Boží mlýny ČTÚ melou Český Telecom

Diskuze čtenářů k článku

Mr. Tao  |  20. 04. 2001 19:41

Mě na 0800 123456 mile vysvětlili, že reklamovat výši účtu je možné max. 2 měsíce po :(

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zoufalec  |  20. 04. 2001 19:41

Proč tady umlkla diskuze? Poslední příspěvky byly o tom, jak se Telecom dotazuje na adresu tohoto článku a od té doby nic. Už to nikoho nezajímá? Nebo je za tím něco jiného?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hurricane  |  20. 04. 2001 19:41

Zdravim

TELECOMUNISTI jsou s*i*e, patrej zadupat do vecnych lovist. Zlodej ijedni zlodejsky. Porad mam v hlave takovou sitoaci, kdy pride reditel CT do vlady a rika: "Panove, tady mate 15 mld. a pliis, prodluzte nam monopol do 2004." A vlada jednomyslne: "Ale no jo, jak si prejete, nam se ty penizky hodi.". Prost esou to zlodeji a ihned jak se objevo konkurence, jdo k ni. A bude mi jedno, co to bude zac, treba "Prvni vykradacsko-telekomunikacni spolecnost".

Hurricane

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
George  |  20. 04. 2001 19:41

Uz kdyz poprve slavna vlada komundiry Klause dala MONOPOL Telecomu tak se o tom psalo a mluvilo porad !! a ted ???
ZNOVA TELECOM A ZNOVA MONOPOL A ZASE PLATITE JAK VOLOVE !!!treba prave internet ketry je na celem svete zdarma {zadne telefoni poplatky}!!!
KONECNE SI UVEDOMTE ZE ZA TUHLE SITUACI A STOVKY DALSICH MUZOU TY VASI PAPALASI CO JE MATE NA VLADE UZ 10 LET !!!!!! Ty znicily vse v CR a dnes nemuhou couvnout pred spolecnosti jako je TELECOM ta cechum nepatri a cizi vlastnici maji trumf a to upladky a podezrele dary ODS atd. Copak si myslite ze jinak by si nekdo dovolil zase prodlouzit monopol takove firme ??? kort kdyz se o tom tak vehementne psalo a Klaus a jeho sasci se krizovali ze takovou chybu uz NIKDY!!! a ted ?? ) Jste tam zase ) a proc ne ....Klaus mel prdel stazenou kdyz ho sesadily a cekal velikej rachot ,ale udelal protiutok a napadal kazdeho a vsude a hle ....cesi tupe cumi a Klause nechavaji napokoji ....prestoze jinej clovek by sel davno pred soud za veci jake provedl Klaus a jeho vlada ....rika se tomu " Napomahani tresne cinosti a umozneni trestne cinosti z nedbalstvi" a jen diky hovadinam a spatnejm zakonum toho komunistickeho pomahace se jeho prepracovana perestrojka dopustila ZNICENI celeho ceskeho prumyslu a vsech financnich zdroju ktere CR mela v roce 89" Dnes uz v CR neni nic Jen GIGANTICKEJ VLADNI APARAT {a to o 35% vetsi nez maji cele spojene staty } a ten vy praceschopni {a uz je Vas malo protoze vsichni pracuji ve statnim sektoru a tech par opravdu pracujicich to nevytrhnou}neuzivite ani nahodou ) Cechy jsou uz odepsane a svetove mocnosti jen krouteji hlavou jak je mozne ze narod tak statny a myslici dale dopousti to co je ted v CR !!!
Tak to jen tak nad Vasema prispevkama o Telecomu )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Gisbern  |  20. 04. 2001 19:41

Myslim ze tobe se se to keca,32 usd za mesic na net 24hod., v Evrope to nikdo nema.Nehlede na to ze jsi se sebral a zmizel,aby se ti zilo lip.Znam ty co se seberou a v USA jsou v pohode,ale tady proste nemeli sanci.Tam se dle super ekonomiky totiz dnes uzivi i blb a nefachcenko(neber si to osobe - ale hlavne od nas)-.NEOMLOUVAM TIM CO SE TU STALO.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  20. 04. 2001 19:41

