Budoucnost PC podle Microsoftu a HP

Diskuze čtenářů k článku

Dominik Adler  |  07. 05. 2003 22:25

Nemůžu si pomoct, ale opět něco kopírují. Tenhle design mají Macy už pár let. Zase Bill objevil ameriku...¨

ápropos: Mac je hezčí a má PC i v podstavci ....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Raptor  |  09. 05. 2003 07:44

No a, tak ať kopírují. Všichni v životě něco kopírujeme, přinejmenším kopírujeme zkušenosti několik tisíc let zpátky. Písmo, řeč, architekturu, filozofii, náboženství, vzorce chování ... A zároveň je měníme a posouváme dál. Chtít být za každou cenu originální ze neuvětelně nesmyslná iluze .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lada  |  09. 05. 2003 08:41

No doufám, že ten vzhled není definitvní. Připadá mi, že najali disianéra, co dříve dělal topinkovače.
Širší monitor je fajn, hlavně se bude hodit majitelům budoucích Windows, v nich totiž MS chystá opět nějaký nesmyslný pruh na straně, tak aby něco zbylo na práci...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JJ  |  12. 05. 2003 09:16

ff pripade MACa bych snad ani o PC nemluvil

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ghoul  |  07. 05. 2003 18:25

Mel bych dotazek na jabkare (mozna trochu divnej): Kdyz si kupujete zelezo od Apple, musite si k nemu koupit nejakej soft od Apple (treba MacOS) ? Nebo lze koupit jen to zelezo a flaknout na to treba Linux ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vojta  |  07. 05. 2003 19:30

Flaknout na nej Linux jde, ale bez haldy CDcek s MacOS a dalsimi aplikacemi to nekoupis. Ten system proste Applu zaplatis at chces nebo ne. Inu...monopol ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Kunc  |  07. 05. 2003 13:26

Hned na první pohled mi padl do oka ergonomický tvar klávesnice. Další vynikající práce soudruhů z NDR

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Back  |  07. 05. 2003 10:25

Podle mě nejde o nic nového, kromě té cd, dvd  mechaniky. Největší novinkou je pomě stran 16:10. S tím opravdu nikdo nepočítal.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
back  |  07. 05. 2003 10:38

Již nyní se nevyplatí kupovat televizor s poměrem stran 16:9. Je lepší si počkat na nové modely s poměrem 16:10.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  09. 05. 2003 00:49

Ja bych spise nez nejakych 16;10 bral 21:9. Mnohem lepsi...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
David  |  07. 05. 2003 10:13

"Klávesnice a myš jsou bezdrátové, připojované stejně jako sluchátko přes Bluetooth. "

Prima, už se nemůžu dočkat, jak budu každý třetí měsíc kmitat pro nové tužkáče.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Holčík  |  07. 05. 2003 10:16

Klávesnici a myš lze zadokovat do podstavce monitoru, kde se dobíjejí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jutu  |  07. 05. 2003 09:15

Takovy nesmysl jsem dlouho necetl. Kameru si soudny clovek neda napevno do PC jestli nechce aby ho nejaky trojsky kun sledoval. DVD neni medium budoucnosti nybrz soucasnosti, prosadi se spis karty typu memory stick ktere budou mit stejnou kapacitu ale jsou mnohem mensi a odolnejsi, repraky v monitoru muze mit jen hudebni zoufalec, jak dnes tak i za 10 let. Bezdratova klavesnice je nebezpecna na sniffovani hesel, a predpokladam ze bude spis pro stejne lamy jako kamera. Mnoho lidi si take nekoupi ten case co nejde upgradeovat, Nejsvetsi blbost je to stim telefonem. To mi pripomina slova Homera Simpsona "vymysli neco co uz existuje a dej tam digitalni hodiny". Misto monitoru 16:10 mnohem lepsi by byl 10:16 ale vetsina uzivatelu si stejne koupi LCD 21" protoze je na prohlizni inetu, psani apod mnohem lepsi nez 16:10 ktery je dobry tak akorad na filmy, pro toho kdo nema televizi (!).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
X-22  |  07. 05. 2003 09:51

