za stroj.
Ne že bych úplně sdílel toto přesvědčení. Ano vista se používat dala. Vistu na jednom notebooku stále používám. A kdybych zapomněl jak dlouho trvalo nastavení do použitelného stavu (nešlo jen o vzhled, a nechtěl bych se dostat do situace, že bych znovu z továrního nastavení se musel dostávat do současného stavu), prohlásil bych ji výborným systémem. Pak přišly sedmičky, které se od Visty moc nelišily, co se lišilo bylo defaultní nastavení, které nebylo tak pitomé (a také se mezitím začly prodávat výkonnější počítače, tak nebylo tolik vidět, kolik si z výkonu PC ukrajují). S ohledem na malý výkon notebooku mám přepnutý vzhled na nejméně náročnou verzi, která připomíná windows 98, takže aero jsem si vychutnal až na stolním počítači s windows 7 (kde je jeho vliv na zátěž procesoru minimální). Měl jsem za to, že Visty a sedmičky používají stejný vzhled, liší se možná v detailech.Podle mě m$ dělá největší chybu tím, že se snaží vyvinout jeden OS (komplet včetně uživatelského rozhraní), který by vyhovoval všem. To podle mě prostě nejde. Právě proto, že různí lidé mají různé nároky. Je to asi jako kdyby se někdo snažil prosadit jeden typ automobilu (tak ano Fordovi to vyšlo s jeho modelem A v černé barvě, ale dnes jsme jinde nejen pokud jde o automobily).
V několika krocích tak bude vypadat celý systém... teda pokud si to mezitím nerozmyslí a ještě před dokončením nezačnou implementovat zase jiný design.😀Co mě tam nejvíce štve, jsou ty velké plochy bez textu, jinými slovy na velké ploše málo informací. Na patlátka s malou obrazovkou možná O.K., ale na velkých monitorech k ničemu.
Vždyť tahle "dutá prázdnota" se s Microsoftem táhne už od Jehovist, tj. víc než 10 let...
Je to hnus velebnosti!
zacinam sa ako heterosexual citit diskriminovany
Pokud se budete cítit diskriminovaný i jako retard, pak se přestěhujte do Čech. Zde nebude minoritou, jak ukazují počty příznivců Miloše Miloševiče Zemaněnkova.
Zato prznění něčího jména poukazuje na rozvinutý intelekt. Teda pokud člověk chodí teprve do školky, jelikož tohle dělají děti až někdy v první třídě.
Já taky. Hlavně díky hipsterjugend.
Svět se v prde1 obrací
Jako ne ze by to nebylo hezky... Ale zlaty designovy guidelines z win95, kde bylo jasny, co je tlacitko a ma smysl na to kliknout, a co je jenom nakej zbytecnej obrazek.Prijde mi, ze se to zacina vydavat stejne nesmyslnym smerem jako www. taky je to mozna samostatne hezky, ale kazdej pes jina ves a aby clovek nejdriv precet navod a pak s tim teprv zacal neco delat. intuitivita v haj2lu.
U "modernich webu" se hlavne stava obsah sprostym slovem a cili se na "uzivatelsky zazitek". Typickej prezentacni web je jedna dlouha stranka, kde polozky v pripadnym menu posouvaji uzivatele jen sem a tam. Na kazdy jakobystrance je potreba mit neco dominantniho, velkej obrazek, nejaky uderny heslo, atd. Naproti tomu skutecnym informativnim obsahem je potreba uzivatele neobtezovat. Pokud uz tam nahodou neco takovyho je, musi to byt co nejkratsi. A i pet radku je potreba vyresit tak, ze se zobrazi jen tri a zbyvajici dva teprve po kliknuti na "zobrazit vice", jinak by uzivatele mohlo takovy mnozstvi textu najednou vydesit. Hlavne aby to melo vselijaky efekty, animace, prijizdejici texty a podobny kravoviny. Ja jako dinosaurus to nechapu, radsi bych informace bez blbosti okolo, ale prej to tak vsichni chcou.
A hlavně mít třetinu plochy zakrytou poloprázdnou lištou!!!!!
...a nezapomenout na "lajkovací tlačítka", aby se držkabůčková boží hovádka cítily jak doma.Každopádně díky za výstižnou definici, bohužel přesně takto současný "webdesign" a (UI design ala pojebaný web) funguje :(
Tak ono je to jednoduchý. Když se zjistilo že jednoduchej web má konverzi třeba 5%, ale web plný informací má konverzi jen 0,005%, tak se asi není čemu divit, že se weby zjednodušují. Stejně tak se ukázalo, že kdo chce informace, klidně si tam najde i malej odkaz na nějakou podstránku kde se to dozví. Ale člověk kterýho to ještě tolik nezajímá, tak když na něj místo rychlého seznámení okamžitě lezou haldy informací, tak okamžitě odchází.
Problém je ten odkaz najít, když se ta jedna stránka s jedním obrázkem a jednou větou nevejde na jednu FullHD stránku ...