Tak me dobre poslouchej ty nadivo!! Ja jsem musel z CR odejit prave proto ze me Klaus a jeho svinska vlada sebral obcanstvi a dokonce i ceskou narodnost .
Urcite jsi za poslednich 5 let slysel o cikanskem zakonu ktery vzal cikanum obcanstvi ale ten zakon mel i vedlejsi produkt a to CISTE BILE CECHY ktery se narodily v CR a zily v CR cely zivot presto vsechno jim svine Klaus a ceska cvlada odebrala obcanstvi a zaprela ceskou narodnost.Po utoku OSN a vlad celeho civilizovaneho sveta a to utoku na porusovani lidskych prav a svobod "odstavec 1 psano zlatym pismem -pravo na sebeurceni a na vlast" ,Klaus odpovedel celemu svetu ze NIKDO ZADNEH BILEJ CECH o sve obcanstvi neprisel a oznacil vsechny kritiky za smyslenky a na dukaz sve pravdy zahajila policie CR hledani vsech BILEJCH CECHU kterym bylo obcanstvi a narodnost uredne vymazano aby byly ihned vypovezeni z uzemi CR jako ILEGALNI CIZINCI !!!!!!! ale ty lide nemohly odejit protoze bez obcanky ti nikdo neda cestovni pas takze ty lide byly hned zase postaveni pred soud ktery je soudil za mareni uredniho vykonu a neuposlechnuti uredniho vyroku!!!!!!!!!!! Ja jsem musel z CR tajrka uteci abych se vyhnul temhle represim jen proto ze Klaus je hajzl a lide ktery i dnes maji takove nazory jako ty jsou to nejlepsi co CR potrebuje
...... Nez budes nekoho napadat z neschopnosti a delat z nej blbka tak se nejdrive preptej proc ten clovek neni doma a musi bejt v cizine !! Chtel bych videt tebe zniceho nic jit do cizi zeme kde te nikdo neceka s otevrenou naruci ,....ucit se rychle rec a spusob zivota v cizi zemy!!!!! Ty si sedis doma v Cechach a misto abys nadaval tam kde mas tak radeji napadas jine ktery se podle tebe maji dobre prave proto ze utekly ....je videt ze jsi tupec protoze jinak bys vedel od dosti lidi ktery utekly za komancu ze v cizine se nestrati jen ty co neco umej !!!! Ty se maji dobre ale takovi lide se maji dobre vsude ( Ano ja se spatne nemam ale doma je doma a but si jistej ze nepoznas co pro tebe znamena obcanstvi a narodnost dokud ti ji jednoho dne nejakej blb neveme a neukaze na tebe prstem "jdi ..ty nejsi cech" nebudu se dal rozcilovat nad nekym jako jsi ty!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Hrabovský  |  20. 04. 2001 19:41

Dnes nebo včera jsem četl v denním tisku, že nějaká snad švýcarská firma Kiwwi dostala jako šestá licenci na poskytování hlasových a datových služeb v ČR a že slibuje připojení na internet zadarmo bez placení za dobu připojení (jestli jsem tomu dobře rozuměl). Že by konečně Telecom ostrouhal?
PS: koukněte na www.telecum.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Švec  |  20. 04. 2001 19:41

Pokud vím tak KIWI je jenom IP telefoniie přes zelený číslo. V podstatě 052 jinak. Jediný co vlastně dodaj je krabička, která sama vytočí těch 0800.... Na internet to teda není. Prostě takový šidítko. Linku od Telekomunistů musíš mít vlastní.
Pokud se pletu tak mě někdo opravte. Otázka zní zda se na kiwwi "směrovač" dá volat i z mobilu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Hrabovský  |  20. 04. 2001 19:41

Ten článek jsem našel. Je z 18.12.2000.
Takže zde je opis článku:

Licenci k poskytování veřejné telefonní služby prostřednictvím veřejné telekomunikační sítě získala od ČTÚ společnost Kiwwi. Podle dostupných informací již obdobné licence od ČTÚ získalo šest firem. Vedle Kiwwi jsou to společnosti Contactel, Aliatel, GTS, Globix eTel a Callino. Většina z nich již jedná s Českým Telecomem o uzavření dohod o propojení telekomunikačních sítí. Kiwwi ČR, která začala poskytovat služby od 1. září letošního roku, je součástí mezinárodní telekomunikační společnosti Kiwwi CEE Holding se sídlem ve Vídni. Společnost působí ještě v Maďarsku a na Slovensku. Aktivity hodlá rozšířit počátkem příštího roku také do Polska a Slovinska. Cílem společnosti je poskytovat zákazníkům hlasové služby a služby přístupu na internet zdarma.

Konec citace.
Takže co z toho vlastně vyplývá?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Hrabovský  |  20. 04. 2001 19:41

Ten článek jsem našel. Je z 18.12.2000.
Takže zde je opis článku:

Licenci k poskytování veřejné telefonní služby prostřednictvím veřejné telekomunikační sítě získala od ČTÚ společnost Kiwwi. Podle dostupných informací již obdobné licence od ČTÚ získalo šest firem. Vedle Kiwwi jsou to společnosti Contactel, Aliatel, GTS, Globix eTel a Callino. Většina z nich již jedná s Českým Telecomem o uzavření dohod o propojení telekomunikačních sítí. Kiwwi ČR, která začala poskytovat služby od 1. září letošního roku, je součástí mezinárodní telekomunikační společnosti Kiwwi CEE Holding se sídlem ve Vídni. Společnost působí ještě v Maďarsku a na Slovensku. Aktivity hodlá rozšířit počátkem příštího roku také do Polska a Slovinska. Cílem společnosti je poskytovat zákazníkům hlasové služby a služby přístupu na internet zdarma.

Konec citace.
Takže co z toho vlastně vyplývá?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Polášek  |  20. 04. 2001 19:41

Podle informaci od KIWWI , jde o stejnou službu jako Volny ... přístupové číslo na Kiwwi je 0971115911

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
CrystalClear  |  20. 04. 2001 19:41

Vyplývá z toho jediné,že pan Hrabovský neumí kriticky číst mediální zprávy.Jinak by zjistil,že cílem všech společností na světě je poskytovat nejskvělejší služby hned zítra a nejlépe zadarmo.Jenže k tomu jaksi jen málokdy v realitě dojde...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
waldemar  |  20. 04. 2001 19:41

jsem sám zvědav jak tyto ceny dopadnou.
Byl bych velmi rád,pokuď by,pro nováčka,jako já byly o něco příznivější.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
TELECOM HATER  |  20. 04. 2001 19:41

Blahopřeji ke skvělému objevu!! Hned vytočím zelenou linku a operátorky, nebo co to tam sedí, ze mně budou zelený jak ta linka. A když řeknou NE, běda jim !!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jindra  |  20. 04. 2001 19:41

Rozhodne si myslim, ze je vse v poradku a ja po TElecomu nic chtit nebudu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hil  |  20. 04. 2001 19:41

Správně, já jim posílám vždycky ještě něco peněz navíc, ať si přilepší.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  20. 04. 2001 19:41

Souhlasim. Vzdyt preci uz si zijeme jako v USA a mame penez na rozhazovani, a tyhle chudicky firmicce bysme meli prispet, vzdyt tam jsou jen ubozi delnasove, co ziji z ruky do huby a tak se nad nimi musime slitovat. Jo a mozna bysme tady na zive mohli jeste krome toho udelat sbirku pro poslance, abysme jim trochu prilepsili v te jejich mizerii, vzdyt ted maji jen nejake nove notebooky a treba v nich nemaji ani DVDcko, tak ze bysme jim je koupili i s nejakym tim "tvrsim" filmem. At se trochu pobavi, kdyz tak desne drou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
manazer z Telekomu  |  20. 04. 2001 19:41

Ano, ano... Telecom muze za to, ze vyhodili vase neschopne manzelky z prace, vycucava miliardy z eurotelu, nalije vam fridex do akvaria, vari pervitin ve vasi vane, kvuli nemu vybouchla sopka v Mexiku a take nechava nemravne vzkazy vasim hlasem na zaznamniku vasi nadrizene. "panove" vystrcte si hlavu ze zadnic a spokojene se zase pripojte prez telekomi linky a potom nadavejte na Zive jak je telekom zlej - az zavesite, zavolejte si vasim pratelum a poprejte jim hezke svatky... Za vsechno prece muze telekom !!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Brbla  |  20. 04. 2001 19:41

Musim se bohuzel telecomu zastat protze za to nemuze!!!! Dela pouze to co mu zakony tyhle zkurveny zeme se zkurvenou vladou v cele dovoluji! Vlada jenom dela vsechno proto aby mela co nejvic prachu ( a na konec tele stejne neprodaj). p.s.:k predchozimu: TELe je proste ta nejlepci spolecnost v tyhle zemi, sme vsichni horrrrrozne radi ze vas mame a ze nas muzete spokojene okradat. (to ste nebyli vy kdo mi nalil ten fridex do akvarka, a kdo tedy?, no a trocha toho perniku by nebyla kdyz uz to varite u me ve vane??) Nechapu jak muzete tuhle firmu obhajovat...(vam se zda ze tarify za net sou levny??? Probudte se clovece!!! Mel sem dneska docela dobrou naladu ale vy ste me pekne nasral. NESNASIM TELECOM A VSECHNO CO S NIM MA NECO SPOLECNYHO!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pepek  |  20. 04. 2001 19:41

Mily pane manazer, jiste nemuzete za fridex, za sopku a podobne zvasty, Vy pouze patrite mezi lidi kteri se podileji na vedeni spolecnosti jak nejlepe mohou, tady tak aby Vami opevovany Telekom vyuzil bezezbytku sveho monopolniho postaveni a sedrel lidi z kuze, kteri jsou nuceni pouzivat Vase sluzby, ano a volat svym znamym a poprat jim krasne svatky.
Verte vsak ze pokud bych mohl tak vyuzivam k pripojeni Vasi konkurenci, poradte nam prosim kde ji mame hledat???
je velmi snadne kritizovat,ale jeste snazsi obhajovat tak jak to delate Vy, podle vas kdyz se to lidem nelibi tak at nevolaji, neinterneti co???
Vy sedite na prameni a rikate lidem, vzdyt nemusite pit....
Sam k telefonovani pouzivam mobil jako mnoho mych pratel, ale pripojit ("pit") musim pres Vas a vymate kohoutek... a ta vase voda je setsakramensky draha...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
.  |  20. 04. 2001 19:41

Vyzyvam vsechny(!) vedouci pracovniky TELECOMU aby sami svymi funkcemi nepodporovali monopol, a nestaveli se tak proti vlastnim obcanum teto zeme, a aby podali na sve vsechny vedouci funkce do 31.12.2000 rezignaci.
Stala se tu nesmirna hanebnost proti vlastnimu lidu, a i pres pocatecni sliby vsem v teto zemi ale i EU tu dochazi k nebyvalemu okradani nas vsech!

Taktez vyzyvam vsechny telekomunikacni a jine firmy, vsechny velke servery, vsechny velke webove periodika a i vsechny ostatni, aby po 1.1.2001 nezamestnali nikde nikdy zadneho vedouciho pracovnika ktery po tomto datu zustane v jakekoliv vedouci posici v Telecomu /a kteri jak jinak, budou nakonec stejne hledat nova koryta - az to tolik v Telecomu naposype/.
Vyzyvam tez vsechny obcany aby si dobre zapamatovali ty lidi ,kteri budou podporovat ve vedoucich pozicich Telecomu po 1.1.2001 toto spiknuti proti nam vsem ostatnim.
Aby se tito nevymlouvali tak jako komunisti, ze o zadnych nepravostech nevedeli.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  20. 04. 2001 19:41

To ze muzeme pouzivat telefon preci neni zadna zasluha Telecomu!!!!! Je to proste jejich business a oni na tom vydelavaji a nedelaji to ANI NAHODOU proto, ze by chteli lidem zprijemnit zivot, ale JEN proto, ze chteji vydelat penize.
Telecom nic noveho nevymyslel a kdyby aspon pusobil jako treba Lucent nebo Bell laboratories tak zacnu dosti zvazovat pro a proti vuci teto firme. Ale ted je to jen kolos na penize, ktery ale nema NIC spolecneho se zajmy lidi, jsou to jen KOMERCNI zajmy, tak nam tu nemalujte ruzovou krajinu, fakt asi jste opravdu naockovan telecomackou ideologii, ktera jak se zda propira hlavu. Az Telecom bude mit za sebou treba nejake dulezite vedecke objevy, tak sklapnu kufry a nic nereknu, ale ted tahle firma sere na tuhle republiku a je to pro ni jen dojna krava. Nic vic nic min.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Beren  |  20. 04. 2001 19:41

JE MI TĚ NESMÍRNĚ LÍTO UBOŽÁKU. TAK MLADÝ A UŽ TAK BLBÝ !!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
TELECOM HATER  |  20. 04. 2001 19:41

TELECOM je naprosto nepředstavitelně tupá společnost. Předražený telefonní poplatky, špatná kvalita spojení a údajné problémy při přípravě na liberalizaci tel. trhu. To všechno je TELECOM. A jsem na něj nasranej, protože zrovna teď co na něj nadávám, sedí někde nějakej idiot manažer a počítá o kolik zase co zdraží. Jo TELECOMUNISTI JEDNY VODPORNY. Jakmile se naskytne příležitost jít s linkou k někomu jinýmu. Není co řešit. A to s těma poplatkama za I99. To je taky sprosťárna. STOP TELECOMU!!!!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vlada  |  20. 04. 2001 19:41

Co jsi to za manazera ? Co to mas za trapnej mail, proc nepouzivas firemni ?
To se ti to keca, kdyz ti tady vsichni prispivame na tucny plat ve firme, kde se nic nedela a je peknej bordel. Jdi do hajzlu manazere !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
TELECOM HATER  |  20. 04. 2001 19:41

Pane manažer, pokud se mohu zeptat? Jste opravdu tak blbý, nebo zaslepený ? Vám připadá normální, to co se tady děje? A dělá Vám dobře se smát, když nemusíte platit takhle zmršený ceny ? Dělá vám to dobře? Opravdu Vám to dělá dobře ????

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  20. 04. 2001 19:41

No ty ses peknej hrdina, proc nepriznas mail a funkci? Spis bych rekl, ze tam nekde zametas a svejm sefum zavidis tucny platy, ty nejsi zadnej manazer, spis neco jako stavkokaz, jestli se to da prirovnat.
Jsem rozhodne PRO neco udelat, tahle situace je proste neunosna. Sam nechodim volit prave proto, ze NENI koho. Souhlasim s tim, ze Telecom proste a jednoduse zneuziva svoje monopolni postaveni,ktery mu umoznuje nase "vlada". Az jednou nastane cas kdy bude volebni ucast 15% tak SNAD tem volum nahore dojde, ze se neco "tam dole deje". Ovsem lepsi nez na to cekat, je prijit pred korytarny a zarvat jim to do oken. Ale ne jednou, chodit tam pravidelne cely tyden, 14 dni porad dokud se neco nestane. Nenechat se obalamutit kecama o destabilizaci, padu koruny, EU nas nebude chtit apod.
Pusti se server Zive do takove akce?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomas M.  |  20. 04. 2001 19:41

Mily pane manazere z Telekomu, skoda ze se neumite (ci nemate odvahu) podepsat. Nicmene nikdo tu netvrdil, ze CT muze za vybuch sopky v Mexiku, to jste si asi popletl s jinou diskusi. Zrejme jste nepostrehl o co tu jde. Jde o MORALKU! Ano, CT se chova zrejme plne v mezich zakona, ovsem to ja budu taky, pokud v preplnene tramvaji nabidnu svoje misto babicce - za drobou uplatu 20Kc. Takze pana manazere, zkuste se podivat nekam do sveta (Rusko, Kuba ci Korea nejsou nejlepsi priklady) a zjistete si tamnejsi firemni moralku. A zneuzivat sveho monopolniho postaveni tak jak to dela CT se neda nazyvat "vyuzivanim" politicke situace, ale jedine zneuzivanim. A mimochodem - pokud ona dotycna byla propustena spolu s ostatnimi bez udani duvodu, je zde mozne uvazovat o tom, zda skutecne vsech 8 lidi bylo neschopnych, nebo zda jen chtel CT brigadniky na 3 mesice. Pokud ano, je to hnus, ze ktereho by se "zblil" snad i ten nejposlednejsi pristipkar kdekoliv v civilizovane zemi (kde by mu to ovsem neproslo a mel by sakra problemy). Ano, mate naprostou pravdu, podle zakona je vse ok, vcetne uctovani vyssich castek za propojeni, nez jsou uctovany koncovym zakaznikum. Ovsem z moralniho hlediska je mi z toho mirne nevolno. A zaverem - ne, nezavolam svym znamym pres CT. Mam to stesti ze v CR jiz neziju a pokud s CR komunikuji pak pres site mobilnich operatoru. Drzim vsem lidem v CR palce, at se nekdy v blizke budoucnosti najde, kdo alespon upravi zakony tak, aby podobne nechutnosti (ne jen CT) jiz nebyly mozne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xxx  |  20. 04. 2001 19:41

TY SI PEKNY KOKUTEK

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
John  |  20. 04. 2001 19:41

Jakej peknej kokutek? Co to placas?
Vzdyt je to HNUSNEJ SMRADLAVEJ CURAK!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kubycek  |  20. 04. 2001 19:41

Uz jdu hledat fakturu... nenecham jim ani korunu, takovy nehorazny castky co jim platime.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek  |  20. 04. 2001 19:41

Pánové, nevím jaké mlýny melou Telecom, ale zatím to vypadá, že boží mlýny Telecomu melou nás. Proč boží? Protože se rozběhly těsně před oslavami "božích svátků" Moje manželka (ač byla zaměstnána) se zúčastnila konkurzu na místo v Telecomu. Konkurz se tvářil velmi důležitě, protože byl dokonce několikastupňový. Spolu s dalšími 7 kolegyněmi (rovněž vesměs zaměstnanými)v konkursu uspěla a byla přijata. Po třech měsích, na konci zkušební doby jim všem bylo oznámeno, že dostávají výpověď!!! Jsou tedy od nového roku nejen bez práce a dokonce i bez odstupného. Děkuji za naši rodinu Telecomu za perfektní vánoční dárek. Současně mám pod stromeček ještě jedno přání. Až se podruhé narodím, chci dělat manažera v Telecomu. Okravatovaný, navoněný budu velkopansky řídit osudy lidí a nikdo na mě nebude mít!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Reichel  |  20. 04. 2001 19:41

Prave jsem volal na TELEKOM, napred se me snazila presvedcit ze tomu tak neni a kdyz jsem odrazil argumentem o precedentnim rozhodnuti CTU, tak sklapla a chtela vedet adresu serveru, kde to je, moje telefonni cislo ze si mi do hodiny ozvou. Takze uvidime zacina bezet hodinova lhuta, jak se neozvou volam znova a budu je otravovat tak dlouho, dokud nevrati preplatek. Tentokrat se tomuhle serveru podari opravdu kapitalni ulovek a chci podekovat tomu panovi z vychodnich cech ze to zverejnil. Jen tak dale.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Reichel  |  20. 04. 2001 19:41

To je ono, zverejnovat takovehle pripady, a pak nas slavny TELEKOM buzeorvat do konce sveta. At si uzijou bolsevici jedni. Beru telefon do ruky a volam ihned na 0800 123456 ....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal Trachta  |  20. 04. 2001 19:41

Ja bych do toho sel, jen se pripojuji k prosbam o uvedeni nejakeho postupu, jak na to... Myslim, ze by bylo skoda nevyuzit tech zkusenosti a zacinat znovu od nuly. Jinak panu Ladislavu Slukovy patri muj dik.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Raver  |  20. 04. 2001 19:41

Mockrát díky tomu pánovi za jeho jistě mravenčí práci.Telecomu mám plné zuby.Mohu Vás požádat o návod,jak přesně postupovat proti tomu tupému kolosu,který má tu drzost nazývat se Českým Telecomem.Předem díky.
Jen je mi líto těch hloupých ovcí,které jak zběsilé nakupují zlevněné sady od Eurotelu.Ten jak známo je bytostně spojen s Českým Telecomem.Takže hádejte jak poputují miliardy Eurotelu ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kouba  |  20. 04. 2001 19:41

Ja To rikam porad ze Česky Telecom je mafie, ktera taha jenom penize z lidi...Jeste ze v te dobe jsem nemel internet....HURAAAAAA

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  20. 04. 2001 19:41

No jo, ale tohle je opet typicky cesky projev. Kdyz to neboli me, tak je to v poradku a nic mi nevadi. Mam za sebou zkusenost zahranicni prace asi 1,5 roku v Belgii a kdyz jsem se tam zminoval o nekterych nasich pravnich "vyhodach" a prihodach a zazitcich treba s Telecomem, tak mi to nikdo nechtel verit. A znely slova, jako jak to muze policie pripustit? a co na to vase vlada? No a ja jim odpovedel, ze nase vlada ma obvykle svoje lidi ve vedeni techto firem ci subjektu a oni na me TOTALNE vykulili oci, ptz za tohle by jiz jejich papalasove byli zavreny kvuli konfliktu zajmu.
Fakt neserme na druhy kdyz se jim neco takoveho stane. VZDYCKY se to pak vrati kazdemu z nas akorat ze pak na to bude zase ten dotycny sam. Vzdyt Telecom na tuhle debilni ceskou naturu spoleha, ze lidi jsou sobecky parchanti a kdyz se neco deje druhemu tak na nej kaslou ti ostatni. Ptz kdyby lide jednali jednotne a zajimaly se o problemy tech druhych, tak by v dusledku pomohli sami sobe, ptz Telecom by se zaleknul takoveho jednani, ktere tim dostavalo politicky podtext.
Pokud zive vyda takovyto clanek, tak at to dotahne do konce a bud nahodi server, kde se rozjede uz takovato konkretni akce proti Telecomu, tedy pokud e neboji o tohoto potencionalniho inzerenta. Vzdyt Telecomu a jeho chovani uz mame vsichni plny zuby, tyhle zeme s jeji politikou uz asi taky, tedy aspon me TOTALNE tahle dnesni laska ODS+CSSD sere ale sam o sobe s tim nic nezmuzu. Tady pomuze jen masovost a opravdu nejake spolecne jednani.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kouba  |  20. 04. 2001 19:41

Ja To rikam porad ze Česky Telecom je mafie, ktera taha jenom penize z lidi...Jeste ze v te dome jsem nemel internet....HURAAAAAA

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Jakeš  |  20. 04. 2001 19:41

Naprosto souhlasim, poslednim vystrelkem je zdrazeni telefonu a to hlavne u firemni stanice na 225 Kc. Je jim vcelku jasny, ze kdyby zvedly cenu pro domaci stanice, spousta lidi by se
jim odpojovala a rusila telefon. Firma asi tezko,tak proc to nezkusit. Darebaci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Daniel Šípek  |  20. 04. 2001 19:41

Volal jsem na info linku kvůli této věci. Výsledek : jednou mi slečna položila telefon se slovy haló,haló já vás neslyším, jednou mě na mou žádost přepojili na odborníka : FAX, a jednou slíbili že se ozvou. Tak snad za chvíli.
BTW. první dvě telefonistky můj dotaz rozžhavil do běla a snažili se mě umlátit nějakým nacvičeným prohlášením.Kdyžř jsem několikrát opakoval svou otázku bylo zle. Teď je 8.03

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Daniel Šípek  |  20. 04. 2001 19:41

..zajímala je internetová adresa kde se to nachází .Když to našli tak mi řekli,že se opět ozvou.. 10:22

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  20. 04. 2001 19:40

Nema nekdo dalsi takove podobne zkusenosti s jednanim Telecomu? Ja osobne jsem zazil, ze mi prisla slozenka na castku radove o 4000Kc vyssi nez jsem mel platit a kdyz jsem se odvolal tak mi rekli, ze musim zaplatit nebo mi odpoji linku a tak jsem zaplatil a pak jsem to reklamoval. No a asi po 7 mesicich mi tu castku vratili. Fakt SUPER zpusob jak takhle z lidi vytahnout penize, dat je jen na nejaky terminovany vklad a pak jen sebrat procenta za nic, jen za to, ze vas okradou. A kde se kdo dovola? Vzdyt i stat vam napali penale kdyz se spozdite s placenim cehokoliv a proc tedy neplati i tohle na tyhle firmy? Vzdyt kdyby jim rostlo zakonem predepsane penale, tak by se SAKRA snazili mit systemy a organizaci firmy kde by okamzite zjistili ze nekde je chyba a to hned opravili a tim by neplatili penala a ja bych nemusel jen tak vyhodit na jejich ucet 4000Kc. Co vy na to???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
L.M.  |  20. 04. 2001 19:40

Právně to asi jde. Tak hurá na soud! Smůla je, že díky "bleskové" práci našich soudů lidé oželí mnohem, mnohem větší částky...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiri02  |  20. 04. 2001 19:41

Asi je kazdemu jasne, ze spousta subjektu hresi na to, ze vetsina lidi vcelku pochopitelne se nechce soudit. Takovy "normalni soudni spor" vyzaduje dost penez na samotnem pocatku. Ukon advokata je, dle kvality, za 1000 az 2000 Kc (i vice). Tedy samotna zaloba vyjde tak na 4000 Kc: 1000 poplatek (nebo 4% z vymahane castky - nevim presne), 1500 (prumer) zplnomocneni advokata, 1500 sepsani zaloby. Zvlast po 1.1.2001 po novele Obcanskeho soudniho radu je clovek neznaly prava bez advokata na tom dost v nevyhode. Je pravdepodobne, ze ten, kdo spor prohraje, zaplati soudni vylohy - ty jsou vsak dle sazebniku, ktery je silne pod trznimi sazbami advokatu, takze na tom se rozhodne nevydela. Ale - pokud se soud tahne par mesicu a spis let, tak lze uplatnit narok na urok z dluzne castky, ktera je opet podle sazebniku - cca 10 - 12% rocne.
Podotykam, ze nejsem pravnik, ale pro stokorunu bych k soudu nesel, jedine snad ze "sportu" - o princip. Ale je to drahe. O par platu se uz soud muze vyplatit...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Hrabovský  |  20. 04. 2001 19:41

Zkuste se spojit s D.A.S pojišťovnou právní ochrany. Nabídnou Vám pojištění právní ochrany rodiny. Pojišťovně platíte 1200 Kč za rok, máte zdarma právní poradu a pojišťovna Vám hradí náklady na každý soudní případ až tuším do výše 250.000 Kč. Takže pak hurá žalovat Telecom - a nejen Telecom ale i další monopolisty a hajzlíky, kteří si myslí, že na ně obyčejný člověk nemá. Vřele toto pojištění doporučuji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
CrystalClear  |  20. 04. 2001 19:41

Pojišťovací agenti se vetřou prostě všude. Navíc tenhle chlapík asi nečetl svou smlouvu s tou pojišťovnou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
abc  |  20. 04. 2001 19:41

To by mě zajímalo, co je v té smlouvě, co mi zamezí po DASu chtít řešení této či podobné situace...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Kapler  |  20. 04. 2001 19:41

nó, dokuď budou ve vládě a parlamentu podplacení lidé tak se asi nic nezmění. Češi jsou ovce a volí stále lidi, kteří kradli, tunelovali, zabíjeli(třeba jen autem) atd. (i když senátní volby ukázali jistý trend zlepšování).
Proč o tom mluvím, normálně si nestýskám - před pár týdny byl v parlamentu zákon, který by zakázal dávat dávat si pokuty atd. do nákladů a navíc by je zdanil. Teď je totiž velmi výhodné někomu dlužit. Jen mizivé procento lidí či firem dlužníky zažaluje a i když vyhrají tak dlužník de facto nic moc neztratí, dluhy, procenta i soudní výlohy si dají do nákladů, takže nakonec zaplatí nižší daně. A když je dlužník ve druhotné platební neschopnosti? Tak zkrachuje, dluhy se brzo anulují a dlužník je zase za vodou.
A čím větší firma, tím je to horší, na malé firmy můžete alespoň dát návrh na konkurs. Ale u monopolů typu Česká pošta, Český Telecom, Všeobecná pojišťovna?
U pošty musíte ZAPLATIT za podání reklamace (mimochodem nezákonné jako prase a úřady to vědí, ale serou na to). Pojišťovna neplatí, takže paradoxně musí doktoři PROTESTOVAT proti tomu, aby se zvýšily platby, protože by se ještě zvýšily lhůty. A Telecom? To je kryté absolutně ČTÚ. Je hezké, že rozhodli o 100 korunách. Ale aby to aplikovaly na VŠECHNY uživatele, to ne. Přitom by bylo tak jednoduché zjistit volání na pár čísel, které sloužily pro tarif I99.
Ale hlavně - když si stěžujete, tak vám maximálně prodlouží lhůtu a budete na tom ještě hůř.
Ale abych se dostal na začátek - tak jak ten zákon dopadl? Neprošel. Někteří poslanci (tipněte si kdo a pak se koukněte na záznamy z hlasování), protestovali, že by to pro firmy s problémy znamenalo to, že by byly ještě ve větších problémech.
No a? Takže dlužníci jsou chráněni a věřitelé jsou vzduch? Dokuď budou naši volení zástupci zároveň členy dozorčích rad zmíněných s velkými platy a provizemi a hlavně - dokuď je ovce budou volit, tak se z toho nedostaneme.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  20. 04. 2001 19:41

Bohužel tomu vůbec nerozumíte, ale bojujete jak o život - typicky české...

S takovým přístupem (zdanit všechno, co se zdá vládě špatné) se můžu smířit možná u tabáku a lihu. Pokud to začnu rozšiřovat na dluhy, může to za pár let skončit zvláštním dodaněním rozvodů, svobodných, homosexuálů, rodin s málo dětmi, rodin s hodně dětmi, ... Hlavně že bude plná státní kasa.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ludanek  |  20. 04. 2001 19:41

Oprava:
to nejsou ovce, to jsou idioti
nicmene, koho volit?
cssd, ods, 4-kulatice, komunisti?
vsechno stejna sebranka

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ondřej Pejša  |  20. 04. 2001 19:41

Jediný kdo by na tom vidělal by byl stát. Naopak by to odnesli věřitelé, neboť tím, že by dlužník byl nucen zaplatit ještě daň z dluhu státu by se jeho závazky navýšili, tj. tím menší šanci by měl věřitel na to získat peníze zpět (a vzhledem k tomu, jak šílené jsou státní úřady a jak penalizují své pohledávky by to byla dokonalá cesta do pekel).

Celý problém je v tom, že na to dlabou soudy. Kdyby se každej proces netáhnul léta, a zejména kdyby byla vůle k tomu, problémy řešit byly bychom úplně jinde.

A co se týká telecomu, s absolutní perlou do historie našeho kocourkova přišlo minulý týden ministerstvo spojů, když tam nějaký hajzl (jiný výraz mne nenapadá) přišel s tím, že telecom dostane exclusivní právo k poskytování služeb státní správě. Když si vzpomenu, že takovýto úředník je placen z našich daní, je mi opravdu zle ;-(.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ondřej Pejša  |  20. 04. 2001 19:41

uff, sorry za hrubky .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ales  |  20. 04. 2001 19:41

Se vsim naprosto souhlasim, ale ohledne toho zakona - je fajn ze neprosel, byla to prasarna a pokus resit zakonem neco co normalne ma resit soud, pripadne nejaky podobny organ dozoru nad podnikatelskymi subjekty. A stat se sproste pokusil ty dluhy jeste navic zdanovat. Neni to otazka toho kdo za to muze a kdo ne. Jednoznacne dluznik by mel byt potrestan, pokud podnika blbe a dluzi - do konkurzu, ale plosne vsechno zdanit neni zadne reseni, tim stat jakoby rikal: klidne si dluzte vsichni navzajem dal, cim vic tim lepe, jen navalte prachy do statni pokladny a pak si klidne vylizte p...l.

Naprosto souhlasim s tim ze dluznici jsou statni mafii chraneny, ale tento zakon by stejne nic nevyresil. Chraneni dluznici jsou tim ze nefunguji mechanizmy vymahani dluhu a stat tomu prihlizi a napomaha, a misto reseni pokousi se to vsechno jeste navic dodatecne zdanit. Parada, ze?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Patrik Chrz  |  20. 04. 2001 19:41

Pokuty a penale se do nakladu nedavaji. To si jeste pamatuji z ucetnictvi ze stredni skoly.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
.  |  20. 04. 2001 19:40

Ale treba nekde verejne vystavit jak postupovat.
Jestli se musi nejdriv napsat reklamace na TELECOMouse (a jestli nahodou neni pozde), jak dlouho treba cekat (treba i na zamitavou odpoved) a potom jak se obratit (nebo jestli to nejde hned -primo)a v jake lhute na CTU. Take by nebylo spatne vystavit pripadne vzory reklamace a odvolani - aby jsme si je mohli stahnout ,vytisknout, podepsat a poslat!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
.  |  20. 04. 2001 19:40

Jo a bacha na provokatery vod TELECOMunistu (a jejich politickych kamaradicku).
Urcite tuto diskusi vyuziji k desinformacni kampani, jako ze to nejde a vselijake pravni klicky.
Urcite se tady objevy vselijaci "odbornici" kteri zcela jiste najdou 1000+1 duvod k tomu aby nas od toho odradili!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
_  |  20. 04. 2001 19:40

Test pro mou sestricku. Omluvte tento prispevek....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor