brk77
15. 9. 2019 • 14:49

Takže Google chystá nový nový komunikátor a rýsují se nové baterie. 15.9. a my už máme v klíčových ukazatelích splněno na třetí kvartál. Slušné.

klak
26. 8. 2019 • 16:23

Je konec srpna, baterková sezóna už naštěstí končí a doufejme tedy, že toto byl poslední článek tohoto léta na téma zázračných nových baterií.

waldir
26. 8. 2019 • 14:22

To tu opravdu jsem jediný koho trápí absence jakýchkoli informací o tématu v článku? E.g., detailnější vysvětlení principu funkce, odhad optimální kapacity na jednotku váhy?

pcmaker
26. 8. 2019 • 10:14

Konečně. Už jsem myslel, že tento týden nic nebude. Chtělo by to ještě nějaké objevy z nanočástic , grafenu a miniaturní motor na jaderný pohon do aut. Podle mně ale nejlepším vynálezem byl atomový granát. Když ho chtěli vědci testovat, tak se bohužel nenašel ani jeden blb, který by ho šel hodit. ☺

Protonic
Protonic
26. 8. 2019 • 9:09

Revoluční baterie každým rokem, očekávané nasazení do praxe do dvou let (doba akorát tak dlouhá aby to nebylo příliš vzdálené sci-fi, ale zase ne příliš krátká abychom si to zapamatovali).

borekz
26. 8. 2019 • 8:34

Co se liší kromě názvu univerzity ?
http://www.solarninovinky.cz/...

hnusak
26. 8. 2019 • 8:13

Až to bude, tak mi řekněte.

lyon667
26. 8. 2019 • 7:46

Jinými slovy marné hledání svatého grálu mezi bateriemi, který by dal elektromobilům smysl, pokračuje a ještě dlóóóuho pokračovat bude. Nothing to see here, move along...

Jozef Kostelansky
Jozef Kostelansky
25. 8. 2019 • 21:19

Batérie sa stanú biznisom 21. storočia. Podobne ako boli mikroprocesory biznisom konca 20. a začiatku 21. storočia.
Pred 30-40 rokmi, ak už niekto mal doma nejaké zariadenie s mikroprocesorom, tak to bola kalkulačka. Dnes sú všade - v autách, televízoroch, počítačoch, mobiloch, dokonca v inteligentných žiarovkách atď.
S batériami to bude podobné. Dnes majú ľudia batérie v aute (na štartovanie), v mobile a nejakej prenosnej elektronike. V budúcnosti bude bežné, že každý dom či budova bude mať svoju vlastnú batériu.
Ono sa zdá, že v batériách sa nič moc nedeje, ale dejú sa obrovské veci. Napríklad od roku 2010 poklesla cena batérií do áut z 1200 dolárov za kWh na nejakých 100-120 dolárov. Teda o 90 %. Výrazne sa zvýšila rýchlosť nabíjania, napätie, pri ktorom sa batérie nabíjajú, životnosť batérií, ich bezpečnosť, hmotnosť pri prepočítaní na kWh. Za 10 rokov je to veľký pokrok. Ale len pre toho, kto chce vidieť.

petrapetrapetra
25. 8. 2019 • 21:15

Nějak dva měsíce zpět tu byl článek o revoluční baterii. V průměru to je tak 3-5 článků (za rok) o revoluční baterii, již několikátým rokem a realita? to vidíte sami...B-]

Leoš Kučera
Leoš Kučera
25. 8. 2019 • 20:40

To je pěkná blbost. Neexistuje žádný výrobek, který by se časem nepoškodil. To má vydržet třeba tisíce let? Maximálně se snad životnost prodlouží, třeba i několikanásobně by byl obrovský úspěch, ale aby se neposkodili nikdy je nemožné

Arst
Arst
25. 8. 2019 • 19:45

Nové skvělé baterie, už zase. Tomu se už nedá věřit. Počkám až bude v prodeji.

Milan Dufek (mildakralicek)
Milan Dufek (mildakralicek)
25. 8. 2019 • 19:45

Bohužel je to náročné na objem a cenu takže do aut a notebooku, mobilú naprosto nevhodné. Navíc je to mírne toxické. No a ani za 5 let se toho moc neudeje jedine že by nás potkal nejaký zázrak.

Určitě si přečtěte

Články odjinud