Boj o bitstream v parlamentu a další zajímavosti minulého týdne

Diskuze čtenářů k článku

Error  |  15. 05. 2003 06:46

Co se všichni divíte? Přednostní povinností posrance je pečovat o příjmy státu a tak v tomto zájmu konají.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wer  |  13. 05. 2003 22:24

asi všichni dementi ,nikdy neslyšeli slova pc,data atd .....

banda debilů který by se fakt měli dorozumívat  koř. s.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kubisek  |  13. 05. 2003 17:36

S tím UPC to taky nebude zas tak slavný. Třeba u nás (Slaný) se dle vyjádření od nich internetu po kabelu nedočkáme nikdy, leda by to znova položili (jako kabely atd). A pochybuju, že ve většině sítí TKR v ČR tomu bude jinak.   

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hugo  |  14. 05. 2003 12:27

Podle meho je internet tam, kde byl Dattel kabel (proste nekdo kdo to umel) a na nove stavenych sidlistich... Tam, kde byla firma, ktera internet nenabizela (treba Cable+) pred pohlcenim UPC, tak tam nikdy nic nebude (museli by to cele predelavat a to se jim nechce/nevyplati)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ondrej Novak  |  13. 05. 2003 16:43

Vysvetlení co je bitstream chapu že je hodně zjednodušené, ale řekl bych až zase příliž zavádějící. BitStream není ani záležitost technická jako administrativní. Pokud se dotýká technické částí, tak mluvíme jen o kapacitě přenosových linek. Těžko lze rozběhat 100 datových proudů o kapacite 128kbps na 10MB lince, protoze nam tu nejaka kapacita chybi. A kdo mi pak zaruci ze se nektere pakety nezpozdi?

IP bych tedy do toho vubec nepletl. To že si nemůžu vyhradit pevnou sirku pasma je administrativni vec. Přenos v datových sítích probíhá v paketech a je úplně jedno, jestli je to IP paket, nebo jiný. Dokonce si síť stejně IP pakety převede na jiné pakety. A stejně jako v každé jiné síti se síť snaží pakety doručit s nulovou chybovostí, ztrátovostí a pokud možno co nejrychleji. Jen holt některé pakety mají přednost před ostatníma. Předpokládám, že pevný tok bude asi docela drahý a čím víc zájemců bude, tím větší cena bude. Pro normální surfovače je to tedy spíš k ničemu.

Nemátl bych tedy čtenáře masem a uzeninam. Když už maso tak bych to přirovnal k tomu, jestli prodávat maso naporcované, nebo celá prasata. Asi má někdy význam koupit celé prase. Ale já si často koupím jen nějakou tu kotletu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Janko  |  13. 05. 2003 17:22

A kdo vám hovoril, že to musíte rozbehnut na 10MB linke?Pokial viem tak ČTc ponuka aj 50 a 100MB linku alebo sa mýlim?Pokial ano tak ma opravte. Nechcem sa zastávat autora, ale to prirovnanie sedí a hlavne nikde nehovoril nič o tom, že by to na normálne surfovanie  - prezeranie stránok nestačilo. Ale nie je ADSL ako vysokorychlostné pripojenie náhodou určené aj na inéveci ako obyčajné prezeranie stránok?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ondrej Novak  |  13. 05. 2003 17:44

To byl příklad.

Vy potřebujete bitstream? Možná ti (např UPS) zajišťuje přenosové pásmo mezi UPS a tebou. Ale to už ti nezajisti NIX.

Ohledně politkické diskuze. Samozřejmě je všechno špatně. Telekom vlastní dráty a infrastrukturu. Neměl by provzovat služby, jen pronajímat datové okruhy. Pak by mohl nabízet bitstream a ne škudlit si ho pro sebe. Ale neveřím tomu, že bitstream bude pro běžné zákazníky. Je to výhodné pro firmy, operátory, prostě obchodníci, kteří budou prasata prodávat ve velkém nebo z nich dělat kotlety.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tomas  |  13. 05. 2003 17:56

Mozna to z clanku neni uplne jasne, ale co mnoho lidi kritizuje (a myslim ze i pan Peterka) neni, ze normalni surfovac nedostane bitstream (rouru). Ale ze si ji od Telecomu nemohou koupit pro sve sluzby ostatni poskytovatele pripojeni. Oni by z ni pak mohli delat vic sluzeb - zarucene sluzby, spicku/mimo spicku. Momentalne jsou ale omezeni IP siti telecomu.
S temi prasaty je to trefne - reznik prece neni jenom prodavac - chce do toho dat vlastni know-how, takze pokud by jatka dodavala maso uz porcovane a zabalene pak nema reznik (ISP) co nabidnout.

Panu poslanci Schlingovi bych vzkazal at se venuje necemu cemu rozumi.
Podle me by se takoveta dulezita infrastruktura mela drzet ve statnich rukach a za jasne danych podminek pridelovat. K tomu patri vysilaci frekvence, telefoni rozvody, rozvody vody, rozvody elekriny, zeleznicni trate.
Teda jestli se takhle rozhoduje o vecech, do kterych nevidim vubec tak to teda potes koste.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vita  |  13. 05. 2003 20:10

Jenomže tohle jsme prošvihli někdy začátkem 90. let minulého století. Tedy Pan Profesor and His Boys to prošvihli.

A to ještě chtěli (a chtějí, jen jak se dostanou k lizu) zprivatizovat i ty dráhy. Speciálně Říman se na to tenkrát jen třásl. Autobusovou dopravu rozložili velmi úspěšně, dráhy tenkrát nenáviděný Dušek uchránil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
TaiTai  |  14. 05. 2003 07:42

Jen k těm poslancům - aby se věnovali něčemu čemu rozumí - myslím si že tyhle dva nerozumí vůbec ničemu a jsou to jen zkorumpovaný idiotský ku*vy !!! Jen teď nevím, která z těch dvou je víc  Ostatně za dob co voba byli ve vládě ??? jestli se nepletu, tak akorát zůstali ohromný díry ve státní kase... mamrdi !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mr. Jumper  |  13. 05. 2003 14:45

...... tak mam sto chuti je sporoste odstrelit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
M  |  13. 05. 2003 13:11

Bohužel naši páni (i dámy) ministři a poslanci nám svoji nekompetenci předvádějí na většině zákonů a vyhlášek. Ta se jim dostane na stůl vypracovaná od odborníků a je minimálně funkční (ne-li ideální) a poslanci z nich svým politickým handlováním vytvářejí hybridy, které dnes a denně vidíme po schválení a aplikaci v praxi.

 Ale přátelé koho jsme si zvolili toho tam máme!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Web  |  13. 05. 2003 13:21

a koho by jsi volil ty ? Volby jsou dnes jak sázka do leterie. Předvolební programy jsou jen výsměch - vždy přidou na řadu "nepopulární opratření". Předseda vlády dělá s ministry rošádu. Z našich-vašich 200 poslanců se projevuje sotva 20 (zkuste někdo vypsat, koho podle jména z poslanecké sněmovny znáte) - zbytek jsou jen "ovce", co zvedaj ruce, když se jim zavelí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BFU  |  13. 05. 2003 15:02

A co kdyby všichni nešli k volbám? NEbo třeba nadpoloviční většina? Nebylo by lepší bezvládí?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Web  |  13. 05. 2003 16:00

Většinová vláda je vždy lepší.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Daniel  |  13. 05. 2003 16:31

At volite kohokoliv,nikdy se nedrzi svych predvolebnich slibu.Taky bych rekl,ze je zbytecne volit.Ale co.priste nebudu volit stranu ktera ma sance a je pro me blizka.Zvolim stranu i s malou volebni preferenci a za kterou si budu stat.i kdyby to mela byt ta posledni.A telecom ? Souhlasim s autorem:....... - Tah na branku. Jinak si debilni chovani telekomu neumim vysvetlit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
.......  |  13. 05. 2003 10:17

Ja nechapu jak se jeste nekdo muze divit chovani telekomu. Ten se naopak chova velice dobre. Maze ( vzhledem k tomu, ze nekteri pani sidlici na e-mail adrese @psp.cz jsou totalni diletantske lamy) tak asi jenom med kolem huby, nekterym kteri umeji cist mezi radky musi asi mazat nejen medem. Mozna nekdo kdo taha za dratky BK a spol. chteji poslat telekom co nejvetsiho shitu a pak jej levne koupit. Neni nad to za statni penize zmodernizovat sit na technologickou spicku, za pomoci neprilis inteligentich poslancu ( nekterych ) jej poslat do hellu a levne jej koupit. A vzhledem k teto bananove republice se jim to asi podari, vsadil bych na to bednu sampanskeho. Dva neuspesne pokusy o privatizaci, utikajici zakaznici, snizovani revenue z voice, umele udrzovani datoveho trafficu ( ceny za internet, poskytovane sluzbym neexistence pausalu na dial-up, pomale ADSL) ktery by mohl nahradit vypadek za voice na nizke hladine. Jestli se to tem panum podari tak smeknu. A ty dubovy hlavy co sedi v parlaci a senilatu no comment musel bych byt hodne sprosty. Vubec by nebylo spatne kdyby nekomu ruplo v kouli a sel si zastrilet na patricna mista.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ja  |  13. 05. 2003 09:50

Az bude konkurence, Telecom spadne na hubu
a nebude sam. Budou to vsechny firmy, ktere stat
podporuje, aby nezvysil nezamestnanost.

Stat za podnik zaplati dluh na socialnim pojisteni za zamestnance,
protoze je prece socialni.

Jak je mozne, ze oddeleni sotva zivori a kdyz ho firma proda,
tak to tam jede, jako kdyz chce nekdo vydelat?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cc  |  13. 05. 2003 08:29

Začíná to být dost nepoužitelně pomalé a ET se k tomu staví jakomrtvý brouk.

Od 8.5. to jede zhruba na poloviční rychlosti.
Předtím 4-5 kB/s, teď jen 2-3kB/s. I při měření na různých serverech je to pomalé. Podle servis menu to jede na 4 timesloty / CS2.

Byl jsem i ve značkové prodejně Eurotelu a ti samozřejmě nevěděli vůbec nic. Ani tam neměli kde a jak to vyzkoušet. Prý že nainstalují ovladače pro svůj mobil na porovnání. Za hodinu mi řekli že mají něco s tím notebookem a že ho musí poslat na PŘEINSTALACI WINDOWS - a kdy to bude zpět že vůbec něvědí.

Po dotazu na infolajně ET - "rychlost není zaručená, podle nás je to v pořádku."
 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Benicio  |  13. 05. 2003 08:51

toto bylo prece jasne od zacatku, ze jakmile bude tuto sluzbu pouzivat vic lidi tak pujde rychlost dolu.

tato sluzba je dobra pro online komunikaci (ICQ apod) nebo email a samozrejmne prouzdani na webu pro velmi trpelive lidi

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Web  |  13. 05. 2003 09:48

Musíte si uvědomit celkovou omezenost BTS stanic zvláště pak na venkově (jako ne v husté aglomeraci, aby se někdo neurazil:) - máte klidně na vesnici 2 základovky, což se většinou rovná 16 timeslotů. Připočítejte vždy pár hovorů najednou a pak chtějte 4+1 pro GPRS.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cc  |  13. 05. 2003 11:06

Píšu přece, že podle Servis menu to jede na 4 timesloty !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cc  |  13. 05. 2003 11:07

Upřesňuju 4 down, případně 3+2

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xerxon  |  13. 05. 2003 12:48

Jenomze GPRS pouziva sdilene kanaly, takze ty 4 timesloty muze pouzivat i nekdo jiny (pro GPRS) a pak se samozrejme prenosova rychlost deli mezi vsechny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Web  |  13. 05. 2003 13:12

Právě, že se dělí! Na jedné nosné frekvenci může být až 8 klientů zároveň - pokud takto plně obsazeno, tak se střídají po 2 ms.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cc  |  13. 05. 2003 15:47

Takto je GPRS nepoužitelné, já nechi nic stahovat, jen se podívat na informace který potřebuju - to už se vyplatí místo toho čekánívytočit ISDN.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vita  |  13. 05. 2003 20:18

Na GPRS může být na jedné nosné libovolný počet stahovačů. GPRS vám nepřepojuje okruhy (timesloty) ale pakety.

Nejdřív se pokryjí požadavky na hlas, pak HCSCD, a pak teprve to co zbyde (pokud něco zbyde) se použije na přenos paketů. Klidně jeden timeslot pro 100 zájemců.

Je to využití momentálně nevyužitých zdrojů. Garantovat rychlost už z principu nejde. Když se bude ve vašem okolí dost třináctek vykecávat o Lunetiku, nebo o čem se to dneska vykecávaj, máte smůlu a můžete jít dlouhodobě na nulu. Asi i proto se neomezuje objem dat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
yankee.yellow  |  13. 05. 2003 18:40

Máte špatné informace. Dve zakladnove stanice ( BTS) u ET - to vetsinou znamena 3 sektory na jednu zakladnovku, každy sektor ma cca 3 až 5 nosnych, ( podle pouzite technologie a dle hustoty provozu v dane lokalite ) na každe nosne je cca 7-8 timeslotu ...... v pumeru tedy dela jedna trisektorova BTSka 96 timeslotu, tedy pokud tam jsou dve BTSky, tak je k mani cca 192 timeslotu ..............

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Web  |  13. 05. 2003 19:10

Měl jsem na mysli jednu "sektorovku" - u nás mi to takhle interpretovali, že zvládá pouze jednu frekvenci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Eugen  |  13. 05. 2003 08:12

Schlink je zkorumpovaný mrzák a ve vládě nemá co dělat. A Říman je ještě větší magor, protože ten vůbec neví o čem mluví. Tyhle tupce bych ukamenoval jak se to dělalo ve středověku. Ať táhnou pryč kopat kanály, ve vládě nemají co dělat!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mallory  |  13. 05. 2003 15:13

Schling ani Říman nejsou ve vládě, jsou to pouze poslanci, který jsi si zvolil

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eF  |  14. 05. 2003 09:17

A nemohli by misto kopani kanalu radeji stavet dalnice?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SoTA  |  13. 05. 2003 07:00

Tak a je to tady !!!! TELEKOME BĚŽ SE VYS**T !!!!!!!

K nám do města dorazila mikrovlna ... instalační poplatek cca. 5500,- a paušál - neomezený průtokem dat ani dobou - za necelých 600,- měsíčně... sice jenom 64kbps  ale furt lepší než nic (páč nejsem vlastníkem pevné tel. linky)... Furt je víc 64kbps než cca. max.48kbps na tel.lince.... a furt je to lepší než čekat !!!!!!! a když to půjde dobře, stane se i to, že se rychlost bude zvyšovat a cena snižovat...a než bude ASDL tak se tak akorát pak telekom může jít vycpat, páč dávno přišel od dalšího zákazníka...

A pořád to bude horší a horší a horší - telekom = přicházející krach !!!

Tuším že z telekomu se stane ten samej moloch na prachy jako české dráhy...

p.Říman je podle mě pěkný hlupák... s prominutím, a myslím, že každý už dávno moc dobře ví, že to pokaždé umí světu dokázat !

Jen tak bravurně politici dál, je jasné že vy jako "politické špičky" dlouho nepřežijete !!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ZEr  |  13. 05. 2003 07:28

u nas v dire s 4000 obyvateli se bezdratovy provider rozhodl nabizet od za 1000,- instalacniho poplatku a od 350,- mesicne linku 64 nepocitane data akorat overbooking 1:15, a za 500,- 64 a overbooking 1:3 (coz v nejhorsim pripade je stejne jako dial-up v nejlepsim pripade)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
shdw  |  13. 05. 2003 08:01

covece tak toho si vaz, to mate docela hodne levny, zvlast na to ze bydlis v tak male lokalite(no u nas to jeste bude chvili trvat, ja bydlim v dire jenom se dvema tisici obyvateli )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jerry (bez trojky)  |  13. 05. 2003 08:17

A nestálo by za to domluvit se se sousedy třeba na sdíleném satelitu (nebo něčem jiném, co k vám dosáhne, to satelitní spojení máte jisté a když už funguje i obousměrně...) a roztáhnout to po vsi mikrovlnama?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
B.  |  13. 05. 2003 08:27

u satelitniho spojeni jsou dosti dlouhe odezvy, nebo se mylim? pri obycejnem browzdani-stahovani by to nemelo prilis vadit, ale u realtime prenosu (hlas, video, hry...) by se to asi dost projevovalo : | ale nemam s tim osobni zkusenosti... mozna se mylim.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jerry (bez trojky)  |  13. 05. 2003 09:26

A jak často zase potřebujete realtime přenosy?
Upřímně řečeno, měl-li bych si vybrat mezi něčím, co je rychlé a má to jen delší odezvu a dial-upem, raději zvolím první možnost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
UncleFido  |  13. 05. 2003 21:38

Nejde jen o realtime prenosy, ale napriklad ssh je na takovych linkach nepouzitelne (uz na modemu je to celkem maso).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mysh  |  13. 05. 2003 22:11

ssh ... to moc lidi nezajima, ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jerry (bez trojky)  |  14. 05. 2003 00:10

No, tak to bych se neodvážil tvrdit, třeba já bych bez něj byl namydlenej.

Zajímavá informace, že má SSH problémy přes satelit jsem nevěděl. Ale faktem je, že s půlvteřinovým zpožděním by mohl dělat zajímavé věci možná i telnet...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
shdw  |  15. 05. 2003 18:18

omyl.. to potrebuju velmi, velmi casto :-]

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
shdw  |  15. 05. 2003 18:17

bohuzel u nas jenom natahnuti mezi nama kamosama by nas vyslo velmi draho... jsme od sebe okolo 500m ale bohuzel nevidime na sebe... stromy, domy atd (

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
LiborZ  |  13. 05. 2003 09:17

Já bydlím v díře s 800 obyvateli a jediný možný způsob nonstop připojení jsou Data nonstop od ET (nepočítám-li dial-up).  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Richard Matějovský  |  13. 05. 2003 12:00

Pro vás platí to samé Nestěžovat si v diskusích a konat Zučastnit se třeba průzkumu kde se jako zájemce o paušál nebo ADSL zobrazíte okamžite na ústředně pod kterou patříte  (už tuto možnost využilo 3569 uživatelů) nebo poslat stížnost na ČTU není nic jednoduššího

Pro jistotu:

http://www.internetprovsechny.cz/blesk.php?cbl=82 

http://www.internetprovsechny.cz/demand.php

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xxx  |  13. 05. 2003 08:31

to je pravda, až na tu poslední větu - takový svině totiž přežívaj nejdýl a dudou nám škodit ještě hodně dlouho (
To by musel lid hromadně POVSTAT a udělat PUČ, a kompletně ty hovada všechny VYHNAT!!!! Dyť se podivéte, jak hospodařijou, hovada jedny! Jenom nás ZADLUŽUJOU a kde nic tu nic, peníze si rozhazujou podvodníkům a nás ždímajou. POMOOOOC! ROBINE HOODE, PROSÍM TĚ, PŘIJĎ SEM A ZBAV NÁS TÉ PANSKÉ CHÁSKY!!!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PCH  |  13. 05. 2003 21:09

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ladislav N.  |  13. 05. 2003 03:51

Je vidět, jak se naše strany snaží o zachování blahobytu pro Český telecom. Kdo maže, ten jede... A tak k vydřidušským cenám Českého telecomonopolu nám naši "zástupci" v parlamentu i ve vládě nadělí ještě tučné zvýšení DPH v telekomunikačních službách z +5 % na  + 22% !  To teprve začne odhlašování linek Českého telecomu!

Hurá zpět ke kouřovým signálům a morseově abecedě!  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vocas  |  13. 05. 2003 06:41

s tim odhlasovanim linek bych to nevidel tak horky, ono se totiz DPH zvysi nejen u pevnych linek ale i u vsech alternativ (mobily atd.) Takze cenove pomery zustanou zachovany. Ledaze by se nekdo rozhodl nekomunikovat vubec a tomu neverim...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ZEr  |  13. 05. 2003 07:26

cenovy pomer zustaen stejny to je pravda, ale realny rozdil v korunach se zvysi (misto 1,5 (rozdil cen) * 1,05 (dan) * 500 (cena) = 787,5 to bude, 1,5 * 1,22 * 500 = 915)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hlad  |  13. 05. 2003 08:21

jojo, to je pravda

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sniper  |  13. 05. 2003 14:50

Ono spis jde o to ze pomer zustane sice stejny ale jelikoz u mobilnich operatoru jsou hovory drazsi tak bude i 22% s teto castky vic. Takze dan hraje pro pevne linky :/

Jak vidime, lide zacinaji pouzivat v cim dal vetsi mire mobilni telefony a proto se take uz neuskutecnuje tolik hovoru pres pevnou linku. Tedy alespon co se normalnich lidi tyka. Je jasne, ze ve firmach budou pevne linky vzdycky.

To, ze na cem se bude v budoucnu hodne vydelavat je internetove pripojeni je jasne a bohuzel jeho cenu zatim u nas stale urcuje CT. Bohuzel alternativni pripojeni pres kabelovou televizi neni zdaleka vsude a bezdratove pripojeni je cenove pristupne vetsinou jen v mensich mesteckach i kdyz se najdou i vijimky. Rozhodne vetsina lidi nema v pripojeni na vyber a musi volit CT. Volba operatora je pak uz vicemene jasna podle ceny ktera se lisi opravdu v malem rozsahu a kdyz uz si muzu dovolit ADSL za 1500 tak uz nehraje velkou roli jestli je to 1450 nebo 1550.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vít  |  14. 05. 2003 15:14

...Je jasne, ze ve firmach budou pevne linky vzdycky....

Jak se zeptal B4 ve filmu StarTrek X - jak dlouho trvá navždy?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Richard Matějovský  |  13. 05. 2003 11:10

Občane nestěžuj si Stížností v diskusi si sice ulevíš, ale jiný význam nemá. Ted máš možnost adresovat svojí stížnost osobně na Ministerstvo Informatiky nebo na ČTU (nejlepe obojí) a nemusíš se ani trápit s formulací stížnosti. Text stížnosti,návod k použití a adresy najdeš tady. A jestli to má smysl? Samozřejmě!!! Ze zákona jsou povinni se tvojí stížností zabývat a odpovědet do 30 dní.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kamil  |  15. 05. 2003 15:13

Páni ministři to neplatí, dostávají příspěvek na provoz kanceláře a tedy i telefonu. To se jim to zvyšuje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor