Naftová Regata na to jezdila perfektně.
Hlavně by do nich měli montovat blinkry.
jako AI obrázek fajn, ale ta lenost, že tam neopravíte ten text, to fakt ne ... to neberu ..
Já leju vysmažený olej do kamen. Lepší než to lít do kanálu.
Prosím o radu. Mám Protherm Panther Condens. Kudy se to tam leje?
Holínky hodinky, kamna kotel. Do kotle se to leje komínem, u kondenzačního tou vnitřní trubkou.
Ajak se dostanu k té trubce, dyž je uvnitř?
Na olej jsou speciální popelnice, to ví určitě každej. Doufám, že až ti přijde kontrola, tak ti dům zabaví. Pro někoho kdo bydlí v domě s takovým kotlem (socka) to bude jistě likvidační 😃
na co olej? já dělám bramboráky v troubě 🙂
To musej bejt sušenky jak z Opavie.
Starý dieselový BMW 324d rok výroby 1986 - osobně otestováno, že jel na kuchyňský rostlinný olej. Offtopic pozn - A dokonce bez poškození motoru dokázal jet cca. 15-20km "nasucho" bez oleje, který vytekl z proražené olejové vany. Toto jsem též (nechtěně) kdysi osobně otestoval. Olejová vana totiž byla hliníková a to auto bylo poměrně nízko posazené, takže stačil trochu větší úder do pozvozku a do vany se prorazil otvor. Novější ročníky údajně z tohoto důvodu měly vany plechové. :)
Názor byl 4× upraven, naposled 19. 12. 2024 10:47
To jezdila i daleko novější auta. Cokoli s rotačkou (1.9SDi / 1.9TDi Oktávii), já několik let v Meganovi 1.9dTi (taky rotačka), jen přes chladná období mix s naftou nebo čistá nafta. Spotřeba asi o litr vyšší, ale problémy žádné.
V BMW asi vynašli teplú vodu! Jazdiť na dieseloch na recyklovaný rastlinný olej - v minulom storočí istý "konštruktér" z Indie (nejaký Bapu), tvoril zo starých aut svoje vlastné (a celkom mu to šlo - všetko len tak - od oka) a v prípade dieselov obehal reštaurácie, odobral už prepálený olej z vyprážania, 2x prefiltroval (len tak, cez silónky 😃), nalial do nádrže a jazdil. Vraj to miesto smradu voňalo po hranolkách....
JJ pred 20ti lety mel kamarad dvojkoveho Golfa ja Favorita. Kdyz jsem jel za nim, poznal jsem zda to byla ryba ci hranolky. Slo to proste citt z vyfuku.
Ale ono to opravdu z výfuku voní. To tady fakt nikdo nezažil na živo?
Taky jsem tak jezdil. Kamarád mi popisoval, že jízda za mým autem byla jako když jedeš za friťákem.
Slyšel jsem, že jeden zemědělský podnik jezdil částečně na použitý olej ze smažení, ale vzdal to, protože to ucpávalo motory.
Názor byl 1× upraven, naposled 20. 12. 2024 13:19
Do naší Billy přišel Vietnamec a že chce 400 litrů slunečnicového oleje. Byl v akci za 22 Kč za litr. Prodali mu je. Já chtěl litr na kapra a už nebyl. Tak už vím, proč ho chtěl. Má BMW a Billa je nová benzinka
Když vidím jak to vypadá v Německu, Francii a Rakousku, myslím, že na co auta jezdí nebude ten hlavni problém
Zatímco na slovensku po vzoru "antivšeho" panuje spokojenost a pokračuje blahobyt. Tím ovšem netvrdím, že nemají platit pravidla pro "nováčky".
