Tak teď si to u mě CZ.NIC vážně pos*alo!!! OK, někomu zrušili doménu bez rozhodnutí soudu, to je nemilé, ale vliv to má převážně jen na držitele té domény...Teď ale ti frajeři normálně zdiskreditovali i DNS servery, které provozují a které mají být NEZÁVISLÉ. Dokonce se chlubili i tím, že když MF ČR nechalo blokovat "weby s hazardními hrami" na úrovni DNS poskytovatelů, tak, že DNS CZ.NIC je neblokuje a vrací objektivní a správný DNS záznam, protože není poskytovatelem a je nezávislé a blokovat nic nebude.Proto jsem jejich DNS hodně často soukromě i pracovně používal - že jsou v ČR, nezávislé, rychlé a vrací skutečné záznamy nehledě na politiku. Ale teď?nslookup zvedavec.org 193.17.47.1Server: odvr.nic.czAddress: 193.17.47.1*** odvr.nic.cz can't find zvedavec.org: Non-existent domainnslookup zvedavec.org 8.8.8.8Server: dns.googleAddress: 8.8.8.8Non-authoritative answer:Name: zvedavec.orgAddress: 162.255.119.160Oni jejich DNS mi vrací nepravdivé informace, že doména nemá DNS záznam, přitom Google jej normálně vrátí.Proruské weby nečtu, ale potřebuji, aby technika, kterou používám fungovala NORMÁLNĚ, ne na politickou objednávku, kdy někomu křupne v kouli a jen tak bez rozhodnutí soudů najednou začne podvrhávat nepravdivé informace o nedostupnosti nebo neexistenci.Tohle už je normální cenzura a celá CZ.NIC a všechno, co poskytuje, se pro mě stalo silně nedůvěryhodné.Vzpomínám si na průběh "operace Valkýra", kdy měl být Adolf svržen a v jeden moment dostalo komunikační středisko k předání dál rozkaz zatknout všechny důstojníky "operace Valkýra" a téměř okamžitě i rozkaz zatknout všechny důstojníky věrné Adolfovi.Hodně se mi líbil přístup a vyjádření šéfa komunikace na dotaz, co s tím mají dělat: "My jsme tady od toho, abychom umožňovali komunikaci a předávali zprávy, ne od toho, abychom nad nimi přemýšleli nebo o nich rozhodovali. Když jste je dostali, tak předejte dál OBA ROZKAZY."Přesně tak by informatika měla fungovat. Zkrátka technicky v pořádku fungovat a nijak se vlastní iniciativou nezapojovat do narušování komunikace než k tomu dostanou nařízení podle platného zákona.To se ale nestalo a CZ.NIC ty DNS kompromitovalo (podle informací, které mám) jen na základě nějaké "vlastní iniciativy", což je ŠPATNĚ a to OBROVSKY!
a o cem ze dezinformuji nebo co?
Lidé podporující ruSSký fašismus by se měli podchytit, zaevidovat a nakonec by měli být trestně stíháni.Doufám že se tak stane.
Lidé podporující placatou zemi by se měli podchytit, zaevidovat a nakonec by měli být trestně stíháni.Doufám že se tak stane.
Lidé, kteří se podíleli na převzetí moci nad našim územím Adolfem Hitlerem, by se měli podchytit, zaevidovat a nakonec by měli být trestně stíháni.Přičemž tu byla demokracie, takže ten podíl mají všichni oprávnění voliči.Doufám, že lidi dostanou rozum, a buďto přestanou myslet stylem účel světí prostředky, nebo jejich úvahy budou alespoň konzistentní.
Lidé, kteří podporovili sikana a porusovani lidskych prav covidismem a lide kteri tolerovali fasisty na ukrajine, by se měli podchytit, zaevidovat a nakonec by měli být trestně stíháni.
Který fašisty? Myslíte Wagnerovce?
protiproud jsem cetl, a po zavedeni nezakonne cenzury jen podporuji i financne."cenzura je mladsi, ze dvou osklivych sester. ta starsi se jmenuje inkvizice"
Takže čistá prohra.Prolomili jsme další hranici cenzury. Stačilo. aby vláda neoficiálně požádala, a CZ.NIC provedlo. Třeba u parlamentnilisty.cz mi dodnes nikdo neřekl, za co konkrétně byla doména zablokována. Opravné prostředky jsou mizerné. Ale tvrdilo se, že je to nutné v rámci záchrany našeho státu.Rozdělilo to zase lidi a poštvalo je to proti sobě, spousta z nich má ještě větší důvod nevěřit mainstreamu, a cenzura jako taková stejně nefunguje. Moc pěkná práce, to je třeba říct.Můžeme se na chvíli vrátit do historie a zasnít se...https://www.youtube.com/watch
Asi za šíření prokremelských desinformací, těžko říct, co jiného by za tím mohlo být.
V tom případě je hromada dalších webů, které by měly jít s ním. CZ.NIC nic konkrétního neuvedlo, a pár lidí v diskuzi mi tvrdilo, že za propagaci násilí a podobně, ale na nic konkrétního neukázali.Já pravyprostor.cz nikdy nečetl, takže jsem si ho po zákazu jen tak projel, a pak četů rozhovor s jeho redaktorem, který se docela hodně ptal, za co to teda má, a taky se žádné odpovědi nedočkal.Vím, proč ho zablokovali v CZ.NIC - protože ten seznam dostali od vlády hotový. Ale jak ten seznam teda vznikl?
zablokovana byla za to ne nejela stejny proud a oficialni "pravdu" jako hlavni medianicmene je to kazdyho volba, kdyz to mel na tak neduveryhodny tld jako cz
Názor byl 1× upraven, naposled 12. 5. 2022 16:04
To je nesmysl, protože pak by těch zablokovaných webů bylo mnohem mnohem více než nějakých necelých 10.
Prokazatelná lež není alternativní názor. Je to pořád lež a její šíření mezi tupou lůzou nemá nic společného se svobodou slova.
Jak to souvisí s článkem?
"poslech ciziho rozhlasu se tresta smrti"kdo nestuduje historii ji bude opakovat.
Polovina pravdy také není lež.
Ony tyhle nezadouci cenzurni zasahy stejne dlouhodobe nefunguji.(Takze Sputnik bude sputnikovat dal, pan Hajek bude taky za penize "beloruske modelky" fantazirovat dal atd.)
Ale fungují. A velice dobře, jakmile šiřitelé těch "nepohodlných" myšlenek začnou někam mizet. To už tady taky bylo, a několikrát. Možná to ale nepamatujete... 🙁
Mozna jsem spatne cetl, ale clanek se tyka efektivity webove cenzury. O fyzicke likvidaci osob v nem neni ani slovo.A kdy naposled v nasich krajich nepohodlna osoba "nekam zmizela"? I bolsevicky xindl v poslednich desetiletich sve vlady verejne priznaval zavirani odpurcu (tj. nikdo nikam nemizel).
Orlík je plný nepohodlných osob zalitých do barelů s betonem.A jsou i jná místa, kam lze skrýt nepohodlné osoby - například je zalít betonem při výstavbě silnice / dálnice / budovy ...Orlické vraždy: Báňský potápěč Dalibor lovil sudy s mrtvolami!Orličtí vrazihttps://cs.wikipedia.org/wiki/Orli%C4%8Dt%C3%AD_vrazi
Orlické vraždy nebyly organizované státem. A ty mrtvoly tam byly dvě...Zato za socialismu se běžně stávalo, že zmizel otec od rodiny, a teprve po týdnu se rodina dozvěděla, že se nachází ve vyšetřovací vazbě STB. Ale tehdy měli soudruzi ještě docela rozum, kdo se do jejich názorového proudu nehodil, toho mohli zastrašit, uplatit nebo přesvědčit k emigraci. Pár lidí taky zavřeli, ale aby mizeli nějak ve velkém, to ne.Dneska se jiné názorové proudy tolerují daleko méně. Vůbec se ta společnost daleko více polarizovala.
Názor byl 1× upraven, naposled 12. 5. 2022 18:18
V poradku. Svoboda slova musi byt zcela neomezena. B-]
Kdo je vlastně ten dezinformátor? Která ze stran? Kdo to posuzuje? Jak se rozlišuje dezinformace od nepohodlné pravdy?
Dezinformátor je ten, koho tak označí stát.Dezinformace je informace, kterou tak označí stát.Tak je třeba to brát. Jsou iniciativy, které se snaží státu s určování toho, kdo je a není dezinformátor, s různou úspěšností pomáhat. Konečné slovo ale, zdá se, má stát.
Názor byl 1× upraven, naposled 12. 5. 2022 13:44
ale tak je to dneska se vším, darwinova evoluce - cokoli jineho zakazano, teorie relativity cokoli jineho zakazano, eter tesla apod. zakazano. vite co je zajimave, ze lidi se daji asi nejlepe ridit pomoci dodavek potravin, kdyz nemuzou vyprodukovat svoje potraviny musi pracovat aby si je mohli koupit, nic neni tak dulezite jako potraviny, proto se kazda blbost bali do krabicky s carovym kodem..
Nesouhlasím s cenzurou absolutně, ale kdo tady tvrdí, že se jedná o "názorové" alternativy, je prostě kretén a alibista. Takže to zablokování mělo jeden efekt: zase jste tady odkopali, vážení náckové.
Nevím o žádných náccích, kteří by se odkopali, ani k čemu by jim to bylo (náckové se dají identifikovat docela snadno, jsou to totiž převážně idioti).Odkopalo se tím třeba CZ.NIC. Odkopala se tím spousta demokratů, kteří najednou zastávají názor, že největším ohrožením demokracie je svobodný web.Stejně jako u covidu se nám tu vytvořilo několik soupeřících stran. Místo spolupráce proti společnému nepříteli bojujeme mezi sebou. Z velké části jsme přešli na černobílé myšlení, co bylo dřív tmavěji a světleji šedé, to je dneska černé a bílé. A kdo chce něco namítat, tak patří k těm druhým, kteří to vidí jako bílé a černé, a chtějí nám vyvraždit babičky a sníst dětičky.Zavádění cenzury je takový průvodní jev, tohle mi přijde jako daleko podstatnější společenský jev.
Jo jo, zase jste se pěkně odkopali, bolševici jedni zapráskaní! 😀
Když chce někdo ztrácet čas čtením těch kremelských blitků ať si poslouží.
Ano, presne tak. A mel by mit moznost si poslouzit a ne ze mu nekdo z pozice pana chytreho sdeli ne, tohle cist nebudes. Pokud se soucasna demokracie boji, ze ji znici existence webu z nichz nektere si proste jen vymysli, pak je na tom spatne. Zakazem se to nevyresi, nebot si sama sobe neveri. Lze to csstecne vyresit likvidaci nazorovych odpurcu, ale to uz si pak nebude moci rikat, demokracie. To uz je totalita. A je uplne jedno, jakou barvou je natrena.
Nejsou žádné dezinformační weby.Existují jen jedinci, kteří se domnívají, že jen oni mají patent na pravdu a vše s čím nesouhlasí označují jako dezinformaci nebo dokonce lež.Nebudu je vypisovat jmenovitě, aby se některý z nich necítil méněcenným, že jsem na něho zapomněl.V civilizované demokratické zemi nemají tito samozvaní cenzoři šanci a byli by postaveni před nezávislý soud a právoplatně odsouzeni za nepřípustnou cenzuru a porušení Listiny základních práv a svobod.
Desinformace hned v první větě, dál to nemá cenu číst.
Pravda, web Ministerstva Zdravotnictvi patril z hlediska alternativnich pravd k tomu nejhutnejsimu, co se dalo v ceske domene najit.Ale to nebyly dezinformace. To se totiz vubec nestalo. Pripijim ginem Vitezstvi.
Někteří z nás měli smůlu a kvůli čipové krizi dostali vakcínu bez čipů, tak ty alternativní pravdy nechápeme.
Nebyl jste to konkrétně vy, kdo žádal o důkazy, a po jejich předložení už nezareagoval? Když před tím zavíráte oči, tak se nedivte, že to nechápete. Ale strkáním hlavy do písku realitu nezměníte.
Nikoho opravdu neudivi ze se VZDYCKY blokuji jen anti-mainstreamovy weby z alt-right!? Vazne se nikdo ze zdejsich wannabe putinobijcu nikdy nepodivil nad tim, ze se cenzure vyhnuly stoky typu a2larm a jim ideove podobny odpad? Dokud se bude cenzurovat jen jeden extrem, je to vzdycky fales a spina a NEMA to nic spolecneho s bojem proti dezinformacim. Nazdar. B-]
Slováci pochytali pár agentů Ruska ale my máme hlavu v písku a hloupě si myslíme že tu nejsou.Jak much jich tu je.Beneš po válce kolaboranty houfně vesel
Máte pravdu, kdyby byl Beneš na Zelenského místě, žádná válka by nebyla.Akorát by nebyla ani Ukrajina, a Beneš by se považoval za hrdinu.
Od roku 2014 (události v Oděsse) probíhá na Ukrajině genocida ruskojazyčných Ukrajinců. Dokonce na to upozroňovala i OBSE. Uzavřely se dohody Minsk, které nikdo z signatářů nevymáhal. Putin (ne všichni Rusové) je zodpovědný za napadení svrchovaného státu Ukrajiny.Takové jednání do Evropy 21. století nepatří.Ale stejně tak do něho nepatří barevné revoluce podporované především z USA.Všude, kde k podobné barevné revoluci došlo, následoval chaos a rozvrat.
