Mi.Chal
9. 12. 2019 • 16:18

Osobní auta během pár let zaniknou. Spalovací nebudou moci jezdit do měst ani kde zaparkovat a s elektromobilem se zase moc daleko z města nedojede. Kdo to zkusí, zůstane viset někde mezi poli a bude čekat 2 týdny, než se mu to nabije solárem na cestu zpátky 🙂.

Roman Langer (RomanL)
9. 12. 2019 • 9:48

No, to bude jistě trhák... 😀

PatrikX6
8. 12. 2019 • 1:26

Do města by to šlo, ale musel bych mít dvě baterie, možnost je vyměňovat a nabíjet.

Arctia
7. 12. 2019 • 15:23

Tak u nakupni tasky to smysl dava. 😀

neilz
7. 12. 2019 • 15:08

bylo by fajn kdyby se max do 2030 zakazal prodej osobaku se spalovakem, tahle technologie uz mela byt davno pryc

dolph1888
dolph1888
7. 12. 2019 • 12:12

Co má dělat, když v EU se množí města, která vás dnes nepustí za E5 a zítra už jen „Öko”? Mně je smutno jen z jedné věci (význam eAut ve městech* na zdraví lidí chápu, za ekologické je však nepovažuji), ti, kteří si velmi agresivním aktivismem tuto věc vymodlili nebo raději vyřvali (lepší), dnes na nová eAuta (a aktivní domy atd.) nemají finance, nejsou schopni si ve svých humanitních oborech a v neziskovách vysávající státní rozpočty vydělat dost peněz a co je napadne? No hnusný „socík”, prostě zavedeme absurdní öko-daně a napaříme je těm, kteří jsou schopní, dávají práci jiným, dokáží vydělat, produkovat, držet kasu a pak si pěkně pořídíme na jejich úkor co si vymyslíme = neskutečné co se ze západem stalo.
* Vše má probíhat klasickou cestou, kdy lidé zvolí byť dražší, ale výhodnější nabídku, protože jim něco přináší, zvolí ji dobrovolně, ne za pomocí dotací a okrádání (dle názvosloví socialistů přerozdělování) jiných vrstev společnosti!

Adrien Malcolm (anonas)
7. 12. 2019 • 11:09

Ano Smart to pochopil, že nemůže být úspěšný, když se bude neustále zaměřovat na obě platformy.Dobře.

Určitě si přečtěte

Články odjinud