Kdo se tu prosím trochu pohybujete v autech. Víte někdo kde sehnat dobře a výhodně pojištění na auto? Myslím povinné i havarijní pojištění?
To se asi člověk nemusí ani tak nějak moc pohybovat v autech. Jestli chcete sehnat výhodně pojištění, tak doporučím určitě se podívat na online srovnávač pojištění, kde to zvládnete sehnat rychle a výhodně.
Pokud bych se tam díval a dejme tomu našel tam nabídku výhodně, tak jakým způsobem se potom pojištění sjednává?
Mrkněte se na porovnávač pojištění Klik.cz, když si tam pojištění porovnáte a některá z nabídek se vám bude líbit, tak si pak můžete pojištění rovnou online sjednat. Místo podpisu klasické smlouvy pak bude stačit pojištění zaplatit bankovním převodem a tím se vlastně potvrdí.
Já jsem připraven hned. Snad každý den se cestou do práce nějaký potrat vybourá a vznikne tak z casti Prahy parkoviště. Jediné řešení je autopilot......Až potkáte řidiče mijiciho nabourane lobotomi (většinou v dodávkách), který na ně míří pistoli a gestikuluje "bang! bang!", tak to jsem já...
uz aby to tu bolo. a hlavne odobrat vodicaky ludom s iq pod 115
Přesně tak, to je asi jediný důvod a přínos samořiditelných aut, aby blbci neřídili... našim řidičům totiž nic jiného nepomůže, když se za 25 let nedokázali naučit ani princip zipum.Jinak bych se těchto aut dočkat nechtěl, stejně jako elektromobilů. Chlap se chce projet, proto auto má, chce aby pořádně jelo a aby ho mohl ovládat. Dokážu přijmout adaptibilní tempomat, automatickou převodovku, ale víc ne, nikdy bych si takové auto nepořídil, když nechci řídit, jedu vlakem.
😃 😃 😃
Vis, kazdy limit ma sve dusledky. A spousta tech, co je nedomysli, pak byva prekvapena. Osobne doslova nemile...
to by u nas museli vsichni slovaci vratit ridicak
priemerne iq je iba o bod nizsie ako cechov. a cesi su tiez pod priemerom, ziadna vyhra.
Mezi vyšším iQ a primitivismem za volantem bohužel neexistuje žádná úměra.
niekde som cital ze ludia s vyssim iq su moralnejsi, tak by aj mohla. ale rad by som si precital nieco konkretne na vodicov
O samořídících se, autonomních vozidlech napsal už v roce 1953 povídku "Sally" lsaac Asimov - viz:https://en.wikipedia.org/wiki/Sally_%28short_story%29https://www.legie.info/povidka/9125/zakladni-info
Už vidím naše české dementní taxikáře, jak najíždějí schválně do samořiditelných aut, aby jim nebraly práci😃
U nás ve vchodě takový mental bydlí (poznávací znamení žlutý čtvereček). V garáži každé ráno nechá nazhavit svůj traktor a pak veselé projede celou ulicku na plný plyn. Nejsem první, co mu tam ráno zaťukala na okénko. Ještě, že se stěhujeme...
Tak kdyz se ve videu uz zminuje ta slusnost... Pusti takove auto ridice z vedlejsi ulice, ktery by nemel jinak sanci? Pribrzdi takove auto u pripojovaciho pruhu, protoze ridic v pripojnem pruhu se blizi jeho konci a musel by zabrzdit? Jak takove auto identifikuje znicenou a premalovanou znacku, kterou ale clovek se svou inteligenci a zkusenostmi bez problemu pozna? Jak bude takove auto komunikovat s ostatnimi ridici? Milion a jeden priklad proc me to nechava ledove klidnym. Na dalnice ok, v beznem mestskem chaosu to nebdude fungovat hoooooodne dlouho. Tak dlouho, dokud vsechny dopravni prostredky nebudou spolu komunikovat na stejne platforme, pripadne nebudou touto platformou rizene.
Myslim, ze maji velmi podrobne rozepsany a kategorizovany vsechny mozne varianty, ktere mohou nastat. Neni to trivialni, ale stejne tak neni trivialni hromada jinych veci, ktere vyzaduji myslet na “milion a jednu vec” a stejne funguji.A zrovna nejake principy slusnosti nejsou technicky/technologicky problem a jde spise o standardy, se kterymi technologicky sektor nikdy vyrazny problem nemel. Resi se nejake eticke problemy, ale tohle nikdy nikde brzdou nebylo. Ve vysledku to stejne treba nekde v Nevade lokalne povoli, ukaze se, ze je to v prumeru lepsi pres nejake bugy, lidi samotne budou samoriditelna auta lakat, a ostatni mesta nebudou chtit zustat pozadu, protoze tohle muze mit ekonomicky rozsahle dopady.Co se tyce cest a nejakeho znaceni, tak tohle by bylo nejjednodussi resit v mapach pro samoriditelna auta. Elektronicky uz je stejne vsechno zaznamenane.