Byl bych s tim slovem genocida opatrnejsi. Genocida byla, kdyz Slovensky stat platil nacistickemu Nemecku za likvidaci zidu. Genocida je to, co se deje v Cine Ujgurum (a po cem ani pes nestekne).Evropu mame takovou, jakou jsme si ji udelali. Ignorovali jsme nasilneho nepritele, respektive podcenili jsme jeho vliv a moznosti, a misto toho resili spoustu nepodstatnych zbytecnosti. Otazka je, jak dlouho bude trvat vystrizliveni. A do te doby se v Evrope jeste muze stat leccos.
Zablokovano nebylo, jen nazev, pokud jste znali ip, tak to jelo. Takze pripadny soud nevyhraji.
Nepozoruji, že by na tom byl hlavní dezinformátor, tedy ČT, nějak hůř.
Počítají se DDOS útoky do návštěvnosti?
Porovnávat únor a březen není příliš vhodné.Například webu pravyprostor.cz trvalo dlouho než přešel na pravyprostor.net, takže ještě v části března nefungoval. Navíc lidi se o nové doméně většinou nedozví hned, ale až později. Web nefunguje, tak se lidi kouknou na FB daného webu a tam je nová adresa nebo se novou adresu dozví z jiného webu nebo od někoho známého. Takže lepší srovnání bude únor x duben. Nebo spíše únor x květen.Podobně protiproud.info, také mu trvalo minimálně týden než přešel na novou doménu. Každopádně cenzoři si zákazem .cz domén "vystříleli část munice" do budoucna. Nyní všechny cenzurované weby přešly na jiné domény než .cz, takže lidem stačí použít VPN, na čtení textů stačí i VPN v Opeře nebo přenastavit DNS a najednou začnou fungovat všechny cenzorované weby.
Coz otevira prostor k dalsi cenzure.Protoze ta je nutna, jak je videt, lidi ji chteji. A kdyz nepujde realizovat pomoci CZ NIC a blokaci DNS, jak je to v soucasnosti, tak se pritvrdi. Ucel sveti prostredky.
No jo, ale kdyby mohl každý říkat co si myslí, jak pak poznám, co si mám myslet já?
Blokování názorů ukazuje, jak jsme na tom s demem demokracie.
Docílili jen toho, že se ti pomatenci rozleli kolem. Podle mě bylo užitečnější je mít pohromadě.
Jediné zpravodajství kterému se dá opravdu věřit je AZ247.cz
jo! 😀
Blokování českým dezinformátorům ublížilo. Někteří však paradoxně posílili, ukazuje analýza.-----------------------------------------------------------------------------------------------------------Dezinformační weby nečtu .Dementní kecy mě nezajímají .Párkrát jsem se na to šel mrknout a samé nesmysly .
To doufám většina z nás. ale jak to souvisí s článkem :)
No mozna tak, ze pravo psat a rikat nesmysly ma kazdej.
No kdo by čekal, že s nárůstem cenzúry poroste odpor lidí vůči cenzůře 😉
No nevím, české ministerstvo vydalo pouze doporučení... a NIC a operátoři se toho chytli a zablokovali vše, o čem usoudili, že je to nezdravé.... bez jakéhokoliv soudního příkazu.
Oni to blokuji na zaklade podminek, se kterymi musel vlastnik domeny souhlasit. Jestlize se nekdo citi poskozen, muze se obratit na soud. To je celkem bezna praxe. Kdyz ti da Facebook ban za spamovani, tak to taky nemusi napred protahnout ceskymi soudy.
Jenomže CZ.NIC není soukromá firma a domény nejsou její soukromý majetek. Byť cenzura na sociálních sítích je taky morálně odporná.
Co s tim ma co delat pravni forma CZ.NIC? Jestli je CZ.NIC soukroma firma, nebo neziskovka, kterou zalozily soukrome firmy, je celkem burt. Komu podle tebe "patri" domeny?
CZ.NIC není soukromá firma? No, vlastně máš pravdu, je to zájmové sdružení právnických osob. Vůbec, ty máš ústavou nebo zákonem dané právo na to mít v držení doménu?Vztah CZ.NIC <--> držitel domény je obyčejný obchodní vztah, který se řídí Pravidly registrace jmen domén v ccTLD.CZ.V případě sporů se aplikuje článek 23.
