ivocz
15. 9. 2023 • 13:18

Zásilkovnu po pár špatných zkušenostech nepoužívám. Nejlevnější neznamená být kvalitní.

Zručák Karel
8. 2. 2023 • 18:14

Jestli to bude taková vymoženost, jako AlzaBox, kde všechno chtěji platit předem, tak pěkně děkuji...

sedmej
7. 2. 2023 • 16:37

Mě tam hodně chybí nemožnost přeposlání přístupu k vyzvednutí z boxu někomu jinému.

jinej Michal
6. 2. 2023 • 22:20

Dalsi vec, nutna k zboxu je delegovani prav. Typicky pritelkyne si neco objedna, ale v zboxu to musi vyzvednout ona sama a nemuzu ja. Dale take casto pouzivam zaslani “sam na sebe”, kdy si vlastne objednam sluzbu a nekdo nekde donese balik s kodem, ktery mu poslu. Opet zboxem neresitelne. Ale v klasickem, lidmi obsluhovanem, miste, je oboji bez problemu resitelne.

Soňa Janů (SSSJS)
6. 2. 2023 • 18:06

Takže mít data, GPS a Bluetooth zároveň? Proč tak složitě?

Gheneral
6. 2. 2023 • 13:43

Trošku mě tam štve ta nutnost toho Bluetooth, které obvykle zapnuté nemám, tak je to pro mě další krok navíc. Líbí se mi model Alzy, kdy v jejich aplikaci stačí jen sejmout QR kod na displeji alzaboxu a přílušná skříňka se otevře.
Ale jinak super a moc těmhle službám fandím.

Názor byl 1× upraven, naposled 6. 2. 2023 13:44

Bzuci.
6. 2. 2023 • 12:07

Zásilkovná má jeden drobný háček.Objednáte, nastavíte vyzvednutí ze zboxu, dojdete k zboxu, a zjistíte, že potřebujete aplikaci. Tak instalujete aplikaci, která vám hned po spuštění vyprdne nějaké dlouhé ujednání, které máte potvrdit. Při stání před zboxem v očekávání výdeje.To se nedělá, je to nesolidní přístup. Pokud mám odsouhlasit nějaké ujednání, chci mít čas si ho prostudovat, dostat ho předem. Ne ve chvíli, kdy jsem u zboxu.Chápu, že lidi jsou na takovéhle jednání zvyklí, a ani jim to nepřijde divné. Ale nechápu, jak pak můžou vůbec uvažovat o právním státě, když podepisují bez čtení.

Veolw
5. 2. 2023 • 22:17

Kaslu na zasilkovnu. Pouzivam novou sluzbu Ceske Posty za kterou si nyni muzete zaplatit. Jmenuje se "Vyzvednuti baliku u odesilatele" B-]

Jiri Novak
5. 2. 2023 • 11:53

Jeste by to chtelo zminit, ze je to nejhorsi dopravce na planete. Pres Zasilkovnu uz si nikdy nic nenecham poslat a sam nic posilat nebudu. Standardni doba doruceni baliku je nekolik tydnu, nebo jeho zrata/kradez. Na infolince nic nevedi a nikdo s vama nechce komunikovat a resit reklamace. Dokazou opakovane poslat jako vratku jednoho baliku naprosto cizi jine baliky. Uz ted se na Zasilkovnu media a COI zameruje. kvuli stovkam stiznosti. Zlata ČP.

JP77
JP77
5. 2. 2023 • 11:41

Divím se, že v článku jsou chyby tak dobře viditelné, na které není potřeba znalost pravopisu. Já na rozdíl od redaktorů ho neumím, ale tohle pozná každý.
Stejné chyby dělám taky, ale když si to po sobě před odesláním přečtu, tak chyby vidím a opravím i v běžném četu. Ty chyby dost ruší čtení článku a jak si vysvětlit, že je autor neopraví? Vidím možnosti jako, že se s tím nezdržuje, nebo že si věří.
Jinak díky za info a hlavně až to bude pro Android."...šestimístný kód, které se musí čitelně napsat..."
"S tou dorazíte k automatu, který jehož schránku otevřete..."

Michal Diviš
5. 2. 2023 • 11:30

Me by bohate stacilo, kdybych proste nemusel byt primo ja kdo tu zasilku vyzvedava. Proste displej s kodem jako to ma AlzaBox, kde se zada kod a muze to vyzvednout kdokoli.

Názor byl 1× upraven, naposled 5. 2. 2023 11:30

Jaroslav Reznik (Rezza)
Jaroslav Reznik (Rezza)
5. 2. 2023 • 11:06

A proč se tam musí psát nějaký kód? Tím, do kterého boxu dám balíček, tím je identifikován. Kdo ho pak bude přebírat, tak na něj nelepí štítek a ten se jim pak bude dál líp zpracovávat.

Vojtěch Bureš (bures2)
Vojtěch Bureš (bures2)
5. 2. 2023 • 10:38

Mě na tom stále vadí nutnost chytrého telefonu. Přitom stačilo převzít koncept Alzy, PPL a pro úsporu energie klidně klávesnice, není nutný dotykový monitor...

pan.nikdo
pan.nikdo
5. 2. 2023 • 10:18

Vše je super, dokud nenastane problém, například se ztracenou zásilkou 😃
Proto u zasilkovny neplatím už předem 😃

Wratislav Tobola
5. 2. 2023 • 9:08

Škoda jen, že kvalita a celkově přístup zasilkovny šel za poslední dobu dost do kytek....

Určitě si přečtěte

Články odjinud