Bylo by super, kdyby Z-Boxy, resp. aplikace Zásilkovna umožňovala vyzvednout zásilku třetí osoby např. pomocí kódu. Rada z infolinky je aplikaci přeregistrovat. To je asi jako drbání pravou rukou za levým uchem. Když půjdu vyzvedávat jednu zásilku pro sebe a druhou pro někoho, tak musím aplikaci vždy registrovat (nustnost přeposlání sms kódu...).
Keď niekoho poprosím, aby mi vyzdvihol zásielku, je taký problém mu zároveň napísať kód na vyzdvihnutie? Ja som to presne tak urobil.
teraz som si neni istý či to nebol alzabox 🙁 asi hej
jop, u Alzaboxu to jde. U Z-Boxu ne.
Toto mi chybalo cez COVID.
Tak to sdílení a možnost vyzvednutí někým jiným... KONEČNĚ. Bez toho je časot Zbox nepoužitelný, pokud někdo z rodiny z druhého konce republiky objedná, musí jedině do kamenné prodejny, jinak to nikdo z boxu nedostane.
No tyjo, že bych konečně mohl začít věci které nepotřebuji prodávat přes inzeráty? Doteď mě od toho odrazovala bytostná nechuť courat na poštu, tam vyplňovat přiblblý papírky (k dobru poště připisuju to, že se to od předloňska nemusí rýpat do hliněných destiček) a vybavovat se tam s živým člověkem u kterého bych byl radši kdyby byl robot.Zajet s tím k bedně ke které stejně jezdím pomalu každý týden a odmáčknout to na telefonu, bez toho abych musel na kohokoliv mluvit, je konečně použitelné řešení.
Dávno je box GLS.PPL,DPD a Balikovna stačí otevřít příslušnou web str.a vyplnit nebo balik123 a přijede k Vám až pod nos pro balík GLS...
Jenže já se nechci s nikým vybavovat (ani jen "dobrý den") a nechci čekat kdy sem někdo přijede (protože to je pravidelně v době kdy jsem ve vaně / venku na kole / obědvam / dívam se na film / pracuju ... cokoliv jiného od čeho nechci být rušen).Naklikat na telefonu a hodit do bedny až budu mít čas já je pro mě to nejpohodlnější řešení.A jo, jsem sociofob, a nijak mi to nevadí (a pokud lidem kolem ano, je mi to jedno).
Právě ta možnost přijít k automatu na sídlišti v 11 večer a ne čekat na nějakého kurýra je právě ta revoluční. Kurýr je někdy větší otrava jak pošta co ma rozsah doby.
Spíš bych ocenil nějaké online rozhraní pro zadání zásilky. Vyťukávání údajů v mobilu mne neskonale štve.
Pokud mate Vy nebo nekdo z blizkych zivnost, zalozte si B2B ucet. Tam jde podavat zasilky normalne pres online rozhrani.
Z-box mi bohužel nefunguje a nikdo nepřišel na to proč. Zkoušel jsem to 2x a jediné co mohli udělat je to pak přeposlat někam do kamenné výdejny. Přitom wedo box na podobném principu funguje bez problémů. Dojdu k z-boxu, aplikace ho detekuje, pak dlouho spojuje a napíše že nejde připojit (teď už si detaily hlášky nepamatuju). Obsluha ho vzdáleně otevřít nemůže, tak radili restart mobilu, reinstalaci aplikace, restart bluetooth a vyčištění cache, ověření že mám data a jsem online, odpojení ostatních bluetooth zařízení (hodinky, sluchátka) no a nic. Přitom co jsem tam šaškoval, tak si pár lidí něco vyzvedlo, takže nešlo ani o nefunkční z-box.Přitom mám Android 12 s aktuálním zabezpečením a až na ten z-box jsem nenarazil na nic, co by nefungovalo.
este som ho nepouzil, ale to maju fakt tak blbe tie boxy ze sa nedaju otvorit bez mobilu len s nejakym kodom? to je teda kvalitny ulet...
Podle mě jsou to jen pasivní boxy, které komunikuji pouze s mobilní aplikaci. Takže box otevře až na podnět appky. Sám to neumí. To vysvětluje i to, proč nepotřebují externí napájení a používají jen ten prťavý solární článek. Není tam žádná složitá a žravá elektronika, která by to všechno dělala sama - tedy na pokyn ověřila přes internet balík a pak sama otevřela box. Po dokončení zase poslat report o vyzvednutí. Jen pasivně čeká, až se v dosahu objeví BT zařízení (mobil s appkou), se kterým si jen předá pár příkazů.
Jsou to "pasivni" boxy. Ani nemaji privod elektriny. Vse reseno fotovoltaikou na strese boxu a AKU uvnitr.Diky tomu to muzou umistit kamkoliv, kde sviti slunce a netreba resit pripojku, nebo poskytnuti zasuvky...Proto to nema displej.
klavesnica a kalkulackovy displej pre zadanie kodu by mali spotrebu nula cela nula nic, vid solarne kalkulacky, proste setria prachy a seru na pohodlnost, pre mna aj ked mam telefon by bolo daleko jednoduchsie vytukat parmiestny kod nez sa serkat s nejakou aplikaciou aj na onbycajne vyzdvihnutie zasielky, pri zadavani udajov na odoslanie jej vyznam este pochopim, ale na vyzdvihnutie...