Sice nejsem stejně sebejistý v předpovědích jak předpřispěvatel, s nímž v mnohém souhlasím - najmě s tím sniffováním wireless klávesnice, ale na druhou stranu si nemyslím, že je na světě spousta s lidí, kteří mají spoustu času, peněz a technologií na to, aby zrovna mě špehovali .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wendvg  |  08. 05. 2003 17:56

Logitech ma klavesnice sifrovany

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
X-22  |  09. 05. 2003 14:30

Díky za informaci, ale kde máme jistotu, že budu šifrována i tahle klávesnice. V článku není o Logitechu ani slovo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
_  |  07. 05. 2003 09:52

Ten monitor ma taky divny pomer stran preto, ze je to lacnejsie. Vyrobit sirokouhlu 17" je lacnejsie ako skutocnu 17", a do reklam mozu dat "kukajte, 17" monitor".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ja  |  07. 05. 2003 11:23

Sirokouhly monitor je daleko lepsi, protoze odpovida zornemu poli cloveka. A je uplne jedno na co ho pouzivas.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BFU  |  07. 05. 2003 12:00

TAkže:

Tohle je v podstatě sestava pro lidi co pracují (výš co to je?) na PC. Pro to byla taky navržená.

Nechápu poznámku o koukání na někoho pomocí trojana přes jeho kameru. Spousta lidí má doma WebCam a komunikuje s jinýni. Je to celkem dobrá věc. A kdyby jsi věděl něco trošku kolem těchhle srandiček, tak by jsi věděl, že jsi řekl pěknou kravinu.

DVD je v podstatě medium budoucnosti, protože stále nepřišel jeho čas. Většina SW je distribuována na CD, lidi kupují nejvíc CD RW mechaniky a pálí data na CD. Jen málokdo si dovolí DVD vapalovačku v době kdy není standard formát DVD. S těma kartama bych to tak růžově neviděl. JSou drahé a celkem náchylné. Né sice na poškrábání, ale dají se zničit velmi jednoduše v PC.

Repráky v monitoru nejsou tak špatný a tyhle jsou navržený třeba na hlasitý odposlech telefonu. Ne na to aby se na nich provozovali koncerty. NA to si někdo pořídí spíš věž než PC.

Co odzírání toho co píšeš? Nebo odchytávání signálu z indukce? Není jednodušší nabourat Wokna?

Mnoho lidí co potřebuje tenhle počítač na práci si ho koupí a bude jim úplně ukradený že se nedá upgradovat. Mimo jiné třeba PC od Compaqu se taky nedá upgradovat jestli si koupíš něco do kanclu. Tohle je celek to není každá věc zvlášť.

Proč by měl být ten telefon blbost? Pro spojiovatelku je to super. Pro jakoukoliv sekretářku taky. Někdo ti zavolá a podle čísla víš všechno co máš o tom člověku uložený. Nepotřebuješ ještě spešl telefon, všechno to máš před sebou. Vím o spoustě lidí co by tohle zrovna kvůli tomu telefonu chtěli.

Ten monitor se určitě bude dát otočit aby byl 10:16 :0)) Je to jenom otázka jednoho kloubu. :0)))

No každopádně je ta věc na rozdíl od tvého příspěvku o něčem. :0)))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
boardwriter  |  07. 05. 2003 13:49

chtel bych znat takovou spoustu sekretarek jako BFU
jinak - podobnych konceptu uz tu bylo... a bude. kamera? k cemu? k praci? (ano, v<b>I</b>m co to je) HAHA. repraky v PC? jo jiste - kazdej v kanclu si bude poustet nahlas kazdej telefonat. proc ne? jeste tu nevladne poradny chaos :)) ke klavesnici: MS ani dnes nechape (nechce pochopit) security. tohle budiz dukazem. a t d.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BFU  |  07. 05. 2003 15:19

