Jak používat internet. Přečtu si nadpis a koukám co je to za blábol, tak otevřu diskuzi a vidím, že jsem se nemýlil. Fuj hnus...
A jaká je spotřeba když vyjede s vybitou baterií?
To se nesmí říkat. Ale EU politici zařídili aby to prošlo.
Klasická ojebávka, jakou kdysi předvedel Ford, když ve jménu ekologie místo malého Ka začal prodávat Explorer. 5 metrů, 2,5 tuny a tabulková spotřeba 3l, protože hybrid. Navíc je to velké a větším autům se tolerují větší emise, takže pro celkové flotilové emise ideální auto. Ekologie v praxi.
Moje 50 let stará škoda má spotřebu 0L/100km, když jedu z kopce a vypnu motor. Takže asi tak k tomu zázraku.
Nesmyslný prolhaný "článek" na webu "vědy, techniky" - to je nějaký vtip? To už můžete klidně napsat, že má benzínový motor nulovou spotřebu nafty.
a klikl bys když by v titulku byla pravda?
Spalováky mašírujou do hrobu a Putin to vo dost urychlil. 😝😀B-]
Hať šíje putín!
>> I když jde o velké SUV, výsledkem je tabulková spotřeba 1,25 l/100 km a emise pouhých 33 g/km. To je asi za těch prvních 10 minut, než se vybije baterka pro elektromotor. Motor na volnoběh žere kolem litru za hodinu.
I kdyby měli motor s proměnnou kompresí a variabilním časováním i zdvihem sacích a výfukových ventilů, tak to není reálné.
nejvic prekvapi, ze auto dokaze plout az do evropy. spotreba na vode se neuvadi
Zalezi na tom, jak se podili motor? A co treba uvadet spotrebu tremi cisly? Kdy se podili motor max, min, prumer pri jizde po meste? Predpokladejme, ze jako vzdy, nekteri "eko" budou zase jezdit ciste na benzin :)
To nemuzete, pak by se cela ta ekoideologie rozplynula...
Spis spotřebu po vybití baterie. Navíc spotřeba skoro 0 při českém mixu výroby elektřiny kdy se vyrábí hodně z uhlí je také lež jako věž.
Může mi někdo vysvětlit, proč je výkon jednoho motoru v KW a celkový v koních? Navíc ta spotřeba na tak velké auto je nesmysl, to bude platit pouze v malé rychlosti a s nabitým AKU.
Ta spotreba nema s realitou nic spolecneho, je to cislo vypadle z normovaneho mericiho cyklu. Ten se vzdycky ulpravi tak, aby jakoze odpovidal realite a soucasne na nej nefungovaly ruzne ojebavky, nez automobilky vyvinou nove ojebavky, a tak dokola.Jedna z nejabsurdnejsich veci treba bylo to, jak Mercedes prodaval auto s 20l nadrzi, pricemz standardni 60l byla za nulovy priplatek. Ale do testu sel s tou dvacetilitrovou, protoze ta byla v zakladu. A spousta dalsiho.Z toho normovaneho testu se totiz pak pocitaji flotilove emise, a tam uz jde sakra o hodne penez.
Jasně jen mi není jasné, proč když u dieselů po podvodech normu upravili a učinili mnohem realističtější, dělají u hybridů ještě větší chybu. Navíc když vychází i realistické nezávislé testy.
Jedna z možných odpovědí je to, že diesely jsou v nemilosti, zatímco baterkovozy jsou jaksi všude protěžované. A taky vyvinout nový měřící cyklus chvíli trvá.
S tou nemilostí souhlasím, ale proč by se spotřeba všech vozidel se spalovacím motorem i čistě elektro bez ohledu na palivo a princip nemohla měřit stejně, čistě pro srovnání. Tím pádem není důvod vymýšlet novou metodiku.
Článek ve stylu, auto s pohonem buď na LPG nebo benzín, má spotřebu 0 litrů benzínu na 100 km. ( pak tam někde dopsat, že to je vlastně když jede pouze na LPG )Hybridy až na výjimky byly hlavně z toho důvodu, aby snižovali automobilkám flotilové emise CO2. Protože v testech spotřeby/emisí ( jeden test ) jednou na baterii a palivo musí použít až v závěru testu, kde výsledná spotřeba paliva či CO2 je idiocie na entou, ale toto číslo se právě počítá do flotilového CO2 ( tedy průměr hodnot emisí CO2 všech prodaných aut ) To je dokonalá ukázka hlouposti EU a novinářů. Nic víc.
Nezapomente, ze v EU vladne demokracie, a ukazuje to tak na hloupost nas vsech.Ovsem nekteri z toho tezi, zatimco jini to dotuji.
Takže v reálu se to možná vejde do 5,5L/100km....
Nemůžu souhlasit s tímto názorem , jestliže to budete brát jako průměr všech řidičů tak možná ano. Auto to jistě není pro každého, ale mě by asi vyhovovalo. Jezdím v RAV4 s podobnou sestavou pohonu a mám dlouhodobý průměr 1,3l a 19kWh vyrobených převážně FVE, mě to smysl dává, ale na dlouhé cesty dálničním tempem to není, na to je moderní diesel zatím nepřekonatelný. K logice Bruselských nařízení se asi nemá smysl vyjadřovat. Takový BMW X3 plugin s dojezdem reálných 30 km je nesmysl a bouda na všechny. Kabely nemá skoro smysl vytahovat.
Dal jsem Vám + za celkem objektivní zhodnocení. Ve Vašem konkrétním případě to může skutečně na levné dojíždění v rámci příměstského a městského provozu smysl dávat (bez započítání nemalé investice do solárů, baterek, regulátoru, měniče, dobíječky atd.). Při větším využití bych si však vsadil na těch průměrných 5 až 5,5L
A nedával by zrovna tobě smysl čistý elektromobil, když ten spalovák moc nepoužíváš?
Zase je dobrý mít možnost jet dál ale povětšinou jet na elektro. Právě plugin hybrid mi dává smysl ale je hloupý zákaz.
8 - 9 l/100kmJo, po dálnici to žere 8 - 9 l/100km při 140 km/h
Taketo vysoke, tazke a v6 auto bude po dialnici zrat minimalne 10. 8-9 ked pojdes 110. Tiez mam auto, co zerie podla papierov priemerne 5.5 litra (SUV, 4x4, hybrid). 9 mam ked idem DO 130.
Co je toto za tupy clanok... Benzin este nepovedal posledne slovo. Ked si tento plugin hybrid nabijete, bude zrat len 1 liter!!! A ma 17,8kw bateriu 😃 Strasna hanba.
Názor byl 1× upraven, naposled 23. 4. 2022 20:58
Clanek s nulovou informacni hodnotou. Souhlasim, je to opravdu ostuda.
klikli jste? klikli, a to je vše o co tu jde, obsah je už dávno zcela druhořadý.....
Ale stoji to tym ludom za to, sa takto nechat zhadzovat? To tam nemaju ziadnu vystupnu kontrolu? Neuveritelne. Ten clovek co to pisal tam nema co robit! A ten co to schvalil a postol na stranku tam nemal byt uz davno!! Toto bola vyhoda realnych casopisov. Tam si nikto nedovolil vydavat takyto odpad, lebo clovek mal ten casopis v ruke a uz si ho potom nekupil. Tu ide v prvom rade o to, aby sa nieco pridavalo. A ked nie je co, pacneme daco o windowse ("mozno bude nova farbicka start ponuky") alebo takuto kravinu. Ja som uz podla nadpisu vedel ze je to kravina, takze som na to klikol aby som videl, ako ten nadpis autor ospravedlnil. Ale podla mna najhorsie je, ze autor si pravdepodobne mysli, ze je to naozaj cisto benzinove auto a ze ma plug and play usb konektor na hudbu! 😃
Zjevne ano, sam jdete prikladem.
Obecně jsou ty články už odpad. Dva odstavce a ještě lživé.
Ano souhlas ... jen clickbait články bez informace navíc.
Ale no tak, uz jste si mohl zvyknout. Nemusi to davat smysl, ale musi to byt "po nasem", "po bolsevicku".Green deal je proste jen cira krajne levicova politika, nic vic. Ty tupe ovce jsou jen zneuzivany za primarnim ucelem, kterym je postupne snizeni zivotni urovne na zapade, zvyseni na vychode a tim i postupne "zastropovani" populace planety. U nas po lisabonu je to navic i cizi, nam zvenci vnucovana politika.Klimaticky panel OSN je plny podvodniku, ktere nezavreli treba i jen proto, ze soud v UK konstatoval, ze dukazy proti nim (o ucelove editovanych datech z ruskych polarnich stanic) pochazely z ukradenych e-mailu, procez byt se vse u zmineneho soudu potvrdilo, nemohly byt e-maily (a diky nim odhalene skutecnosti) jako dukaz u soudu nasledne pripusteny.Novejsi skandal na stejnou notu viz: https://www.theguardian.com/environment/2010/feb/01/l... ... Vite, kdo je aktualne nas nejvetsi tridni nepritel ? Geologove, a ti se tak boji o praci, ze tema stridani dob ledovych nebo vyvoj teplot a koncentraci oxidu uhliciteho v historii nasi planety jsou jiz dve dekady temer tabu. Radeji tato temata prenechavaji "think tankum", "ekologistum" a ruznym NGO coby ryze politickym uskupenim. Jinak by proste prisli o praci (nebo o publikacni cinnost, a nasledne o praci). Pokud se uz nekdo ozve, je okamzite dehonestovan a ostrakizovan (typicky levicacky postup obvykly v prvni fazi prevzeti moci, dehonestace autorit a rozdeleni verejnosti na frakce pomoci manipulace a zvyhodnovani/podplaceni/ urcitych nazoru).
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.