Pouze jste naletěli na PR video firmy Promobot..Tesla ani nebyla v režimu autopilot.
Podle mě dost okaté PR video.
Tak jsem se podíval na videa na YT a je tam lano, kterým robota povalili. Lano je vidět, za palmami a až po průjezdu druhého auta, toho se svítící krabicí na střeše. Tady na Živě je to vidět na třetím obrázku "Robot zůstal bezvládně ležet" v galerii...
V tom případě je ovšem docela zajímavé, že to údajné lano, které na zvětšeném třetím snímku s již ležícím robotem směřuje v levém dolním rohu zdola nahoru, ale je od něj docela daleko, není vůbec vidět na zvětšených přechozích snímcích 1 a 2, kde robot jetě stojí a začíná padat. Proč by bylo najednou na 3. obrázku tak světlé oproti předchozím snímkům?
Dle mého lano leželo na zemi. Po zatažení se zvedlo, protože bylo samozřejmě přes kladku/hřebík a uvázáno k horní části robota, aby bylo možné robota vůbec povalit. Po provedení akce, bylo lano stále ještě natažené, ale následně jej dotyční pouští a lano padá na zem... koukněte na videa na YT...
Zkusil jsem si přehrát https://www.youtube.com/watch v HD rozlišení na velkém monitoru přes celou obrazovku s rychlostí zpomalenou na 0.25 a není to z toho úplně zřejmé. To světelené zavlnění od levého okraje k 1. palmě vlevo mezi 4 až 6s může připomínat zavlnění lana, ale jestli tomu tak opravdu bylo, kdoví? Také by mohli na dálku prudce zvýšit rychlost pohybu robota směrem k obrubníku, který by ho mohl podrazit, pokud by měl robot těžiště dost vysoko.
Mne prijde, ze se vyhybala, udelala oblouk stejne jak ta dalsi auta. Bud o robota zavadila treba zrcatkem nebo je to nahrane.
Samozřejmě je to nahrané ... celé by to bylo až moc velká náhoda.
Fake & gay... je tam vidiet lano za palmami + robot pada este predtym ako sa auto priblizi k nemu
A je to určitě lano? Dokud ten přístroj stojí a padá, tak tam žádné lano na snímku č. 1 a 2 vidět není. Zato má ten robot 2 docela výrazné světelné zdroje nahoře na "hlavě". A když upadl, tak možná některý z těch 2 světelných zdrojů poslal krátký záblesk za ty palmy. Což by se snad mohlo na okamžik jevit jako lano, které ovšem na snímku č. 3 nevede až ke spadlému přístroji, nýbrž směřuje nad něj. Proč by lano zasvítilo jen krátce po pádu robota a navíc zdola nahoru a ne dolů směrem k ležícímu přístroji?
Protože ho osvítil další vůz? 😉Ono je hloupé i to, že robot s kruhovou základnou upadne "nárazem" kolmo ke směru jízdy.
Proč by další vůz osvítil jen tu část lana, která vede od země nahoru, ale ne tu část lana, která by měla vést odněkud shora směrem k ležícímu robotovi, pokud by bylo přehozené třeba přes nějakou větev?Co by asi v takové situaci dělal člověk, kdyby viděl, že na něj míří auto. Asi by se snažil uhnout směrem z vozovky a třeba by přitom zakopl o obrubník a také by upadl. Nemohl by podobně zareagovat i robot a upadnout po škobrtnutí o obrubník, aniž by se ho vůz vůbec dotknul?
pretoze za lano len potiali - robot sa prevrhol smerom k palme a lano stratilo napatie, kedze upevnenie lana na robotovi sa dostalo blizsiek miestu kde je lano prehodene...
Ovšem když se na to video podíváme zpomaleně, tak první dvě sekundy od začáku je vidět, že jak se Tesla blížila, tak její reflektory nasvítily jak robota, tak kmeny obou palem vlevo. Robot pak padá někam mezi kmen 1. a 2. palmy, ale pořád k nim má dost daleko. V těch prvních 3 sekundách tam žádné lano mezi kmeny palem a robotem není vidět a není vidět ani pak, ačkoliv to místo bylo nasvícené reflektory Tesly.Ale pak se údajně povolené lano rozsvítí po 4s mezi okrajem videa a kmenem 1. palmy vlevo po průjezdu dalšího vozidla s reklamou na střeše. Takže svítící reklama na střeše 2. auta od 4s způsobí nasvícení části údajně povoleného lana k 1. palmě, ale přední světla Tesly přitom nezpůsobila nasvícení údajně napnuté části lana, která by měla vést asi od kmenů palem ke stojícímu robotovi.Tzn. dokud je lano napnuté, tak jeho část k robotovi neodráží světlo ani z reflektorů Tesly a druhá část lana odráží světlo z reklamy na střeše 2. vozu, až když ho po údajném potažení následně povolili? A ta povolená část svítí i poté, co už vůz se svítící reklamou na střeše kolem padlého robota projel a měl by tu svítící část povoleného lana zakrýt stín z kmene 1. palmy?
