Win Samsung Galaxy Tab 10.1 Sony Xperia S Apple iMac 27"Competition is freeClick on: http://Www.wintechnologydevice1.blogspot.com/...
krucipísek, já bych chtěl iPad 1 a nic jinýho, ale aby vydržel celej tejden na baterii
A nevydrzi snad tyden?Vzhledem k tomu, ze jste nenapsal, za jakych podminek ma vydrzet, tak vam davam neurcitou odpoved, ze vydrzi-.
tak Nvidia dostala poriadnu ranu... 4jadra ktore sa nikdy nevyužiju a grafika ktora by sa hodila je slabá. Hlboké sklamanieApple zase raz ukázal čo je podstatné a na čo sa treba zamerať...
Názor byl 1× upraven, naposled 12. 3. 2012 11:06
Zas tak cierno by som to nevidel. V sucasnosti je urcite viac appz ktore vyuziju skor ten cpu vykon
taky jsem si všiml vysokého výkonu POWER VR 6http://www.xbitlabs.com/news/graphics/display/201... ... Jenom aby to zde bylo ještě letos.
Jedná se o model PowerVR SGX 543MP2 (4 ? 😝) a oproti předchozímu modelu PowerVR SGX 543MP2 je jednoduše dvakrát výkonnější.
Ta 4 udává počet jader grafikcé karty...MP2-dvě jádra, MP4-čtyři jádraDvakrát výkonější, co nechápeš?
7950 má před těma FLOPS písmenko T 🙂
Velmi pekny a zaujimavy clanok. Mobilna grafika bola vzdy zaujimava.V jednej tabulke mate chybu. Zariadenie Nexus S neobsahuje gpu PowerVR SGX535 ale SGX540 (200MHz) 😉
Zajímalo by mě jak moc je dnešní výkon mobilních čipů PowerVR SGX 543MP2 nebo PowerVR SGX 543MP4 (Iphone 4S, The new iPad) vzdálen PC desktopům například Intel Core i7-2700K v kombinaci s Radeonem HD7970. Bylo by nějaký srovnání? Jestli má PowerVR SGX 543MP4 25,6 GFLOPS kolik má cca. výše uvedená desktopová kombinace? Předem dík za zodpovězení 🙂
Zaokrouhleně:3800 GFlops na grafiku, 84Gflops na procesor bez grafického jádra. K tomu ještě procesor dumpuje veledůležité IPSka v celkové hodnotě 129000 MIPS. Oproti tomu, tahle ARMOVá čtyřjádrová plečka (A9) dává pofidérních 25GFLOPS a 10000 MIPS. Což je sice mezi tablety super, ale i nejslabší notebooková core i3jka jej prostě utře po všech stránkách. Kdyby se výrobci PC her trochu snažili a optimalizovali, tak vlastně HD7970 vůbec nepotřebujeme, protože jak vidno, lidi "hrají" i na plečkách v tabletech a mlaskají přitom nad "skvělou" grafikou.Dříve jsem si zoufal, jak šitózní konzole(PS3, Xbox360) zabíjejí grafiku her na PC. Kdybych věděl, že přijdou telefony, tablety a mobilní konzole, které se budou šedé eminence "trhu" snažit prosadit na úkor dospělých her, tak bych držel pysk.
Je to tak. Na druhou stranu je třeba si uvědomit, že se "AAA" hry na mobily a tablety prodávají třeba za 5 až 10 dolarů a za tu cenu nelze očekávat grafiku na úrovni PC (i kdyby na to výkon byl).
U procesorů a grafik taky víme přesný počet tranzistorů.U mobilních ARM procesorů počet tranzistorů neznám.
Je jasný, že na desktop se výkonově nechytá. Na druhou stranu ARMu fandim už kvůli tomu, že celá tahle x86 architektura by mohla jít k čertu. Nevím, co to IBM napadlo, při vytváření PC platformy spolupracovat s Intelem.Myslíš, že kvůli tabletům pujde grafika PC her do kelu? Já si nemyslím. Krom toho, grafiku nějaký čas neřeším. Když se to tak veme, tak grafiku jsem nikdy moc neřešil. Hlavně, když mě hra bavila.
Ja grafiku uz resim. Na bazi hratelnosti uz toho moc noveho prijit nemuze. Napr. Na takovem ES Skyrim limitace toho, ze to je konzoloidni hra, je patrna a az to dohraji, znova to hrat nebudu. Hratelnost se od Oblivionu zasadne nelisi a grafika taky moc ne. Kdyz chci hratelnost, saham do 90.tych let maximalne prelom tisicileti.
"Kdyby se výrobci PC her trochu snažili a optimalizovali, tak vlastně HD7970 vůbec nepotřebujeme, protože jak vidno, lidi "hrají" i na plečkách v tabletech a mlaskají přitom nad "skvělou" grafikou."To neni o optimalizaci, ale obecne o neefektivnosti X86
Grafika s x86 nema naprosto nic spolecneho. Navic je to prave RISC, ktery ma omezene optimalizacni moznosti. Je totiz reduced a tedy neni tam zadna instrukcni sada navic, kterou by optimalizace mohla vyuzit.
Ono když se to tak veme, tak ani x86 dneska nejni čistě CISC. Je to takovej hybrid kdy se CISC instrukce překládaj pro interní RISC jádro.Tady vychází pěknej článek na toto téma:http://www.root.cz/clanky/mikroprocesory-s-a... ...
Když bych to srovnával s konzolema, tak výkon první generace CELLu se uvádí něco přes 200 GFlops. Clekový výkon PS3 včetně gk asi 2 TFlops, jestli se nepletu.
X360 měl mít údajně 1 TFlops a PS3 2 TFlops. Ve výsledku pak ale moje neefektivní GTX 470 s 1 TFlops a i7 930 s 50 TFlops strčí konzole do kapsy několikanásobně. Epic odhadl reálný výkon X360 zhruba na 0,25 TFlops, samotné playstation si nevede o nic lépe, a to ikdyž se vývojářům v poslední době daří z cellu vytáhnout téměř maximum. Pokud tedy ty čísla xboxu a playstationu nejsou pouze pohádky, tak dostat z nich ten výkon je dost neefektivní a drahý špás,
Vynikajicí článek. Díky za něj.
Také bych chtěl poděkovat autorovi za pěkný článek.Více takových, které přinášejí širší náhled na věc a hlavně souvislosti.Poslední dobou mi přijde, že pokud vyjde nějaký článek tady na zive.cz a na konkurenčním bývalém CDR, ten na CDR ma mnohem větší vypovídací hodnotu. Čest výjimkám.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.