Budoucnost webové reklamy: Buď se dramaticky promění, nebo zaplatíte třeba svým procesorem

  • Surfaři blokují reklamu
  • Vydavatelé ale zároveň nejsou charita
  • Jak z této šlamastyky ven?
Budoucnost webové reklamy: Buď se dramaticky promění, nebo zaplatíte třeba svým procesorem

Surfaři blokují stále agresivnější reklamu a stále častěji se proti ní staví i samotné prohlížeče. Pro vydavatele webů jsou přitom tržby z reklamy zpravidla jediným příjmem. Někteří proto koketují s novými monetizačními kanály – třeba těžbou kryptoměn na počítači návštěvníka.

Diskuze (73) | Nová výrobní technologie umožňuje jednoduše vytvářet ohebnou elektroniku s vysokým výkonem

Témata článku: Video, Budoucnost, Týden Živě, Prohlížeče, AdBlock, Reklama, Charita, Magie, DRAM, Webová reklama, Procesor, Surfař, Vydavatel, Agresivní reklama

Určitě si přečtěte


Aktuální číslo časopisu Computer

Zachraňte nefunkční Windows

Jak nakupovat a prodávat kryptoměny

Otestovali jsme konvertibilní notebooky

Velký test 14 herních myší