Motorky patří na silnici.
A blbci nepatří do diskuzí.
Jste řidič? Věřím tomu že ne, protože pak by jste nemohl chtít cyklisty na silnicích 😉
Jsem řidič i cyklista. Co mi jednoznačně vadí, jsou debilové na silnici...
Jsem cyklista, který se musí na stezkách potýkat s blbci na elektrických motorkách. Neumí na nich jezdit. Díky motoru se dostanou na místa, na kterých nemají se svými schopnostmi co dělat. I kdyby schopnosti měli, kvůli hmotnosti motorky by stejně byli extrémně neobratní. Na rovině se nikdy neohlížejí kolem sebe, protože si myslí, že je při těch jejich elektricky asistovaných 25 km/h nikdo nemůže předjet, a že jsou v tanku, kde se jim nemůže nic stát. Nikdy v životě mi na cyklostezce cyklista neudělal nějaký naschvál, električtí motorkáři je dělají velmi často. Hned po elektrických koloběžkářích jsou to nejhorší účastníci provozu.
1 Asi bych to označil jako placenou propagaci2. strýcové a důchodci s +24kg těžším éčkem budou stejně v pr.. až o budou muset přenášet přes několik spadlých stromů. Po tomhle koukat nebudou
Pěkný motorky!
Ty hmotnosti už začínají být přijatelné. Tak snad v další generaci udělají třeba těch 85Nm při stejné hmotnosti, nebo třeba jen půl kg těžší a k tomu na delší trasy pár powermore sebou, to bude pro mě asi ideál.
Sice sa v oblasti ebikov neorientujem, ale hmotnost biku 26 kg mi prijde uplne neprakticka.
Je to o par kilo lehci nez babeta a babeta je z pohledu tankovani energie daleko lepsi nez ebike.
Babeta váží 54kg. Takže i ten těžší váží míň než polovinu. Tak neplácat blbosti od boku.
mně teda už těch 16,5 kg připadá akceptovatelných. Moje kolo má 14 kg a šlapu za svoje, takže bych si určitě pomohl 🙂. Točivý moment bych nahradil podřazením. Takže za mne problém jen prachy a místo (panelák), protože bych chtěl raději dvě kola (elektriku mít jen do hor).
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.