Místním kritikům zeleného údělu bych doporučil vyrazit někam do Asie nebo Afriky aby si připomněli jak to tady u nás vypadalo za totáče a vynásobili si to 100x. Vždy, když někam vycestuji, tak si říkám… Zaplať Pánu Bohu za to, že žiji v Evropské unii, kde nás eurohujeři nutí dodržovat nějaká pravidla. Kdyby nebylo organizací chránících životní prostředí, hygienu zdraví apod., tak jsme tady v p…. V lednu jsem projížděl Port Louise, kde rozhodně neznají nějaké Euro 6d, to fakt nechcete. I dnes mi stačí jet za Favoritem a říkám si jak to smrdí. Takže za mě, každý rozumný pokrok je dobrý. Nedokážu posoudit jestli jsou hranolky cajk, ale rozhodně nejsem zastáncem postoje Fízla a Dýzla.
Názor byl 1× upraven, naposled 18. 12. 2024 23:40
Takovyhle nazory se tu nenosi. Ja jsem take rad, ze se spaliny z cehokoli reguluji. Dneska si zde malo lidi umi predstavit, ze by nahazali odpadky do kotle, ale pred dvaceti lety mela petina lidi na vesnici prazdny popelnice.U kamarada v jiznich cechach meli jeste predminuly rok kolky na popelnice a polovina vesnice je nechtela platit, ze si tu jednu tazku s odpadkama muzou hodit jednou za tyden do mestsky popelnice. Od ty doby, co jim zavedli popelnice povinně, tak v zime poprve po letech nesmrděla kyselým kourem vesnice. Nahoda to nebude…
Co ja viem ... clovek si zajde na dedinu a zisti, ze do pece hadzu co maju, pretoze je to proste lacne a na ekologicke kurenie aj vdaka genialnym napadom ekologov proste nemaju. A ani v tej Azii to dnes uz nie je tak, ze sa tam neda hybat. Minuly rok som stravil 3 mesiace vo Vietname a nespominam si, ze by som tam v tomto pocitoval nejaky diskomfort. Podobne Thajsko, podobne Hongkong a o Singapure nema zmysel sa bavit. Je urcite fajn, ze sa to riesi, ale malo by sa to riesit pricetne s ohladom na dopady na ludi, hospodarstvo, priemysel atd ...
Ale tam nas prave soucasna EU tlaci... smerem k urovni rozvojovych zemi. Ano, pokud treba na Zanzibaru vyrazite mimo turisticky rezort, tak zjistite, ze deti si tam hraji kolem chatrci... z naseho pohledu bych rekl, ze ty deti si tam hraji na smetisti. Jenze zeleny udel je prave o tom, ze populace v prumeru zchudne. Uz jsme to poznali a je to stale videt i ve statistikach. Pokud zapocitam kumulovanou inflaci, tak by dnes prumerna mzda mela byt nejakych 52k a je pouze kolem 45k. Uroven realnych mezd tedy vyrazne poklesla a to byla jen prvni vlna. Oni si asi neuvedomuji, ze cim chudsi vetsina populace bude, tim vice se bude na nejakou ekologii kaslat, protoze lidi budou mit zcela jine starosti. To opravdu neni o nejakych organizacich, ale ciste o tom, jak ekonomicky silne je obyvatelstvo. Az tak jednoduche to je. Pokud chceme blbnout kolem CO2, tak dobra, ale nejdrive musi jit nase ekonomika vyrazne nahoru, tedy musi rust koupeschopnost a k tomu jsou potreba levne energie, protoze bez nich nebude ekonomika konkurenceschopna. A jaky je vyvoj u nas? Cena elektriny je v rocnim kontraktu stale 3x drazsi, nez pred zacatkem energokrize a k tomu jeste stoupa cena regulovane slozky, coz je opravdu silene. Elektrina je preci zivotodarna krev nasi ekonomiky.Takze soucasna EU nas zcela jasne a nepokryte posila do kopru... Pokud se chceme nekam pohnout, tak ano, i cesta zpet je pohyb, ale ja bych nas stat vedl radeji opacnym smerem. 😉
Je vidět, že Vám to pálí. Škoda, že jste se líp neučil a nešel do evropského parlamentu. Tam byste jim to vysvětlil a hned by bylo všem líp.
Tam se nechodi podle toho jak se kdo uci, ale koho tam nominuje strana... viz treba ministr zavetrnych elektraren. 😃
Když během inflace stagnují platy, ale korporáty vykazují rekordní zisky, ty lidi nejspíš odrbává někdo jiný než unie, ne?
