Týden Živě | Video

Budoucnost webové reklamy: Buď se dramaticky promění, nebo zaplatíte třeba svým procesorem

  • Surfaři blokují reklamu
  • Vydavatelé ale zároveň nejsou charita
  • Jak z této šlamastyky ven?

Surfaři blokují stále agresivnější reklamu a stále častěji se proti ní staví i samotné prohlížeče. Pro vydavatele webů jsou přitom tržby z reklamy zpravidla jediným příjmem. Někteří proto koketují s novými monetizačními kanály – třeba těžbou kryptoměn na počítači návštěvníka.

Týden Živě

Diskuzní videokomentáře redaktorů webů Živě.cz a MobilMania.cz, ve kterých rozebírají zajímavá témata týkající se počítačů, internetu, mobilních a jiných technologií. Videa můžete sledovat také na YouTube.

Diskuze (74) Další článek: Nová výrobní technologie umožňuje jednoduše vytvářet ohebnou elektroniku s vysokým výkonem

Témata článku: , , , , , , , , , , , , , , , , ,