AutoCont mění rovněž své logo

Diskuze čtenářů k článku

Vitt  |  20. 04. 2001 19:00

Za přirozené všci přirozeně neplatíte. Už jste nekdy telefonovali do Činy???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Josef Dusak  |  20. 04. 2001 19:00

Skutečně to vypadá kosmetická firma. Podle mne velká chyba. Ale snad na to v AutoContu přijdou časem... tedy rád bych se mýlil, protože první pořádný počítač jsem si koupil právě od nich.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SuperSEX  |  20. 04. 2001 19:00

To je lepsi !!!! Click here

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
prcek  |  20. 04. 2001 19:00

ty jsi se snad zblaznil, ne? to je uroven!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
yyy  |  20. 04. 2001 19:00

táhni k čertu!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiri Sedlacek  |  20. 04. 2001 19:00

Slusne receno: "nic moc"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Kučera  |  20. 04. 2001 19:00

To logo je na pocitacovou firmu fakt pekne hnusne - dobre to vyjadrili na Grafice (http://www.grafika.cz/view2.asp?uid=1828) - Autocont bud prisel o rozum nebo o vkus.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Altair  |  20. 04. 2001 19:00

Věc názoru. Mně se to jejich nové logo naopak velice líbí. Bohužel takto radikální změnu by měla doprovázet komplexní změna grafického manuálu firmy, tj. celkového grafického vzhledu všech tištěných materiálů a třeba i webu.

Bohužel se nezdá, že by tomu v tomto případě tak bylo, takže logo samo je sice pěkné, ale na webu AC působí spíš dost trapně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
babča  |  20. 04. 2001 19:00

Naprosto se shoduji s Altairem, že vnímání tohoto loga je věcí ryze osobního vkusu. Jde však o natolik radikální změnu, že by měla krom jiného být i doprovozena poměrně rozsáhlou reklamní a "osvětovou" kampaní, čehož jsem si zatim nevšiml. Buď jak buď, logo patří k tomu lepšímu, co jsem u nás zatím viděl. I když (zcela upřímně) si ho více než u počítačové firmy dokáži představit u kvalitního parfému. To je ostatně i tip pro Autocont - nechcete mít i vlastní parfém? Prodeji a známosti loga by to určitě prospělo!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Hlavenka  |  20. 04. 2001 19:00

Samozřejmě ta změna corporate image (nejen grafického manuálu) bude zcela jistě následovat. Asi není nutné během jednoho dne vyměnit všechny firemní štíty, vizitky, prospekty... to nedokáže ani světová firma.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
na  |  20. 04. 2001 19:00

Je pravda ze svetova firma to asi nedokaze ale nas Telekom to dokazal na vsech budkach, fakturach ap. se nam jiz pred 1. lednem skvelo jeho skvele logo ... podle toho soudim ze to nemuze byt az tak nakladne neb jinak by mu to zajiste stat jako majoritni vlastnik nedovolil nebo se snad mylim ??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza Sima  |  20. 04. 2001 19:00

no ted nevim, jestli je predchozi prispevek myslen vazne. Snad ale neni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sikky  |  20. 04. 2001 19:00

To snad nemyslej autoconti vazne. Takovy pekny logo meli a ono se jim nelibi. priste by si mohl treba computer press udelat logo

ComputerPress

aby byl stylovej

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jindrich Prochazka  |  20. 04. 2001 19:00

cetl jsem ze jenom navrh loga telekomu stal asi 16mil kc a vymena okolo 40mil.. tak co :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomas  |  20. 04. 2001 19:00

Mimochodem, pokud me pamet neklame, tak nove logo Telecomu bylo treba v Brne k videni uz nekdy zacatkem listopadu !!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor