Zásilkovnu po pár špatných zkušenostech nepoužívám. Nejlevnější neznamená být kvalitní.
Jestli to bude taková vymoženost, jako AlzaBox, kde všechno chtěji platit předem, tak pěkně děkuji...
Mě tam hodně chybí nemožnost přeposlání přístupu k vyzvednutí z boxu někomu jinému.
Dalsi vec, nutna k zboxu je delegovani prav. Typicky pritelkyne si neco objedna, ale v zboxu to musi vyzvednout ona sama a nemuzu ja. Dale take casto pouzivam zaslani “sam na sebe”, kdy si vlastne objednam sluzbu a nekdo nekde donese balik s kodem, ktery mu poslu. Opet zboxem neresitelne. Ale v klasickem, lidmi obsluhovanem, miste, je oboji bez problemu resitelne.
Proč by to bylo neřešitelné. Jen se přihlásíš do její apk, přes její iniciály.
Takže mít data, GPS a Bluetooth zároveň? Proč tak složitě?
A který člověk používající aplikaci od Zásilkovny tohle nemá?
Trošku mě tam štve ta nutnost toho Bluetooth, které obvykle zapnuté nemám, tak je to pro mě další krok navíc. Líbí se mi model Alzy, kdy v jejich aplikaci stačí jen sejmout QR kod na displeji alzaboxu a přílušná skříňka se otevře.Ale jinak super a moc těmhle službám fandím.
Názor byl 1× upraven, naposled 6. 2. 2023 13:44
Zásilkovná má jeden drobný háček.Objednáte, nastavíte vyzvednutí ze zboxu, dojdete k zboxu, a zjistíte, že potřebujete aplikaci. Tak instalujete aplikaci, která vám hned po spuštění vyprdne nějaké dlouhé ujednání, které máte potvrdit. Při stání před zboxem v očekávání výdeje.To se nedělá, je to nesolidní přístup. Pokud mám odsouhlasit nějaké ujednání, chci mít čas si ho prostudovat, dostat ho předem. Ne ve chvíli, kdy jsem u zboxu.Chápu, že lidi jsou na takovéhle jednání zvyklí, a ani jim to nepřijde divné. Ale nechápu, jak pak můžou vůbec uvažovat o právním státě, když podepisují bez čtení.
No já bych to tak dramaticky neviděl, obchodní podmínky k SW taky nikdo nečte a nikdo si s tím hlavu nedělá. Ostatně číst licenční podmínky je jako hádat se se ženou - stejně nakonec musíte souhlasit, jinak si ani nevrznete 😀Ale je fakt, že nutnost mít aplikaci a vyzvednout to osobně mi taky vadí. To konkurenční boxy, kde stačí znát heslo je praktičtější systém...
Ale u licenčních ujednání nestojím před zboxem a nečekám na výdej zboží; naopak mám možnost ten SW vrátit, a klid na čtení mi nikdo nebere.Taky to nevidím dramaticky. Je to drobný háček. Pro mě velký, a zboxu se vyhnu, pokud to půjde. Pro jiné třeba nepostřehnutelný. Ale to nemění nic na tom, že je to nesolidní jednání.
Názor byl 1× upraven, naposled 6. 2. 2023 13:09
Tak ono většina lidí si nainstaluje aplikaci taky v klidu doma a ne až u boxu 😀
Nevím, jak to tehdy proběhlo, ale dost jsem spěchal, a o tom, že budu potřebovat aplikaci na vyzvednutí, jsem netušil. U Alzy stačí kód.
Tak pořád nespěchat...
Vy si peclive ctete kazde ujednani, ale zaklady pro pouziti dane sluzby neznate? Tady chce byt zase nekdo dulezity...
Ujednání si chceš přečist v klidu ale o tom že jsi několikrát informován že je pro vyzvednutí nutná aplikace nevíš. aha.
Kaslu na zasilkovnu. Pouzivam novou sluzbu Ceske Posty za kterou si nyni muzete zaplatit. Jmenuje se "Vyzvednuti baliku u odesilatele" B-]
Jeste by to chtelo zminit, ze je to nejhorsi dopravce na planete. Pres Zasilkovnu uz si nikdy nic nenecham poslat a sam nic posilat nebudu. Standardni doba doruceni baliku je nekolik tydnu, nebo jeho zrata/kradez. Na infolince nic nevedi a nikdo s vama nechce komunikovat a resit reklamace. Dokazou opakovane poslat jako vratku jednoho baliku naprosto cizi jine baliky. Uz ted se na Zasilkovnu media a COI zameruje. kvuli stovkam stiznosti. Zlata ČP.
Lžeš a nic jiného 👎
nelže
lže
No tak nic neni dokonale, ale od nejhorsiho dopravovani zasilek jsou ti jini, zacal bych postou, ppl, nebo dpd.
přes zásilkovnu jsem poslal kolem stovky balíků a žádný problémtřeba to byla jen smůla
Co to melete za nesmysly? Posílám s nima balíky několikrát za týden a naprosto bez problémů. Vůbec vám nezávidím vaše problémy.
Kecy Kecy..Divný je že pro zasilkovnu jsem jezdil před Vánoci a od půlky října do konce prosince jsme vozili denně 200-250 balíků a světe div se ani jeden se nám neztratil za tu dobu ..
Je to pravda, ale majitelka je docela buchta 😁
To by si asi zákazníci Zásilkovny rychle všimli, ne?Druhá varianta je, že jim to nevadí.Která realita je ta správná, to nechám na vás.
Divím se, že v článku jsou chyby tak dobře viditelné, na které není potřeba znalost pravopisu. Já na rozdíl od redaktorů ho neumím, ale tohle pozná každý.Stejné chyby dělám taky, ale když si to po sobě před odesláním přečtu, tak chyby vidím a opravím i v běžném četu. Ty chyby dost ruší čtení článku a jak si vysvětlit, že je autor neopraví? Vidím možnosti jako, že se s tím nezdržuje, nebo že si věří.Jinak díky za info a hlavně až to bude pro Android."...šestimístný kód, které se musí čitelně napsat...""S tou dorazíte k automatu, který jehož schránku otevřete..."
... vygeneruje také šestimístný kód, které se musí čitelně napsat na krabici.S tou (KRABICÍ) dorazíte k automatu, který jehož schránku otevřete prostřednictvím aplikace.Problém bude asi spíš v pochopení čteného textu a s vytrháváním vět z kontextu...
"vygeneruje také šestimístný kód, které (!!!) se musí čitelně napsat na krabici"To "které" jsem taky vytrhl z kontextu?"který jehož schránku"No comment 😀😀😀
Čtu to víckrát, ale obhajobu textu článku jsem nepochopil a pořád jsem přesvědčený že je to blbě. Uvědomuju si, že někteří to moc nevnímají, já jo, tak mě to při čtení ruší. Vždy se vracím, kde jsem co přečetl blbě, že mě to nedává smysl. Někteří píší třeba "jsme" ve větě, kde jde o jednotný číslo a nevnímají rozdíl proti slovu "jsem". Proto vím, že někdo to prostě nevnímá a je to tak trochu něco jako barvoslepost. Takový lidi zase mají obvykle v něčem jiném nadprůměrné schopnosti.
Tady je nekolik problemu, prvni lezi v psychice bezneho cloveka, ktera mu do znacne miry brani videt chyby ve vlastnim textu, tim asi kazdy trpi v jine mire, ale pro vetsinu lidi je proste komplikovane precist text, ve kterem vi, co se pise, natolik poctive, aby si chyb vsimla. Dale to vypada, ze by text mohl byt editovan a mozna autor puvodne psal o "cislu, ktere", pozdeji to autor zmenil na kod a zapomel na zmeny rodu v dalsim v textu. V neposledni rade tu motame dve chyby "kod, ktere" je bezesporu spatne a to nerozporuje ani obhajoba, ale pak je tam jeste "S tou dorazite" a tam souhlasim s obhajobou, ze je to dobre. Alespon ja to beru tak, ze k automatu opravdu primarne dorazim s tou krabici nez s tim kodem, ktery jsem na ni napsal.
Názor byl 2× upraven, naposled 6. 2. 2023 23:30
Že dorazím s tou krabicí je v pořádku. Chyba je "který jehož".
Jsem slepy, diky za upresneni. Obhajce take tuto chybu zrejme prehledl, kdyz obhajoval s tou krabici. Ktery jehoz schranku otevre je samozrejme spatne, opet asi nasledek prepisovani textu nebo mozna chybi zavorky.
Me by bohate stacilo, kdybych proste nemusel byt primo ja kdo tu zasilku vyzvedava. Proste displej s kodem jako to ma AlzaBox, kde se zada kod a muze to vyzvednout kdokoli.
Názor byl 1× upraven, naposled 5. 2. 2023 11:30
Ano to je hloupe omezení. Manželka mi musela půjčit posledně telefon.
Je to otravné, ale jde se taky odhlásit se z aplikace a přihlásit se tam přes její číslo na svém mobilu 🙂.
A furt se odhlašovat a přihlašovat za různé členy rodiny, abychom si mohli vyzvedávat zásilky? Dost hloupý systém, kdyby aspoň šlo v aplikaci jednoduše přepínat účty...
Přesně. A druhé hloupé omezení je uložení jen na 2 dny. Kdyby aspoň počítali jen pracovní, ale takhle vám v pátek ráno přijde SMS, že do neděle matezneco v z-boxu. Pokud jedete v pátek z práce rovnou někam pryč na víkend, musíte myslet na to, že vkvůli neděli se musíte cestou domů ještě zastavit pro balík. Kvůli tomu to dávám do výdejny o pár ulic dál. Je to tam týden a vyzvedne to kdokoliv z rodiny cestou domů.
To je ale logicky princip. Neni na to zřejmě kapacita. Par schránek ma tisíce lidí.
Uložení jde prodloužit o den, tedy na tři dny. A je to pochopitelné, já většinou balíky vyzvedávám až jich tam mám více. Takže zaberu 5 schránek.
Stačí zavolat na infolinku, oni se zeptají na jméno a číslo mobilu příjemce a změní zásilku na číslo, co nahlásíte reps. ze kterého voláte.Ale snad slibují, že to dodělají a bude to možné dělat přímo z aplikace.
To mate pravdu nejspis, uplne jsem to nezjistoval, ale i tak to neni zrovna uživatelsky pohodlny system. Tak snad to dodelaji co nejdriv.
Školy nemám, ale není to náhodou kvůli tomu, že u Alzy to musí napájet celej počítač s displayem a tady stačí nějaká malá krabička uvnitř a stojí to tak 1/5 oproti Alze? Někdy se až divím, že jsem tak dokonalej a dokážu na rozdíl od ostatních (třeba od tebe) myslet B-]
Ta malá krabička sice bude stát 1/5, ale na celkové ceně se to moc neprojeví.Ten box je plechový, má elektronické zámky, někdo ho tam musí dovézt, uzavřít smlouvu na prostor... Vestavěný počítač s displayem se v tom s přehledem ztratí.
Alza Boxy máš u budov, protože potřebují napájení ze zásuvek. Z box jede na solár a máš je rozházené tam kde je místo, takže by to byl problém.
Tak jsem rad, ze si mi to takhle pekne vysvetlil. Jasny, at to klidne zustane malou krabickou, ale daji v aplikaci jednoduchou moznost to prepinkout nekomu jinemu.
A proč se tam musí psát nějaký kód? Tím, do kterého boxu dám balíček, tím je identifikován. Kdo ho pak bude přebírat, tak na něj nelepí štítek a ten se jim pak bude dál líp zpracovávat.
Tak to je to nejmenší ne. Zmenší to riziko chyby. Nejake oznaceni je logické. To bych jim zrovna nevyčítal. Nekdo bude pindat vždy.
Tak tak, pokud nechtějí vytištění štítku tak je to v pohodě...
Mě na tom stále vadí nutnost chytrého telefonu. Přitom stačilo převzít koncept Alzy, PPL a pro úsporu energie klidně klávesnice, není nutný dotykový monitor...
Duchodci muzou nadale vyuzivat sluzeb Ceske posty.
ja nie som dúchodce a aj tak mi to lezie na nervy, appka na každú blbosť, raz za rok mi príde cez nich balík a kôli tomu bud vždy install/uninstall apka alebo ju mať navždy v mobile (načo?).
Njn, jen ze Z-Boxy proste nepotrebuji pripojku 230V. Jedou ze solaru a diky tomu je muzou umistit v podstate vsude a nejsou limitovani pripojkou elektriny.
Neříkejte, že klávesnice a jednořádkový LCD displej by měli takovou spotřebu. Podle mě méně, než to bluetooth.
přesně, spíš bych viděl potíž jinde - žádné mechanické části, žádná možnost rozbití/poškození. Do klávesnice nějaký vandal může něco nalít nebo ji v opojení drogami zkusit rozmlátit. Tak to udělali bezúdržově, byť ovšem někteří co syslí staré tlačítkáče mají smůlu.
Tak bych udelal možnost preposlat nekomu jinemu pravo vyzvednout balik.
Tady nejde o pár důchodců s tlačítkáči, tady jde o možnost vyzvednout balíček někomu jinému.Klávesnice může být taková ta membránová, ta je odolná polití, displej stačí malý LCD za pevným sklem. Ostatně na bankomatu taky máte klávesnici a dokonce velkou obrazovku a nikdy jsem neviděl poškozený bankomat. A tam jsou peníze, to je lákavější než balíčky v poštovním boxu.
na pidi solár už dlouhé roky fungují i kalkulačky. A ten panel pro Z-Box je podstatně větší než maličký proužek na kalkulačce. Podle mě je to udělané tak aby to přestálo roky bez údržby, jen ten co to doplňuje občas otře ten solár od prachu či sněhu, tedy komplet podřízeno co nejnižší ceně.Technicky by ten sol. panel utáhl i nějaký quad core ARM s 4GB eMMC, nejvíc by pak papal displej, ale zas by nemusel svítit naplno jak u bankomatu ale přecházet na minimální jas. Hlavně by klávesnice i obrazovka musela být odolná podobně jako u bankomatů. Ovšem zvyšuje to náklady a to u firmy co si zakládá na nejnižší ceně je neakceptovatelné.
Tomu se totiž říká pokrok.... Nekopírovat, ale vytvářet.
Vše je super, dokud nenastane problém, například se ztracenou zásilkou 😃 Proto u zasilkovny neplatím už předem 😃
Zásilky lze pojistit. Za loňský rok z odeslaných cca 8200 zásilek nebyla ztracena jediná. Naopak u ČP je to téměř sázka na jistotu...
Lež. Za hromadu let a hromadu mnou poslaných a mně poslaných zásilek ztracena jedna a ta se ještě dodatečně dohledala. Nemám problém s ČP.
Názor byl 1× upraven, naposled 5. 2. 2023 11:16
"já nemám problém, tak nikdo nemuže mít problém a kdo říka něco jiného je lhář!" Myšlení jak z mateřský školky 🙂
Přestaň laskavě lhát, evidentně jsi ubohé dítě které zde pouze provokuje.
Jasně, protože když je to naopak: Já mám problém a ostatní ho musí mít taky, tak není provokace. Děcka jste akorát vy dva.
Balík či doporučená zásilka se mi taky nikdy neztratily, ale obyčejné zásilky z Číny měli ztrátovost skoro 50%. Kvůli tomu jsem přešel z ebay na Aliexpress, protože ti to pošlou hromadně v balíku, který má sledovací číslo.
a potom dopadnes ako ja: zlucili 6 zasielok do jednej a ta nedorazila, aliexpress mi refundoval 3 objednavky a na 3 sa vysral.
Je fakt, že tohle je u Aliexpressu naprd, mě se ztratil jeden balíček (sólo poslaný, ne přes tu jejich kombinovanou dopravu) a odmítli ho refundovat s tím, že mám dokázat, že jsem ho nedostal. Na otázku jak se dá dokázat, že jsem nic nedostal už nereagovali 🙁
Mě fascinuje jakekoli pojištění zásilky. Jednou za sluzbu zaplatim tak za ni ručí dopravce. Kdyz si zaplatim jízdenku vlakem tak taky dopravce ručí ze bezpečne dojedu. Kdyby nedej bože byl ožralý strojvedouci a zranil jsem se tak bude calovat dopravce. Jake pojištění?
Ze zminujes zrovna vlak. Nic horsiho snad na dopravu vybrat nejde. Furt pozde, furt stat nekde odstavenej v poli a podobne...
Zde opatrně s tou úvahou - sám jste přeci pojištěný s ohledem na zdraví, dále může být připojištěný na trvalé následky. V případě, že cokoliv zaviní strojvůdce pod vlivem, nebude Vám dopravce hradit nic. Naopak vy musíte, pokud chcete nějakou kompenzaci, žalovat dotyčného viníka - a ten může být krytý opět pojistkou, kterou si platí a která pokrývá takto způsobené škody.
Jestli jsem já pojištěný je úplně jedno. Jestli je přepravce pojištěný je také jedno. Jde o to, že právo je na straně přepravovaného. A pojištění pak kryje následně platby místo přepravce. Ať už jde o léčbu nebo náhradu škody (bolestné, překážka v práci)
8200 zásilek? To je na Zásilkovnu poněkud málo, ne?
Škoda jen, že kvalita a celkově přístup zasilkovny šel za poslední dobu dost do kytek....
Hlavně rychlost je nyní příšerná. Paradoxně pošta stihne doručit mezi tím 2x podanou zásilku (a to je sakra už co říct!)
Využívám dost často a problému jsem si nevšiml, asi je to region od regionu, box od boxu - prostě když je plný tak tam nic nemohou doručit.Čili paradoxně je to vlastně na nás - čím dříve já vyzvednu, tím dříve dostane někdo jiný a platí to i obráceně.
Chyba je v tom, že se řídí stavem v době podání zásilky, pokud je v době podání plno, přesměřují zásilku jinam a nepokusí se vůbec o doručení na dané místo, které přitom za cca 2-3 dny kdy je zásilka doručována je už z půlky prázdné.
S rychlostí doručování zásilek přes Zásilkovnu problém nemám, obvykle jeden den eshop předá a nejpozději ob den(běžně do druhého dne) mám zásilku v zboxu, který mám nejblíž k domu.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.