Ne vsude roste zisk... nekde misto toho, co by mohlo jit na mzdy, tak musi jit na drahe energie a jinde to museli rovnou zabalit.
Představa, že začneme s ekologií až se budeme mít dobře, je stejná jako říct, začnu šetřit na byt, až se budu mít dobře. Ale tento rok chci nové auto, příští nový nabušený počítač, a další rok chci vyrazit na dlouhou exotickou dovolenou....
To je jiste pravda, ale o tom si rozhoduju sam.
Tak jsem letos do Asie vyrazil, Saúdská Arábie, Spojené Arabské Emiráty a Indie a jediné, co jsem si uvědomil, tak zejména v muslimských zemích to, že to jde i bez těch eko hovadin. Auto bez start/stop systému, hlídače jízdního pruhu a podobných evropských caviků, kde sice neexistuje i30 a další evropské modely, kde si za ty systémy připlácíme, ale jsou tam v interiéru identicky vypadající auta, která jsou levnější a mají míň prvků, co se na nich může pokazit. A bordel tam nebyl. Odpad buď netřídí nebo až na třídící lince, alespoň člověk nemusí přemýšlet, jestli je divný hnědý pytlík z Lidlu papír nebo plast. A byť jsem tam byl na jaro, všechny tašky, co jsem si tam koupil, mám doteď, žádná se nezačala rozpadat (čtěte recyklovat) a to i ty Indické. Jako v Indii bordel je, o tom žádná, ale to je taková nátura, že by ani Evropská unie s nimi nepohnula. 😂
To, že se tašky nerozpadají, není pozitivum - v přírodě vydrží o to déle, v Indii jich určitě bude dost. Zkrátka tašky vyrobené ze syrovátky jsou posun k lepšímu. Asistenti (zvlášť ti povinní) v autech je ovšem jiná.
Až na to, že "zelený úděl" nemá s ekologií a exhalacemi prakticky nic společného, ale jedná se o boj proti CO2 (oxid uhličitý).
Blbý je, že sklouzáváš k demagogii - protože proti našemu očividně přeregulovanému prostředí stavíš prostředí naopak prakticky neregulované, tudíž jeden extrém srovnáváš s extrémem opačným. A zrovna u těch Euro norem je krásně vidět, kdy se to zlomilo z přínosných regulací, kde opravdu docházelo k smysluplnému omezování sajrajtu ve výfukových plynech, na regulace politické, když už dochází k naprosto marginálním zlepšením (navíc vzhledem k podílu osobní dopravy na celkovém znečištění už opravdu nesmyslným) za cenu naprosto neúměrného zesložiťování konstrukce motorů a snižování jejich životnosti...Ono totiž fyziku prostě neobčůrá ani EU 😉
Greendeal, pokud se realizuje, bude v důsledku znamenat bídu a decimaci populace. Bez nějakého zveličování. Prohraješ v soutěži - budeš zotročen.
HVO není rostlinný olej!Šířit takové bludy by mělo být trestné.Blokuji tento web.
Co znamena to V v te zkratce HVO jste si zjistil?
Občas mám pocit, že celé to šialenstvo okolo gryndýlu je len zlý sen, z ktorého sa nemôžem prebudiť. Ale potom si uvedomím, že nespím.
Na výrobu jednoho litru fosilní nafty se spotřebují dvě kWh elektrické energie. Kolik elektřiny je potřeba na výrobu jednoho litru hydrogenované "nafty"?