Bohužel to nemá žádný displej, tlačítka či cokoliv a smartphone je podmínkou. 🙁
Mobilní telefon s Androidem nebo iPhone má 98% lidí. Těch pár paranoiků bez telefonu může použít kamenné pobočky. Jen by to prodražilo zařízení a snížilo jeho bezpečnost.
To je jedno, že má každý mobil. Tady je průser, že je to vázáno pouze na danou osobu, která si aplikaci spárovala se svým telefonním číslem. Tedy zásilku musí chtě nechtě vyzvednout pouze sám příjemce a nikdo jiný. Leda byste mu na chvíli půjčil mobil. Ale to dost pochybuji, že to někomu svěříte. Je dost případů, kdy příjemce najednou nemá čas si to sám vyzvednout a musí poprosit někoho jiného. Tady nemůže.Jako jasně, měl si to poslat do pobočky. Ale copak i Vy sám víte, co se stane zítra? Nevíte. Můžete se nabourat, nečekaně skončíte v nemocnici, skolí Vás nemoc, nebo Vás šéf ihned pošle na služební cestu a tak dále.
Však je v článku jasně napsáno že plánují i vyzvednutí balíku jinou osobou.
dakujem za varovanie, takze nikdy nikomu ani sebe neposielat nic do tych trafenych boxov, kde to nemoze za mna vyzdvihnut ani manzelka, nastastie mam obchod s normalnou otvarackou s pristupom ci uz rano alebo vecer hned u domu
Zrovna dnes vyšel článek na Novinkách, že dle statistického úřadu má chytrý telefon 81 % Čechů, tedy každý pátý chytrý mobil nemá.https://www.novinky.cz/clanek/internet-a-pc-mobi... ...
smartfon ma 81% Cechov nad 16 rokov (takze prakticky patina dospelych sa do toho boxu nedostane), ak zapocitame tych pod 16 tak to percento este vyrazne poklesne, myslim ze take 10-rocne dieta by uz bez problemov zvladlo vyzdvihnutie a smartfon k zivotu este nepotrebujehttps://www.novinky.cz/clanek/internet-a-pc-mobi... ...
A zaplou polohu a povolené oprávnění aplikaci brát si GPS máš?
Zasilkovna by měla taky zapracovat na možnosti jednoduše změnit doručení když už má tu velkou síť výdejních míst. Pokud totiž objednávám na Amazonu a zboží veze Zásilkovna, tak je doručeno na adresu a nejde to v aplikaci změnit.
To mi vadí hodně, zejména vzhledem k oblíbenému doručování kolem poledne.
Naštěstí to může rychle a jednoduše změnit operátorka na zákaznické lince.
To doteď nešlo? Přesně takto jsem posílal balík přes ppl asi před měsícem. Na webu jsem naklikal, zaplatil, u boxu vložil číslo objednávky, otevřely se dvířka, balík sem vložil a zavřel. Tím to bylo hotový.
Co je nejasné na větě: "Zásilkovna od minulého měsíce postupně spouští možnost posílat balíky přes Z-Boxy."
Za me super, nemusim aspon do fronty do obchodu. K odeslání balíku je potreba mit u Z-boxu internet (vyzvednutí funguje i bez nej).
a preco si nevyberiete obchod, kde nebyva fronta?
Konečně můžu rozjet svůj eshop na dark webu (případně dark web pro blbý = FB). Už žádný nebezpečný kontakt se zákazníkem. Pěkně anonymní vložení do boxu pár sekund po registraci zásilky. To by švestky musely hlídat každej box v mým rajónu, abych to schytal.
A zaplatit si necháte jak? B-]
Předem;)
Finančně se musí vyřešit poplatek za Zásilkovnu (asi třeba předplacené debitky, ale nezkoušel jsem) a přijetí odměny (crypto -> ATM, cash, ...). Teoreticky. V praxi můžou být potíže
Tak daleko ještě nejsem. Zatím naskladňuji, protože jak známo, tak štítek "U dodavatele do 14 dnů" se v tomto oboru moc nenosí.
