Pokud vím, tak hladina moří může stoupnout maximálně o 140 m, protože více vody na Zemi není. Je to ale hezké hraní s daty.
Sranda, jak by bylo Polsko celé zalité. ČR je celkem vysoko a i k Praze by se to do kotliny nedostalo. Model počítá jen s nadmořskou výškou, ale odněkud se ta voda musí vzít a pokud jsou velké okraje (pohoří), tak voda k Praze nepřiteče...
Čechy půjdou ochránit přehradou u Děčína - pokud nebude moc pršet. Odtékající Labe se ale bude muset čerpat přes hráz do Německa.
A pak se autor článku probudil s rukou v nočníku....
Ja by som videl veľmi zaujímavý spôsob využitia tohto sofvéru a divím sa, že to zatiaľ odborníci nerobia. Všeobecne sa predpokladá, že ľudstvo začalo žiť "inteligentnejšie" než živiť sa lovom a zberom, niekedy pred rokom 10 000 pred n. l. Dôvod na to je ale v podstate jediný - pretože starších vykopávok moc neexistuje. Neexistujú preto, lebo sú - teraz - pod morskou hladinou. Zhruba pred 12.000 rokmi končila doba ľadová a morská hladina bola vyššie o 80 až 120 metrov oproti súčasnosti. Z histórie, ale aj súčasnosti vieme, či každá vyspelejšia spoločnosť sa snaží žiť v blízkosti vody - či už riek alebo morí - teda pri morskom pobreží. Nie inak tomu bolo aj pred tými 10 000 rokmi.Takže ja by som bol veľmi zvedavý na to, ako vyzeral svet súše pred 10.000 a viac rokmi (v našich končinách sa samozrejme by sme nevideli takmer žiadnu zmenu). Na základe tejto mapy a vodných tokov by potom archeológovia mohli získavať nové poznatky v pobrežných oblastiach, ale pod vodou. Technológia, ako zabezpečiť výskum cca do 100 metrov pod hladinou, by nemusela byť vôbec drahá. Už pred vyše 100 rokmi ju používali v Amerike pri budovaní základov veľkých mostov. Vtedy používali veľký zvon, vnútri ktorého pracovali ľudia. Dnes by šikovné hlavičky dokázali určite urobiť niečo na podobnom princípe, len väčšie a sofistikovanejšie.
tak to bude zas něco pro pojišťovny. Už teď Vás po této informaci nepojistíme protože jste v povodňové zoně. 😝
Prý "průliv Miloše Zemana" 😆 (20. fotka)... Ještě nějaký Havlův příkop, a je to fakt biblická apokalypsa. Pak už jen 8.kruh pekla, dlouho nic a Velrybí hnízdo z ostrovních dotací.
Mě by se líbilo přesně 700 m.n.m. Sice bych přišel o být v Ostravě, ale z chalupy v Jeseníkách bych měl úžasné východy slunce Ned Oceánem.
Nebo se nemusíme babrat s deseti moduly GIS. můžeme jít na http://www.floodmap.net/ a tam jenom zadávat metry a zjišťovat, kdy už konečně budeme mít na okraji pozemku pláž, nebo kdy ještě nevytopí nás, ale v té blbé Praze už jim nebudou stačit růžové gumáky... 😀
Je to 385 metrů - to by zůstal jen zelený ostrůvek Vipich a Metropole Zličín, takže by se stále dalo plavit nakupovat... 😃
Takže kdy to můžeme čekat? Beru jedině "Hladina oceánů: 350 m n.m."
co je zas tohle za sracky na zive ? to je tezka nuda, kdyz nekdo splodi takovej brak...
Když už jsme u těch konverzí, tak je nepravděpodobné, že by úřední mapy začaly používat WGS 84. A to z toho prostého důvodu, že státy i nemovitosti v nich plují na zemské kře. Česká republika se vůči WGS 84 posunuje o 2,7 cm jihovýchodně za rok. Od dob c. k. katastru by to byly již skoro 3 metry!
už aby to bylo
Dobrý článek!výborné metelecsu blescu intro do GISu ...s katastrofickým scénářem jak z kanadské TV v ceně! 😁
Probuďte se, ČR má jiný problém, už měsíc nepršelo (nepočítám ty submilimetrové deštíky. Naposled pršelo v únory, když ještě tál sníh na střechá
Dohral niekto vsetky clanky? Co je na konci?
no problemzive.cz##.bodyPart:style(display:block !important)
Je někde k nalezení, jak vysoký by byl na Moravě příliv? při 450 metrech už velkou rezervu nemáme.
Nad českými zeměmi slunce nezapadá (sci-fi román)V polovině 19. století postihla svět katastrofa. Celé části zemského povrchu byly vymazány, hladiny oceánů se zvedly. Zanikly celé státy, jiné vznikly. Jedním z nich bylo Česko-slovenské království.V polovině dvacátého století je z království námořní velmoc s koloniemi a državami po celém světě. Kdo vládne mořím, vládne světu. Ale Češi nejsou jediný národ, který touží vládnout oceánům, jedním z největších hráčů na světovém poli je carské Rusko, které si brousí zuby i na česko-slovenské území.Carovo námořnictvo má drtivou materiální převahu. Aby Češi mohli vyrovnat síly, musí vsadit na novou, nevyzkoušenou zbraň. Námořní letectvo.
Názor byl 1× upraven, naposled 16. 4. 2019 21:08
A kde se tolik vody na zemi vezme? To ji budem odněkud dovážet? Třeba z Marsu? Když se rozpustí všechny ledovce, nemůže to udělat více než pár metrů... Já vím, že jde o hypotetickou modelaci, ale nějak mi uniká její smysl, když je to i teoreticky nemožné.
Klidne se mohou zvednout dna mori...
Jakože nad úroveň současných kontinentů?
Já jsem pro. To sucho je hrozné... celý měsíc nezaprší a to je teprv půlka dubna. No a nebo část toho moře sem přečerpat do nějakého velkého jezera (přes písek by se slaná voda přecedila na sladkou a zásobovala spodní vody). To by byl mnohem lepší a smysluplnější projekt než nějaký kanál dunaj-odra-labe.
U nás o víkendu sněžilo, počítá se to? :)Zdar Max
Jinak ještě dodám, že lze z moře tankovat rovnou odsolenou vodu pomocí Reversní osmózy. Velmi zjednodušeně řečeno se voda protlačí membránou, kterou neprojde sůl, jen voda. Používají to Izraelci. Samozřejmě je potřeba hafec filtrů kolem a kolem, nějaký vhodný tlak atd. Nicméně zdá se to býti jako nejefektivnější způsob odsolování.Jinak Izraelci odsolují asi 55% produkce vody. To je fakt slušný. Pokud tedy budeme potřebovat někdy odsolovat, nejspíše budeme nakupovat technologii u nich.Zdar Max
Korekce 55% sladké vody pro domácnosti ...Zdar Max
Odsolení vody by bylo možné řešení,... ale mít slané jezero neboli takové malé české moře by také nebylo k zahození. 🙂
On je tam ještě trochu jiný problém. Odsolená voda je pro člověka a zvířata ok, ale pro půdu a rostliny ne. Jsou tam látky, které jsou pro normální rostliny toxické, navíc v odsolené vodě chybí důležité látky pro rostliny.Proto se musí odsolená voda dále čistit a pak kontaminovat dusičnany a dalšími věcmi, co mají rostliny rádi.Jaký vliv na prostředí by měl nějaký slaný rybník, to nevím. Hlavně by asi musel být buď průtokový kvůli znečišťování (pokud u slané vody k nějakému znečišťování dochází), nebo tak velký, že by průtok nepotřeboval.Každopádně by to byla určitě dobrá lokální ozdravná oáza pro lidi s kožními problémy.Zdar Max
a nebo by tam ty kožní problémy jezdili chytat 😀
Když jsme u toho fantazírování, zastavení rotace Země je mnohem zajímavější: https://www.youtube.com/watch
Hezký, neodolal jsem a skouknul to. Jen mě tam nešlo do hlavy, proč by se měl vzduch a voda stáhnout víceméně na póly a samotná země tento jev částečně nenásledovat, přestože jede na tekutém jádru. A několik dalších podobných drobností.
https://youtu.be/CccaGaKOlSIAsi tak 🙂
A dovedete si představit ty zprávy?Muslimové se dají do člunů, a veslují směr Afrika.
Těch 250m by bylo tak akorát - místo do Chorvatska by se jezdilo někam k Brnu a ještě by to bylo pořád oddělený od toho studeného severního moře. Vpodstatě bychom se stali takovým novým Řeckem, moře, pláže...
Od jakýho studenýho severního moře? Každej oceán je s nim studenej a je snad studenej na jihu? Mimochodem i Balt 1000 km severně z ČR je koupatelnej na konci srpna, loni jsem tam byl, ale čim víc čechů bude věřit tomu mýtu o tom že je to ledárna, tim míň jich tam bude a tim líp. 🙂
"zbytky Čechů přežijí na Kvildě"Moravané přežijí i v Bílých Karpatech, Beskydech a Javorníkách !P.S.O cyklu superkontinentů a superoceánů na Zemi vizhttp://www.osel.cz/10352-zeme-kdysi-pohltila...
Názor byl 1× upraven, naposled 15. 4. 2019 14:40
No, on už je problém i s tím tvrzením, že by stoupla výška hladiny o 70m, kdyby všechen led roztál. To je samozřejmě nesmysl a to hned ze dvou důvodů:a) - nepočítáte to, že by se vlivem zmizení ledovcové pokrývky zvedla pevnina - to je fakt ověřený např. na pobřeží severní Evropy, které se tak jak odtávají ledovce z vody zvedá - a to o metr a více. Tím se samozřejmě probhloubí oceány.b) - tím, že při zvednutí hladiny už jen o 10 m dojde k zaplavení některých pevnin, se voda rozlije i tam - např. taková Sahara je docela dobrý další oceán. No a ploha dnešních pevnin, kam se bude voda rozlévat, se musí odpočítat od celkového objemu vody. Ve výsledku to vychází o dost jinak, než je uvedeno a celkový vzestup hladiny nikdy nemůže být vyšší než 50m - ale i to je fakt hodně hypotetické. V případě roztátí všech ledovců v Antarktidě by totiž (pokud by nedošlo k přesunu Antarktidy na rovník) musela být teplota na rovníku taková, že by většina vody sublimovala jako pára a to by vedlo spíš k poklesu vodní hladiny.
Není potřeba žádný deštíček, stačí zastavit rotaci Země a máme tady moře velmi rychle. Ta výška "nad mořem" totiž není vzdálenost od středu Země, ale je posouvána odstředivou silou při její rotaci 🙂
Výška nad mořem je výška od hypotetické plochy modelu země (většinou elipsoidu). Nikoli od skutečného moře.
Tak když srovnám pravděpodobnost "deštíčku" a zastavení rotace Země...
"hladina světových oceánů by se v průměru zvedla zhruba jen o 70 metrů"... To by se nezvedla všude stejně? Byly by na ní nějaké kopečky a údolí?
Ty jsou samozřejmě i teď. Hlavně vlivem rotace Země, ale i třeba na obou stranách Panamské šíje je rozdílná vzdálenost od středu Země hladiny studeného Pacifiku a teplého Karibiku. Takže co je to vlastně "nadmořská výška"? 🙂
To jo, i Balt je prý asi o půl metro výš než Jadran. Jen mě zarazila ta věta.
Jak jistě víte, existuje určitý teoretický model země. Z toho modelu země pak vyjdou rovnoběžný a poledníky (tedy soustava souřadnic), tak i nadmořská výška. Se skutečným mořem to souvisí jen minimálně.
+600m vody by bylo fajn, škoda že se nic takovýho stát nemůže 🙂
Stačí jedna šikovně trefená planetka a vodu máme až tady 😀
No ale jenom na chvíli, než zase steče zpátky 😉
Ukazal jsem to zene a asi se budu muset stehovat do Jihlavy B-]
Nebyla by nějaká simulace, jak nás zaplavují stamilióny černochů z Afriky?
Nebo simulace, jak nás zaplaví milióny blbců. Oh wait. Ta vlastně existuje. Jmenuje se Česká republika. 😀
jj, všichni jsou blbci, jen Vy letadlo...
Jsem si jistý, že zvednutí hladiny moří bychom poznali i jinak než z Fakebooku. Když pominu nějaké ty ekologické aspekty, tak by se nám sem začaly stahovat [deseti-/sta-]tisíce lidí ze zatopených území...
to teda hodně přidej ...
Sněžka to jistí 😝No ale na každém šprochu pravdy trochu: https://bit.ly/2647Tcc 😉
Boží!Hlavně ten styl, to jsem dlouho neviděl. To bude něco z období kolem té biblické potopy 😉 Miluji historii.
aco třeba použít https://ags.cuzk.cz/arcgis/rest/services/3D/d... bylo by to přesnější... nebo https://ags.cuzk.cz/dmr/i když je to stále nepřesné, protože jste určitě nepoužily říční model.... trošku z jiného soudku jsou mapy povodňového nebezpečí a povodňového rizika http://cds.chmi.cz/
to je sice hezké, ale zkus ta data od ČÚZK získat zdarma. Prohlížet online jde kdeco, ale dostat data ke zpracování a analýzám je horší.Na druhou stranu, zdarma jde získat model EU-DEM, který je přesnější než SRTM i když proti placenému od ČÚZK bude pořád relativně hrubší...
úloha v GISu pro žáka základní školy na 10 minut :)
Zbožní Poláci se při biblické potopě samozřejmě na hřebenech Krkonoš tísnit nebudou... 😀
vzhladom na velkost ich armady, si obsadia tatry :)
A jak velkou armádu má Ficostán?
250 metrů je dobrejch, to mi bude ačínat voda na spodku zahrady. Dům máme v 254 metech 🙂
Při bouřích by ale mohlo moře dělat problém.
450 metrů a jsme přímořské letovisko. Jen nesmí chodit víc jak desetimetrové vlny, aby nám nezasolily zahrádku.
Hm, pockej az prijde priliv...
Tolik práce to dalo a přitom taková blbost.
😀 Ale klikl jste na to, takže o svůj účel splnilo.
to bol citat z filmu B-]
"To muselo dat strasnou praci. A pritom takova blbost"
dakujem za upresnenie <3
nechapem ako mi moze niekto dat minusko na takyto komentar :-O
Hm, pokud je něco Biblického, jedná se o ničím položené bláboly bez špetky pravdy..Tak ještě že nás tedy žádná potopa nečeká.B-]
Bohužel nemáte pravdu, často se vychází ze skutečných událostí co se stali. Biblická potopa = vznik Černého moře = "prolití" Středozemního moře přes Bospor a Dardanely (Turecko) ...Kdysi byla i Velká Británie spojena s kontinentem (Evropou) >>> https://veda.instory.cz/204-jeste-v-dobe-kamenne-... Dokonce v počátcích Země pokrýval Zemi jen oceán >>> https://zive.aktuality.sk/clanok/132805/celu-zem-ke... Dnešní výška moří také není nijak stálá, pohybuje se klidně nahoru dolů o 150 m, takhle by to vypadalo, když stoupne o 75 m >>> https://www.youtube.com/watch
Názor byl 1× upraven, naposled 15. 4. 2019 15:38
no ale to asi niesu par tisic rokov stare udalosti, ako tie v biblii su
No to určitě. Ke vzniku Černého moře došlo před 7 600 lety. Bible byla napsaná cca 1 000 let před naším letopočtem - tedy 4 600 let poté. Opravdu si myslíte, že tak staré události se mohly dochovat téměř 5 tisíc let, když ještě několik tisíc let ani neexistovalo písmo, které by to mohlo zapsat? To je jen zbožné přání (a slovo zbožné je tu opravdu na místě) některých vědců a teologů dát Bibli větší historický kredit. 😉
Názor byl 1× upraven, naposled 14. 4. 2019 23:38
Tak Genesis je starší, i když samozřejmě ne tolik. Ale je to sepsání ústně předávaných legend.
Mluvím o knize Genesis... A ta je stará cca 3 tisíce let. Plus mínus 200 let - což nehraje žádnou roli.Ústně předávané.. A v tom je právě ten problém. Nic není možné předávat ústně nekonečně dlouhou dobu. Od této události, do prvních písemných pramenů uplynulo přes 4,5 tisíce let. To je přes 200 generací lidí, které by si tu informaci muselo ústně předat. Nehledě na to, že si to nepředávali kontinuálně v jednom jazyce, ale desítkách, ne-li stovkách, které se běhen té doby vytvořily a zase zanikaly. Zkuste si udělat tichou poštu o 200 účastnících a budete mít obrovský problém předat jen jednu větu. Natož celý příběh o desítkách vět. Vyjde vám z toho úplný blábol, kde pravděpodobně nebude ani slovo o nějaké potopě. Zato tam bude možná spousta "zaručených" informací o tom, jak bůh stvořil Zemi, měnil vodu na víno atd. 🙂Každopádně neexistuje jediný reálný důkaz, že potopa z Bible je vznik Černého moře. Jsou to jen nepodložené spekulace, které nemají s vědou nic společného a hodily by se skvěle spíš do pořadu Vetřelci dávnověku, než do učebnic dějepisu. Asi jako byste tvrdil, že kopec za vaším domem sem teleportovali mimozemšťané. A důkazy jsou 100%. Protože je neoddiskutovatelný fakt, že ten kopec opravdu existuje - tudíž se dá velice vážně předpokládat, že ho mají na svědomí Oni. Protože podle dalších důkazů nemůžeme vyvrátit, že mimozemšťané existují. Takže LOGICKY je jasné, že ten kopec nijak jinak vzniknout nemohl. 😀
Názor byl 3× upraven, naposled 15. 4. 2019 09:16
prdlajs víme, co si naši předci nerozptylování dnešními informacemi předávali každý večer při svitu ohně. Draci v pohádkách vydrželi až do současnosti, přitom nevěřím, že každá druhá generace zakopávala o metrové lebky dinosaurů. Prostě místo TV hltali staré historky a i když si je mohli upravovat, nosné téma vydrželo.
Souhlasím, prdlajs víme... Takže to POTVRZUJE, že to tak bylo? Když něco nemůžu vůbec dokázat, tak nebudu tvrdit, že se to tak nestalo. Naopak budu tvrdit, že se to tak určitě stalo a že ostatní nemají pravdu. Vždyť říkám, stejná "logika" jako s těma ufounama. 😀
Jenže Genesis prokazatelně čerpá z mýtu o Gilgamešovi, který je cca o 1000 let starší, a bůh ví, z čeho čerpal ten. Prostě je celkem jasné, že staří obyvatelé Mezopotáie a Malé asie zažili velkou potopu, těchto potop bylo v obdopí konce ledové více, jedna je to Černé moře, druhá výrazné zvětšení Perského zálivu, atd.
Ano, o Gilgamešovi... který, jak správně říkáte, je jen o tisíc let starší. Takže nám tam chybí už JEN 3,5 tisíce let. A to už je drobnost, že? 🙂 Každopádně z Gilgameše mohl čerpat proto, že tento epos někdo napsal a předával se dál v písemné formě, až ho mohl někdo přenést do knihy Genesis.
Názor byl 1× upraven, naposled 15. 4. 2019 13:06
Ak pripustíš existenciu Boha, typni si ako mohli po x tisíc rokoch vedieť o potope....
No schválně, jak?
Lol, další ultra-hloupost z hlavy někoho, kdo věří v něco, co nikdo nikdy neviděl a ani nedokázal prokázat.
Ono věřit v něco, co viděli všichni a je to nadevší pochybnost prokázáno, dost dobře nejde, resp. se nejedná o víru.
Veškerá víra je naprostý přežitek, udržovaný hloupými lidmi.
Né víra ale náboženství.
Máš pravdu, samozřejmě. Jen je škoda, že jsem u tak zjevného faktu schytal tolik mínusů jen kvůli záměně termínů.
Inu šudlikřížci budou mínusovat jak vzteklí, bo pánbu to všechno vidí a pokud chtějí po smrti stát ve stratosféře po kolena v mlze, tak se musí snažit.
Ty si tiež nevidel vznik života podľa Darvina, ale veríš v to (zrejme) a v x javov, ktoré nie sú viditeľné, ale sú dokázateľné
Jenže průkaznost Boha jaksi pokulhává ve všech směrech, že?😀
Jenže ono se to dá říct i opačně. Vy dokážete prokázat jeho neexistenci?
No je to asi stejné, jak když někdo věří v existenci draků. Je možné, že tu někdy byl kult dračího boha, pokud by se dochoval dodnes, tak věří na draky hromada lidí a někteří by nevěřícím psali, jestli dokáže dokázat jejich neexistenci...Kdysi dávno, kdy lidé začali žít v kmenovém uspořádání byly stejně jako dnes zastoupeny dvě funkce, náčelník a ten, který mluví s bohy, duchy, posvátným zvířetem, nebo co tehdá frčelo. Kdo z těch dvou měl v kmeni poslední slovo? A taky proto se tenhle cirkus dochoval až dodnes. Za dobu, co lidstvo existuje zaniklo takových náboženství, že si ty kvanta bohů ani člověk nedokáže představit.Takže v případě, že by lidskou civilizaci vedla nějaká boží moc, tak by mohl být náznak podobnosti, né že se to bude střídat, jak se to zrovna hodí a bude se mezi sebou dohadovat kult červených a modrých čepic.
Nejsem věřící (ačkoliv jsem křtěný).Nicméně, nedostatek důkazů pro existenci něčeho neznamená jeho neexistenci. Stejně jako věřící nemůže dokázat jeho existenci (nebo se tak dosud nestalo), tak Vy nemůžete dokázat jeho neexistenci.To stejné samozřejmě platí i pro draky.
Tak existence draku je dokazana. Otazka je jen tak definujes pojem drak:https://cs.wikipedia.org/wiki/Varan_komodsk%C3%BDStejne tak pojem buh si muze definovat kazdej jinak.Pak se stava ze dva lidi verej ve stejnou vec, ale protoze se nedohodnou na definici, tak jeden o druhymu nadava jak je blbej, ze na neco takovyho veri.
A k cemu by to bylo? Pokud nekdo tvrdi, ze neco existuje a chce po ostatnich aby to prijali, nebo to brali na vedomi, nebo aby se s nim o tom alespon bavili, tak by ten nekdo mel spis dokazat, ze to neco existuje ne? A pokud ten nekdo po ostatnich nic nechce, tak to pak nezminuje v komunikaci s ostatnimi ;).Co kdyz si ted vymyslism, ze existuje spagetovy buch, ze ke me ve snech a v myslenkach mluvi a je na tobe, aby jsi mi dokazal, ze neexistuje? To je trochu blbost, ze :).Navic neschopnost dokazat, ze neco neexistuje, nepodporuje tvrzeni, ze to existuje. Naopak schopnost dokazat, ze neco existuje vyvraci tvrzeni, ze to neexistuje.
"Pokud nekdo tvrdi, ze neco existuje a chce po ostatnich aby to prijali, nebo to brali na vedomi, nebo aby se s nim o tom alespon bavili, tak by ten nekdo mel spis dokazat, ze to neco existuje ne?"Nebo naopak: Pokud někdo tvrdí, že něco neexistuje a chce po ostatních aby to odmítli, tak by měl dokázat, že to neexistuje.Takhle bychom se mohli bavit donekonečna. Existence boha nelze ani prokázat, ani vyvrátit.Pokud věříte v toho Vašeho špagetového bucha, tak si v něho klidně věřte. Já nemám potřebu Vám ho vyvracet.Ten Váš třetí odstavec bych taky mohl přepsat tak, aby mi vyhovoval, ale to už bychom se do toho moc zamotali.Ještě, jednou: já neobhajuji existenci boha. Já jen tvrdím, že nevíra v boha stojí na stejných základech jako víra v něho.
Ano máte pravdu, pokud někdo chce, abyste pochopil, že existuje, měl by vám ho popsat a dokázat.Neb ale vy nevíte, že je to celé přece naopak. Ti, kteří chápou o kom mluví za boha nechtějí to vysvětlovat druhým. Jsou rádi, když všichni věří nebo nevěří v koncept, který je oběma k prdu. Vy se tedy max. potkáte jen s fanatickým věřícími. Je to tak zařízeno schválně, aby to vypadalo jako pohádka. Boha nebylo možné popřít, schovat před lidem, neb lid byl zvídavý, proto před něj dali fasádu náboženskou, aby tím lidu vždy názorně ukázali, pohledte: toto je Bůh.. a ukázali na dřevěného zbytečného panáka. Zlaté tele “pro všechny”. Pro většinu. Bůh pochopitelně existuje, ale není tím, čím není 🙂.
Tak o platnosti darwinismu se přesvědčujete na vlastní oči dnes a denně a pokud máte hloubavou povahu, tak si můžete i zaexperimentovat. A to jak na úrovni baktérií, tak na úrovni savců... B-]
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.