A doufám že tyhle elektromopedy zmizí z cyklostezek. Tohle nemá s kolem nic společného a za mě je to už emotorka.
Na motorce nemusíš šlapat.
Tenhle sranda motorek už nestíhal v základu shoří to jak papír
Názor byl 1× upraven, naposled 7. 5. 2025 10:39
Bylo by fajn umožnit navýšení rychlosti
Evropská legislativa... A k čemu byste to vlastně potřeboval? Elektrokolo přece vůbec není o rychlosti, ale o pomoci do kopce. Jestli chcete jet rychle na dvou kolech, pořiďte si motorku. Nicméně, i já bych občas uvítal zvýšení limitu na cca 32 km/h jak to mají v mnohých státech USA.
25 je prostě málo. Chápu to u koloběžky, ale kolo by v pohodě mohlo mít 30.
Na kolo je to akorát, zvlášť když si to kupujou na cestování lidi co nemají ani papíry na auto a na silnici se řídí zákonem jungle. Nejhorší jsou děti na kolostojce. Klidně ať udělaji kola s výkonem 5KW, ale ať je to podmíněný řidičákem jako u motorky.
Podľa mňa by Harry mal ostať pri vyšetrovaní zločinov v Los Angeles a nepliesť sa do elektrobicyklov.
To bude mít řetěz a kazeta radost :)
Tak většina e-cyklistů si servis kola samo neudělá, tzn. alespoň si servisy namastí kapsu.
Vždyť je to normální spotřebák.
Spotřebák... Jak se to vezme... Měnit 5× do roka řetěz a minimálně 3× do roka kazetu, je na mém kole (1×12 XX1) dost nákladná záležitost.
No tak předpokládám, že tolikrát do roka se to měnit nebude. Jednou za rok to měním i na normálním kole. Nekupuju tedy nic drahého. Spíše naopak.
Názor byl 1× upraven, naposled 7. 5. 2025 21:01
Pokud je člověk jen sváteční cyklista jako vy, tak to asi opravdu tolikrát do roka měnit nebude. Já při svém ročním nájezdu cca 6-7 000 km měním ročně cca 4 řetězy a kazety (u pohonu 1x10 se mi ještě vyplatí nehlídat vytažení řetězu, ale jakmile začne přeskakovat, tak měním oboje).A teď si vemte, že jde o elektrokolo, kde jsou kazeta i řetěz mnohem namáhané. Navíc tenhle pohon nebude na žádném low cost kole, a kazeta XX1 stojí kolem 8-10 k, řetěz asi tak 1800...
Na kole jezdím jen do práce a občas na nějaký výlet, takže ano, jsem něco jako "každodenní sváteční cyklista". Počítám ale, že na elektrokole vývojáři s větším namáháním počítají a použijí odolnější materiály. Zvláště ne "ne low cost" kole. Jestli ne, tak úplně nevím jaký je pak rozdíl mezi "low cost" a "ne low cost".
Je zajimavé, že Číňané kupují elektromopedy od 5000 kč nebo nabušená kola bez elektro pro sportovce, která jsou o dost dražší.Ekola nekupují.
Názor byl 1× upraven, naposled 7. 5. 2025 01:01
Nechápu to zvedání výkonu. Osobně jsem neupgradoval ani ze 75 na 85 nm u starší verze motoru cx. I tak když jedu do opravdu prudkého kopce, mám jedině problém s tím, že se mi zvedá přední kolo, nebo hrabe zadni. Nedostatek výkonu jsem nepocitil nikdy.
Asi patříš do skupiny elektromotocyklistů, kteří za jízdy používají šlapky. Já na kole většinou potkávam elektromopedisty, který ani nešlapou.
tak zaprvé jsou to pedály, šlapky jsou v Perlovce :) (alespoň dřív tam byly) a to co píšeš, dnešní kola neumožňují, prostě nějakej výkon musíš odevzdat, samo to nejede
Nožné opierky.Ale vídam takých, že bicykel sa hýbe a pedále nie, nejak to ide oklamať.
Názor byl 1× upraven, naposled 6. 5. 2025 23:52
V tom případě už to ale není bicykel, ale motocykel.
To je jedno, ja považujem za nešťastné, že elektrické mopedy sa nazývajú e-bike. Chápem, že legislatívne má ísť len o dopomoc a je to rýchlostne obmedzené. To je iná vec.Ale proste jazdia kadejako ilegálne modnuté e-biky. Jedni idú 50, druhí nepedálujú.
Musíš dát minimální výkon. U některých dokonce žádnej. Samo to nejede u klasickýho kola. Znám to, dost často když přijde v lese kopec tak sesedám a tlačím, a mezitím vedle mě důchodci na elektromotorce doslova vystřelí do toho kopce nahoru. Občas mám chuť moje kolo hodit do škarpy a vykašlat se na to, když je vidím 🙂
Choď do posilky a daj si leg day, dedko si bude môcť leda tak nas*ať.
vám asi stačí ekolo, které plynule zrychluje a vyjede každý kopec. Jenže ten upgrade je určený pro případ kluků ve skupině, kteří mají stejně líné kola jako vy, ale jeden "borec" ho má takhle vytuněné a dělá furt nástupy, kdy prudce akceleruje aby si ti ostatní připadali jako nýmandi. Jemu to zvedá sebevědomí jaký je sportovec a ostatní začínají šetřit na nová kola ... 🙂
Zjevně se toho DJI fakt bojí.
Já bych se rád dočetl, které výrobky trpí na požáry. Kompletní analýzu. Přestali jsme bateriové povozy používat z obav ze spolehlivosti čínské výroby.
Cinska vyroba je uz nejaky patek pred Evropou
A mobil používáš? Taky může zahořet.
Další co nabíjí mobil v hliníkovém hrnci a jen na zahradě - pro jistotu.
Ještě ten samí den odpoledne. "Po výbuchu elektrokoloběžky hořel dům v Ostravě. Deset lidí se zranilo."
do roka, maximálně do dvou očekávám u elektrokol zpátečku a vyhřívané sedátko 🙂
tempomat!
Tempomaty maj nastavený na 25. Na normálním horském kole jezdím do práce po rovině 35, takže to není moc zajímavý. Rád bych si pomohl motorem i na rovině abych si díky elektrokolu zvýšil dojezd a mohl jet normálně 35.
Tak já jsem si na tom svém nastavil nejmenší průměr kola a sice už nevím jak rychle jedu, ale kolo ukazuje 15 km/h. Těch 35 se pak dá úplně v poho, víc už ani není potřeba, navíc už na to nemám převod. Ale mám levné šméčko, nevím jaké mají možnosti ostatní kola. A pokud by bylo oficiálně nastaveno aspoň 30, tak by mi to stačilo.
To je chytrý, škoda že pak blbě ukazuje tachometr. Už ho dlouho nepoužívám, ale to blbý měření by mě štvalo 🙂
Tak si porid moped, tohle uz neni kolo 🙂
Ten bych nechtěl, ale chci u kola vyšší rychlosti jaký občas využívám na obyč horském kole. Líbí se mě systém kdy výkon motoru je podle výkonu člověka s nějakým násobkem.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.