letadlo krasne.mam strach z letani, ale pokud nekam poletim, bude to tohle letadlo nebo dreamliner
Tak tomu věř, třeba se ti to opravdu splní. Ale musím tě varovat: úplně běžně se stává, že máš letět třeba A2xx, ale nakonec letíš nějakým Bombardierem.
To nevím, že by Bombardier dělal něco jako A320 nebo B737
Nejhnusnější porno, které jsem kdy viděl, bylo kdysi nějaké dílko Rocca Siffrediho.Ten prasák nahnal herečky na zahradu ke dvěma indickým honibrkům s minipenisy, špínou za ráfkem a spermatem tak hustým, že to opravdu vůbec neteklo. Holkám z toho viditelně natahovalo, jedna se málem poblila. A každý kdo viděl nějaké porno ví, že ty holky jsou schopné spolknout téměř cokoliv.A druhá historka o indech. Jeden můj známý co pracoval v nějaké nadnárodní firmě, programoval nějaké jednoúčelové čipy a jejich firma spolupracovala s indama. Dělali nějaké věci na ovládání elektroniky v moderních budovách a dodávali i ty fyzické věci. Jeho kámoši inženýři říkali, že indové jako ok, pěkně ty plastové díly nakreslí, vylisují atd., ale absolutně nejsou schopni počítat s nějakým pnutím materiálu. Prostě v PC to vypadalo pěkně, že to bude fungovat, ale když součástky vytáhli z forem a chtěli je sestavit, tak to prostě nešlo. Nějaké vůle, tolerance, chování materiálů apod., na to v indii sere pes.A to vstupné je taky vtipné.
Názor byl 2× upraven, naposled 25. 1. 2020 01:51
No ale dokoukals to...
jo, a co?
Letadlo je to hezký, ale po zkušenostech s procesy při uvádění do provozu poslední 737 čekám problémy i u tohoto letadla. Ne snad, že by padalo, ale že to tentokrát bude FAA pořádně všechno kontrolovat a to bude trvat.
hlavne je otazkou kto programoval pocitacovy letecky system pre toto lietadlo, ked to bola rovnaka indicka banda ako pre 737Max tak to bude rovnako padat.
MCAS konkretne, ani cely ten system obecne NEprogramovala zadna indicka banda. Takove jednoduch "vysvetleni" je sice pro nekoho asi atraktivni, ale je proste nepravdive.
No tak potom prosim napiste do Bloomberg ze klamu: https://www.bloomberg.com/news/articles/2019-06-28/... ... tazko ma napada ina krajina kde by vyvojat makal za 9$ za hodinu.
Ono je skoro jedno, kdo to programoval, ale projekční, vývojové a ověřovací postupy budou myslím identické. Jelikož to letadlo (asi) není předělávka, tak se to (snad) obejde bez MCAS.
No je zjavne ze korporatny projektovy management je pre vas neznama oblast, vo velkych firmach len prvy projekt sa zaklada od nuly, kazdy dalsi je kopia, realita je taka ze management aby usetril $$$ tak sa snazi pouzit veci spravene na starych projektoch, V ponimani managerov je to vyborny sposob ako znizit cenu vyvoja, realita je taka ze prerabanie stareho je obsac drahsie ako spravit nieco nove, len ze planovanie nakladov, planovanie zdrojov a dodanie projektu zabazpecuju rozni ludia ktori maju rozne ciele a v konecnom dosledku to vzdy dopadne bordelom ako u 737max, castym problemom je aj to ze chyba ktora na predoslom projekte nebola objavena sa prenesie do novaho produktu a tam dokaze spravit riadnu paseku.
Radeji si ten clanek prectete znovu a pozorneji, ja pak nebudu muset nikam psat. A co pise Bloomberg, to snad kolikrat lepe ani nekomentovat. (Coz je s podivem, kdyz ho v jistych kruzich maji za zlate tele.)
Už to není ani rádoby vtipné. Už je to jen trapné kašpare..
Co si pamatuji, autopiloty pro Boeingy dělával Honeywell a programovaly se v Brně.
delaval... proto v brne ted tolik indickych restauraci?😀 to se nedalo takovou nahravku nevyuzit
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.