Pokud sem vůbec patří nějaký kus práva, mohlo by to asi být právo na to, používat veřejně dostupné služby bez diskriminace. Stejně jako hospodský nemá právo neobsloužit rusa, ale má na něj volat policii, když by přišel na pivo se samopalem, tak taky provozovatel domén by neměl mít právo "neobsloužit" rusofila, ale měla by to řešit policie. A je škoda, že se to neděje.
„Stejně jako hospodský nemá právo neobsloužit rusa, ale má na něj volat policii, když by přišel na pivo se samopalem, tak taky provozovatel domén by neměl mít právo "neobsloužit" rusofila, ale měla by to řešit policie.“Hospodský má právo na to, vykázat ze své hospody člověka pro nevhodné chování. Stejně jako řidič autobusu může vykázat cestujícího pro porušení přepravních podmínek.Potom si ten dotčený člověk může stěžovat.
A to je vlastně dosloav i to, co se děje s těmi v Česku zakazovanými weby. Takže je teoreticky asi všechno v pořádku. Stejně bych ale raději viděl škodlivé weby zavírané rozhodnutím soudu, než tuhle formu perzekuce na hraně zákona.
Perzekuce na hraně jakého zákona, abychom byli konkrétní?
Ano a doufám, že to ti lidé také udělají a na NICu vysoudí svoje. Protože na rozdíl od nějakých fejsových příspěvků tohle byly portály, které svým vlastníkům vydělávaly na živobytí. To je jak kdyby přišli policajti do firmy a celou ji opáskovali a zavřeli, ukradli počítače a majitele strčili do basy..... bez jakéhokoliv soudního příkazu.Takový sputik sice byla propaganda, ale nevšiml jsem si že by tam naváděli k nenávisti nebo trestným činům. O alternativně zpravodajských portálech typu pravýprostor ani nemluvě. D-Fense nejspíš nezavřeli jen proto, že má doménu u zahraničního poskytovatele.
Názor byl 1× upraven, naposled 14. 4. 2022 19:47
Tim je to ale jen odpornejsi! Preemptivne zabanovat na zaklade "konzultace" se silovou slozkou statni moci (prezentovanou navic tim zmrdem s rybima ocima) a bez udani duvodu. Jo a muzes se soudit. Ve state, kterej ten ban mimo jakejkoli pravni ramec posvetil. Muzes vynakladat usili, cas a penize, aby se ti za rok, dva mozna dostalo satisfakce. Tak jo. Jako celit vymyslenymu obvineni ze znasilneni.
Pak prosím, mohl byste citovat tu podmínku, kterou porušili?Četl jsem to několikrát, ale o dezinformacích tam nic není ...Celé je to prostě špatně, že to NIC udělal na základě vlastní libovůle.O nějakém "ohrožení bezpečnosti" nemůže být řeč ...
Názor byl 1× upraven, naposled 12. 5. 2022 11:48
Ehm a kdo je to hen ten dezinformátor?Co třeba teď o víkendu, jak súdruh minister Válek v televizi lhal o kovidu, jako když tiskne - kde jsou ti arbitři pravdy?
To je jednoduchý. Pakliže Válek věděl že neříká pravdu, byla to dezinformace (ať už říkal cokoliv). Pakliže to nevěděl, byl to omyl. Jak fakt, že Válkovi do hlavy nevidime a nemůžeme to bez dalšího zkoumání rozseknout, má potvrzovat nebo vyvracet existenci dezinformátorů? Tvůj pohled řiká že stoprocentní dezinformátor neexistuje ale to je stejný jako když řekneš že lhář neexistuje. Druhej pohled je že každej kdo vědomě zalhal manželce s kym byl na večeři je dezinformátor. Evidentně ani jeden extrém neni použitelnej a pro spočítání přibližnýho průměru nepotřebuješ žádný "arbitry pravdy" je to tak?
takže dezinformace nelze šířit z hlouposti? Jsem si téměř jist, že až na profi weby jako Sputnik u všech proruských se ty bláboly šíří z přesvědčení. Podobně jako dezinformace o covidu a vakcínách šířila redakce Živě či MZČR. Minimálně ti první s těmi svými nesmysly o účinnosti přestali v momentě, kdy to podle stávající metodiky přestalo vycházet. MZČR ústy svého ministra lže dál, tam už o úmysl jde.Nemluvě o tom, že zablokovány nebyly ani omylem dezinformační weby nýbrž opoziční. Zmizely zcela informace o dění třeba v Evropském parlamentu, který MSM ani z malé části nepokrývají. Ano, většina blokovaných šířila proruský obsah a někdy i úplné nesmysly. Ale to platí i o MSM.Předřečník má pravdu: jakmile nějaký arbitr označuje věci za dezinformace a pravdivé, jde o totalitu. Všimněte si,že nesvobodné Rusko a jeho MSM označují za dezinformace o ruské válce pravý opak toho, co nesvobodná EU a její MSM. V obou případech tam jsou arbitři blokující opoziční názorový proud.