Spotreba el. energie na 1l paliva:Nafta: 2-2.1 kWhHVO 100: 3.41 kWh (kvuli energeticky nakladne vyrobe vodiku na hydrogenaci)Spotreba:Nafta: 6.0l/100kmHVO 100: 6.3l/100km (zpusobeno mensim energetickym obsahem)Ten rozdil si myslim ze stoji za snizeni emisi o uvadenych 88% u nakladaku.Edit: jeste dodam cenu v Nemecku za 1l.Nafta: 1,577 EURHVO 100: +6 az +10 centu oproti nafte
Názor byl 1× upraven, naposled 19. 12. 2024 08:11
88% ? A kolik emisí vyprodukuje vyrobit tu energii? Zní to jako pěkná ptákovina jak si namastit ty správné kapsy
NO nejsem zastancem GreenDealu, ale kdyz sviti slunce a vsude je energie dostatek, a jsou prebytky a odpojuji se FVE, tak z toho by se mohlo vyrabet. Nejak si v dobe slunecniho svitu a prebytku najit zdroj, budto precerpavacky, nebo akumulacni, anebo prave tyto vyrobni veci, ktere se mohou vyrabet.
Nafta: 2.0 kWh -> 732g CO₂HVO 100: 3.4 kWh -> 1 244g CO₂Takze pokud vezmeme v uvahu stejne auto, ktere ma spotrebu nafty 6l/100km a HVO 100 6.3l/100km, tak to vychazi:- naftove auto vyprodukuje samo o sobe 159g CO₂/km- tzn ze HVO 100 vyprodukuje 20g CO₂/km (159 / 6 * 6.3 * 0.12)Ted do toho zapocitame potrebnou el. energii na 100km:- nafta: 44g CO₂/km (6 * 732 / 100)- HVO 100: 78g CO₂/km (6.3 * 1 244 / 100)Takze celkem nam vychazi:- nafta: 203g CO₂/km- HVO 100: 98g CO₂/kmK vypoctu jsem pouzil k HVO 100 nizsi emise o 88% uvadene v clanku (pro nakladni dopravu v realu), oproti uvadenym 90%. Vetsinou se uvadi u HVO 100 emise kolem 16 g CO₂/km.
Nejde ani tak o to, kolik emisí vyprodukuje vyrobit energii, protože tu musíme vyrábět tak jako tak. Jde spíš o to, proč vůbec vyrábět jakékoliv palivo, s pomocí značného množství energie, když můžeme jezdit přímo na tu energii. Pravda, jednou z odpovědí mohou být i ty mastné kapsy.
Děkuji za přesné informace. Chápu i Vaši úvahu, že vyšší energetická náročnost výroby HVO 100, stojí za snížené emise. Zřejmě stojí i za snížení evropské závislosti na russácké ropě. Pro náklaďáky asi proč ne. Ovšem otázka kterou si kladu já míří především k osobní dopravě. Jaký smysl má vyrábět pomocí elektřiny jakékoliv palivo, když můžeme jezdit přímo na tu elektřinu?
Zase ten uvadeny vypocet potrebne el. energie je komplet, vcetne tezby, zpracovani, dodavatelskeho retezce atd. Pokud bychom to vztahli na BEV, bylo by potrebne zapocitat vsechny ztraty po ceste:- prenos elektriny- nabijeni- ucinnost baterie- ucinnost elektromotoruTim se dostanete na nejakych 70-72%. Takze pro BEV ktery ma spotrebu 16kWh/100km potrebujete vyrobit 21.3kWh/100km. Takze cca o 10kWh/100km vice (zde jsem nezapocital ztraty el. energie pro vyrobu nafty) nez je potreba jen na el. energii pro naftaka se spotrebou 6l/100km. To mi neprijde tak hrozne.No a co se tyce snizeni zavislosti na russacke rope, tak to je nyni nejvetsi deviza.
A musíme vůbec jezdit? Přemýšlím nad tím pokaždé když z prázdné tramvaje koukám na totálně zacpané město:)
"Spotreba el. energie na 1l paliva: Nafta: 2-2.1 kWh". Jak a z čeho je to vypočteno? Pokud by to bylo tak, že se vezme spotřeba elekřiny z celé rafinerie, a vydělí počtem litrů nafty, pak by to nebylo zcela správně, protože ta celková el. energie se tam spotřebovala i na výrobu jiných produktů.
A vite ze pri vyrobe HVO 100 vznikaji take dalsi vyuzitelne produkty?