Je to chytrý nápad, ale samozřejmě to musí být komplet logisticky i finančně zařízené. Nejlepší byli ti borci s drogama místo těsta
Tohle je přesně to, co chci - bez fronty vrazit zásilku do šuplíku. Paráda.
a nestacilo by si vybrat vydajne/zberne miesto, kde nie su fronty? nevidim rozdiel medzi vrazenim zasielky do ruky cloveku v obchode a vrazenim do boxu, 24/7 to fakt nepotrebujem, otvaraciu dobu maju obchody dostatocne dlhu aby si clovek vybralsamozrejme ako dalsia moznost to je fajn, ale argumentovat zrovna frontou je volovina, skor by som to pochopil u niekoho kto z nejakeho dovodu robi od rana do vecera ze su vsetky miesta zavrete pred/po praci
Že vy to nechápete naštěstí nic neznamená. Už jen to, že nemusí člověk říkat dobrý den. 😀 Taky bych asi 100x raději poslal přes krabici než přes obchod.
nechlupse žesež asocyjál
no s tou otvírací dobou bych to zas tak nepřeháněl, v okolí do 10km mám většinou poboček zásilkovny max do 17hod, vyjímečně občas něco do 18hod, takhle není problém to do boxu hodit klidně večer, pro pracující docela výhoda
Mě teď zásilkovna hodně zklamala, protože má doručování domů přes nějakou partnerskou společnost, ale balík syslí už týden na depu a každý den aktualizují kolem druhé ráno informaci, že dnes ho tedy budou doručovat.
> Balík pošlete bez lidského kontaktu, jen s mobilem v ruce.A ste si isti, ze k tomu nebudete potrebovat este pocitac s tlaciarnou? Ak nie tak fajn, ale mam obavy ze bez vytlaceneho pocitacovo citatelneho kodu to asi nepojde.
Už teď to jde myslím jen přes app a pomocí bluetooth nebo tak nějak.
akym sposobom teda identifikuju zasielku? sami si na nu nasledne tlacia stitky?
Asi. Tak uživateli stačí naklikat pár dat, to se dostane do systému. U Z-boxu se vybere prázdná schránka, jakmile ji tam vloží, tak se do systému opět uloží pozice v boxu. Tady je jasné, že obsah schránky je od tohoto uživatele. Tak je jedno co tam je.Kurýr předem ví, že tam bude zásilka k vyzvednutí. Tak si může nachystat nebo vytisknout štítek. Jakmile balík vyzvedne, tak to tam nalepí.
radčik bich to vitisk sám neš abi to někdo zplet zamně
U nás v Evropě se štítky tisknou. Tlačíme jen na WC. : )
konečně, na tohle čekam celkem dlouho
Úplně by stačilo, kdyby Zásilkovna doručovala balíky tam, kam má, a ne že je přesměruje klidně do deset kilometrů vzdálené pobočky s výrazně kratší otevírací dobou.
taky se mi to teď stalo, napsal jsem na info@zasilkovna.cz a oni mi to přeposlali na místo, které jsem chtěl
Já mám zatím se zásilkovnou velmi dobrou zkušenost, tak snad se to nezhorší.🙂
Stalo se mi jednou. Protože moje zásilkovna měla z důvodu nemoci zavřeno. Dali vědět předem a vše vyřešil jeden hovor.
A nebylo by lepší vybírat si výdejní místa mezi ověřenými obchody a ne pochybnými trafikami? U nás je nejblíž jeden mini bazar a tam je to s otvíračkou fakt peklo. Žena tam odeslala zásilku snad 5x, má to cestou, ale zásilku dostala na první pokus možná jednou... děsný. Dnes už volím jen ověřené vietnamce, zbox nebo alzabox. Nejlepší jsou stejně boxy, protože tam můžu přijít i v noci.
Zkušenost z minulých Vánoc - zvolen Alzabox kvůli otevírací době, bez varování přesunuto do místa, kde měli otevřeno jen do 16hod a kam jsem se neměl šanci dostat. Když jsem po přesměrování okamžitě psal, že s přesunem na toto místo nesouhlasím, ozvali se po 10 dnech (navíc po Vánocích), kdy se balíček už vracel odesílateli. Běžně přesměrovávají na místa na druhém konci města nebo i deset kilometrů daleko - stačí si pročíst odezvu na Facebooku. Zásilkovna je nejhorší doručovatel vůbec, zlatá Česká pošta proti nim.Mimochodem, zásilka je pojištěna na jen asi 300 Kč.
To je prostě pech :( Mě zase přesměrovalo DPD zásilku na VM, kde mají jen odpoledne od 17 - 19. Zlatý boxy.
Alzabox a Z-box má omezení na velikosti zásilky. Je možné, že se stala chyba na straně eshopu, kde zásilku balili a odeslali. Zásilkovna to pak buď vrátí, nebo přesměruje.
zásilka je pojištěna, na to kolik si uživatel zvolí, ale ono se to pak připlácí, takže to už je každého boj, kdo chce šetřit..
Ale neni problem ji pripojistit na kolik potrebujete az do ceny 5000 Kc. Pokud clovek posila neco drazsiho, tak uz se vyplati to poslat pres tradicnejsiho dopravce, kde to lze pojistit temer na libovolnou hodnotu. Posilam pres Zasilkovnu hodne veci pres bazos, jen letos pres 50 balicku odeslanych a nejake prijate a bez jedineho problemu. Vim i o pripadu kde Zasilkovna balik totalne ztratila, ale relativne rychle vyplatili plnou castku, na kterou to bylo pojistene (cca 12 stovek).
já už jsem zvyklej dávat prodejci aspoň jednu náhradní adresu k doručení, protože ty z-boxy bejvaj plný
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.