Nejde o vsechny mozne varianty, ale o komunikaci. Denodenne komunikuji s ostatnimi ridici. Jak se budu domlouvat s robotickym autem a ono se mnou, netusim. Co znamena treba takove probliknuti dalkovymi svetly? Vite to? Nevite, protoze zavisi na kontextu a ten zahrnuje hodne moooc informaci vcetne prirozeneho lidskeho chovani a inteligence. Ale tak mozna se upravi pravidla, kazda znacka pujde automaticky i do elektronicke mapy (vcetne rizeni provozu v tunelech) a na ty vedlejsi problematicke silnice se instaluji semafory. Jako mozny to je, akorat pri pohledu na aktualni stav infrastruktury tomu moc neverim 😁)
Bohuzel i kazdy clovek si napriklad probliknuti muze vysvetlit kazdy jinak. Je iluze myslet si, ze kdyz bliknete na dva ruzne lidi, oba situaci vyhodnoti stejne...
nejzbytečnější video na živě
Potkat se tři robotická auta tu:https://imgur.com/a/KbQjVa0tak je hned zácpa.A nechápu jak si může robotické auto splíst ženskou vedoucí kolo s igelitovou taškou? To tam nemají nějaké pořádné senzory? To už i Čížek do těch svých hraček poskládaných za pár halířů z komponent z Číny montuje lepší senzory.Tak jako pořád lepší robotické auto než ženská nebo důchodce za volantem. Ale podle mě by to měli pořádně vymakat, evidentně to má furt nějaké mouchy.
První počítače taky nezvládly Far Cry 5.
První počítače neohrožovaly ničí život.
to se pletete.
To asi neznáte historii počítačů. Naopak, mnohé z těch nejstarších počítačů byly navržené právě proto, aby ohrožovaly něčí život. Jinak by je armáda neplatila. Byly vytvořené pro pomoc se shazováním bomb a řízením raket. Třeba ENIAC.Jiný prastarý počítač navigoval a řídil apollo. Že by tam nešlo o život?
auta se mohou domluvit, lidi by se taky zasekli, dokud jeden nepusti druheho. A auta budou ze zacatku stejne jezdit spis v USA, tam prednost zprava nemaji. V Britanii myslim taky ne.
zelenej oranzovej modrej a co dal ?
https://auto.idnes.cz/prednost-zprava-022-/auto..."„Jednašedesát procent šoférů odpovědělo, že jako první projede křižovatkou zelené auto, po něm červené a naposledy modré. Pokud by se tím řídili ve skutečnosti, došlo by k dopravní nehodě,“ popisuje Jiří Cívka z Generali."Měli by ti sebrat řidičák, jsi nebezpečím pro ostatní!!!Správné řešení je: „Kromě přednosti zprava pořád platí přednost protijedoucího vozu, pokud řidič odbočuje vlevo. Správně je to tedy tak, že do křižovatky najede první řidič červeného auta, který ale dává přednost autu zelenému. To však musí pustit modré auto, protože dává přednost zprava a zároveň pro modré auto už zprava nikdo nestojí vzhledem k tomu, že červené auto najelo do křižovatky. První tedy projede křižovatkou modrý vůz, poté zelený a jako poslední opustí křižovatku auto červené,“ popisuje klasický autoškolový „špek“ Martin Farář, vedoucí BESIPu.
tak vzdy se najde nejakej blbec co to zkomplikuje co to jde, obecne pokud neni nikde hlavni tak jese prvni ten co nikomu nekrizuje cestu a nebo nedava prednost
poukazujete na neexistujuce problemykrizovatky ktore su aspon trocha dolezite su znacene a tam je potom jasne kto komu dava prednost. a tam kde prejdu dve auta denne je nulova sanca ze do krizovatky pridu 2 auta na desatinu sekundy presne. a aj ak, tak proste jeden sebavedomejsi(bez ohladu na to ci ma pravdu) vojde prvy a druhy proste pocka.
Klasických "špeků" existuje řada a jsou často mnohem jednodušší. Stačí křižovatka do kříže bez značek a současný příjezd ze všech směrů.
Podle mě samořiditelná auta dřív než za dvacet let nebudou. Aby se předešlo většině možných kolizí, budou muset být vybaveny obrovským množstvím na sobě nezávislých systémů. Jenže na druhou stranu čím víc techniky, tím víc problémů.
No u nás určitě ne, my budeme rádi, když na "Ruzyňský" letiště za 20 let pojede (rádoby rychlo) vlak.
Některé ženy řídí dobře, některé hůře. Muži ovšem také. Pokud jde o důchodce, je to stejné, postupem času mají pochopitelně o trošku pomalejší reakce. Je ale třeba si uvědomit, že důchodci potřebují auta možná nejvíce. Stálé návštěvy často vzdálených lékařů apod. Berme na ně ohled, však se také někteří dočkáme vyššího věku a pochopíme. No a mladí řidiči řídí často hůře, jenže potřebují se to nějak naučit. Berme ohled i na ně. Prostě silnice není jen naše, patří všem a klid a pochopení pro ostatní je možná nejdůležitější.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.