Tak hlavně že jste si na to video, na kterém nemáte absolutně žádnou zásluhu, naprali dvě reklamy za sebou. Slovy a gestem pana bývalého premiéra: jste jedničky!
Vždyť ten Promorobot začal padat ještě než do něj Tesla narazila 😀😀😀
Přesně tak. Si řekl: Hele Tesla. Já padám.
Asi omdlel.
Maličko jsem se na modely Tesla podíval a výsledek je takový, že ti co auta vlastní (což mě dost zklamalo, uvažoval jsem o pozdějším nákupu s ČR - DE podporou, mohu žádat v obou zemích), většinou nedosahují slibovaného dojezdu za normálních podmínek, kdy zimní vše dále zhoršují. Když auto co má mít dojezd kolem 500 km, ujede v ekonomy módu tak, tak 250 km, pak je asi cosi špatně. Takový dojezd rozhodně nestačí na plné zavedení elektromobility, to by deklarovaný dojezd, musel být vždy zaručen, při max. rychlosti / zastavování, rozjíždění. Paradoxně městské podmínky, často dojezd zkracují ne prodlužují. K autonomnímu řízení nemám co bych dodával, neočekávám jeho nástup dříve než po roce 2050 a ještě bude muset proběhnout nějaká celospolečenská diskuze. Přece jen, při jeho zavedení nebude možné zachovat manuální řízení a vzdát se takové svobody není jen tak. Navíc přibudou další komplikace, o kterých se dnes ne moc hovoří. Stejně jako všude není hned policista nebude ani lékař, nevím jak bych odvezl třeba zraněného / nemocného rychle do nemocnice, když vůz mi to neumožní, z důvodu rizik.
Městské podmínky dojezd zkracují leda tak u spalováků - u elektra je to přesně naopak! Ve městě najedou maximum, zato na dálnici dílky ukazatele nabití mizí před očima.
Nešlapej Dolfíkovi do jeho kruhů, které si tak pracně nakreslil na pískovišti.
Dobrý den,Sám mám Teslu i youtube kanál o tom právě kvůli tomu, že většina lidí co nemá praktickou zkušenost tak má zkreslené informace. (I když díl o spotřebě teprve chystám)Doporučuji se podívat na 4 díly o bateriích: https://youtu.be/ftXFYxj4vXoCo se týká dojezdu tak pokud dodržujete maximální rychlosti, tak v létě odpovídá údajům co Tesla uvádí. V Zimě (hlavně) díky chemickému základu baterií a (výrazně menší vliv než si drtivá většina lidí myslí) topení. Moje aktualní zkušenost je cca o 20% menší dojez.Co se týká pak celkového dojezdu tak drtivá většina lidí najede denně průměrně kolem 100Km proto dojezd 300+ je už i pro dlouhé trasy naprosto v pohodě.Mám za rok najeto přes 60K Km tak vím o čem mluvím.S Pozdravem,Tesláček
Dobrý den,jsem velký hater Tesly, ale konečně jsem tu narazil na někoho normálního, kdo není jen zaslepený leštič mastné tyče v mhd. Projel jsem si váš kanál a máte opravdu zajímavé postřehy. Nicméně stále podle stáří auta a nájezdu je to nezajímavé a spíše prezentujete názory zkušeného řidiče, který má aktuálně Teslu. Co by mě opravdu zajímalo, jsou zkušenosti s poruchami, protože Tesla S je podle testů spolehlivosti totální šrot. Škoda, že nemáte najeto přes 150 tisíc a auto nevlastníte více jak 4-5 let, máte dobré vyjadřování a rád bych si poslechl recenzi od někoho, kdo s tím má kompletní zkušenosti včetně servisu.------Zaujala mě výměna brzdových destiček, kdy se kola začnou špinit až po takové době. Na dvoulitrovém sedanu je to snad už po měsíci.
Dobrý den,Děkuji moc, velice si vážím, že někdo kdo má odlišný názor ukáže respekt. Toto není bohužel na inetu moc k vidění.Co se týká kvality výroby tak chápu váš požadavek, nicméně "bohužel" by byl zavádějící. Je to dáno způsobem výroby jaký Tesla má. Toto je něco co mám v plánu v nějakém dalším videu popsat, ale zde tedy v rychlosti:Všichni ostatní automobilky jedou typicky v 3 Letých cyklech obměny, kdežto Tesla jde rychleji, než jsme zvyklí od telefonů (tedy kratší než 1 rok).Proto uživatelé co mají vozy vyrobené do r. 2014 budou mít diametrálně odlišné zkušenosti než ti co mají vozy do r. 2016 a ti mají zase jiné než třeba já.Slyším to na SC při nabíjení když spolu mluvíme a je vidět jak jsou ty auta jiná.Další věc je, že to auto je (a jede) tak super, že tomu nějaké ty "drobnosti" s přehledem odpustíte.Myslím, že to je jeden z důvodů proč je tak úspěšná, protože excesy typu špatně dovíraných dveří u Modelu X (Falcon Wings) atp. by prostě BMW, AUDI atp. nikdo neodpustil. (a oni by si to ani nedovolili dodat na trh) no jenže to je právě taky jeden z důvodů proč jim vše tak trvá.V dnešní uspěchané době prostě millenials mají radši když je každý měsíc nějaký update než jestli se jim pěkně dovírají dveře :) a upřímě i zkušený řidič jak jsem již psal po svezení to odpustí taky :)
Názor byl 1× upraven, naposled 10. 1. 2019 15:04
Autonomně řízená Tesla srazila autonomního robota. Celé situaci autonomně přihlížel samořiditelný dron, který po nahlášení incidentu na autonomní IVR helpdesk v klidu odlétl.
To je dost velky fail.. Aj ked tam auto prechadzalo v pravo, priestoru a casu tam bolo dost, a je lepsie rozbit auto, ako zrazit typka.. som zvedavy, ze ako to vysvetlia, ze ako to automatika videla..
Souhlas, velký fail.I kdyby ta Tesla vyhla tomu robotovi, tak by žádné auto netrefila.Navíc, od nehody se nesmí ujet.
Třeba neujela - nikdo nebyl zraněn, nikomu třetímu škoda nevznikla (promobot byl vlastněn majitelem Tesly) a systém to "věděl", tak jen okamžitě informoval výrobce aby si pro hromádku šrotu na cestě přijel a v nepoškozeném autě s odřeným zrcátkem jel na plánovanou schůzku..Dělám si srandu, ale kdyby do tohodle někdo začal vážně rýpat, šikovné PR oddělení Tesly z toho vytříská rozhodně bezva promo pro sebe, ne naopak...
Kdyby ta Tesla byla trochu při smyslech, tak toho robota objela. Místa a času bylo dost.
Možná se ho majitel chtěl zbavit a domluvil se s autem.
Naopak - jestli jsou v PR oddělení jen trochu při smyslech, udělahí s toho mega promo pro Teslu - nastala kolizní situace, autonomní systém rozpoznal auto za sebou a neživou věc (ano, budou klást důraz na to že systém poznal že nejde o člověka) nalevo a aby neomezil projíždějící vozidlo vpravo za sebou nebo neporanil nenadálým prudkým bržděním posádku Tesly, prostě robota přesně vyměřeným manévrem lehce štrejchl zrcátkem tak, aby i zde způsobil co nejmenší škodu...Tadááá, náš systím je prostě NEJLEPŠÍ, tady máte nechtěný důkaz :)))
To je prů.ser, Tesla ujela od nehody, za to by se měl řidiči zabavit řidičák.Tesla trefí robota a ani nezastaví a řidič nemůže poskytnout první pomoc, tedy robota postavit na kolečka.
Názor byl 1× upraven, naposled 8. 1. 2019 13:55
Kdyby to byl ovšem bojový robot jako třeba ten z filmu "Číslo 5 žije", tak by to možná dopadlo obráceně. Nejspíš by tu Teslu ještě před nárazem sestřelil raketou? 😉
ten nemel rakety, jenom laser. Ve druhem dile ani ten.
Třeba by si tam nějakou tenisovou či badmintonovou raketu našel? 😉
nie.. bol to Dalek a soferovala to Dr. Who.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.