Nezáviď

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
boardwriter  |  08. 05. 2003 14:43

ad security: http://securitytracker.com/alerts/2003/May/1006728.html ms go go go!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel Tic  |  07. 05. 2003 08:07

zrejme microsoft ci hp pri pobytu na smetisti nasli 5 let stare designove dokumenty od apple. to mne vzdy pobavi, kdyz vidim napr. v obchodnim dome docela normalni obycejne tricko a u nej napis "novinka" podobna zalezitost je i tohle. na slovo "inovace" od tehle particky uz jsem pomerne alergicky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek Novák  |  07. 05. 2003 09:24

Pánové, žvaníte jako pavlačové drbny - když máte tolik řečí tak :

1. Napiště lepší OS - nic vám v tom nebrání

2. Vyrábějte lepší a hezčí počítače - nic vám v tom nebrání

(pozn. k zobrazenému modelu - MS a HP zřejmě něpočítají s formátem obrazovky "na stojato" - jak víme, některé LCD displeje je dají otočit o 90 stupňů, což je ideální pro zobrazení dokumentů na papíře formátu A4)

3. Vydělejte víc peněz než Bill Gates a pak kafrejte o tom, jaky to byl blb a jak jste vy lepší.

To té doby kušujte, neb kromě řečí a babských tlachů není za vámi zřejmě žádný výsledek.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BoodOk  |  07. 05. 2003 09:35

Bill Gates asi zadny blbl neni, ale spousta blbu se na neho evidentne lepi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
(-:-)  |  07. 05. 2003 09:57

/*
1. Napiště lepší OS - nic vám v tom nebrání
*/

Neni treba, lepsi systemy tu jiz davno jsou, staci jenom hledat a premyslet

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ritchie  |  07. 05. 2003 11:54

1. Proč bych měl psát lepší OS, když takový už existuje a používám ho (Linux)?
2. Lepší a hezčí počítače vyrábí např. Apple.
3. Blbost nijak nesouvisí s množstvím peněz. Jinak si nemyslím, že Gates je blb (neznám ho), ale vím, že je dobrým obchodníkem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lefti  |  07. 05. 2003 19:51

ad 1) co myslis tim lepsi ?
jestli stabilnejsi, rychlejsi a cenove vyhodnejsi - tak treba Linux a Unixy
jestli ti de jen o GUI :)))) - tak Mac OS

ad 2) nic vám v tom nebrání - no to ses trochu nechal unýst
brani - Svet ridi kapital :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
TombStone  |  08. 05. 2003 19:53

vezmu to po bodech jako ty:
1.tys napsal lepsi OS?
2.vyrabis lepsi a hezci pocitace?
3.vydelal si vic penez nez Bill???
To té doby kušujte, neb kromě řečí a babských tlachů není za vámi zřejmě žádný výsledek.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
X-22  |  07. 05. 2003 09:36

Souhlas s Radkem! A zrovna dneska jsem četl relativně novou knížku od Petra Druckera (to je takový světově uznávaný guru managementu) a přesně tam říkal to, co už tady padlo. K čemu je, že umíte něco vyrobit, když to neumíte ukázat lidem a nedokážete to prodat!!! Spousta krásných věcí skončila málem nebo doslova na smetišti, protože jejich vynálezci je neuměli prodat. Jedna věc je invence a inovace (a díky bohu - nebo spíš vynálezci - za ně!) a druhá věc je výroba a třetí je marketing a prodej. A když to nedovedete prodat, tak to není spiknutím (třeba MS), ale vaší vlastní neschopností a je to hlavně váš problém. Buď funguje celý řetez - výzkum, vývoj, výroba, prodej, servis atd. - nebo nefunguje, a pak je jedno, jestli je prasklý jeden článek, nebo tři nebo všechny.