Já bych byl rád, kdyby zase bylo viět kde končí a začínají jednotlivý tlačítka. Ne že to bude pořád spatlaný do jedný souvislý šmouhy.
Snad by jste nechtěl od Windows 10 kvalitní UI, to přeci nejde..
Taky vám to připadá tak hnusné jako mně? 🙁
Mě to připadá přímo odporné!
Buď klidný - všechny staré dialogy z Windows 95, XP, Vist a sedmiček v okenicích zůstanou, stejně jako nablblé ribbony z 8/10 - a když nebudete indiány zlobit, do 4-5 let si snad někdo dá práci i s překompilováním více aplikací než je Explorer, Mail a Notepad. Akorát už tak obskurní soubor historických API se dále zasviní dalším nekonzistentním pokusem o "nové a ještě modernější UI", pro sichr obšlehlé ze 3 roky starého MacOS...
Mě to přijde pěkné ... jen je potřeba dát pozor na použitelnost.
Asi tak nějak. Na Linuxu používám průhlednost cca deset let. MacOS to taky má už pěkně dlouho. V tomto byl Microsoft trošku "pozadu". Jde sice hlavně o vzhled, ale komu se to libí, tak fajn a komu ne, vypnout to půjde.Pro masy asi ne úplně nejlepší příklad, ale když částečně vidím přes okno s příkazovou řádkou, tak mi to vyloženě vyhovuje, že mám přehled i o tom, co dělají další programy na pozadí.
Průhlednost oken šla nastavit už ve WinXP. Ve WinVista (2006 ?) se pak doplnila o blur efekt. Ve Win8 se pak odstranila, aby se ve Win10 RS3 mohla vrátit a mohlo se tvrdit, jak je to přelomová novinka.
Tak, obšlehli to z Linuxu (ostatně jako všechno funkční v tom paskvilu), takže by to mohlo fungovat.
Pán dosud zjevně neviděl Mac OS Yosemite a výše, když blekotá o Linuxu...
Já ti to vysvetlim troubelinku ano, Soustřeď se, nebudu to opakovat dvakrát. I iTelatko musí bezpodmínečně pochopit že od Apple, se nic obslehnout nedá, protože má každou kravinu pod brutální licenci. Obslehnout a použít můžeš jen to, co je open source, resp pod licencí GNU. Takže než tady zase začneš kuckat nesmysly zkus před tím použít ten prejt co máš v lebce ...
Jako že MS kterej měl průhlednost v roce 2006 ve win Vista to obšlehl od Apple kterej to měl v systému z roku 2014? Pak ale zůstává otázkou, který z těch dvou má ten stroj času? 😀
Ono tak ani nejde o průhlednost, ta tady byla dřív než měl votroubek vůbec o nějakém Apple povědomí, ale to GUI obecně, to je normální plasma řiznutá aerem, 😀
GUI na Linuxu s průhlednými a bezokrajovými okny jsem viděl u kolegy v dobách WIn98. Sice to nebylo IMHO použitelné, on to také nepoužíval, ale šlo to.
Taky ne. To aktuální nesourodost se ti líbí? Nebo si libuješ v designu příkazové řádky?
Souhlasím. Ovšem předpokládám, že tím designem příkazové řádky myslíte ten Fluent Design, protože ten přesně tak vypadá. Jako 20 let starý MS DOS. 😀(Aha, tak podle mínusářů zřejmě design příkazové řádky vypadá nějak jako Windows 7, ne jako černobílá šachovnice.) 😀
Názor byl 1× upraven, naposled 17. 10. 2017 08:08
Člověk co je schopen napsat blábol jako "20 let starý MS DOS" by se měl před opakováním blábolu z internetu alespoň informovat, jak starý vlastně DOS je. Pak by třeba nebyl za blbce který zjevně ani neví o čem mluví, a jen opakuje co si někde přečetl.
Hnusny to neni. Ono je to na prvni pohled docela libivy, samej veselej obrazek, plno barvicek, atd. Ale staci se podivat podruhy a nelze si nevsimnout, ze tam vlastne vubec nic neni. Nejnadupanejsi ukazana cast uzivatelskyho rozhrani je nejaky zobrazeni kontaktu (obrazek 7), kde pozorovatele musi bit do oci, jak je to zase vsechno roztahany a velky jak krava. S normalni (pro desktop vhodnou) velikosti by tech konktaktu bylo videt dvakrat tolik. A kdyz bude program, kterej ruznych prvku v uzivatelskym rozhrani potrebuje mit hodne... Kdyz to takhle pujde dal, tak na to, co dneska vidim na FullHD 23", budu za chvili potrebovat nejakej 4-8k 40", ciste abych si nepohorsil.
Ano!
Ošklivé to není, ale někomu se to líbit nemusí. Dotyční mohou doufat, že to půjde vypnout.
V to silně doufám.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.