Ano, použil jsem zkratku, pokud Válek opravdu neříkal pravdu (netuším co má předřečník na mysli ale tím se nezdržujme a hrajme hru že ano), pak zcela přesně je to natolik dezinformace nakolik členové celého řetězce původců a tvůrců inkriminovaných dat sami věděli. Jenže předřečník mluvil o "dezinformátoru" nikoliv "dezinformacích". A když někdo šíří dezinformace nevědomě, pak to samozřejmě není dezinformátor. Ale abyste to snadněji pochopil, představte si analogii, kdy vás někdo nazve lhářem proto, že jste nevědomky opakoval něčí lež. To už neštymuje, že a jediný rozdíl je že použití výrazu lež máte zažitou a tak to snadněji prohlédnete.Ve chvíli, kdy Rusko i EU označují za dezinformace zcela rozdílné věci pak zřejmě jedna strana se pravdě blíží víc než druhá, protože je velmi málo pravděpodobné aby pravda byla "přesně uprostřed". A totalita se sem vůbec nehodí: je to mnohem užší termín než "nesvoboda" a pakliže je jako dezinformace označeno oficiálními, exekučními nebo soudními složkami 5 procent memů kolujících na veřejnosti pak podle vaší definice (se kterou nesouhlasím protože toto pravidlo z celkového hodnocení "jestli je totalita" tvoří jen malý zlomek a jsou tam další metriky postihující faktické omezení svobod, takže výsledek je, že zde máme totalitu třeba z 1 procenta. Je v takovém případě ospravedlnitelné používat tak nasírací slovo jako je totalita, anebo je to příliš alarmistické?A jistě, šíření úplných nesmyslů se samozřejmě týká i MSM ale to je nepoužitelně vágní teze. Mnohem víc by mě zajímal váš odhad kolik procent dezinformací a nesmyslů si myslíte že koluje u MSM oproti těm alternativám co jste případně měl příležitost zkoumat.
Nebyly by spíš počty unikátních návštěvníků? Nebo nějaký srovnání nebo nějakej hrubej odhad třeba i na základě statistik tohoto serveru, kolik návštěvníků udělá za měsíc 1,7 milionu přístupů? Jednotky tisíc? Desítky tisíc?
1,7 milióna prístupov máš veľmi ľahko. Stačí keď tam zopár stoviek ľudí denno denne chodí komentovať a obnovuje stránku aby sa im načítali komentáre.Takže tá ich základňa bude veľká tak do 1000-2000 unique visitors.
Já si to právě myslim taky. Sám jsem schopen tady na zive.cz udělat stovky návštěv denně i z ruzných zařízení (pc doma, mobil, pc v práci), takže jsem zároveň i 3x unikátní návštěvník.Takže se domnívám, že tady vznikla bezprecedentní cenzura kvuli nižším jednotkám tisíců lidí. To bych řekl, že i třeba takovejch těch klasickejch holohlavejch nácků je u nás v zemi násobně víc, část z nich se často realizuje na fotbalovejch stadionech a takový manévry se kvuli nim nedělaj... No jen takový zamyšlení...
Nelegální vyřazení webů, které přinášejí alternativní pravdu než oficiální weby bude mít pro tu NICku velké právní následky, takže bude zrušena a bude platit jako mourovatá. Blokovat servery bez soudních rozsudků je totiž trestné. Vykládače jedné skutečné pravdy jsme tady již měli dvakrát. V době Třetí říše a pak v době vlády komunistů. Dnešní cenzoři se ztotožnili s jejich ideou, že pravdu lidé nemají znát. Být vámi tak bych Šlerku nezmiňoval, protože právě on stál s dalšími za lhaním o Offshorových obchodech Babiše přesně v době voleb. Tvrdili, že mají ještě 300 další případů, ale hned po volbách jejich lži skončili.Někteří naši politici by rádi, aby opět platilo pravidlo, že stokrát opakovaná lež se stává pravdou. A proto se o to každý den pokouší ve zprávách. Jenže Češi zažili komunisty a tak snadno umí rozlišovat pravdu od lží.
Názor byl 3× upraven, naposled 14. 4. 2022 18:27
To je super že NIC je NICka a ty si určite král.Právne následky to nebude mať žiadne a to na 100%.
Hele ale bylo by vhodný aby to mělo právní následky. Pokud někdo z těch webů podá žalobu a soud to vypořádá tak, že budou spokojení jak právníci tak dostatečné množství diváků, pak to bude potvrzení stavu, že jsme právní stát bez ohledu na to jestli aktivisti z NICu dostanou nějaký trest nebo ne. Hlavně nebudou moct alternativci volat že je tady totalita!
Ciste vecne, jejich zasah "na popud" ceske vlady, ktera nemela dodnes koule na to zastitit a zduvodnit (legalizovat) jakymkoliv platnym zakonem nebo paragrafem, je z pravniho i moralniho hlediska dost hrozivy, a jeste hure sama ta zbabela zadost ceskeho governmentu o provedeni cenzorskeho zasahu soukromou firmou pod jakoukoliv zaminkou. Skandal, velebnosti.NIC.cz se nasledne vlady opakovane doprosovalo, aby vlada dany stav nejak dodatecne zlegalizovala, ale nestalo se. Takze organizace, ktera ma spravovat narodni registr domen, jednak porusila obchodni zakonnik, druhak se zjevne a svevolne dopustila neomluvitelne cenzury ve verejnem prostoru. Na to by pak mela smerovat druha, a mnohem zasadnejsi (ustavni) zaloba. To bychom se ale nejprve museli zbavit pana Rychetskeho, protoze s nim ustavni soud nikdy nestranne rozhodovat nebude. Ustavni soudce vynasejici angazovana politicka prohlaseni je myslim daleko za hranou toho, co ma ustavni soud predstavovat.Pokud to nakonec pred soudem neskonci, je to pro mne dukaz toho, ze se s nemeckymi soudruhy a jejich patou kolonou, nasimi "liberalnimi demokraty" dostavame zpet kamsi pred rok 1989, jen k tomu mame mnohem lepsi technicke prostredky - a to je za mne rozhodne spatne. Vedet driv, ze to vezme tento smer, emigroval bych v tech devadesatkach, misto zakladani rodiny v tomhle neosocialistickem germanizovanem skanzenu.Ty konkretni weby pro mne osobne zadnou informacni hodnotu nemaji, poslednich nekolik let jsem se musel preorientoval na zahranicni zdroje. Protiruska masirka v postsovetskych satelitech a pobaltskych statech rizena z USA (a jejich NGO == CIA agenturami) tu uz dosahla takovych rozmeru, ze za co se aktualne u nas chodi (zbytecne) pred policejni vysetrovatele, to si volne tiskne napriklad takovy britsky Daily Mail. A to uz je, soudruzi a kameraden, opravdu na povazenou. Takhle ten lepsi svet rozhodne nevybudujete.
"alternativní pravda" je nonsens
Každý má svou relativní pravdu.---To tvrdil už Karel Čapek, jehož některé povídky literární kritici zařadili do škatulky "relativismus" (protože dnes se rádo škatulkuje) /* /*byť ne všecho lze zaškatulkovat ...---Samozřejmě jsou některé fyzikální skutečnosti, kde nelze relativizovat.
Názor byl 1× upraven, naposled 14. 4. 2022 17:41
Každý má svůj úhel pohledu nebo názor. Výrok pravdivý je nebo není - to je černobílé. Proto "alternativní pravda" je nesmysl.
V politice ovšem bohužel "pravda" je to, co říkáme "my" - "my hodní a ušlechtilí", tj. ta parta, která je zrovna u moci. A "lež" je to, co říkají ti druzí. Tak jednoduché to po politiky a hlupáky, kteří jim věří na světě je.
"Karel 2. znasilnil 10 deti" je podle tebe taky alternativni pravda?
Podle korespondenční teorie ne. Pakliže používáš zrovna nějakou jinou z teorií, tak je tento fakt nutné deklarovat předem, protože ta zmíněná se bere jako defaultní.
Spíš, než alternativní pravdu, bych to videl na alternativní realitu, která s pravdou nemá nic společného, kromě možná tak toho 1%, co tam vždy mají.
Včera to byla dezinformace, dnes alternativa a zítra se zjistí, že je to pravda.
Musim priznat, ze bych byl vazne prekvapeny, kdyby se prokazala existence biologickych laboratori na Ukrajine, kde slechti mor, aby ho pomoci stehovavych ptaku a brouku sirili po Rusku. Tohle je ten typ "alternativni pravdy", co na tech webech jede.
Nulandová jejich existenci přiznala. Jestli zrovna mor, to neřekla.
To rekl Sputnik a dalsi weby, ktere jen prekladaji ruskou propagandu.
"velké právní následky" A vy jste strašně naivní a důvěřivý v morálnost vládní moci. V tomhle socialistickém skanzenu ještě dostanou vyznamenání rudého řádu při oslavném potlesku tisíců příznivců totality.
taky verim ze to bude mit velke nasledky, až se zas svoboda vráti . blokovat nějaký web je nemyslitelné to tu už bylo v minulosti 2x jak pisete
Líbí se mi, jak kremrole nazývají lež “alternativní pravdou” 🤣
A jedina pravda medialniho mainstreamu te nijak neznepokojuje? Ani ze NIC po "konzulraci" s Rakusanem arbitrarne zarizlo weby, aniz by konkretizovalo duvody? Za co presne(!) je zrusili? Nema snad kazdej pravo placat nesmysly a verejne se ztrapnit? Ted ti to nevadi, protoze je nectes, co ale az se neco takovyho stane tobe? Dzin je jednou z flasky venku.Oh, wait, "kremrole" - to tvuj pristup asi celkem osvetluje.
“jedina pravda medialniho mainstreamu” mě nijak neznepokojuje, to je opět termín kremrolí.
Tak kolik ruznejch nazoru v mainstreamovejch mediich bezi? Co se dozvis mimo hlavni linii? Nic. Poklada nekdo nejaky "tezky" otazky? Ne.S tebou zjevne nema smysl se bavit - kdo nesouhlasi, zpochybnuje, nebere CT jako etalon pravdy a onjektivity, je kremrole a hotovo. Nu, mas to jednoduchy a pohodlny....jo a projdi si nejakej seznam obvyklejch argumentacnich faulu. Co predvadis ty, je zrejme nejaka "guilt by assocciation". Teda, on to ani neni argument, jen stek... 😃
Názor byl 1× upraven, naposled 15. 4. 2022 11:19
Jak jsi moudrý, ty pravdu a lež poznáš snadno a na první pohled. Přece pravda je to, co ti řekli v televizi ... ach jo ...
Hm. eurabia byla jak prokremelska, kdyz ji zalozil odpadlik od islamu a varoval pred islamizaci, ktera je jiz realitou na zapad od nasich hranic? Mozna by to chtelo vytahnout hlavu z prd€le a zacit pouzivat mozek a min fraze jako kremrole, jsi pak za de bila.
Mě spíš děsí islamizace na východ od našich hranic…
a cenzura te desi vic na ktere strane hranice?
Je od tebe hezké, že máš takový soucit s Rusáky, ale pokud vím, ti se celkem úspěšně před islamizací brání sami.
Jo to je vidět na UA, kde TikTak Čečenci se vyžívají na civilním obyvatelstvu a dezertujících Rusech:) a občas se poperou o kořist.
NICku velké právní následky, takže bude zrušena a bude platit jako mourovatá.... tvuj vlhky sen co? :)
Ať už na to mám jakýkoli názor, váš komentář je postaven tak akorát na vašich představách, s realitou nemá nic společného.Mimochodem CZ.NIC žádné servery neblokuje. Trestný čin, kterého se mělo dopustit, byste asi taky konkretizovat nechtěl.
oni si platili svymi penezi za domenu .cz a najednou jim to nic zrusil, u tohle staci na zalobu. vratil nic penize?
Ten poplatek není za provoz domény, ten poplatek je plní roli regulační za rezervaci doménového jména. Tedy pokud CZ.NIC tu doménu nenabídl nikam jinam, jen přestal vracet její DNS servery, tak ten poplatek je v podstatě vybrán oprávněně.Krom toho se bavíme o nějakých sto korunách ročně, to bych klidně úplně odignoroval.
sluzba muze stat korunu a jeji nedodani je duvod k soudnimu rizeni.
Žaloby jsou podány, tam není o čem. Ptal jste se na peníze.
Ale houby, to by musel za ty jednotlivé weby někdo podat žalobu a ten někdo by musela být konkrétní osoba/firma, protože jaksi nejde proplatit nějaké odškodné anonymovi. A k tomu, aby se pod ty weby někdo podepsal nikdy nedojde.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.