Dokud se tyhle doplňky nestanou až moc populární, nevšimne si jich korporát, tajně je neakvizituje a následně si ceny v nich legální cestou předělá k obrazu svému, že.. Nemluvě o tom, že jestli někdo spoléhá jen na srovnávače a doplňky, tak je větší ovce, než ti, kteří kupují tam kde je největší červený vykřičník SLEVA.
Např. portál Heureka nebo srovnávač cen Hlídač shopů shodně nezobrazují ani zdaleka všechny eshopy, kde se hledané výrobky nacházejí. Heureka navíc propaguje sponzorované výrobky a žalostně jí chybí komunita, která by spolehlivě hodnotila zakoupené výrobky (přičítám i často chybnému technickému propojení ze strany nákup na shopu -> hodnocení na Heurece).Takže ne, ospravedlňovat podvodné, nebo novotvarně řečeno šmejdské praktiky tím, že vy přeci poznáte rozdíl není ani tak arogance a bezohlednost vůči ostatním, jako spíš tmářství a vaše vlastní hloupost v případě, že si doopravdy myslíte, že se svým doplňkem za 0,00Kč , co nacvakal Franta Bezejména z knihoven v indické sekci Githubu, přechčijete korporáty, které do marketingu vkládají desítky procent obratu a desítky procent pracovních sil