Antonín Švihnos
Antonín Švihnos
26. 12. 2024 • 18:59

Naftová Regata na to jezdila perfektně.

K8MKIII
19. 12. 2024 • 18:08

Hlavně by do nich měli montovat blinkry.

Pavel Brambora (Pavel Hilšer)
19. 12. 2024 • 14:25

jako AI obrázek fajn, ale ta lenost, že tam neopravíte ten text, to fakt ne ... to neberu ..

jtach
19. 12. 2024 • 13:40

Já leju vysmažený olej do kamen. Lepší než to lít do kanálu.

radon2
19. 12. 2024 • 11:22

na co olej? já dělám bramboráky v troubě 🙂

Bobanowicz
19. 12. 2024 • 10:34

Starý dieselový BMW 324d rok výroby 1986 - osobně otestováno, že jel na kuchyňský rostlinný olej.
Offtopic pozn - A dokonce bez poškození motoru dokázal jet cca. 15-20km "nasucho" bez oleje, který vytekl z proražené olejové vany. Toto jsem též (nechtěně) kdysi osobně otestoval. Olejová vana totiž byla hliníková a to auto bylo poměrně nízko posazené, takže stačil trochu větší úder do pozvozku a do vany se prorazil otvor. Novější ročníky údajně z tohoto důvodu měly vany plechové. :)

Názor byl 4× upraven, naposled 19. 12. 2024 10:47

misoft
misoft
19. 12. 2024 • 6:18

V BMW asi vynašli teplú vodu! Jazdiť na dieseloch na recyklovaný rastlinný olej - v minulom storočí istý "konštruktér" z Indie (nejaký Bapu), tvoril zo starých aut svoje vlastné (a celkom mu to šlo - všetko len tak - od oka) a v prípade dieselov obehal reštaurácie, odobral už prepálený olej z vyprážania, 2x prefiltroval (len tak, cez silónky 😃), nalial do nádrže a jazdil. Vraj to miesto smradu voňalo po hranolkách....

moebius (novy)
moebius (novy)
19. 12. 2024 • 6:04

Do naší Billy přišel Vietnamec a že chce 400 litrů slunečnicového oleje. Byl v akci za 22 Kč za litr. Prodali mu je. Já chtěl litr na kapra a už nebyl. Tak už vím, proč ho chtěl. Má BMW a Billa je nová benzinka

Jiří Prokop (jiprok)
18. 12. 2024 • 23:53

Když vidím jak to vypadá v Německu, Francii a Rakousku, myslím, že na co auta jezdí nebude ten hlavni problém

RadekLaz
18. 12. 2024 • 23:38

Místním kritikům zeleného údělu bych doporučil vyrazit někam do Asie nebo Afriky aby si připomněli jak to tady u nás vypadalo za totáče a vynásobili si to 100x. Vždy, když někam vycestuji, tak si říkám… Zaplať Pánu Bohu za to, že žiji v Evropské unii, kde nás eurohujeři nutí dodržovat nějaká pravidla. Kdyby nebylo organizací chránících životní prostředí, hygienu zdraví apod., tak jsme tady v p…. V lednu jsem projížděl Port Louise, kde rozhodně neznají nějaké Euro 6d, to fakt nechcete. I dnes mi stačí jet za Favoritem a říkám si jak to smrdí. Takže za mě, každý rozumný pokrok je dobrý. Nedokážu posoudit jestli jsou hranolky cajk, ale rozhodně nejsem zastáncem postoje Fízla a Dýzla.

Názor byl 1× upraven, naposled 18. 12. 2024 23:40

KiDooM
18. 12. 2024 • 23:33

HVO není rostlinný olej!
Šířit takové bludy by mělo být trestné.
Blokuji tento web.

Jamil
18. 12. 2024 • 22:21

Občas mám pocit, že celé to šialenstvo okolo gryndýlu je len zlý sen, z ktorého sa nemôžem prebudiť. Ale potom si uvedomím, že nespím.

Petr Basa
18. 12. 2024 • 21:15

Na výrobu jednoho litru fosilní nafty se spotřebují dvě kWh elektrické energie. Kolik elektřiny je potřeba na výrobu jednoho litru hydrogenované "nafty"?

Petr Urban
18. 12. 2024 • 21:06

Takze BMW fandi dieselum. Super, ja taky! 😀

palocx
18. 12. 2024 • 19:57

a co dřevoplyn?
němec se chystá na válku?

Pindulin
18. 12. 2024 • 19:26

Nazval bych to hlupaci hlupakum… novy fosil si nikdo kdo ma pod cepici koupit snad ani nemuze

michal schejbal
18. 12. 2024 • 18:56

No to je teda objev. Do škodovek se to jako první palivo tankuje už téměř rok...

Lord Owl
18. 12. 2024 • 18:55

To bude super eko. Toliko ucpaných palivových soustav, hlavně v zimě a těch odstavených aut po škarpách.
No a jako bonus, vůně hranolek....

Tojevono
18. 12. 2024 • 15:49

A co ostatní zplodiny, kromě CO2.To již tady bylo, nafťáky byly podporované kvůli CO2, ale zato byly rakovinotvorné.Neměli bychom hledět raději na tu rakovinotvornost?

Názor byl 1× upraven, naposled 18. 12. 2024 15:50

Libor Žák
18. 12. 2024 • 14:58

Tak v Německu, kde bylo ježdění na kuchyňský olej zakázáno, už je to povoleno?
Tedy nehledě na to, že vyprodukování oleje je dražší než těžba nafty a ta se přitom spaluje. Prostě Němci jsou experti v přicházení s pytlovinama co táhnou svět ke dnu.

Určitě si přečtěte

Články odjinud