Autodesk prodává své "domácí" návrhové systémy

Firma Broderbund Software (známá z dřívějších dob svými hrami, dnes jedna z předních firem věnující...
Firma Broderbund Software (známá z dřívějších dob svými hrami, dnes jedna z předních firem věnující se i výuce postavené na počítačových technologiích) odkupuje od Autodesku produkty Picture this home! a Designer´s Vision. Současně s oběma produkty putuje do Broderbundu celý vývojový, marketingový a prodejní tým. Oba produkty patřily do skupiny označené jak Personal Solution Group a byly cíleny především na domácí trh, na jakousi "školu hrou". Picture This Home! zatím obsahoval návrh kuchyně a koupelny; oba tituly byly vysoce hodnoceny pro svou technikou i výukovou kvalitu. Broderbundu se budou hodit, protože firma se na tuto oblast vysoce specializuje a má téměř kompletní software určený (například) pro navrhování vybavení domů. Do Broderbundu tedy putuje zhruba 45 zaměstnanců Autodesku; finanční podrobnosti zatím nebyly zveřejněny.
Živě komentuje: obsese Autodesku jakousi "domácí oblastí" se zřejmě vyčerpala, firma tuto oblast pravděpodobně opouští a je to dobře. Ne že by byly produkty firmy v tomto oboru nekvalitní, právě naopak - ale Autodesk je pozicován do inženýrské, high-level oblasti a jiné produkty mu nesluší, nikdo je od nich neočekává. V Autodesku si vzali poměrně pozdní poučení z katastrof typu Instant Artist (jakýsi PowerPoint od Autodesku), ale přece - výsledkem je, že tuto činnost předávají firmě, která ji umí zejména dobře prodat, že získává (zatím nezveřejněné) finance a že se bude moci soustřeďovat na své podstatné činnosti, tedy profesionální návrhové systémy. Ač to firma nikdy nezveřejnila, prodej jejích "home" systémů byl z pohledu celkového obratu mizivý a zejména v mnoha zemích Evropy včetně ČR se pro jistotu neprodávaly vůbec.
Váš názor Další článek: Telecom režíruje měsíc Internetu

Témata článku: , , , , , , ,