verguenza2
verguenza2
22. 11. 2022 • 12:57

Bylo by super, kdyby Z-Boxy, resp. aplikace Zásilkovna umožňovala vyzvednout zásilku třetí osoby např. pomocí kódu. Rada z infolinky je aplikaci přeregistrovat. To je asi jako drbání pravou rukou za levým uchem. Když půjdu vyzvedávat jednu zásilku pro sebe a druhou pro někoho, tak musím aplikaci vždy registrovat (nustnost přeposlání sms kódu...).

woro
22. 11. 2022 • 10:50

Toto mi chybalo cez COVID.

milanc
22. 11. 2022 • 2:30

Tak to sdílení a možnost vyzvednutí někým jiným... KONEČNĚ. Bez toho je časot Zbox nepoužitelný, pokud někdo z rodiny z druhého konce republiky objedná, musí jedině do kamenné prodejny, jinak to nikdo z boxu nedostane.

Petr Vobo
21. 11. 2022 • 19:43

No tyjo, že bych konečně mohl začít věci které nepotřebuji prodávat přes inzeráty? Doteď mě od toho odrazovala bytostná nechuť courat na poštu, tam vyplňovat přiblblý papírky (k dobru poště připisuju to, že se to od předloňska nemusí rýpat do hliněných destiček) a vybavovat se tam s živým člověkem u kterého bych byl radši kdyby byl robot.
Zajet s tím k bedně ke které stejně jezdím pomalu každý týden a odmáčknout to na telefonu, bez toho abych musel na kohokoliv mluvit, je konečně použitelné řešení.

Emil Pastelka
Emil Pastelka
21. 11. 2022 • 17:02

Spíš bych ocenil nějaké online rozhraní pro zadání zásilky. Vyťukávání údajů v mobilu mne neskonale štve.

kajmik01
21. 11. 2022 • 14:20

Z-box mi bohužel nefunguje a nikdo nepřišel na to proč. Zkoušel jsem to 2x a jediné co mohli udělat je to pak přeposlat někam do kamenné výdejny. Přitom wedo box na podobném principu funguje bez problémů.
Dojdu k z-boxu, aplikace ho detekuje, pak dlouho spojuje a napíše že nejde připojit (teď už si detaily hlášky nepamatuju). Obsluha ho vzdáleně otevřít nemůže, tak radili restart mobilu, reinstalaci aplikace, restart bluetooth a vyčištění cache, ověření že mám data a jsem online, odpojení ostatních bluetooth zařízení (hodinky, sluchátka) no a nic. Přitom co jsem tam šaškoval, tak si pár lidí něco vyzvedlo, takže nešlo ani o nefunkční z-box.
Přitom mám Android 12 s aktuálním zabezpečením a až na ten z-box jsem nenarazil na nic, co by nefungovalo.

Jan M
Jan M
21. 11. 2022 • 13:08

Zasilkovna by měla taky zapracovat na možnosti jednoduše změnit doručení když už má tu velkou síť výdejních míst. Pokud totiž objednávám na Amazonu a zboží veze Zásilkovna, tak je doručeno na adresu a nejde to v aplikaci změnit.

Hrc Prc
21. 11. 2022 • 12:03

To doteď nešlo? Přesně takto jsem posílal balík přes ppl asi před měsícem. Na webu jsem naklikal, zaplatil, u boxu vložil číslo objednávky, otevřely se dvířka, balík sem vložil a zavřel. Tím to bylo hotový.

Anonymizovaný
21. 11. 2022 • 11:33

Za me super, nemusim aspon do fronty do obchodu. K odeslání balíku je potreba mit u Z-boxu internet (vyzvednutí funguje i bez nej).

Pindulin
21. 11. 2022 • 11:15

Konečně můžu rozjet svůj eshop na dark webu (případně dark web pro blbý = FB). Už žádný nebezpečný kontakt se zákazníkem. Pěkně anonymní vložení do boxu pár sekund po registraci zásilky. To by švestky musely hlídat každej box v mým rajónu, abych to schytal.

MacPhenom
MacPhenom
21. 11. 2022 • 11:12

Tohle je přesně to, co chci - bez fronty vrazit zásilku do šuplíku. Paráda.

Net.Xtreme
21. 11. 2022 • 11:11

Mě teď zásilkovna hodně zklamala, protože má doručování domů přes nějakou partnerskou společnost, ale balík syslí už týden na depu a každý den aktualizují kolem druhé ráno informaci, že dnes ho tedy budou doručovat.

Markoff
Markoff
21. 11. 2022 • 11:09

> Balík pošlete bez lidského kontaktu, jen s mobilem v ruce.A ste si isti, ze k tomu nebudete potrebovat este pocitac s tlaciarnou? Ak nie tak fajn, ale mam obavy ze bez vytlaceneho pocitacovo citatelneho kodu to asi nepojde.

Karel Veselý
Karel Veselý
21. 11. 2022 • 10:17

konečně, na tohle čekam celkem dlouho

Eagle
21. 11. 2022 • 9:49

Úplně by stačilo, kdyby Zásilkovna doručovala balíky tam, kam má, a ne že je přesměruje klidně do deset kilometrů vzdálené pobočky s výrazně kratší otevírací dobou.

Určitě si přečtěte

Články odjinud