Právě proto by bylo dobré vědět, jakým způsobem se ta energie spotřebovaná na výrobu 1l motorové nafty nebo třeba 1l HVO 100 vlastně spočítala. Ví to někdo?
Takze BMW fandi dieselum. Super, ja taky! 😀
a co dřevoplyn?němec se chystá na válku?
Nazval bych to hlupaci hlupakum… novy fosil si nikdo kdo ma pod cepici koupit snad ani nemuze
Jojo, šici sou blbciblbí!
Jednou ti to dojde saso
To ty uz budes mit tisic hodin na nabijecce
Schvalne si spocitej, kolik ti trvalo casu za posledni rok, kdyz jsi tankoval. Ja si vzdy zajizdel a jedno zdrzeni vcetne natankovani a zaplaceni bylo asi 15 minut. Je to cas, kdy jsem mohl delat neco jinyho, ale misto toho jsem cuchal vypary na benzince a jak idiot sahal na umastenou hadici. Za posledni rok bych cca 50x tankoval. To znamena, ze bych zahodil 12,5 hodin zivota. Misto toho jsem kvuli nabijeni zajel na nabijecku za ucelem nabijet celkem 0x. Vzdy jsem nabijel budto doma, nebo na mistech kam jsem zajel klient/ubytovani/restaurace/parkoviste na vylete atd.Jen ti chci říct, ze tvoje myšlenkové pochody jsou pro někoho vážně směšné. Az to jednou za par let pochopis, budes si zpete pripadat jako tunta.
Jojo, nejni nad tudlenctu stitastiku... v podstatě jsi nikdy u nabiječky nečekal, v podstatě je blbost mít elektromobil s velkou baterkou, v podstatě je eletrika ekologická... dyž nevidíš komín elektrárny.Jojo, sme blbciblbí...
Ano, ano, ano a ano… jste———Fakt nechapu predstavu lidi, ze nekdo vstane v sobotu rano a misto toho aby jel s detma na kola, tak si pujde stoupnout hodinu na nabijecku. Takhle to fakt nefunguje. Omezeni to ma jen to, ze kdyz nejsi pres noc na miste s nabijeckou, tak az priste pojedes delat cokoli, kde musis zastavit nakup/sport/kadernik/prace, tak zastavis na miste s nabijeckou. Takze treba nepujdes do penny, ale do kauflandu, kde maji nabijecku. To je celej problem
Ale jo, ja vim... já tě i chápu... pro tebe to je celej problem... nic dalšího ne...
Ja v lete najel 2000 kilaku s elektrovehiklem - do Belgie a zpet. Sestkrat jsem musel "tankovat" a resil jsem pri tom nekolik problemu(treba neslo platit kvuli signalu, nebo nebylo misto). Celkem jsem nabijenim zabil asi 5 hodin a to nepocitam cas, ktery jsem stravil s planovanim cesty, resenim adapteru, abych si nabil v hotelu v cili, pomalejsi jizdou, abych mel rezervu na dojeti atd... Se svym benzinakem nestravim 5 hodin na benzinkach za cely rok. Na benzinku jedu tak dvakrat za mesic a vic jak pet minut tam rozhodne nestravim. I kdyby to bylo 10 minut, porad je to za cely rok min, nez ta jedna cesta do Belgie. A mimochodem, proc nepocitas cas, ktery s nabijenim travis ty? Ok, kazdy den to pichnes do nabijecky a rano odpojis. To zadny cas nestoji? Tem tvym kecum muze verit jen clovek, co zna auta jenom z povidani.
Hele, chápu, že ti to s elektroautem nevyhovovalo, ale to neznamená, že to tak má každý. Je jasný, že když jedeš přes půl Evropy, tak musíš plánovat víc než s benzíňákem – zatím prostě nemáme nabíječky na každým rohu jako pumpy. Ale reálně, většina lidí denně nenajede stovky kiláků. Doma si to strčíš do zásuvky, ráno máš plnou – a to ti fakt žádnej čas nevezme. Žádný chození na benzinku, žádný čekání, žádný smrady.Jo, když jedeš na delší trasu, musíš se přizpůsobit, ale to je daň za to, že jinak jezdíš levně a bez emisí. Jinak, plánování cesty je dneska hračka – aplikace to vyřeší za tebe. Chápu, že tobě to nesedlo, ale to neznamená, že elektroauta nedávaj smysl pro jiný. Takže, klídek, každej má svoje potřeby a priority, ne?
Koukals vubec, na co reaguju? To co pises bych klidne podepsal, ale ja reagoval na trotla Pindulina.
Ale mě nezajímá jestli pro ně dávaj smysl nebo ne. Já reaguji na jejich vygumovaný mozky z autofor a nebo těch tupejch dovozců aut. Lidi poslouchaj handlíře s kamerou 😃 Matěj lobo Horňák a podobní myslitelé jsou dnes pro některé modlou a přitom to nikdy nevyzkoušeli. Vždyť většina nikdy nenabíjela a má pocit, že bez nabíječky u baráku s tím jezdit nejde.Od doby, kdy si tyhle podřadné existence vybudovali systém jak obcházet měření emisí a na silnici provozovat čoudící vraky, tak jsem pro kompletní zákaz spalováků. Dotkne se to samozřejmě i těch poctivých, ale když se plíseň hubí savem, tak se musí hubit pořádně.
HVO není fosil...
No to je teda objev. Do škodovek se to jako první palivo tankuje už téměř rok...
To bude super eko. Toliko ucpaných palivových soustav, hlavně v zimě a těch odstavených aut po škarpách.No a jako bonus, vůně hranolek....
Ale ta vůně je fakt pěkná, bez ironie.
Píšeš kraviny... Je to velice podobné vodě, cetanové číslo skoro dvojnásobné. Až nepřijdeš s naftou přes emise, tak si rád zajedes pro tohle....trubko
HVO vám vážně nic neucpe. Zkuste si o tom něco přečíst na nějakém serióznějším webu.
Kdyby se mezi ta 3 písmena HVO doplnila ještě 2 další, např. O a N, pak už by to asi něco ucpat mohlo? 😉
A co ostatní zplodiny, kromě CO2.To již tady bylo, nafťáky byly podporované kvůli CO2, ale zato byly rakovinotvorné.Neměli bychom hledět raději na tu rakovinotvornost?
Názor byl 1× upraven, naposled 18. 12. 2024 15:50
Máš recht! A nejhorší je lithium, elektromobile zakázat!
To je jen nepochopení, u zdejších "autorů" nepřekvapivé - ono ty oleje vyprodukují CO2 zhruba stejně (je to stejná chemická reakce, jedno jestli hoří nafta nebo řepka). ALE je to uhlík který pouze vracíte zpátky do oběhu. Vypěstovali jste ho - spálili - kytky zase sežerou - a tak dokola. Není to pálení fosilií kterými přidáváte do oběhu další uhlík navíc (což je objektivně špatně).
Jo, nejde o mnozstvi CO2, ale o to, ze jeden je "hodny" a druhy je "strasne zly".
Ano, ale bez ironie a uvozovek - to přidávání dalšího CO2 je objektivně špatně. Příklad: topení dřevem je OK - je to uzavřený koloběh, systém bude v rovnováze. Rostlina -> CO2 -> rostlina. Topení uhlím OK není - do systému přidáváte CO2 navíc (který se nespotřebuje, nemáte víc rostlin) a rozhodíte ho - dál v rovnováze nebude. Pokud následky nevidíte - no, počkejte si ještě chvilku, až budou ještě mnohem horší.
Ehm... a z čehože vzniklo uhlí? Zkus mi připomenout, já asi tenkrát byl za školou...
Názor byl 1× upraven, naposled 18. 12. 2024 17:58
Ano, jenže to je uhlík který se vyčlenil z oběhu - je uložen mimo něj, hrozně dlouho a za hrozně dlouhou dobu. Stejně jako třeba ten uhlík v ulitách měkkýšů a korálech, z kterých vznikl vápenec, atd. a pod. Miliony let cirkuluje systém s množstvím X, ale teď do něj (relativně, oproti jeho ukládání) velmi rychle přidáváte Y navíc. Tím systém rozhodíte - rozkolísáte, neporadí si s tím. Ne při téhle rychlosti růstu.
Názor byl 1× upraven, naposled 18. 12. 2024 18:13
A kde máš Z? Zapomněls na Z! Z je ze všeho nejvíc nejdůležitější!Klasická logika zelenáčů: Čuchni si k zásuvce! Smrdí? Ne, tedy elektřina je ekologická.Uhlí je v zemi. Je tam dlouho. Je tedy mimo systém. Hoplá!
Názor byl 1× upraven, naposled 18. 12. 2024 18:36
Jasne, jasne, to je dobre znama pohadka.A kvuli ni tu mame neekologicka a neekonomicka zverstva typu spalovani pelet z Kanady v Nizozemi, aby se Nizozemci mohly uspesne ukajet sikovnym greenwashingem.
"... ten uhlík v ulitách měkkýšů a korálech, z kterých vznikl vápenec, atd. a pod...."Vápenec pohlcuje oxid uhličitý a vodu a mění se na hydrogenuhličitan vápenatý - to je snad dobře, ne?koloběh vápence:CaCO₃ + CO₂ + H₂O ↔ Ca(HCO₃ )₂ (hydrogenuhličitan vápenatý)
Názor byl 1× upraven, naposled 18. 12. 2024 20:53
System si poradi uplne v pohode. Jediny kto to neprezije su ludia. A co su ludia v porovnani s existenciou planety? Kratky prd. Planeta si poradi bez problemov. A nezabudajme, v prvom rade ide vzdy iba o peniaze.
To je neuvěřitelná snůška blábolů.
Ne! Počkej! Už to mám!Koloběh rostlina -> CO2 -> rostlina je dobrý.Koloběh rostlina -> uhlí -> CO2 -> rostlina je ošklivý.Jojo, tak nějak...Teď ovšem zbývá poslední otázka: Kdo z nás dvou je debıl.
Samozřejme vy, o tom je zbytečné se dohadovat.
Že se ptám, viď 😁))))))
Napovím. Kde je v těch výpočtech čas? :)
Logika zelenáčů: Komín elektrárny není vidět= elektřina je ekologická. Uhlí není vidět, je tedy mimo systém. Logicky 😁))))))))))
Máš telefon s Androidem, viď? 😂😂
No... a taky jim maso a sem heterosexuelni... hrozný, co? Ježiš, já se tak stydim...
Asi se necham přešít...
Co je vlastně špatného na vypouštění CO2? Vy to snad víte? Pokud ano, můžete mě poučit? Já to totiž netuším.
Co je vlastně špatného na CO2? Vy to víte? Přiznám se bez mučení, že já nikoliv.
V EU se bojuje pouze proti CO2. Oxid uhličitý je aktuálně největším nepřítelem eurobyrokratů a ekologistů. :)Co konkrétně je na tomto typickém produktu exotermních oxidačně-redoxních reakcí (např. hoření) špatně, to netuším a jsem přesvědčenej o tom, že ve skutečnosti to netuší ani ti, kteří proti tomuto plynu tak zuřivě bojují. :)
Názor byl 1× upraven, naposled 19. 12. 2024 10:46
Tak v Německu, kde bylo ježdění na kuchyňský olej zakázáno, už je to povoleno?Tedy nehledě na to, že vyprodukování oleje je dražší než těžba nafty a ta se přitom spaluje. Prostě Němci jsou experti v přicházení s pytlovinama co táhnou svět ke dnu.
V Německu bylo zakázáno používat HVO100? Protože o tomto palivu je článek...
Jde jenom a pouze o zdanieni. Nic vic v tom hledat netreba.
Podle nadpisu je to ale jinak. 😉
Nejdřív si někde přečti, co HVO100 je... A pak se teprve vyjadřuj..
V nadpise je kuchyňský olej, ne HVO100;) nauč se číst nadpisy a nejen články;)
A že tý nafty u nás ale těžíme...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.