PS. „K čemu je mi, že je na mě taxikář milý, když taxíku neběží motor.“ Mike Hammer

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
socka  |  07. 05. 2003 06:17

Pozoruhodná shoda okolností... ten mix je ale nějakej divnej. Určitě na tom ještě trošku máknou. Mimochodem Apple Cube se neprodával zrovna dlouho - nezájem kunčaftů. Ani pošťourat šroubovákem se v tom moc nedá...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hmmm  |  07. 05. 2003 06:30

ale nezapomen ze co bill prodava, prodava dobre. to ze apple neco podobnyho mozna delal, mozna neprodaval je imho zcela irelevantni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Darken  |  07. 05. 2003 06:46

Bill predava aj X-Box a ten je stratovy, takze ziadna slava.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ZEr  |  07. 05. 2003 07:23

kdyby se radsi kluci od M$ starali o to aby fungovaly ty jejich wokna kdyz uz za to chcou takove nekrestanske prachy, a ne se cpat do jinych kseftu

ten pocitac neni nic jineho nez trochu upraveny Apple Cube (podle tech fotek ten pocitac vypada vyborne, ale jak znam HP tak to bude zevnitr pekny shit) akorat ten case vypada trochu jako toustovac (kdo zna hru xbill vi o co jde)

btw: za zdlouhave starty muze obvykle vyrobce sw (zvlast kdyz to clovek musi startovat petkrat denne) s nestabilitou windows holt vyrobci PC moc nenadelaji

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nizo  |  07. 05. 2003 08:09

Teda ja fakt neviem o co vam ide. Robim v Windowsami pekne dlho a prisiel som na to, ze ak mas naprd zelezo, mozes tam dat cokolvek, nikdy ti to nepojde dobre. Kludne aj linux alebo aj stary DOS. Pouzivam W2K a po par rokoch ti musim povedat, ze mi padly asi tak 3x a to preto, ze vypadol prud (nemam UPS). Jedine co ti mozem odporucit, nestahuj (a neinstaluj) si hocijaky Share(Free)....Ware z Internetu a uvidis to zlepsenie  A este nieco. Ak si kupis lacny procesor a pretaktujes ho, nasadis mu Cooler s 5timi ventilatormi priemeru 120mm, dosku mas made in Garaz do toho pre istotu strcis grafiku za 8 litrov, ukradnes XPcka a pouzijes nejaky crack na ofajc, stiahnes zarucene Cool ovladace (samozrejme najnovsie Beta verzie, lebo v casopise napisali ze su super) cakaj ze ti tie Winy budu stabilne padat. 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BFU  |  07. 05. 2003 08:24

NA ja Natürlich. Konečně někdo rozumný.

Mám totiž strašně rád ty chytráky, co neumí ani nainstalovat okna, mají nějakou opirátěnou verzi s deseti crackama a pak se diví že je to nestabilní. Sem tuhle nedávno viděl XP PRO od nějakýho garážníka, který prodal za 200 Kč a když jsem viděl tu instalaci a zaručenou funkčnost tak se mi chtělo zvracet. Už se ani Mrkvosoftu nedivím, že tak snaží, protože co dělají někteří kreténi, to fakt stojí za to. Pak ať si někdo stěžuje, že mu MS OS padá. Do prdele vás nakopat.

Jedinej problém co jsem s WIN XP měl byly DX 9. A na W2K dělám pěkný prasárny a jsou stabilní jak skála.

P.S.: Pro rýpaly. Všechny OS mám legálně. Je to moje práce.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BoodOk  |  07. 05. 2003 09:33

A na W2K dělám pěkný prasárny ...
To hovori samo za sebe

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BFU  |  07. 05. 2003 09:39

Chlapče, mě za to platí abych skoušel co a jak a na čem. Takže když někdo řekne že chce tohle a tohle támhel na tom, tak mě nic jiného nezbívá.  A přání zákazníků jsou občas poněkud zarážející....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nizo  |  07. 05. 2003 09:46

Tym chces naznacit, ze na inom OS ti to stabilne ide ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BFU  |  07. 05. 2003 10:09

Ne, prostě to rozjedeš tam kde to má být.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pete  |  07. 05. 2003 09:47

Ty jo. To je frajer. Pripojil jsi nekdy ten skvely system windows 2000/XP do site? Nebo jeste lepe do bezdratove site? Asi ne, protoze bys tu takhle blbe nekecal a soupal nohama... Nejlepsi je, jak na spiskovejch WinXP nejdou rozjet programy, ktere vytvoril M$ ) (Age of Empires 2), ale i jine (Need for speed 2) Fakt bozi a kompatibilni system...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nizo  |  07. 05. 2003 09:57

predstav si ze vsetky tieto pokusy zo sietami mam za sebou. A ako tak citam , na rozdiel od teba celkom uspesne. A nehovor mi, ze ked pripojis W2K do siete, tak ti kvoli tomu padaju.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BFU  |  07. 05. 2003 10:14

Hm.... zvláštní. Do sítě? Kde je problém? Bezdrátová síť? To jako WiFi? Nebo třeba na Netbox? ZAtím jsem se s nějakým výrazným problémem nesetkal. Teda s problémem, který by se nedal vyřešit.

Jo a k těm W XP. Přímo MS uvedl při vydání tohohle systému že není zpětně kompatibilní od určité hranice. Jinak originál NFS2 mi skolaboval na celkem nové CD ROMce, protože si myslel že je nelegální. :0))) (W98)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dj-aRa  |  07. 05. 2003 11:15

Pokud chcete dělat správu sítě, pak je rozhodně lepší Linux,u všeho ostatního jsou ale Windows v pohodě(originály)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BFU  |  07. 05. 2003 11:30

Hmmm... Linux je možná lepší na velké sítě, ale když máte malou firemní síť kde vám běží Exchange a všechny pecky mají Wokna tak W2K servr je nejednodušší a pro tyhle podmínky nejlepší věc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dj-aRa  |  07. 05. 2003 11:33

Tak to máš pravdu, na malé sítě je Linux zbytečně složitý, ale ve velkých sítích se s Win2000 pracuje dost špatně(jednou to šlape,jednou ne a admin je na mrtvici)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tsunami  |  07. 05. 2003 12:35

podle me je linux i na male siti dost dobry, win tam jsou vlastne jen kvuli tomu exchange...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BFU  |  07. 05. 2003 12:51

A taky spoustě jiných celkme šikovných a důležitých síťových programů. A hlavně tam jsou kvůli správě. Může to dělat skoro každý, kdo trochu rozumí sítím. Všechno se to dá řešit pomocí průvodců a nápověd. V tomhle Linux pořád zaostává. Pořád se nedá nastavení proklikat se spoustou nápovědy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JJ  |  07. 05. 2003 15:13

ty vo.e, to je prave ten pruser. klikat, klikat, klikat. doprdele...fuj. videls nekdy man stranky? vetsina jich je zpracovana tak dokonale, ze se s nima win napoveda neda srovnavat. uplne miluju to jejich problem c. 1 - kliknete tady - jo - ne ... a za chvili se proklikas na zacatek.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nizo  |  07. 05. 2003 15:22

nehadam sa. Tato cast j efakt uplne na ..... Ale sluzi to ako ofajc pre tych co ani len netusia co to ten pocitac vlastne robi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dj-ara  |  07. 05. 2003 21:40

Pokud neumíš pracovat s Unixem,tak je jediná volba Win2000Server,ale jinak není co řešit,navíc když uděláš síť na Linuxu tak ťe šéf jenom tak nevyhodí

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jhgkjgjhg  |  08. 05. 2003 17:35

jeste jsem nevidel v ZADNE man strance na linuxu prosty priklad pouziti. coz je prvni zasada ergonomie...

co mam z toho, ze vim jaky muzu napsat parametry, kdyz nevim jak je zadavat (myslim parametry s mezerama a specialnima znakama).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JJ  |  09. 05. 2003 09:58

na to vetsinou funguje zase --help

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pepa  |  09. 05. 2003 19:39

hmm no asi jsi moc man stranek nevidel... no nic.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Cambis  |  08. 05. 2003 09:23

a co projekt Bynari?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MarS  |  07. 05. 2003 22:27

Zbytecne slozity? No nevim..konfiguroval jsem Outlook na jedne stanici a nez v tom klikacim prostredi nekdo neco najde tak zesedivi. Zlatej mutt (squela dokumentace, jednoduchej TEXTOVEJ konfigurak - co vic si prat).
A sit ti na linuxovy masince rozchodim za 10 minut vcetne postovniho serveru a maskarady (cas bez kompilace a s pripravenym nastavenim firewallu).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dj-ara  |  07. 05. 2003 23:32

Jasně,ale tohle platí pro lidi co se vyznají v Unixu.Když to ukážeš někomu kdo nikdy neviděl nic jinýho než vokna tak se ti z toho posere(uživatelé klik,klik,double klik,.......reset)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Cambis  |  08. 05. 2003 09:21

nesouhlasim, prave pro male firmy (do 20 lidi) existuji na linuxu velmi zajimava reseni , např: za cca 2500 Kc mesicne lze ziskat pronajem serveru postaveneho na linuxu (vcetne HW!!!!!), ktery zvlada vetsinu (vyraznou vetsinu) funkci MS Exchange a navic je v cene pronajmu i sprava od dodavatelske firmy.
Srovnejte si ted naklady na MS Exchange s timto resenim a budete se divit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PanCena  |  11. 05. 2003 12:47

ale predsa len Exchange je Exchange. Ludia s nim robia nejaku dobu, zvykli si na neho, tak teraz kvoli tomu, aby som MOZNO usetril, tak to cele zmenim ... nie?

-----------------------------------
http://canon.pancena.sk

Canon A70       za 14999Sk (360EUR)
Canon ixus V3  za 16999Sk (415EUR)
canon ixus 400 za 20999Sk (512EUR)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lefti  |  07. 05. 2003 19:41

Jednou do nebe vyzdvihujes Wokna
..a ted....
Jinak originál NFS2 mi skolaboval na celkem nové CD ROMce, protože si myslel že je nelegální.

td

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lefti  |  07. 05. 2003 19:41

Jednou tu nebe vyzdvihujes Wokna
..a ted....
Jinak originál NFS2 mi skolaboval na celkem nové CD ROMce, protože si myslel že je nelegální. - W98

td

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BFU  |  09. 05. 2003 07:48

To nebylo Woknama. To bylo tou CD ROMkou. Stačilo připojit starou 12x a už se to kroutilo. Stává se mi to na té mé CD ROM celkem často (výrobce nenapíšu, ale zase přečte cokoliv).... no často. Asi u 5ti klasik co jsem chtěl skusit jak by se to hýbalo na novým železe.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lefti  |  07. 05. 2003 19:42

Jednou tu nebe vyzdvihujes Wokna
..a ted....
Jinak originál NFS2 mi skolaboval na celkem nové CD ROMce, protože si myslel že je nelegální. - W98

to de

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lefti  |  07. 05. 2003 19:44

hm je tu to trikrat. toz SORY!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
g.sus  |  07. 05. 2003 11:10

asi mam stastie, lebo mne NFS I2 i AOE 2 slape v pohode i pod XP a slape v pohode i inym ludom s XP

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Creator  |  07. 05. 2004 06:24

Sebehorší Share/Freeware nesmí s sebou při pádu vzít i OS. Takže ta výtka o netsahování nekvalitních aplikací se míjí účinkem. Systém se má postarat, aby i přes špatně napsané aplikace běžel dál.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jhgkjgjhg  |  08. 05. 2003 17:27

Windows XP jsou docela spolehlive a stoji 3000 kc (OEM verze), coz je cena dvou pocitacovych her.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
socka  |  07. 05. 2003 08:03

ano... přisluhuje mu k tomu gigantické stádo tupců, co šmejd ochotně koupí. Šmejdskej design a šmejdskej OS je na výsluní už řadu let a bude i dál. Každopádně je trapný vyrábět designový kopie tři roky starých Cube a představit to jako budoucnost PC. A navíc design kysny nikoho nezbaví břímě Windows.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
X-22  |  07. 05. 2003 09:29

A ona existuje nějaká jiná rozumná a podobně doširoka rozkročená a stejně obecně použitelná alternativa? Z pohledu normálního člověka, myslím. Neříkám, že ne, prostě se ptám a prosím - pokud ano, ukažte mi ji!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BlackRider  |  07. 05. 2003 11:28

Alternativa ceho? Alternativa HW? To snad neni treba komentovat. Ruznych variant vzhledu pocitace je obrovsky mnozstvi a tomuhle nejvic odpovidaj ruzny Barebone systemy, kterych uz je taky docela vyber.
Alternativa SW? Kdo si mysli, ze Linux neni pro Windows konkurence na poli desktopu, nikdy s nim nepracoval. Pro beznou praci bezneho cloveka plne postacuje.
Pak je tu samozrejmne jeste minimalne MacOS, ktery je v USA rozsireny mozna vice nez Windows. Coz znamena, ze ten je rozhodne stejne pouzitelny jako Windows.
Alternativ je nekolik, staci se lepe podivat...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
X-22  |  07. 05. 2003 17:33

... zřejmě s ním nepracoval ... Jasně, toť jádro pudla. To bylo řečeno o Linuxu, ale platí to i opačně. Kolik lidí, co pořád nadává na Windows a velebí Linux s nimi fakt dělalo a umí je? A kolik lidí, co nadává na Linux a velebí okýnka o Linuxu skutečně něco ví. Je to jak porovnávat holky . A totéž platí o Macích (v HW i SW)

Na druhou stranu je to logické: proč by spousta firem i domácích uživatelů, když mají Windows a adekvátní HW a jsou víceméně spokojeni, měli přecházet na Linux?. Řeknete - Linux je zadarmo? OK, a co transakční náklady - muset se přeučovat ovládání a přeučovat uživatele z Win na Linux a x MS Office dejme tomu na OpenOffice. A to je Linux, v případě macků platím za HW i SW.

Chci říct, pokud někde jsem - lhostejno zda na Windows (nikomu je necpu ), na Linuxu (výborný systém) nabo na Macích (pošušnáníčko pro fajnšmekry) a jsem relativně spokojen, proč bych měl přecházet jinam?

A v tom to je, já napsal stejně doširoka rozkročená a rozšiřená alternativa. Samozřejmě že Apple (jak HW, tak SW) i Linux jsou alternativy. Jenže tam byly ty přívlastky (viz kuzrzíva)! A bylo to v reakci na urážlivou poznámku o stádě tupců, co slepě následují Gatese. Není to stádo tupců, neboť se dovolím přepokládat, že ostatní lidé jsou poměrně racionální stvoření a mají dobrý důvod pro takový OS, jaký právě mají. Ti s Linuxem, ti s Apply, ti s jiními Unixy i ti s Windows. Tudíž museli mít nějaký důvod, proč se rozhodli tak, jak se rozhodli. Tím spíše musí mít nějaký důvod, proč se rozhodnout jinak a přejít. A pokud pro ně přechod, který vždy nese nějaké problémy (jako každá změna), nebude dostatečně ospravedlněný nějakým skutečně výrazným přínosem, více než bohatě kompenzujícím bolestivost změny, tak nejspíš zůstanou tam, kde zrovna jsou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wendvg  |  08. 05. 2003 17:47

Linux je na desktopu nepouzitelny. Nema totiz dialog pro otevreni souboru.

(Samozrejme ze nejaky dialog pro otevreni souboru Linux ma, ale ten je nepouzitelny. Zadne ikonky; to v ktery casti jsou adresare a v ktery soubory ma uzivatel patrne rozlisit podle toho, ze adresare zacinaji lomitkem (!), navic je v nem prakticky nemozne otevrit soubor na plose (JAK MAM NAJIT ADRESAR PLOCHY?))

Pokud jsem vas nepresvedcil tak jeste druhy agrument: u ruznych dialogovych oken Linux zobrazuje tlacitka "ANO", "NE" a "STORNO" v RUZNEM PORADI !!!!    To je samozrejme naprosto fatalni chyba a demoluje to jakoukoli pouzitelnost systemu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BlackRider  |  08. 05. 2003 18:25

, nakej komik...
No nic, jen pro informaci na linuxu je vice grafickych API a kazde ma vlastni souborovy dialog. To co popisujes je pravdepodobne strochy rozhrani GTK.
Graficky desktop KDE, ktery je soucasti hlavnich distribuci uz par let, pouziva API QT a tam samozrejmne sou ikonky, Plochu tam najit neni zadnej problem a tlacitka se zobrazuji tak jak maji.
Takze opravdu tvy argumenty jsou bezpredmetny...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor