Jakub Herget (KubajszH)
9. 5. 2025 • 20:50

A doufám že tyhle elektromopedy zmizí z cyklostezek. Tohle nemá s kolem nic společného a za mě je to už emotorka.

Jiri Gg54
7. 5. 2025 • 10:39

Tenhle sranda motorek už nestíhal v základu shoří to jak papír

Názor byl 1× upraven, naposled 7. 5. 2025 10:39

Vladislav Šimík
7. 5. 2025 • 10:05

Bylo by fajn umožnit navýšení rychlosti

Marvinn
Marvinn
7. 5. 2025 • 9:04

Podľa mňa by Harry mal ostať pri vyšetrovaní zločinov v Los Angeles a nepliesť sa do elektrobicyklov.

Seph  (Sep)
Seph  (Sep)
7. 5. 2025 • 2:31

To bude mít řetěz a kazeta radost :)

Petr Vojvo
7. 5. 2025 • 1:01

Je zajimavé, že Číňané kupují elektromopedy od 5000 kč nebo nabušená kola bez elektro pro sportovce, která jsou o dost dražší.
Ekola nekupují.

Názor byl 1× upraven, naposled 7. 5. 2025 01:01

Peklomor Pekelný
Peklomor Pekelný
6. 5. 2025 • 20:50

Nechápu to zvedání výkonu. Osobně jsem neupgradoval ani ze 75 na 85 nm u starší verze motoru cx. I tak když jedu do opravdu prudkého kopce, mám jedině problém s tím, že se mi zvedá přední kolo, nebo hrabe zadni. Nedostatek výkonu jsem nepocitil nikdy.

Karel Neugebauer (itx.cz)
Karel Neugebauer (itx.cz)
6. 5. 2025 • 17:54

Zjevně se toho DJI fakt bojí.

boban
6. 5. 2025 • 17:14

Já bych se rád dočetl, které výrobky trpí na požáry. Kompletní analýzu.
Přestali jsme bateriové povozy používat z obav ze spolehlivosti čínské výroby.

radon
6. 5. 2025 • 16:57

do roka, maximálně do dvou očekávám u elektrokol zpátečku a vyhřívané sedátko 🙂

Určitě si přečtěte

Články odjinud