Budoucnost webové reklamy: Buď se dramaticky promění, nebo zaplatíte třeba svým procesorem

  • Surfaři blokují reklamu
  • Vydavatelé ale zároveň nejsou charita
  • Jak z této šlamastyky ven?
Budoucnost webové reklamy: Buď se dramaticky promění, nebo zaplatíte třeba svým procesorem

Surfaři blokují stále agresivnější reklamu a stále častěji se proti ní staví i samotné prohlížeče. Pro vydavatele webů jsou přitom tržby z reklamy zpravidla jediným příjmem. Někteří proto koketují s novými monetizačními kanály – třeba těžbou kryptoměn na počítači návštěvníka.

Diskuze (73) Další článek: Nová výrobní technologie umožňuje jednoduše vytvářet ohebnou elektroniku s vysokým výkonem

Témata článku: Video, Budoucnost, Týden Živě, Prohlížeče, AdBlock, Reklama, Agresivní reklama, Surfař, Procesor, Vydavatel, DRAM, Webová reklama, Magie, Charita

Určitě si přečtěte


Aktuální číslo časopisu Computer

Jak rychlé je nabíjení bez drátů?

Test 11 sluchátek pro hráče

Aplikace, které vám zachrání dovolenou

Kompletní přehled datových tarifů